Gaan voor een eerste kindje in 2016!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door maansneeuw, 28 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Oh bah niks aan, dat ongesteld zijn Happy. Maar wel relaxt dat je cyclus nu ineens korter is! Hopen dat je dat zo vasthoudt, zou wel makkelijker zijn voor over een paar maand. :)

Ik heb trouwens zo'n enorm vol gevoel onder in m'n buik, ben bang dat ik binnenkort ook ongesteld ga worden. Beetje naar; door m'n pil ben ik gewend geraakt om het bijna nooit te zijn. Laatste keer was in april ofzo, denk ik. Maar toe maar, als het komt dan komt het.

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Daar hoop ik op voor je! :) Da's wel fijn!

3. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Thnx ladies :)

Oh dat is dan wel weer even wennen denk ik ja PrettyLove! Hopelijk valt het je mee ;)

4. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

😱 we staan helemaal op de 2e pagina! Dat kan natuurlijk niet.

Dus....hoe is het met iedereen? Wat zijn de updates/nieuwtjes? :)

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik heb vandaag een 2,5-jarige verblijd met kinderboeken en zij verblijdde mij met súper veel schattig praten en door mij opgetild willen worden. Ook weer miljoen leuke kinderkleding gezien.
    Dus ehm, ja, ík zit hier in elk gevaal met oorverdovend geklapper :D Daar gáát mijn geduld.

Hoe is het bij jullie?

6. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Up! :)

7. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Whahaha maansneeuw. Moeilijk is dat dan he? Op zulke momenten zou ik het liefst zeggen: ach, waarom ook wachten tot 2016.. laten we NU beginnen :p

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Hahah ja, super moeilijk :D Al die lieve kinderen toch. Doen die nog niet geboren waren was dat temmen van mijn kinderwens een stuk makkelijker ;)

9. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    hahaha ja herkenbaar hoor! Mijn man heeft zulke lieve neefjes en nichtjes. Altijd als we daar zijn heb ik ook zoiets van: "ik wil nu ook!!" :)

10. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Hoe is het met jou PrettyLove? Viel het mee of toch ongesteld geworden?

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Hoe gaat het met iedereen? :)

12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hier valt het nu mee met de kriebels; er is veel aan de hand op mijn werk. Had meer kinderkriebels eigenlijk... Was weer heel gezellig met mijn nichtje van zeven dit weekend. Eerst was mijn man altijd favoriet, maar sinds een paar maanden ben ik opeens favoriet geworden hihi. Niet zo leuk voor hem maar ik voel me stiekem wel gevleid natuurlijk.

Baby's heb ik nog steeds weinig mee; nichtje van 3 maanden wordt een beetje interessant want die wordt steeds alerter. Maar eigenlijk vind ik kinderen pas leuk vanaf een jaar :p

13. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Hahaha Leraje :D Ik vind baby's juist zo lekker knuffelig, het houdt zo fijn vast. Lijkt me een fantastisch gevoel.
    Leuk he van die nichtjes of neefjes die jou leuk vinden haha! Zo heb ik d'r ook eentje van zeven ja. Beweerde dat jongens sterker zijn dan meisjes, waarop ik met hem ging 'vechten'. Tilde hem op onder één arm en trok 'm over de bank over de kop naar me toe haha. Vond 'ie he-le-maal het einde. Sindsdien is 'ie helemaal fan haha!

Ik ben weer One Born Every Minute aan het kijken (super fijn dat er zoveel seizoenen zijn haha!), en fantaseer er dus ook lekker op los hoe dat zal zijn: je kind zomaar op je borst krijgen! Jeetje. Bizar. Maar zo mooi.

14. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Nog nieuws? :D

15. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Zijn er echt niet nog meer mensen die in 2016 aan een eerste beginnen? :)

16. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Zou je toch wel verwachten he Maansneeuw? :) Misschien moeten we toch ook meer hier gaan kletsen haha :D

17. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Hahah lijkt me wel leuk, hier kletsen, want dan kunnen er ook meer mensen zich eventueel bij ons aansluiten! :)

Leuk trouwens, jij ook pendels voor januari en februari! Heb ik ook haha :D Ben benieuwd of ze gelijk krijgen :p

18. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Ja precies. Dan doen we dat toch? :)

Ja inderdaad pendels voor januari & februari :D Ik durf er bijna niet op te hopen dat ze gelijk krijgen haha.. dan zouden we wel heel erg veel geluk hebben. Maar wie weet... :)

Hoe is het verder met jullie? Ik ben blij dat het weer weekend is. T is een drukke week geweest. Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

19. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Nee ik durf er ook niet echt op te hopen hahha. Zou betekenen dat het direct raak is ook ;o

Ik heb niet echt plannen voor het weekend. Wat boodschapjes doen zoals nieuwe multivitaminen etc. maar verder niet veel bijzonders. Oja zondag pannenkoeken eten met mijn moeder :D Jij dan, Happy? En de rest?

20. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Oh pannenkoeken... lekker!! :D

Ik heb gisteren een optreden gehad. Vandaag even lekker uitgeslapen en het huis opruimen, de hond uitlaten etc..
    En dan vanavond repetitie en daarna lekker bankhangen denk ik :)

Deel Deze Pagina