Ach Vlinder heel erg verdrietig dit! Snap dat je even niet wilt doorlezen en reageren en dat hoeft ook helemaal niet. Even goed aan jezelf denken en als we iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag... Je bent toegevoegd Scarlett. Hier geen nieuws, nog steeds geen eisprong... Gaat dus weer een lange cyclus worden. Bah.
@ woman, wel fijn dat je weet dat je gewoon regelmatig wat moet eten, dan kan je er op vooruitlopen en voorkomen dat je misselijk wordt, dat scheelt vast een hoop! Spannend donderdag! Ik wacht tot woe of do met testen, zoals eerder gezegd heb ik donderdag avond etentje van het werk, dus dan wil ik het wel weten. Alleen mijn afscheiding wordt alweer donkerder, dus ik ben bang dat ik gewoon ongi ga worden. Hopenlijk heb ik het mis, heb nog geen andere kwaaltjes gehad deze maand gelukkig, ook niet de kwaaltjes die ik normaal heb als ik ongi wordt (rugpijn, pijnlijke borsten etc.) zat me gister te bedenken dat ik toch wel heel verdrietig zal zijn als t weer niet raak is deze ronde, gelukkig maandag en dinsdag leuke dingen op de planning dus afleiding. @ vlinder, ach nee meid, wat verdrietig om te horen! heel veel sterkte! *knuf*
Ilona, je houdt het wel weer spannend zo...... Wie weet heb jij zo'n lichaam wat je voor de gek houdt Stiekem gewoon hartstikke zwanger maar je lichaam gelooft het nog niet Mirte, dat denk ik inderdaad ook..... Dan maar voor de carpaccio... Scarlett, fijn dat het weer beter gaat. Wie weeet is het gewoon allemaal een beetje gevoeliger nu.... Vlinder..... wat een vreselijk nieuws..... Ik duimde zo hard voor je... Heel veel sterkte meid, het is zo klote.. Esmee, dat is gewoon weer but.... Lange cyclussen zouden verboden moeten worden! Hier gisteren weer een druppel bloed verloren en wat krampen, that's it... Zet nog niet door.
Whahahahah mooi zo! Ik zit nu op dag 19 en nog geen eisprong, dus betekend dat mijn nod minimaal plaats gaat vinden op 3 november. Dat is gewoon 32 dagen En dan moet ik nog maar afwachten wanneer het echt gebeurd. Het overleg gaat heel lelijk en pittig worden, maar ik ga er voor. Met Ilona en haar gebalde vuisten richting cao, moet het toch goed komen!
Ah vlinder! Sterkte! Ik had toch iets te vroeg gejuicht! Vandaag is mn eten er alweer 2 keer uitgekomen. Voel me gelukkig verder wel redelijk goed. Misselijkheid komt gewoon opeens opzetten en dan moet ik sprinten naar de wc. Nu wel wat moe, maar niet zo beroerd als dat ik donderdag was. Volgens mij is een cylcus van rond de 31 a 32 dagen best netjes. Ik ken maar weinig vrouwen die cyclus hebben van 28 dagen. Al snap ik het natuurlijk wel kortere cyclus is vaker kans op raak schieten! Maar ik geloof er niks van dat 28 dagen de gemiddelde duur is van een cyclus. Ik hoop dat er snel vele mooie testen volgen en goede zwangerschappen en dat ik hier niet meer de enige ben die klaagt over kwaaltjes! Heb vanmorgen nog beetje rond gekeken op het forum en zag dat bij aantal vrouwen het echt erg is met de misselijkheid in de eerste weken dus ik probeer me zelf voor te houden dat het bij mij nog wel mee valt!
Hahaha niet zo heel goed, het gaat heen en weer! Net als de vlagen misselijkheid, zitten al een tijdje in de auto en dan merk ik het wel hoor. Net even gestopt om wat te eten, met moeite een broodje er in gepropt, en nu onderweg naar m'n schoonouders. Dus hopelijk wordt het een staakt het vuren! Anders weten ze natuurlijk meteen wat er aan de hand kan zijn..
Nee 32 is nog te doen, maar mijn vorige cyclus was 37 dagen helaas En nu zit ik dus al minimaal op 32 dagen en ik ben er nog niet, dus wordt weer een lange cyclus, dat bedoel ik ermee
Ja snap ik hoor! Ik wilde alleen maar aangeven dat het soms net lijkt of cyclus van 28 dagen normaal is, maar dat dat bij velen dus echt niet zo is! Zou mooi zijn als je cyclus in elk geval beetje constant gaat worden! Wisselende cyclus geeft erg veel onduidelijkheid en onzekerheid! Hopelijk komt je ei snel! Ei zoeken.. tlijkt wel pasen!
Ik wil wel onderhandelen hoor! Ik wil best een dagje of 2 inleveren voor jullie.... De mijne is gemiddeld 24 dagen...... Een petitie..... Tuurlijk, ik zet mijn naam en handtekening eronder
Pff woman, nou evengoed, het lijkt me vreselijk.... Bij mij is het niet zo erg geweest. Er moet ook heel wat gebeuren voor ik over mijn nek ga, want ik kan er echt heel slecht tegen
Mijn cyclus was elke keer netjes 28 dagen Ben heel benieuwd wanneer ik nu weer ongi ga worden, en wat mijn cyclus nu zal zijn. Ik hoop weer netjes 28, dan maken we vaker kans Buikpijn is weer helemaal over gelukkig. Ik denk echt dat het mijn eisprong is geweest, ook omdat ik nu al een kleine week aardig wat meer afscheiding heb. Echt van dat type vruchtbare sappen haha sorry voor de details. Het lijkt me echt vreselijk om telkens zo misselijk te zijn. Is zoiets ook 'erfelijk'? Mijn zus en moeder hebben er eigenlijk nooit echt last van gehad, zou het zo kunnen zijn dat ik er dan ook weinig last van heb. Ik had nu ook weinig last van misselijkheid, maar dat kan natuurlijk komen door de MA.