Zo dat was even een onrustige ochtend voor je Marieke! Hoe voelt het eerder dan gepland 'echte' rondes in te gaan? Verstandig eerst op zn beloop te laten gaan, hopelijk is je cyclus snel regelmatig. Goodluck
@Lies, het was een drama ochtend!! 10min nadat ik manlief had gesproken aan de telefoon en we dus de knoop hebben doorgehakt, werd ik prompt ongesteld. En ook nog eens heel heftig, dus de inhaal race is begonnen En hoe het nu voelt? Ik ben erg opgelucht. Er is een last van mijn schouders gevallen en ik ben er een heel stuk rustiger onder. We vinden het allebei erg spannend en super leuk! Kom maar op, ben benieuwd hoe lang het zal duren. Gezonde spanning. @Lafarina, dank je en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Er komt vanzelf een topic in het juiste forum met hopelijk een mooie test
Hoop dat het allemaal netjes uit komt voor je Ik ga duimen in ieder geval. mijn eitje komt als het goed is over 2 a 3 dagen over 2 dagen ga ik ook beginnen met mijn ovulatie testen voor de eerste x.. Hopen dat we duidelijk ons ei zien dan klussen als konijnen haha. Net zoals jij eigenlijk, als mensen het van mij horen=> ja ik ben jong en nee je kan niet altijd nog een kindje krijgen er kan van alles gebeuren vanwaar het mis kan gaan(gaan we niet vanuit natuurlijk ). + Ik heb gemerkt dat mijn ouders ook mijn leeftijd hadden toen ze mij kregen en ze zijn nu nog jong en fris en ik voetbal nu nog steeds met me papa, die net 44 is geworden. mijn vriend is even oud als ik en zijn ouders zijn al 65 en zijn moeder 55!. Ik wil jong moeder zijn voor mijn 30e 2 a 3 kinderen krijgen. en op die manier alles kunnen mee maken met ze en ik ben nu nog jong en flexible dus ik kan ook meer dingen zoals sport met ze doen en met me klein kinderen dan Het geeft zoveel voordelen om jong kinderen te krijgen. daarbij moet ik wel zeggen dat ik vind het dat nu kan omdat ik gelukkig geode opleidingen heb gevolgt en een baan heb, een huis, ik ga trouwen met me man, we hebben een auto en hij heeft een vaste baan. dus we hebben alles en zijn al resettled. een kindje maakt het dan Helemaal af.
@Marieke Op naar ronde 1 ! You can do it!! @Stephanie Zo zie je maar dat het voor iedereen kan verschillen wanneer je klaar bent voor kinderen. Mijn zus was 24 toen ze moeder werd, mn moeder 30. Mn vriend hoopt iig voor zn 40ste vader te mogen worden en verder hopen we natuurlijk dat we zo snel mogelijk 'echt' kunnen beginnen!
Ronde 1... tis lastig nu ik weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Want ik had mezelf voorgenomen om niet gericht te gaan klussen en mijn lijf nog ff wat rust te gunnen. Maar ja, mijn vruchtbare dagen vallen dus volgende week rondom sinterklaas. Toevallig is dit het weekend dat onze jongens beide bij hun andere ouder zijn, plus dat de mijne pas maandag middag terugkomt ipv zondag avond. We hebben dus een avond extra... en ja, ik heb een spannend setje gekocht voor sinterklaas dus het hele 'rust geven, van elkaar afblijven'... jah dat gaat hem dus niet worden. Dus ronde 1; kom maar op!!
Hahaha klinkt helemaal goed Marieke enne, vooral lekker van elkaar genieten en van de rust in huis. Elke dag klussen is toch niet aan te raden, dus niet teveel bij nadenken en lekker go with the flow. Inmiddels dacht ik dat mijn man niet nog een keer wilde klussen, nu geklust op dag 9, dag 11, dag 13 (met vermoedelijk eisprong), dag 15 en nu gisteren ook op dag 17 JEEJ ik had nooit gedacht dat hij nog een keer wilde omdat hij nog een 'we doen het rustig aan mentaliteit' heeft. Hij zei na het klussen ook "wat is er precies gebeurt met we are taking it slow" hahaha, maarre... pakjes doen het goed op zo'n moment, Marieke Ik stuiter de week door nu, nog 8 dagen en ik mag testen. Ik weet dat ik realistisch moet blijven, ben immers pas net van de ring af en kans op meteen zwanger zijn is er wel maar niet heel logisch, maar oef... wat zou het mooi zijn als het wel zo is... *droomt verder*
Wat fijn dat je man er 'zin in had' dus wie weet is het wel raak. En zo niet, dan heb je een hele leuke week gehad En ja, haha laten we zeggen dat de Hunkermoller blij was met mij
Hahaha klussen is toch ook leuk meiden ?!! Let's enjoy it! En mocht er een bevruchting komen mooie bijkomstigheid! Hier gelukkig ook de 'joy' weer gevonden, nu al zin mn vriend vanavond na zn werketentje op te halen hihi
Autsj.... ben echt keihard van de trap gevallen gisterenavond, met als gevolg een beurse linkerbil, bovenbeen, arm en rug kan niet goed zitten en lopen doet zo'n pijn....bah.... niet mijn dag... moest het even kwijt....
Een hele dikke, maar voorzichtige, knuffel. Dat klinkt namelijk super pijnlijk!! Laat je maar lekker verwennen door je mannetje
Ja autsj... heb echt blauwe plekken op vier plekken op m'n lijf en m'n rug en bil helemaal opgezwollen. Arnica smeren maar Vanavond lekker op de bank breindood tv kijken, op mijn rechter zij
Aagh why not, dromen mag altijd en het is je van harte gegeven om zwanger te worden ik ga super voor je duimen! haha you go girl! Dit weekend zou mijn zusje hier blijven slapen maar mijn ei komt dit weekend en volgens mij vandaag. dus als mijn vriend zometeen thuis is rond 4 u kan hij beter zorgen dat hij gelijk naar de slaapkamer loopt Dus wij zijn ook al helemaal van het ''gebruik makende van het weekend'' haha Ja klopt mijn ouders zijn rond hun 21e ook begonnen en met 22 kwam ik . hun beste dag ooit haha! en op hun 27e a 28e me zussie! Ik sta ook echt ingesteld met me manneke om voor onze 28e a 30e 3 kinderen te hebben! lekker jong maken alles mee. ik partime hij fultime eensgezins woning helemaal geweldig ''droomdroom'' komt helemaal goed met ons lies duimen duimen duimen Wat bale zeg voor je heel veel sterkte hoop dat je snel geneest! en blijven duimen tot je mag testen .
Daar heb je helemaal gelijk in. Je weet nooit of het direct lukt en daarnaast kan er het een en ander misgaan. Ik heb trouwens ook jonge ouders, in tegenstelling tot mijn vriend. Mijn ouders zijn 41 en 42 jaar en die van mijn vriend zijn 58 en 60 jaar. Nou, dan zie ik mezelf toch liever als jonge moeder! Heeft alleen maar voordelen. Daarnaast lijkt het me ook ontzettend mooi... veel vrienden van mij hebben al kinderen en zijn zó trots. Ik ben eigenlijk een beetje jaloers, als ik eerlijk moet bekennen. Wij hebben trouwens nog geen ideaal huisje (we willen wel gaan verhuizen), maar voor de rest staat het er goed voor. Ik heb een baan, hij heeft bijna een nieuwe baan... dus ja, waarom dan niet, toch? Ik hoop voor je dat het gauw zover is!
Marieke; ik snap maar al te goed dat je dat hele 'rust geven' wil laten zitten. Ik zou dat ook niet kunnen, haha. Geniet lekker van elkaar dit weekend! Lafarina; super spannend dat jullie er zo voor zijn gegaan deze maand! Wel heel rot dat je zo hard bent gevallen. Doe lekker rustig aan (zeg ik nu eigenlijk dubbel, maar goed ). Fijn weekend!
Dank je LittleMeStphnie en natuurlijk ook de rest voor het meeleven Klinkt wel als een super plan LittleMeStphnie om al drie kinderen te hebben voor die tijd, hard door klussen dus haha Ik kan vandaag gelukkig weer 'normaal' --> lees: zachtjes en op stoffen ondergrond zitten en ook lopen gaat weer goed, dus jeej. Alleen maar goed dat het geen zomer is ofzo, zie d'r niet uit met al die blauw, paars, groene plekken Ik heb weer van die vaaaaage buikpijn, eigenlijk sinds ik onderuit gegaan ben op de trap. Ik kan het niet goed plaatsen, soort van zeurende pijn en soms stekend maar niet heel heftig. Het is laag in de buik en goed uit te houden verder, meer vervelend dan hinderlijk. Ik kan alleen niet plaatsen waar het van is, ontringen? Spanning/stress? Toch misschien zwanger aan het zijn? Nouja... volgende week maar afwachten dan, nog zes nachtjes slapen tot ik mag testen
Late eisprong misschien? Of heb je ovulatietesten gedaan Lafarina? Komt verder zeker vanzelf goed Stepanie
Ja vorige week was vrijdag donkerder op de ovulatietest dan donderdag, maar zaterdag niet getest. Zat en zon erg veel buikpijn en steken dus vermoeden dat ik toen eisprong heb gehad. Ik weet niet waar de pijn nu vandaan komt vooral rechts en veel steken. Heb voor de zekerheid nog een ovulatietest gedaan net, maar die kwam blanco uit, dus of eisprong toch vorig weekend geweest / of gewoon nooit een eisprong gehad nog Wachten is gewoon lastig, maar ik ga het proberen vol te houden tot vrijdag Jouw ouders zijn inderdaad erg jong, Luminis, maar volgens mij ben je zelf ook nog heel jong? Mijn man zijn ouders zijn in de 70 en in de 60 maar kwieker dan mijn ouders die eind 50 en begin 60 zijn. Mijn schoonvader allang gepensioneerd en die knapt nog hele huizen op en energie voor tien, echt niet normaal haha. Hoe is jullie weekend? Hier lekker rustig, gisteren vrij weinig gedaan en 's avonds een verjaardag. Vandaag ook vrij weinig gedaan gaan nu nog een beetje op zolder aanrommelen en dan wat series kijken. Ondertussen lampen aan en luisteren naar de regen en hagel die hier al een tijd uit de lucht vallen.
Lastig idd als je niet precies weet wanneer en of er een ei is geweest. Duidelijkheid komt er vanzelf wel (geduld ) en tot die tijd denk masr niet op één paard wedden hihi. Wij hebben verder redelijk bezig weekend gehad. Gisteren geshopt en vandaag op de koffie bij mn moeder en verjaardag van mn zwager. Net thuis eigenlijk, morgen ook weer drukke dag (eerste vakantiedag ). Fijne week iedereen en succes met wachten!