Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Neeeeee :( Buddy.... weer niet! Echt balen...Wanneer ga je naar de huisarts/gyno?

Spannend Mirte! Hahaha ja dat is wel lastig ja! Hmmmm... carpaccio is wel heul lekker :D Hoop dat je vent zich snel weer beter voelt ;) Want een feestje is wel heel erg leuk! Voor 6 euro inderdaad geen buil aan te vallen.

Ik ben een beetje bang dat ik mijn eisprong heb gemist, maar mijn test van gisteren was toch echt niet positief. Nu een test (moet nog indrogen) maar die is wel een stuk lichter tot nu toe...
    Aan de andere kant is mijn temperatuur niet naar beneden geschoten en heb ik ook nog niet elastiek materiaal. Breath and calm down XD...

2. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ah Evietje wat balen! :(
    Zus wat super dat je een mooie echo hebt gehad! gefeliciteerd!
    Esmee ik heb ook wel donkere testen gehad dat ze daarna weer lichter werden om week daarna pas te knallen. Dus wie weet komt hij nog!
    Ik heb vandaag al 3 keer overgegeven :S niet grappig! Dronk vanmorgen slok water en kwam er meteen alweer uit! :(

3. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Gefeliciteerd Zus :D Je had vlak voor mij gereageerd, had het niet gezien! Natuurlijk moet je je mooie nieuws delen! We gunnen het je van harte <3

Oh Woman, pfff dat lijkt me echt zo zwaar! Zelfs bij water al! Ook overgegeven op school? Sterkte meis... dit is niet leuk.

Ja hoop dat hij nog komt!

4. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Wat fijn zus!! Mooi om te zien he..

Ik voelde me ook wat lullig maar ook ik heb vandaag mijn tweede echo gehad! Ook hartje gezien en gehoord. Ik zit op 9 weken 2 dagen, precies hetzelfde als mijn berekening haha.

Alleen nu ineens weer bloedverlies dat had ik 4 weken geleden ook... het is een klein beetje dus ik kijk het maar even aan..

5. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    #2145 mirte85, 23 okt 2014
    Laatst bewerkt: 23 okt 2014
    sterkte woman! dat zijn de minder leuke kanten inderdaad

yaaay zus! wat goed nieuws! Jeetje, alweer 9 weken, dat klinkt al heel goed!

yay isa! ook al goed nieuws! wel vervelend dat bloedverlies, hebben ze er wat van gezegd? ik lees wel dat een beetje kan voorkomen, is misschien ook niet zo gek als je een inwendige echo hebt gehad (of was het al via je buik?)

6. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    4 keer inmiddels alweer!
    Ah wat super weer een mooie echo.

7. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    He wat balen evietje...

Oh wat erg woman.. echt heel vervelend!

8. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evertje, kl*te zeg!!

Ilona nog geen nieuws?

Mirte euh dat mag je dus beide niet als je zwanger bent, erg handig :p

Smeetjuh, misschien komt hij nog. Gewoon blijven klussen om de dag dan benut je je kans sowieso!

Zus, Superleuk! Heerlijk nieuws!

Isa, mooi dat t weer goed was! Wat naar van dat bloedverlies!

Hier de ouders op de hoogte gebracht, was erg grappig!
    Zie besloten forum haha.

Woman, wat naar al die klachten! Hopelijk verminderen ze naarmate de zwangerschap vordert!

9. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Nog geen nieuws!
    Vanavond weer aan het werk en merk dat ik erg vermoeid ben, kost me allemaal veel energie..
    Wel even snel m'n urine kunnen strippen en heb geen blaasontsteking of iets dergelijks wat het anders kan zijn!
    Toch handig werken in de zorg!

10. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Hahaha ik probeer juist niet te veel te doen Vlinder XD Vorige rondes liet ik me telkens weer meeslepen en was het rond de vruchtbare periode zo'n 4-5 dagen achter elkaar. Dat probeer ik deze ronde dus in te perken en pas te beginnen als ik er echt (bijna) ben.

Ah Woman :( Vind dit echt heel vervelend... moet je morgen nog lesgeven? Hoop dat je je gauw beter voelt :/ Dit is niets!

Wat fijn Isa! Beetje bloedverlies schijnt erbij te kunnen horen. Inderdaad even aankijken en anders gewoon bellen.

Ben benieuwd Vlinder, ga gauw even lezen ;)

11. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker handig Ilona!

Daarom ook om de dag Smeetjuh! ;)

12. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Pff, heb al de hele dag een soort van steken/menstruatiekrampen.
    Vind het maar een naar gevoel. Wat zou het kunnen zijn zo 2,5 wk na de miskraam. Hopelijk is het morgem gewoon weer over.
    Zo lekker met een kruik en asperientje naar bed.

13. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Sorry, beetje echo post. Maar heb even weinig puf om te reageren :)
    Morgen weer!

14. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Geen probleem Scarlet tot morgen rust lekker uit

In januari nieuw jaar nieiwe kansen dan gynaecoloog tijd.

15. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ja gisteren was hier echt niet grappig!
    Heb smiddags nog even 2 uurtjes geslapen en ben gisteravond om 21.15 weer naar bed gegaan.
    Heb nu wel weer wat kunnen eten en het lijkt erop dat het binnen blijft.
    Ga zo weg naar het werk. Hopelijk gaat het goed, heb t/m 8e uur les dus nog wel lang dagje!

16. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Hier blijven de testen mooi omo wit..
    Temp blijft rond de 37.3 hangen ongeveer..
    En ik heb gevoelige tepels en het idee dat ik telkens naar de wc moest want er 'loopt wat uit', maar het blijft bij beetje wittige afscheiding.
    Geen steken of iets dergelijks.
    Dag 8 al ondertussen, om moedeloos van te worden.

Ik wil niet heel vervelend overkomen, maar ik wil óf een positieve test óf gewoon ongesteld worden.. Dat is toch niet teveel gevraagd? :):)

Oh, mochten jullie het nog niet weten, ik kan absoluut niet tegen wachten in dit soort situaties.:cool:

17. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Jeetje woman, wat naar van die misselijkheid zeg! Dan kun je gewoon bijna niet normaal functioneren als het zo je dag bepaalt... :( Ik hoop voor jou dat het snel over gaat!!

Evietje; wat ontzettend balen dat je weer ongesteld bent geworden. Knap dat je nog wacht om naar de huisarts te gaan, je bent toch zeker al ruim een jaar bezig. Maar ik hoop voor jullie dat het voor januari toch nog raak gaat zijn!

Isa, fijn dat jij ook een goede echo had! Bijzonder he, ik vond het heel onwerkelijk!

Ilona, grrr wat een frustratie zeg. Ik snap heel goed dat je gewoon duidelijkheid wil! Ik las een tijdje geleden bij iemand in het NOD-forum dat die ook pas na ruim 2 weken positief testte en diegene is nu nog steeds hartstikke zwanger! En Isa is ons eigen voorbeeld natuurlijk! :p Ik hoop snel dat je ongesteld wordt of een positieve test in handen hebt (met voorkeur voor dat laatste natuurlijk, hihi)

Esmee, voor jou ook onduidelijkheid dus. Het klinkt wel alsof je ei nog niet is geweest.. Misschien heeft jouw lichaam langer de tijd nodig om echt te ontpillen. Bij mijn schoonzusje duurde het 9 maanden voordat ze weer een echte eisprong kreeg. Dit bleek achteraf, want ze is toen meteen zwanger geraakt en heeft met 7 weken positief getest omdat ze toen kwaaltjes begon te krijgen. Ik snap dat je liever gisteren dan vandaag zwanger raakt, maar probeer ook te genieten van deze periode en van elkaar! :) (ik heb makkelijk praten, dat weet ik... sorry!) Ik heb er vertrouwen in dat het voor jullie ook helemaal goed komt!

Scarlett: fijn dat je testen nu negatief zijn! Nu kunnen jullie er weer helemaal voor gaan! Die krampen klinken misschien wel als een (aankomend) ei? Hoop voor je dat het snel weer raak is!

Vlinder, hoe gaat het met jou? Begin je al last te krijgen van kwaaltjes?

18. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zus. Het gaat goed! Erg spannend maar leuk! Wel heeel veel moe en gevoelige borsten, verder nergens last van..vandaag (na 11 uur slapen) minder moe en minder gevoelige borsten, is gelijk een beetje eng hihi. Maar als t zo blijft teken ik er meteen voor, zeker als ik hier de verhalen over zoo misselijk zijn hoor. Hoe is het met jou?

@ilona, al een keer 's avonds getest? Ik ben nu 5 weken, dus 7 dagen overtijd, en ik heb ook veel witte afscheiding vooral als ik niet vaak naar t toilet ga...

Vanmiddag mvm ben benieuwd...

19. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Spannend!
    Nee nog niet, ik drink best redelijk op de dag en mijn urine is dan (naar mijn idee) nooit donker genoeg. Misschien dat ik zaterdag of zondag het 's avonds ga proberen!

20. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Wat raar ilona! Ik kan het me heel goed voorstellen, die onzekerheid is echt killing! Hoop op heel snel een positieve test!! Ben je verder wel heel regelmatig?

Smeetjuh ik heb geen ervaring met ovutesten of temperaturen maar het klinkt alsof je ei nog niet is geweest..
    Wij hebben trouwens de keer dat het raak was heel veel geklust, iig 1x per dag, gewoon omdat we er zin in hadden haha. En de keren dat het niet raak was om de dag geloof ik. Dus zegt ook niet alles.

Bleeh woman ik weet hoe je je voelt! Weet even niet meer of je ook al iets hebt gekregen ervoor? Zo niet, gelijk naar vragen hoor! Hoor het hier in de winkel bijna dagelijks dat het sommige meiden echt de eerste maanden door heeft gesleept.

Het is bij mij nu stukken minder gelukkig, vooral als ik 's ochtends rustig aan kan doen gaat het wel goed. En vaaak eten idd. Ben gelukkig nog niets aangekomen. Dat ga ik zo lang mogelijk proberen vol te houden! Moest gister voor het eerst mijn gewicht zeggen :(. Hardop is het nog erger haha.
    Geen bloedverlies vanmorgen gelukkig pfiew! Dat drukte gister mijn stemming wel even ondanks de mooie echo..

Vlinder: ik heb ook meer witte afscheiding sinds ik zwanger ben, schijnt normaal te zijn omdat alles meer doorbloed is geloof ik. En ooh heel herkenbaar dan voel je je beter en dat is dan ook weer spannend haha.

Scarlett hoe gaat het nu? nog krampen? Ik zat te denken misschien ook wel een aankomende ongi? Dat het allemaal nog ff op gang moet komen ofzo..

Deel Deze Pagina