Gaan voor een 'eerste Kindje' 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LittleMeStphnie, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Binnen hoeveel maanden was jij zwanger van je eerste Kindje!

1. 1 tot 3 rondes

2. 4 tot 6 rondes

3. 7 tot 9 rondes

4. 10 tot 12 rondes

5. + 12 rondes

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Nee klopt:D wil zo snel mogelijk na de bevalling weer zelf alles kunnen doen. Met me menstruatie voel ik me al zo rot en vies Door het bloed verlies ben benieuwd hoe het zal zijn na de bevalling.

Gisteren naar de vk gegaan. 40 weken gaan we zoiezo proberen te strippen. Misschien iets eerder. Voor 41 word ik zoiezo ingeleid.
    Misschien alles eerder. Door de blessure in me rug Door voetbal ben ik half invalide nu zowat! Heel veel pijn en na 1 wasje te doen lig ik al kreunend in bed met pijn.
    Ook sochtends word ik wakker niet omdat ik genoeg geslapen heb of Door de baby. Maar Door me heupen en pijn in me rug. Dan moet ik of zitten of lopen omdat ik niet meer kan liggen dor de pijn!

Ik hoop dus dat ze binnen nu en 40 weken zelf komt. Anders dan helpen we Dr een handje 😀

2. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Spannend Stephanie! En vervelend van je klachten :(
    Ben benieuwd wat er (spontaan) gebeurd :D!

Lafarina das wel balen van je placenta, gelukkig krijg je extra controle. Een geplande keizersnee hoeft niet verschrikkelijk te zijn, maar logisch dat je liever natuurlijk bevalt.

Hier vandaag 12 weken, vrijdag laatste echo in het zh. Maandag erop naar vk! Met name moe en opgezette darmen, verder weinig te klagen!

3. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd stephanie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Stephanie, gefeliciteerd!! Ik zie dat je mooie meisje geboren is. Geniet ervan! <3

5. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    #485 martim, 18 aug 2015
    Laatst bewerkt: 18 aug 2015
    Marieke502 heel veel succes! (Y)
    Stephanie gefeliciteerd met je mooie meid! :) Hoe bevalt het moederschap?

De laatste maanden waren moeilijke maanden voor me. Daarom een poosje niets van me laten horen..

Maar volgens mij, na cyclussen van 31-30-29-29-29-38-29 heb ik een klein beetje hoop!

Ik zie toch geen dingen die er niet zijn? Zit nu twee dagen voor nod.

Bijgevoegde bestanden:

6. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goeiemorgen, ik zie op beide een streepje!! Spannend hoor!! Ik duim xx

7. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Bedankt dames, de eerste paar dagen zijn helaas heel rot gegaan. Ik was kapot mensen kwamen op bezoek wat totaal niet de bedoeling was. Zelfs toen ik net uurtje bevallen was stond er een kennis met haar zoon ineens voor de verloskamer om ons te zien. WHATTHEpiep ben er so boos over! Ik no met me stomme kop ja gezegt kom maar. Voel me zo stom

Kraamhulp was ook waardeloos die zorgde ervoor dat ons kind teveel af viel en hielp nergens mee in huis. Wij zorgde op een begeven moment voor haar te eten en maakte zelf schoon ik had toen 3 dagen niet geslapen. En we leerde niks.

Roos werd geler en geler. We maakte ons zorgen! Vk gebeld en die de hielprik gelijk gedaan. Alles gelukkig binnen de waardes en nieuwe kraamzorg gevraagd met 9e en 10e dag om goed te maken.
    Nu gaat alles beter we slapen beter baby is helemaal bijgekomen en weer boven geboorte gewicht! Naveltje vandaag eraf gevallen en we hebben zoveel geleerd ik geef nu ook alleen maar borstvoeding. En Door de vorige kraamhulp heb ik nutrilon moeten kopen omdat onze dochter anders niks te eten had al die dagen dat ze er was.

Nu 2 brieven op de deur geplakt geen bezoek NIET KLOPPEN. heel de dag lekker niemand over de vloer gehad en lekker alleen nu met ons kleine meid ! Vanavond even langs voetbal beschuit uitdelen en dan lekker heel de week alleen thuis geen bezoekers en even niemand!

Martim ik zie gewoon 2 streepjes hoor. Voorzichtig gefeliciteerd!
    Lafarina Hoe gaat het nu met jou? Jij bent ook bijna aan de beurt hè haha.
    Lies jij gaat ook al hard zeg voel je al wat ?
    Marieke Hoe gaat het nu wanneer zou je mogen testen?

8. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Heey Stephanie, wat vreselijk dat je vorige kraamhulp zo tegen viel! Klinkt als een echte nachtmerrie. Wel fijn dat het nu goed gaat. En met jullie kleine meid. Ik snap goed dat je ff een brief op de deur plakt. Even rust. Samen genieten.

Ik mag vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo om naar mijn eitjes te kijken <3 De eerste testen die ik zal gaan gebruiken zijn ovulatietesten :) heb even geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ik hoop het niet meer ;) ben net gestopt met vloeien na bijna een week te zijn leeggelopen. Eew haha.

Geniet van je meisje!! <3

9. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    O wat naar Stephanie. Ook dat er zomaar mensen bij de kraamkamer staan. Moet dr niet aan denken. En dan die kraamhulp... pff. Wat een frustraties! Idd lekker tijd voor jullie zelf nemen.

Marianne spannend hoor. Hoop ook voor je dat dat niet meer gebeurt. Duimen maar..!

Mn streepjes worden steeds donkerder gelukkig. Na dit weekend ben ik er waarschijnlijk pas gerust op, maar toch. Goede hoop..

10. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    *kijkt om zich heen* Marianne? Oooh, je bedoelt mij :p

Gewoon lekker blijven klussen, martim

11. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Sorry Marieke :)
    Ben echt slecht met namen.. en als ik typ zie ik de voorgaande berichten ook niet neer staan. :x maar nu vergeet ik t niet meer. Haha..

12. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Stephanie: Oh joh, wat rot! Fijn dat je uiteindelijk een betere hulp hebt gekregen en extra tijd met deze hulp.
    Hoe is het verder behalve dit? Vertel eens over je mooie meisje en hoe trotse ouders jullie zijn :) iets dat je kwijt wil over de bevalling? ;);) alles goed gegaan??
    Met mij prima, alles verloopt volgens boekje met hier en daar wat kwaaltjes of mindere dagen, (zoals vandaag), maar ik mag niet klagen :) Ik zit vandaag exact op 23 weken, ga dus wel hard maar heb ook nog even ;)

@Marieke: Ik ben heel benieuwd hoe het gaat komende tijd met jou, ik ga je op de voet volgen ;) nouja... via het scherm dan :p

@Martim: Aaaaaaaah dat zijn gewoon hele duidelijke strepen! Gefeliciteerd! Een voorzichtig gefeliciteerd weliswaar omdat het vroeg is, maar ze staan er toch duidelijk, hoor! Ik zou maar een ronde dansje gaan doen dus, GAAF :D

13. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    #493 LittleMeStphnie, 20 aug 2015
    Laatst bewerkt: 20 aug 2015
    Dankjewel dames ja was even schrikken en slikken allemaal.
    Nu gelukkig alles beter nog steeds gebroken nachten maar als ik dat koppie zie in de ochtend dan smelt ik weer.

Wat fijn Marieke dat er al wel Schot in de zaak is. Hoop het zo voor je dat dit je laatste menstruatie is!

Martim wat fijn dat ze donkerder worden. Heb je al gebeld voor een vk afspraak ?

Dankjewel lafarina, mijn tips zijn gewoon rustig blijven en goed luisteren. Schreeuwen heeft geen nut, hou je beheerst en puf :D zodra je persdrang krijgt gewoon gelijk zeggen dat je persdrang hebt. Ik had het gevoel maar dacht dat ik nog moest wachten. Maar ze kwam gewoon haha!

Onze bevalling was 3 dagen drama! Maandag nacht met weeën. Dinsdag gestript tot 3 x toe Door de weeën die ik had. Savonds 3 cm naar het ziekenhuis en ruggenprik gehad. Geslapen tot de ochtend toen me vliezen gebroken. Ronde de middag ineens 8 cm en voor half 1 9 cm. Weeën wekkers uitgezet omdat roos er niet goed op reageerde en haar hartslag sloeg 2 keer van de monitor. Toen zeiden ze pers haar maar om wat te laten zakken ( toen was het half 3 en kreeg ik pers weeën ze zeiden pers maar verder ze is al ineens gezakt. En 3 uur werd ze geboren.

Het is heel anders dan je verwacht de pijn ook. Persen doet het echt zeer maar nu achteraf. Ik zou het zo nog een keer doen! Je moet gewoon zodra je pijn voelt even nadenken dat je er al bijna bent en na die pers ze eruit floept! Dat zorgde voor mij dat ik bleef persen!. En toen was ons wondertje er &#9786;&#128513;

Ze had ook helaas haar navelstreng 2 keer om haar nek vandaar dat ze zelf niet zakte en Door de weeën trekt de baarmoeder samen natuurlijk en die bebouwde haar. Maar met de score kreeg ze 10 10! En deed ze net alsof er niks aan de hand was :D

14. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Stephanie dat klinkt allemaal erg zwaar idd! Drie dagen.. pff. Heftig. Gelukkig dat alles goed is gegaan. En echt goed dat je in het ziekenhuis was. Nu snel afsluiten en allemaal nieuwe dingen leren. Zelf zou ik ook graag in het ziekenhuis willen bevallen..

Lafarina dankjewel! Had gister of vandaag nod. Streepje wordt duidelijker! Yes.

Foto gemaakt. Ziet er goed uit toch? Toch denk ik dat ik pas na het weekend een banner maak etc. Durf t haast niet te geloven. Nog tips waar je aan moet denken bij kiezen verloskundige? Kijk:

Bijgevoegde bestanden:

15. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Super streep martim helemaal top! Zou me er niet ongerust over maken :D ben benieuwd naar je echo

16. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Gefeliciteerd martim, ik zou me er niet druk om maken en idd na het weekend ff de verloskundige bellen.

17. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Je moet een verloskundige hebben waarvan als je na de echo weggaat dat je je gerust gesteld voelt en uitkijkt naar de volgende echo zonder angst.
    Voorbeeld ( mijn vorige verloskundige als ik wegging bij haar na de echo zei ze nog even erachter aan ik kan niks garanderen en ik weet nu niet of het nog fout kan gaan" ) hierdoor werd ik erg bang en angstig en leefde ik vn dag tot dag. En nu I onze dochter gezond geboren en blijkt er niks aan de hand geweest te zijn. Maar ik ben wel daardoor de eerste 20 weken bang nerveus en verdrietig geweest.

:D nu een top verloskundige praktijk en staat dag en nacht paraat en stel me enorm tot rust!

18. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Maar hoe weet je dat van te voren? Kun je altijd nog kosteloos wisselen? Dit weekend maar op onderzoek uit. Kijken naar reviews etc.?

19. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja je kan gewoon ondertussen wisselen want het is jou zwangerschap en daar moet je je fijn in voelen!

20. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ik heb nog een tip trouwens voor de zwangere hier. Geniet er echt van en op het eind probeer je zo goed mogelijk voor te bereiden op de bevalling. Hier de kraam tranen als een gek en ik mis me buik heel erg. Trots als een pauw dat ze hier nu voor me ligt maar het is echt een afscheidt nemen van de kleine in je buik!

Xxx

Deel Deze Pagina