Helaas niks hier, dus over een dag of drie nogmaals testen, (of ongesteld worden in de tussentijd natuurlijk). @Sabo/Lies: Geen idee hoe gekregen, waarschijnlijk stress in combi met overbelasting, (beetje lang doorgelopen met ziekte van pfeiffer en teveel hooi op mijn vork genomen). Ik wil niet geopereerd, dus we behandelen nu met injecties in de nek en dat werpt 50% zijn vruchten af. Ik heb nu niet meer non stop pijn, alleen een volle werkweek kan ook nog niet helaas.
Ja dat hoop ik ook. Het is alleen zo dat ze op niveau C6 hebben geprikt en het kan ook nog op C7 omdat die twee niveaus mogelijk samen zorgen voor de klachten. Nu dus de keuze aan mij wil ik nog een injectie op C7 erbij. Ik had zoveel pijn na vorige keer voor 1,5 week dus liever niet, maar als dat helpt om weer vol te kunnen werken dan wel, lastig.... plus als je zwanger bent mag de behandeling niet en ben je niet zwanger dan kan het je menstruatie cyclus beïnvloeden, niet echt iets waar ik op dit moment op zit te wachten. Voor nu afgesproken het zo te laten, worden de klachten heftiger of blijf ik in deze fase hangen bel ik ze alsnog voor een behandeling op C7, (tenzij zwanger natuurlijk). Ja balen van de test maarja ik had ook niet veel kans al meteen in ronde 1 en net pas de nuvaring eruit echter ik heb kans dat ik te vroeg getest heb het is pas dag 26 dus als ik zondag niet ongesteld wordt ga ik alsnog testen hoor, hihi
@Sabo das nog even volhouden! Goodluck xx @Lafarina das ook niet niks met je nek . Gelukkig dat de injecties wel (deels) werken. Wel spannend met een potentiële zwangerschap in het verschiet. Ennuh de eerste ronde zwanger raken lukt bijna niemand hoor!
Nee, inderdaad en de meeste mensen die zeggen oh ja werd in een keer zwanger vertellen misschien ook niet eens de waarheid En diegene die het wel lukte heel fijn voor hun bij mij soms wat opgeblazen maar kan van alles zijn!. zenuwen of zo. Gisteren hoefde mijn opa btw niet geopereerd te worden heel lullig gezegt maar hij leeft tot nu toe wat langer. op 5 December gisteren wilde ze een risico operatie doen waar aan hij kon overlijden. maar gelukkig ging het niet door en ze gaan kijken hoe ze het kunnen doen zonder teveel risico. anders had ik ieder jaar een fijne sinterklaas pff! Lieve Lies ik ga zo hard duimen voor je wie weet ben jij degene die in 1 x zwanger raakt nu. zag dat je ivf gaat doen? wat fijn dat er zoveel hulpmiddelen zijn om toch zwanger te raken dat was vroeger wel anders. tegenwoordig kunnen ze zo veel. Is er hier al iemand die wat Roze loopt of heft niemand nog een test gedaan>? ik zit nu nog 8 dagen voor ik kan testen,.
Oke dames.. Ik had gisteravond pakjesavond, net als vele met mij denk ik en ik moest zo hard lachen om een gedicht. En vervolgens kreeg ik door het lachen dus steken in mn buik.. Beetje aan de zijkanten.. Dus ik lach maar niet meer En vandaag de hele ochtend pijn, zeurende pijn.. Mn buik is ook wat opgezwollen, ik voel het gewoon als ik zit. Maar dit kan toch niet van een eisprong zijn? Die zou ik al gehad moeten hebben, ik verloor zondag ook een grote slijmprop.. Zucht.. Volgens mij is de zin "je krijgt er zoveel voor terug" gewoon gebaseerd op de hele weg naar het zwanger worden toe
Goedenavond dames genieten jullie ook een beetje van jullie weekend? Wij wel @Lafarina, als ik het zo lees moet je dus nog even volhouden. Komt vast goed, toch? En als het idd niet meer te houden is, dan weet je in ieder geval dat er een oplossing klaar ligt. @LittleMe, voor zover ik weet nog niemand roze. Wij zijn dit weekend lekker bezig geweest om mijn vruchtbare dagen tot in de puntjes te benutten mijn NOD is 21 december. @Sabo, vervelend die steken. Maar om nou niet meer te lachen... lijkt me iets wat enthousiast. Het klinkt als een eisprong. Al weet ik niet of je die kan opwekken door te lachen... iemand anders enig idee? Wat mijzelf betreft slaat de zin 'je krijgt er zoveel voor terug' op het gezonde kindje dat je aan het eind van dit hele circus is je armen krijgt. Fijne avond allemaal, x
Ja daar slaat het inderdaad op, maar ik bedoel dat het "voorspel" de oorzaak is van deze zin. Zo'n lange moeilijke weg voor heel veel vrouwen, en je krijgt er (gelukkig heel vaak) een mooi warm klein hoopje voor terug. Maar ik blijf wel lachen hoor ondanks de steken.
@Stephanie gelukkig hoefde je opa niet geopereerd te worden. Elke ingreep op hoge leeftijd is niet aan te raden, hopelijk hersteld hij zonder! Opgeblazenheid is verder ook niet lekker nee. Stress en spanning kunnen zeker op je buik (darmen?) uitwerken. Laat je maar lekker verwennen door je vriend Thnx verder voor je support . Onze weg zal idd in het ivf-lab verder, icsi ivm lage zaadtelling. We hebben goede hoop en zijn logisch ook gespannen. Kijk niet echt uit naar de punctie.. Maar samen kunnen we alles aan! @Marieke zeker lekker weekend! Hier week vrij gehad samen en lekker weinig gedaan haha. Gisteren zwarte piet gespeeld, down we ook niet meer bij bekenden. Paar kids herkende ons, oeps! @Sabo zover ik weet vindt een eisprong aan één kant plaats (zonder follikel stimulatie), maar ik kan het fout hebben. Ook toevallig geen last van stress, darmen etc? Blijft irritant wat het ook is! Verder zijn vrouwen natuurlijk het sterkste geslacht, we rock! De weg is niet altijd makkelijk maar de beloning komt echt wel meid!
@lies: zowaar geen stress haha. En het voelt anders dan darmpijn. Meer als menstruatiepijn. Maar wij zijn absoluut het sterke geslacht! Ik hou vandaag maar een luie dag. Zo even een uurtje werken en dan weer mn bed in. Vriend heeft nachtdienst gehad dus dan kruip ik daar wel naast. Toch een voordeel dat thuiswerken en je eigen uren indelen
Mooi gezegt lies "samen kunnen we alles aan" echte liefde kan zo sterk zijn als het goed voelt en je hebt al zo veel meegemaakt dan zit het helemaal goed xxx Je bent een voorbeeld voor velen
Je doet het toch samen, scheelt echt wel als je partner betrokken is . Is die van jou toch ook Stephanie!? Je hubby to be
Hihi hubby to be Ha meiden, beetje afwezig geweest maar ben er weer. Hoe gaat het met iedereen? Sabo al wat pijnlozer aan het lachen? Ik ben vandaag ongesteld geworden dus YAY ik heb een goede cyclus gehad direct na het stoppen met de ring *rondedansje* me so happy! Heb een cyclus van 29 dagen gehad en dus echt mijn eerste kans en eerste ronde dus gehad afgelopen maand. Nu over een week of twee maar weer flink aan het klussen gaan
Haha nee lachen doet nog steeds zeer Maar het zeurderige lijkt wel wat minder Heb nu wel pijnlijke borsten erbij
Netjes Lafarina!! 29 dagen Qua borsten vertrouw ik nergens meer op Sabo, zijn meestal gevoelig . Maar het kan bij jou natuurlijk wel een indicatie zijn!
Ik heb dat ook ben erop gaan Letten me botsten zijn altijd hetzelfde pijn En wat voller. Dus daar vertrouw ik niet meer op verder wel een opgeblazen gevoel en wat steken. Nou duimen duimen duimen morgen ochtend of vrijdag ga ik het proberen. Als het positief is word het geen voetbal meer haha En juhb zeker we doen alles samen we gaan nog net niet met elkaar naar de wc haha. We zijn heel close en knuffelig nog haha nog. Hoop niet dat het minder word na een jaar is het niet veel minder geworden natuurlijk wel zo onze momentjes
Mijn borsten zijn eigenlijk nooit gevoelig. Niet op deze manier in ieder gevak. Heb soms wel mastopathie klachten maar dat zijn diepe prik steken. En nu zijn ze warm en voller en pijnlijk