Oeh heb wat gemist!! Gefeliciteerd Stephanie !! Wat een rot begin wel en hoe waagt die kennis je zo voor het blok te zetten grrr. Geniet lekker van jullie rust en alleen jullie bepalen wie er komt! Martim spannend hoor vroege zwangerschap natuurlijk verwekt zo te zien? Marieke aan de Clomid, yeah! Heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, heb wel gehoord dat je juist geen ochtendurine moet gebruiken. Veel succes!! Lafarina hoe is het met jou? Nog op controle geweest? Hier gaat het goed, iets minder klachten (op emo na haha). Maandag bij de vk geweest, erg fijn nu niet meer in het zh te lopen! 4/9 geslachtsechoooo
Heel herkenbaar Stephanie. Ik heb heel wat afgejankt die eerste paar weken Maar gelukkig gaat dat over <3 Lies, het klopt dat je geen ochtendurine moet gebruiken. En daarom doe ik dat ook niet. En spannend joh, nog even wachten en dan weet je wat je bij je draagt <3
Ja inderdaad, ik ga ook echt het nog zeggen tegen haar. En me 2e zwangerschap ga ik alles heeeeeeeel anders aanpakken. Weer gewoon ik manlief en me moeder. Me pa en zusje mogen komen en that's it. Die vrouw hoeft ook echt niet te verwachten dat ik nu nog langskom en ook niet hier langs te komen! Heb haar ook geen kaartje gegeven van onze kleine meid! Ben er echt boos om. Na een bevalling wil je gewoon met rust gelaten worden. En zeker omdat ze niks van me is en ik er totaal niet op zat te wachten was ze er ineens! Ik zou wel willen schelden ....@$%¥ grrr Wat fijn lies dat het zo goed gaat, wat ben ik benieuwd wat er in je buikje groeit Mariekeben benieuwd, hoop dat het nu raak zal zijn xxx Nog steeds beurs beneden maar toch wil ik even het huis uit, nu geen kraamhulp meer en oef wat waait het buiten. We gaan lekker even langs de winkels en wat lekkers halen. De kleine zo omkleden want het is nu wel heel warm en na de borstvoeding valt ze in slaap en gaan we met de maxicosi naar de winkels toe
Succes Marieke ! Klus-se Heerlijk even een frisse neus halen Stephanie, rustig je draai vinden. Hoe wist die kennis uberhaupt waar je lag dan? Wat een @&#%$~$< grrr. Gelijk heb je, haha lekker geen kaartje gestuurd Ja ben ook benieuwd!! Hoop dat het voor mn vriend dan toch ook wel leuk is het te weten, dan kunnen we ook echt een naam gaan kiezen. Achternaam staat al vast overigens, afgelopen week erkend bij de gemeente. Papa's achternaam
Jaaaaa Stephanie, ik zou ook echt die vrouw eruit gejaagd hebben, en anders mijn man wel. Dat doe je toch niet?! Denk je niet na ofzo?! Fijn dat je er lekker uit gaat, thuis zitten is ook leuk tot op zekere hoogte he hihi geniet ervan! @marieke:jeej mag je gaan klussen weer, succes en plezier @Lies: Om de 4 weken nog controle vk en verder lekker doorgaan en weten dat je zwanger bent, maar het af ent oe ook gewoon keihard vergeten hihi ik heb 8 september weer een controle, dan ben ik 26 weken en dan moet ik denk ik vaker dan om de 4 weken gaan komen, geen idee eigenlijk, hoe ging dat bij jou Stephanie? A.s. woensdag alweer 24 weken en de grens bereikt dat artsen hun best gaan doen je kindje in leven te houden mocht het te vroeg geboren worden. Wat gaat die tijd ineens hard! Het kon me steeds niet snel genoeg gaan, maar nu vliegt de tijd. Ik doe nog steeds van alles en race nog altijd iedereen met versnelling 7 voorbij met fietsen hihi ik heb weinig last van dingen niet kunnen. Met lopen en vooral traplopen wel meer moeite, weinig conditie en snel benauwd, maar hard fietsen gaat uitstekend, gek he ^_^ Morgenavond begint mijn eerste yogales, ben super benieuwd wat dat gaat worden. Verder nog super leuk nieuws: ik ben voor de tweede keer tante geworden!!! Mijn zus is gisteren bevallen van haar tweede, een meisje genaamd Meithe. Ik ben trotse tante hihi
Ja die vrouw bah! Ze hoeft niet meer te komen. Gelijk klaar! Nu al wat meer onze draai gevonden met de kleine meid. Gaat steeds beter! Wat gaat het snel zeg met jullie wauw. De weken knallen eraan. Let wel op met boven je hoofd dingen doen. Waarschijnlijk omdat ik bij gewoon de slingers op heb gehangen zelf en de was heb opgehangen Enzo kreeg de baby ruimte en de navelstreng waardoor die om de nek heen is gekomen kijk dus uit met je strekken xxx Fijn hè lafarina de officiële grens dat ze in nl alles eraan doen voor je baby Wat fijn lies dat je man erkent heeft. Is dat ook weer geregeld Ben benieuwd zeg Hoe jullie de kleintjes gaan noemen
Lafarina idd niet normaal hoe hard het gaat! Baby van Stephanie ak geboren, jij op de magische grens . Hier alweer bijna 15wkn, hartje vandaag nog gehoord thuis . Blijft prachtig! Jongensnaam weten we al, meisje denken we nog over verder
Dan denk ik dat je een jongen krijgt lies Wij hadden een meisjes naam die bleef lekker hangen en de jongens naam kwamen wemaar niet over uit. En het werd een meisje. Dus ik denk dat je misschien een jongen krijg ben zo benieuwd
Lafarina nog gefeliciteerd als tante trouwens vorige keer overheen gelezen. Ennuh Stephanie je had gelijk, het is een jongen!! Gisteren uitslag van de echo in een envelop laten stoppen en taart bij de bakker besteld. Vandaag opengesneden en wallaaaa! Blauwe vulling Hoe is het met Roos?
Gefeliciteerd met je jongetje lies!! Ik heb door een injectie ovitrelle op vrijdag, knal positieve ovulatie testen. Wij knuffelen heel gezellig en hopen op een positieve test over twee weken
Haha I am a fortune teller xD Ja is een gevoel denken ik. Bij ons wisten we de dame haar naam al gelijk. En nu bij jou was een jongetje makkelijker. Super gefeliciteerd Lies echt super leuk Met roos gaat het super ze is boven de 53 cm en gewicht al boven de 3700 dus ze groeit flink! Marieke wat positief. Ben zo benieuwd geniet van het knuffelen het kan zo over zijn als je zwanger bent xD
Ik duim voor jullie mee Marieke! Knuffelse Ja Stephanie grappig hè dat het het geslacht is geworden waarvan we de naam al wisten. Het koopvirus heeft hier ondertussen toegeslagen haha, lekker geshopt bij discount winkels. Ga in de kleine maatjes geen dure merken kopen (alleen paar Prenatal dingetjes), want daar is hij weer zo snel uit! Roos is alweer bijna een maand! Gaat hard
Sorry sorry, ben een beetje afwezig geweest! Wel het e.e.a. gelezen maar geen puf gehad te reageren. Medisch gezien ben ik twee weekjes aan het kwakkelen en ben ik niet zo online actief meer als ik altijd was daarnaast heb ik nu ook meldingen aangezet zodat ik weet wanneer er wat gepost wordt hier @Lies: gefeliciteerd met jullie jongen hoe gaat het nu met jouw zwangerschap? Veel misselijk (geweest)? @Stephanie: Wat fijn dat het met je meisje zo goed gaat. Kun je lekker genieten en knuffelen? @Marieke: Spannend!!!!!!! Mijn duimen draaien weer
Zal iig goed voelen dat jullie nu iets gerichter 'kunnen proberen' Marieke! Toi toi toi! Lafarina wat vervelend dat je wat kwakkelt qua gezondheid. Voel je zeker niet verplicht hier vaak op te moeten kijken! Die melding heb ik ook aanstaan idd, dat scheelt wel zoeken in het forum Qua zwangerschap heb ik weinig te klagen, niet echt misselijk geweest. Wel een maand erg moe geweest, momenteel soms ook nog wel door onrustig slapen. Met name door darmklachten en nachtelijk plassen . Voor mn darmen heb ik al medicatie, die neem ik zo nodig.
Allemaal gelukkig toch positief dames. Marieke echt top kan niet wachten op je test Lies wat fijn dat het zo goed gaat. Wat een geluk dat je niet echt misselijk bent ik heb de eerste 3 tot 5 maanden de pot meer geknuffeld dan me man haha. Lafarna wat jammer van dat kwakkelen met je gezondheid. Misschien moet je hier gewoon even doorheen en ben je er zo weer vanaf Hier alles goed, vorige woensdag alweer meegetraint was nog iets teveel maar toch heerlijk. Roosje nu officieel een maand en 1 dag! Ik en mijn man zijn bezig met een nieuwe woning ivm irritante boven buren en het huis toch te klein wordt. Woensdag waarschijnlijk de bezichtiging en hoop dan minder dan een week erna de sleutel als het wat is
Hoe is de bezichtiging gegaan Stephanie? Ben zeker blij niet echt misselijk te zijn geweest! Hopelijk houden mn darmen zich wel btje koest, lucht doet zeer
Hii ja we hebben het huis. Een andere dan we wilde maar wel super groter! 5 kamers en woonkamer 27 m2 Super blij! Vandaag de sleutel. Gelukkig dat je niet zo misselijk bent, ja die darmen ga je nog wel lekker dwars zitten phoe. Haha kiwi helpt wel voor mij dan toen
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Moeten jullie veel doen of valt het mee? Lekker hoor een nieuw plekje met Roos Ik merk vooral genoeg te moeten drinken, lukt niet altijd.. Idd ook fruit en zo nodig mn medicatie. Lafarina hoe is het met jouw klachten?
Phoe beetje stilgevallen hier helaas. Het huis moest gelukkig niet al te veel gedaan worden 1 kamer is een beetje drama. De rest heb ik gewoon even goed wit geverfd met wat donkere meubels ertegen. Des tijds kopen we alles nieuw en doen we alles behangen. Maar moesten nu even binnen 7 dagen over! Laminaat was zo gedaan. Ik ben nu vol de was doen en kleine dingetjes bijwerken en nog wat verven. Roos haar kamer is inmiddels helemaal klaar! Enkel nog een keertje behangen. Maar alles is verder af en wat een ruimte ineens. Ons huis blijkt geen 67 maar 104 m2 te zijn en dan nog een heel terras voor ons alleen. Enorme parkeer gelegen heid lekker voor de deur. We delen wel een halletje samen. Maar wij zitten op de hoek en hebben een eigen trap dus die ook mooi geverfd mooie trapmatten erop en versierd met een mooie spiegel en kastje. Alles is zeer chaotisch gegaan maar echt. We zijn zoveel vooruit gegaan! Geen herrie en rond 8 tot 10 u. Houden de mensen op met herrie maken en heel de nacht lekker rustig. Heerlijk. Parkje op 1.min afstand voor de honden. En alle luxe meegenomen of op marktplaats gezocht. En vooral de rust is er. Vanaf volgende week maandag kan ik dus echt genieten van de rust en onze kleine meid nog kleine 4 weken! Helaas heb ik verder niet kunnen genezen of de.rust kunnen vinden.door familie ruzie rond om me bevalling. Waardoor we met spoed hebben.moeten verhuizen ! Lichte blaas verzakking dus kan ook niet verder met.trainen nu helaas. Hoe is het met jullie? hoop tekst geworden hihi Lies ik keek gewoon bij de zeeman, prima, c&a, hema, babydump,baby en tiener, mamaloesjebaby. Wibra hebben ze ook leuke dingen. Toch zou ik wel wat van 50 kopen die van ons bleek 49 cm te zijn met 39 weken zwangerschap en ik heb heel wat erbij moeten halen. Ook 56 gaat nu nog steeds heel lang mee hier. Bij de hema en.de zeeman zijn de maten enkel ook al staat 56 erop bijv lijkt het wel 62.