Gaan voor een 'eerste Kindje' 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LittleMeStphnie, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Binnen hoeveel maanden was jij zwanger van je eerste Kindje!

1. 1 tot 3 rondes

2. 4 tot 6 rondes

3. 7 tot 9 rondes

4. 10 tot 12 rondes

5. + 12 rondes

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Wauw die is echt super positief!! Genieten komt vanzelf wel meis!

2. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Haha ja was op jou
    Mooie test zeg

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hoe gaat het met iedereen, hier heel goed wat vaker last van misselijkheid nu.
    Vanaf aankomende vrijdag komen de eerste twee kratten van moeders voor moeders!
    Gisteren een me rouw op bezoek gehad voor uitleg!

4. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Wat moet je dan precies doen?

Ik ben nu vier dagen na NOD en nog geen bloed te bekennen
    Gisterochtend had ik een witte test, dus het wachten gaat door

5. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Sago ik ga heel erg duimen voor je x!
    Iedere vrijdag komen ze met 2 kratten met flesjes erin daar zit een soort conservering middel in om je urine langer goed te houden.men dan van de ene vrijdag tot ze weer worden opgehaald de volgende vrijdag moet je ze vullen met urine tot ze vol zitten.

Er komt een vrouw bij je langs om dit uit te leggen en je een formuliertje in te vullen dat je geen ziektes heb of zo.

En dat was het eigenlijk je krijgt dan van te voren een cadeautje dat je mee doet ik kreeg een handoekje d
    Waarin je de baby kan inwikkelen.

6. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Wat goed Stephanie dat je meedoet met mvm :)

7. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Tja het idee een steentje bij te kunnen dragen, +als ik niet zwanger of moeilijk zwanger kon worden zou ik het ook zeer waarderen wat toekomstige moeder doen om te zorgen dan vrouwen die moeilijk zwanger kunnen raken toch hun wens kan laten uitkomen! Vind ik heel mooi. Vandaar! Het is ook de bedoeling dat ik echt vanaf vrijdag tot eind februari door ga en probeer alle flessen goed te vullen voor moedersvoormoeders! :D Ik ga als ik het nieuw ga vertellend at ik zwanger ben en al war verder ben bij vriendinnen enzo het ook echt wel doorgeven van joh doe het nou enzo! Mvm <3

Hoe is het met jou lies ? Nog wat meegemaakt. Je was al begonnen toch met ivf ging je doen of ICSI ?
    Ik zie 22 deze maand toch ? Dat is al snel

8. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Super gefeliciteerd, nu echt Stephanie :D

Ik heb het even druk gehad en helaas ook veel hernia klachten laatste dagen, had niet echt puf om hier te reageren. Lees nu weer mee en zL ook zo nu en dan weer eens wat van me laten horen ;)

Wat een somber weer he?! Lees ik eerst het wordt 14 graden vandaag en dan regent het de hele tijd en moeten de lampen de hele dag aan.

9. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @Stephanie heel goed dat mvm bestaat! Lekker piesen voor andere moeders ;)
    Maandag hebben we idd de ivf-intake, we weten wel al dat het icsi zal worden. Nu nog afwachten wanneer we echt mogen starten! Spannend!!

@Lafarina geeft niet toch dat je ff tijd voor jezelf neemt, goed voor jezelf zorgen meid! Verder idd vies weer :(. Wind raast al hele dag om het gebouw heen (appartement), bah!

10. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja fijn hea, al bijna 5 weekjes en het voelt heel goed ergens heb ik de volle vertrouwen soms wel wat onzekere momentjes maar dat laat ik gaan :) het zit er nog en morgen piesssee voor moedersvoormoeders haha lies xD

Ik ben zo super blij voor je lies. Komt helemaal goed met jou!
    Kan niet wachten voor je tot je begint.

Ik vond het btw ook al zo snel donker zeg heel de dag de lampen aan gehad in huis. Nu de kaarsjes branden en de boom aan :D.
    En wat fijn dat je even tijd voor jezelf neemt dat heb je echt wel nodig hoor. Hierzo ook met me burn-out ik neem het er echt van want het zo weer voor bij en dan weer flink aan de bak!
    En wij dames krijgen genoeg voor onze kiezen.

11. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Leuk elkaars leven zo te volgen, mee te leven en elkaar op te beuren wanneer nodig :)

12. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Gisteren trouwens wel even schrikken, mn beste (hoogzwangere) vriendin moest in het zh opgenomen worden ivm constante misselijkheid/overgeven. Dagen ervoor had ze ook al twee keer aan de ctg gelegen omdat het kindje niet meer zo bewoog. Gelukkug was dat nu goed.
    Ze moet komende nacht ook nog blijven, zit nog aan het infuus.
    Ze is 34+3 dus het is veilig mocht de kleine zich aandienen, spannend wel!

13. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    O zo dan dat je weer even wat minder gelukkig is ze nu verder stabiel X
    Hoe gaat het met jullie verder ik neem aan dat jullie er lekker positief in staan toch ? Maandag is gelukkig al snel :D nog 2 nachtjes slapen

14. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Mn vriendin is vandaag weer thuisgekomen :)

Wij wachten toch wel gespannen af op maandag. Heeeel benieuwd hoe het traject eruit gaat zien! Overigens heb ik wel de steun van mn werk qua medeleven, op zakelijk gebied is een ander verhaal. Zal erop neer komen dat ik zelf mn diensten moet wegruilen en ziek melden na de punctie willen ze geen uitspraken over doen.. Lang leve de bezuinigingen!
    Even afwachten maar wat we maandag horen, we gaan natuurlijk niet de behandeling uitstellen omdat mijn werk te weinig bezetting heeft!

Hoe gaat het met jou Stephanie? Veel misselijkheid?

15. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Jaa wel goed, misselijkheid komt en gaat de ene keer erger dan de anderen keer. Sochtends soms bijna tot overgeven. En bolle buik Door me darmen. Hihi beetje ongemak maar toch geniet ik van elk kwaaltje van het kleintje

16. Silvana85

Silvana85 Lid

16 sep 2014
    97
    1
    8
    NULL
    Coevorden
    Hallo dames,

Mag ik gezellig bij jullie komen meekletsen? We zijn net als jullie bezig voor een eerste kindje. Helaas hebben we nog geen kansen gehad, want mijn menstruatie komt niet meer op gang sinds ik gestopt ben met de pil. Vroeger had ik daarentegen wel een regelmatige cyclus, dus het frustreert me enorm dat er nu niks meer lijkt te gebeuren.

Ik mag in januari beginnen met Clomid 50 en dan gaan ze een cyclus opwekken en volgen. Ze gaan rond de eisprong ook meteen een samenlevingstest doen. Het zaad van mijn man wordt ook onderzocht. Ik heb gemengde gevoelens bij de onderzoeken. Ik vind het namelijk best heftig om met alle onderzoeken te beginnen van het ene op het andere moment en zou liever eerst op eigen houtje proberen zwanger te worden. Maar zonder cyclus valt er natuurlijk niet veel zelf te proberen dus we hebben weinig te kiezen :x Ik zou natuurlijk ook nog een tijdje kunnen afwachten, maar als mijn natuurlijke cyclus uitblijft dan moet ik alle onderzoeken over een tijd alsnog ondergaan. Misschien dus maar beter om het gewoon nu te doen. Maar pff, ik vind het nu al zwaar en we zijn nog niet eens begonnen.

17. Silvana85

Silvana85 Lid

16 sep 2014
    97
    1
    8
    NULL
    Coevorden
    @Stephanie: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor jullie dat alles dit keer goed gaat. Lijkt me vreselijk als een zwangerschap mis gaat.

@Lies30: Wat zitten jullie in een moeilijke situatie zeg. Ik hoop dat jullie snel kunnen starten met ICSI en dat het traject jullie enigszins gaat meevallen :)
    Spannend van je vriendin trouwens! Hoop dat alles goed gaat vanaf nu.

18. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Welkom x
    Dankjewel silvana ja inderdaad, iedere zwangerschap die misgaat is er een te veel. Tot nu toe moet ik eerlijk zeggen dat ik me beter voel dan de vorige zwangerschap!

Wat fijn dat je geholpen word en het is al bijna zo ver. Ik wens je heel veel geluk en een vruchtbaar jaar voor jou xx

19. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Fijn he Lies, zulke situaties op het werk, ik heb er ook aan alle kanten mee te maken maar kies voor mezelf, hoor! Dat doe jij ook goed zo te lezen ;)

Welkom, Silvana! Jammer dat je cyclus niet vanzelf loopt, fijn dat je een handje geholpen wordt nu!

Ik had in de week van 5 december zoooo'n raar gevoel ineens, ik dacht mijn zus is zwanger van de tweede. Het popte ineens in me op en ik kon die gedachte niet meer loslaten. Gisteren waren we bij mijn ouders met mijn zus, zwager en neefje en ja hoor.... komt ze met het nieuws dat ze nu 5 weken zwanger is.... hoe bizar?! Zussen telepathie ofzo? :p ;)
    Ben super blij voor haar!!!! Want mijn zwager heeft trage zwemmers dus ze moeten via behandeling zwanger worden, en het was meteen raak, echt super tof!

20. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @Silvana Welkom! Vervelend zeg dat je ong iniet op gang komt. Hopelijk normaliseren de medicijnen je cyclus snel en kunnen jullie 'echt' beginnen! Niemand wil natuurlijk de mmm in, maar gelukkig bestaat hij wel. Is nu zoveel mogelijk :)

@Stephanie klachten zijn wel een bevestiging van het wonder dat groeit :)

@Lafarina haha wat vaag van je zus! Had je iets aan haar gemerkt of alleen een gevoel erbij gehad? Ik heb met mijn zus bij haar eerste zwangerschap het ook geraden :) toen deed ze zo raar!
    Voor mezelf kiezen wil/doe ik zeker, hopelijk zonder al teveel gedoe..

Deel Deze Pagina