Oeh, een optreden van/met wat? En vanavond repeteren? Zing je of bespeel je een instrument? Klinkt relaxt in elk geval! Echt weekend! Fijn is dat hè?
Kletstopic! Hier nog steeds werktrubbels dus valt nog steeds mee met de buikkriebels pannekoeken daarentegen hmmmmm.
Hahah ja, erg lekker! Wij aten hier: HOLLAND Pannenkoeken - Kampen - Zwolle - Dronten, fijne plek is dat! Was heel gezellig. Ben echt blij met mijn studie nu haha, zoveel vrij, kan ik m'n ouders tenminste nog eens zien. Naar van die werktrubbels D) Leraje, geen zicht op verbetering/meer rust nog?
Nog meer mensen aan het aftellen? Het is nog maar 99 dagen tot 1 januari, wie telt er nog meer mee af?
Ik moet precies nu met de superbloedmaan ongesteld worden haha Vind ik wel leuk van mijn lichaam. Het valt eigenlijk meestal rond volle maan maar nu is 'ie extra toepasselijk haha. En joehoe, na deze nog maar drie keer een menstruatie tot het nieuwe jaar! Oh my!
Nog 96 dagen! Hahahaha dat kan bijna niet toevalliger Maansneeuw.. ongesteld tijdens de superbloedmaan
Hoi meiden, ik doe ook mee als dat goed is! Dit is mijn eerste post op dit forum.. spannend! Ik zal me even voorstellen! Ik ben 28 jaar, 10 jaar samen met mijn man, waarvan 4 jaar getrouwd. Ik ben afgelopen juli pas gestopt met de pil. Ik heb al heel lang een kinderwens maar mijn man was daar nog niet aan toe. Nu hebben we de "afspraak" om er vanaf januari voor te gaan. Ik ben er elke dag mee bezig, ik kan niet wachten tot het jaar voor bij is! Ik ga nu even terug om alle berichtjes te lezen, zodat ik jullie alvast een beetje leer kennen.
Om dan meteen ook maar met de deur in huis te vallen.. ik heb zelf sterk het gevoel dat ik zo zwanger ben. Manlief zet me dan weer met beide benen op de grond. Zo zie ik het namelijk al helemaal voor me dat ik volgend jaar rond deze tijd in het kraambed lig of zelfs al achter de kinderwagen loop... voor het zelfde geld duurt dit nog maanden! Als ik in de familie kijk dan zijn broers/zussen allemaal snel zwanger geworden, geen problemen mee in ieder geval. Daar hoop ik dan ook maar op. Ik heb een sterk voorgevoel voor een meisje, ik heb ook heel veel leuke namen in mijn hoofd voor een dochter! Voor jongens niet.. maar dan komen we bij het "cliché".. we zijn natuurlijk blij met beiden, als het maar gezond is! Mijn man heeft geen voorkeur, al lijkt het hem wel leuk om een zoon te krijgen om zijn bedrijf op te volgen we zijn dus wel een beetje aan het fantaseren, maar dat doe ik voornamelijk alleen! Haha.. hij is nogal nuchter en alles komt met de dag zeg maar..
Heee wat leuk, er telt nog iemand af! Welkom Enna87! Ook flink aan het aftellen dus, haha! Duurt dan opeens nog best lang hè, dat begin van het nieuwe jaar. Vind je het ook zo fijn om te 'ontpillen'? Ik vond dat echt fantastisch En ja, nou ja, wie weet he, volgend jaar september, oktober - wie weet zijn we dan wel zwanger, of al bevallen haha. Leuke fantasietjes zijn dat! Had ik laatst ook met een nieuwe agenda. Ik vulde alvast wat dingen in zoals verjaardagen en dacht toen ook 'Zou ik hier misschien al zwanger zijn??' Gek idee, maar kan niet wachten
Welkom! Dat gevoel herken ik wel maar ik zou het dus helemaal niet erg vinden als het langer duurt, hoe dichterbij januari komt, hoe meer ik zelf ga twijfelen of het al wel een goed idee is
Bedankt dames! @Maansneeuw. Zeker aan het aftellen! Nou, eerlijk gezegd merk ik niet zoveel van het "ontpillen"! Wat merken jullie daarvan? Ik heb nog wel elkevochtend op mijn werk het gevoel dat ik wat vergeten ben... Zo'n pilletje nemen hoorde natuurlijk elke ochtend bij mijn routine @Leraje. Oow twijfels dus? Hoe denkt je vriend/man er over? @Happy91. Ik hoop het ook! Ik ben er zo vreselijk mee bezig dat ik er s' nachts over droom.. Weet niet of dat goed is. Het maalt constant door mijn hoofd. Ik heb dat trouwens ook Maansneeuw.. Dat ik met bepaalde feestjes of weekenden weg volgend jaar ook denk van.. Miss ben ik dan wel zwanger! Slikken jullie ook al foliumzuur of van plan dat te gaan doen?