Smeetjuh, ik begrijp het helemaal! Ik vond het fijn dat veel zo snel zwanger waren, dat gaf hoop, het kan sus wel, maar ik vond het ook erg confronterend! Ik besefte me dan hoe graag ik t wilde en voelde een klein steekje van jaloezie. Niet dat ik iemand het niet gunde, ik was blij voor iedereen, maar ik wilde t ook! En zeker als mensen korter bezig zijn kan dat lastig zijn. Vandaar een tijdje terug mijn bericht voor evietje, omdat ik vind dat als je langer bezig bent het confronterend wordt. En ik besef hoe lang het duurt hoe groter de angst dat het niet lukt. Maar kijk naar de getallen, uiteindelijk lukt t bijna iedereen! Dus houd hoop, sta jezelf die moeilijke gevoelens toe en geniet samen veel. Onze winnende ronde was drie weken om de dag. Niet altijd even romantisch, maar dat had ook wat en we hebben er ook veel van geleerd over zin maken, wat we belangrijk vinden wanneer we t gezellig maken etc. Voor de dames die tijd hebben ontvang ik graag nog advies op t besloten forum. Verder vind ik t allemaal spannend en leuk, maar ook eng omdat ik me niet anders voel. Het lijkt net alsof ik lig te dromen en nog wakker moet worden haha
Thanks voor de digiknufs en hart onder de riem dames Fijn dat ik even kon plaatsen. Ik ben niet precies jaloers op de dames die zwanger zijn, meer de positieve testen die ik zie XD... wil dat ook. De rest van het proces kan ik mij nog niet eens voorstellen. Ik zal even kijken op het besloten forum!
yeah vlinder!!! ik zei t toch!! gefeli! smeetjhuh ik begrijp je helemaal! heb het zelfde, ik denk nu ook soms: jeetje, ronde 6, half jaar.... klinkt zo lang.... Gelukkig gaat de tijd zo snel dat t nog helemaal niet voelt alsof we al een half jaar proberen, dus dat is dan weer een plus en inderdaad voor evietje die dan alweer nog langer bezig is, dan denk ik ook: wat stel ik me aan ik ben van mening dat iedereen die een kinderwens heeft standaar een test zou moeten krijgen op t begin, omdat er een hoop dames zijn die pas na 1-2 jaar een vervolgonderzoek krijgen en dan blijkt dat ze niet zelf zonder hulp een kindje kunnen krijgen. Dat is dan weer 1-2 jaar verder! dat is t enige waar ik over in zit, als blijkt dat we medische hulp nodig zouden hebben dan wil ik dat NU weten en niet over 1-2 jaar! ik lig hier overigens ziek op de bank, keelpijn niet fit, rommelbuik, beginnende verkoudheid blegh
he Beterschap Mirte, buddy, jou tijd komt echt ook nog wel, geen zorgen maken meis. Ik wil ook een positieve test, blehhh, 2 vriendinnen van mij waren beide binnen 3 mnd zwanger, heb ik weer die er zo lang over doet. Als het in januari nog niet gebeurd is gaan we naar de gyn. nog steeds voel ik een soort druk bij mijn onderbuik, nog steeds weet ik niet of dat komt doordat ik sinds kort ontbijt s'morgens. heupen voel ik, en nog steeds weet ik niet zeker of dat door mijn bed komt., voorheen voelde het elke dag als of ik gekneusde ribben had met opstaan. ik ben een zijslaper. Tzal wel ant bed liggen, nog een week tot NOD. Als Zondag 02-11 (Oh onze dag!) nog niet rood is ga ik testen. Maarja mij kennende zal het wel ronde 16 worden
Smeetjuh, dat bedoelde ik hoor, jaloers op de positieve testen niet op de meiden... Evietje, klinkt toch goed. Wegduiken met z'n allen extra hard voor jou! Gunnen t je zo! Mirte, mee eens, maar qua kosten is dat vast niet te doen. maar ik vind na een jaar wel lang, zeker omdat t erna ook nog lang duurt. En als je er voor Gaat wil je niet dat t nog jaren duurt... Wensonvriendelijk eigenlijk...beterschap! Scarlett dan ga ik voor jou voor n ommowittetest duimen! Had je t al iemand verteld?
Zo... om het toch maar weer levendig te houden hier... Heb vandaag het besluit genomen om een e-mail te sturen naar de rode schoonzus, dat ik niets wil afspreken en het leuk wil houden op verjaardagen (maar niets meer). Verder niets lulligs er in gezet en aangegeven dat mijn man hier verder niets mee te maken heeft (die wil wel afspreken enzo). Heb lang genoeg mijn mond gehouden en niets gezegd, maar hun kennende houden ze dat ook zo en word het nooit eerlijk uitgesproken. Mailtje aan mijn man laten lezen (via app, want hij is aan het werk) en erna verzonden. Zijn reactie was: Tja, er is nooit een goede tijd hier voor en met het mailtje is niets mis. Nu heeft zij natuurlijk meteen het mailtje weer naar haar papa gestuurd (ze is f.ucki.ng 32) en papa belt dan mijn man weer boos op dat hij woest is en waarom ik dit doe en blablabla en dat hij mij wilt spreken (heeft gewoon mijn nummer?...). Manlief van slag op zijn werk, moet nog tot 23:00 uur... Waar haalt hij het gore lef vandaan om zijn zoon op het matje te roepen voor iets wat ik doe? En waar haalt hij het gore lef vandaan om zich te bemoeien hiermee? Zij kan zelf de telefoon op pakken en mij bellen? 1....2.....3......4.....5.....6.....7.....8......9.....10
Ik reageer morgen even op anderen.. Ben nu niet thuis, maar snap je wel Smeetjuh! Tsja hier zijn we ook weer een ronde verder... Ondertussen ronde 24..
Hai pmk, niet om gemeen te doen, maar dit is een beetje een besloten groepje (kunnen alleen niet aangeven dat het vol zit). Anders word het te groot en onpersoonlijk en we kennen elkaar nu inmiddels best wel goed... Misschien een andere groep waar jij je bij kunt aansluiten?
Eindelijk weekend! Ben er zo aan toe na alles wat er de laatste weken gebeurd is. Laat zo heerlijk het bad vollopen voor mij en VL en dan maken we het weer eens gezellig. (Het mag weer van de VK Aan alle zieken : digiknuffel en digifruitmandjes! Aan iedereen die wacht: het zal beloont worden Fijne avond allemaal
Geniet er van Scarlett, en laat het even allemaal rusten. Hoop dat je het gauw een plekje kunt geven!
Sorry dames ben even niet zo actief hier.. Echt weer veel misselijk.. Voel me echt beroerd Duik nu lekker mn bed in!
Wonder, wat vervelend, hopelijk voel je je snel beter! Scarlett, hoop dat je er van aan t genieten bent/ervan genoten hebt! Muzieknootje, ronde 24 pfff vervelend zeg! Lijkt me heel naar. Maar hopelijk kunnen ze je na die afspraak volgende maand snel helpen! Smeetjuh, wat een bijzondere schoonfamilie heb jij. Maar ik denk dat jou manlief dan maar daadkrachtiger moet worden? Tegen z'n pa zeggen dat in de mail staat dat dit jouw keuze is en hij deze als jouw man begrijpt ook al is t oor hem anders en dat pa jou moet bellen als hij erover wil praten, of nog beter, dat hij t je schoonzus en jou lekker zelf laat uitzoeken aangezien jullie daar toch al behoorlijk lang oud genoeg voor zijn.... Want t gaat wel raar hoor, laat rode schoonzus dat lekker zelf uitzoeken dat mail je toch niet gelijk door naar paps.... Succes ermee! Ik ga slapen, helemaal kapot!truste
Avondje badderen liep toch even anders. Eenmaal in het warme bad werd ik eigenlijk overspoelt door vermoeidheid en emoties van de afgelopen tijd. Bent huilend uit bad in bed gekropen. Gelukkig is mijn held VL er altijd voor me. Voel me nu alweer iets beter. Hoe gaat het met de rest?