Je maakt het wel spannend zo Ilona! Ik heb nog steeds krampen/steken. Het voelt wel als ongi-krampen, maar dat lijkt me onmogelijk. Mijn MK is ruim 2,5 week geleden nu, dus ongesteld worden lijkt me nog te vroeg. Ik dacht aan een blaasontsteking, maar ik heb geen pijn bij het plassen. Ik was bang voor een infectie ofzo, maar ik heb geen koorts ofzo. Zou het een eisprong kunnen zijn? Ik voelde deze normaal nooit, maar kan nu misschien wel anders zijn. Voel me zo dom om hier de VK voor te bellen.
Ja normaal mega regelmatig, hij kwam zelfs doorzetten met elke 28 dagen toen ik de pil slikte. Met spiraal 26 dagen.. Nu dag 35! Heel apart.
Hey meiden, Hoe is het hier? Evie, wat onwijs kut! Balen meis... Isa/Zus, het is jullie enorm gegund hoor meiden! Ik ben blij dat jullie beide een prachtige echo hebben gehad. Echt waar, ik kan me jullie vreugde en opluchting zo goed voorstellen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het gisteravond even niet kon hebben, niet negatief naar jullie bedoeld uiteraard, maar het deed even pijn. Ik hoop dat jullie op onze bijna gezamenlijke uitgerekende datum wolken van kinders krijgen Muzieknootje al aan het aftellen? Jammer dat de herfst/winter dagen wat dat betreft wat langer duren, althans, voor mijn gevoel. Nu helemaal. Hoe staat het met de kwaaltjes Vlinder? Ik heb me voorgenomen niet meer te klagen bij een volgende zwangerschap over geen wijn meer mogen drinken etc. Ik haal nu de afgelopen weken wel in en na de MK gaan we weer braaf leven. Vandaag bij de gyn geweest, wat een fijn mens. Kon me geen lievere wensen. Ze leek wat afstandelijk voordat ik de kamer in ging. Maar zodra de deur sloot was ze heel meelevend en heeft ze nog een echo gemaakt. Ik heb gelukkig nu wel een foto kunnen maken van de echofoto. Tis een klein boontje wat aan het krimpen is. Ze bevestigde dat het hartje niet klopt in ieder geval, voor mij een welkome bevestiging, gezien ik de afgelopen nachten alleen maar gedroomd heb dat de echoscopiste het niet goed had gezien. Ik wacht het nog even af, hoewel het er nu zeker niet naar uit zag dat het los gaat laten. Baarmoeder was nog groot. Het gaat krimpen en samentrekken als je lichaam het af gaat stoten. Ik heb heel wat geleerd vandaag. Het kan in ieder geval morgen heel anders zijn. Tips meegekregen voor wanneer het op gang komt. Zo sorry voor mijn lange verhaal, maar je kan het maar kwijt zijn
Ook lange verhalen zijn hier gewoon welkom! Wat fijn dat het goed met je gaat en dat je er nuchter naar kijkt, en hierdoor het misschien ook makkelijker kan afsluiten. Hopelijk heb je net als Scarlett snel een witte test in handen, hoe stom dat ook mag klinken. Dikke knuffel voor jouw.
Komt ook wel goed! Nee heb wel mijn eisprong, anders zou ik ook niet ongesteld worden En de verloskundige heeft ook gezien dat er toen eitjes aan het rijpen waren. Kan wel zijn dat mijn lichaam nog erg van slag is van het ontpillen. Ik ben zeker aan het genieten van het proces, maar soms even iets minder enthousiast als je merkt dat andere zo snel zwanger raken Vanmorgen een CB gedaan en die gaf een knipperende smilie, dus zal wel goed zitten dat ie nog moet komen. Tuurlijk mag je je lange verhaal hier neer zetten Pippers! Fijn dat de gyno zo meelevend was, dat maakt het proces ietsje makkelijker. Wel erg vervelend dat je moet wachten tot het eindelijk klaar is om af te stoten ... hopelijk gebeurd dit gauw en kan je weer verder. Sommige hebben inderdaad kramp bij een eisprong Scarlett, dus het zou goed kunnen. Snap dat je nu duidelijkheid wil Ilona. Zal ik het even afdwingen voor je? nee grapje, heb ik helaas geen vat op! Sterkte Woman vandaag, lange werkdag! Hoop dat je maag je even met rust laat
Zou het nut hebben om nu in mijn geval een ovulatietest te doen? Om te kijken of die buikpijn daarvandaan komt? Of is dat raar, haha!? Ik heb die testen nog nooit gebruikt, dus weet niet of dat zo werkt.
Ja? Dus dat is gewoon een eenmalige test die ik kan doen zeg maar. En heb je nog een tip welke ik het beste kan kopen? Heb me nooit met ovu-testen bezig gehouden, dus ik weet niet hoe dat werkt. Ik wil gewoon kijken of mijn buikpijn door een eisprong wordt veroorzaakt, of dat het iets anders is waarvoor ik misschien de dokter/VK even voor moet bellen.
Nou, kom je er even achter dat je heel erg veel mazzel hebt gehad... Het had niet veel gescheeld of Pippers was vroeger wat begonnen met mijn man... Jeetje... XD
Wij kennen elkaar eigenlijk niet (nu een beetje )... maar het blijkt dat zij vroeger ook gewoond heeft waar mijn man is opgegroeid. Mijn man was bevriend met haar broertje en heeft daar dus blijkbaar best vaak rondgehangen whahaha. (wat beginnen met mijn man was natuurlijk sarcastisch )
Je hebt 123thuistesten, zwanger en kids en sensitest geloof ik! Allemaal redelijk goedkope testen via internet te bestellen. Je kan ze ook bij de kV of Etos kopen natuurlijk!
Haha, komisch Esmee! Zo zie je maar, wat een klein wereldje! Scarlett: ik was heel tevreden over de dipsticks van Zwanger&Kids!
Ik was ook tevreden over ovu van zwanger en kids.. M'n maag heeft me vandaag met rust gelaten begin nu weer wat te kokhalzen. Wat een klein wereldje inderdaad! Ilona wat vervelend kan me voorstellen dat je zekerheid wil, had ik toen met die cyclus van 43 dagen ook. Ik las ook iets over wit slijm? Dat was bij mij eerste teken dat ik dacht van hey ik kan nog wel eens zwanger zijn. Normaal had ik week na ei weinig slijm en dat was nu dus juist veel wit slijm.
@ vlinder, als de carpaccio uit de vriezer komt, dan mag het gelukkig wel, maar dat moet ik dan wel zeker weten, en ik wil niet dat collega's al iets vermoeden iets van wegsneaken en weggooien ofzo? hoe krijg ik dat dan voor elkaar @ scarlett, balen meis, hopenlijk voel je je snel beter! @isa fijn dat t bloeden is opgehouden, kan me voorstellen dat je je beetje zorgen maakte @ pippers, fijn zo'n gyn meid, op naar de witte test! @ smeetjuh, jee inderdaad kleine wereld! morgen meer dames, ik ga naar een feestje'