Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik ben aan het wachten op m'n ei! Zoeken, zoeken en nog eens zoeken..
    Gisteren autopech gehad, maar gelukkig was ik nog NET op tijd voor m'n examen. Vandaag weer naar school toe, heeeeel rustig dagje, rekenen (ga ik niet heen), Engels (Gaap) en afronding; wat inhoudt dat je gewoon rustig achter de pc kan kruipen en kan werken aan je verslagen etc..
    Ik ga wel iets eerder weg om de file te vermijden :p
    Morgen werken en 's avonds weer examen, maar dan eet ik gelukkig bij m'n schoonouders.

2. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met jou Woman?

Hier ook rustig aan het wachten op mijn ei maar als ik de signalen van m'n lichaam aanhoudt gaat dit lang niet zo lang duren als m'n banner zegt. Met een normale cyclus van 28 dagen zou hij zondag ook al zijn, maar dat had ik voor m'n miskraam al maar 1 keer.. We zullen Zien, zou wel lekker zijn!

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hier nog steeds niks, noppes nada.. :(

4. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    hier ook wachten op t ei maar ik ga niet zoeken deze maand
    teveel aan mn hoofd, rotzooi in huis met verbouwing, druk op t werk, examen volgende week vrijdag, en dan nog sinterklaas waar ik dingen voor moet kopen en gedichten voor moet schrijven, dus ff met hele andere dingen bezig.
    Wie weet helpt t, maar doe ook geen vruchtbaar slijm check oid, alleen gezellig maken als we zin hebben :D

5. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Veel beter ook Mirte!

6. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja het is eventjes wat rustiger hier ^^ Word vanzelf weer drukker! (Voel me bijna verplicht om allerlei onzin neer te gooien XD).

Hier gewoon op het wachtbankje, maar ben er vrij relaxed onder. Denk dat ik te laat ben geweest deze ronde, dus wacht gewoon mijn menstruatie af.
    Volgende ronde ga ik eens proberen zonder testjes en alleen te temperaturen. Ik mag er nu een beetje van uit gaan dat ik gewoon late eisprong heb. Als ik dan vanaf dag 16 ofzo om de dag klus, zal het wel goed zitten :)

7. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hier ook niks te melden..
    Iedereen zit even op het wachtbankje nu denk ik..

8. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Hier lijkt het nu toch echt wel steeds iets beter te gaan! Heb steeds meer energie! Ga nog wel 's avonds optijd naar bed (rond 21.00 uur), maar kan het tot die tijd wel goed volhouden. Ook de misselijkheid lijkt echt minder te worden. Soms valt er nog wel eten verkeerd en moet het eruit en gister ging ik te laat boodschappen doen en toen ik thuis kwam rammelende maag en kokhalzen.. Vandaag echt goede dag dus daar maar goed gebruik van gemaakt om maar eens flink bij te werken voor het werk! Al hele stapel nakijkwerk gedaan nu op naar de volgende klas!

9. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Lekker woman!!! Veel beter zo! Hoop dat het ook zo blijft!

10. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig op t wachtbankje! Ik ben benieuwd hoelang deze cyclus gaat duren, wacht geduldig af. Vind t wel leuk spannend, hoewel ik natuurlijk mega baal dat de beeb niet is blijven plakken.

Wat Fijn dat het beter gaat Woman!!

11. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Fijn Woman! Dat scheelt heel veel, je HCG piek is denk ik ook achter de rug?

Vlinder, ben ook heel benieuwd hoelang je cyclus duurt :)
    Hopelijk alles snel weer op de rit

Hier vandaag naar de gyn geweest, had 1 of andere assistente, moest een uur in de wachtkamer zitten :x Alles liep uit, heel leuk.

Om vervolgens nog geen 5 minuten binnen te zitten en te horen dat het nog zo vast als wat zit en het ook niet is gekrompen.
    Bloedverlies kon een voorteken zijn, maar bloedingen komen ook wel eens voor bij een goede zwangerschap. *fijn*
    Ik moet nu dus heel goed voor mezelf uitmaken wat ik wil, want eerlijk gezegd begint het me nu wel mentaal op te breken.

Dussss ik moet even over het één en ander nadenken.... :(

12. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    He gatver Pippers.... Het is al zwaar genoeg dat het is gestopt, maar nog zwaarder dat je lichaam het maar niet afstoot...
    Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt en lijkt mee en lastige keuze waar je voor staat...

13. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    He pippers, wat vervelend! Ik kwam vorige x binnen en kon niet eens zitten, was gelijk aan de beurt. Vond het heel fijn want dan kon ik er ook niet tegen op gaan zien...
    Dus een uur lang w88 lijkt me extra kl^te!

Wat een dilemma zo ja! Maar dit kan dus geen kwaad voor je lichaam??
    Zo kan je ook niet verder dat lijkt me moeilijk! Maar ja curettage is ook heftig....

Pfff succes meis! *digiknuff*

14. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    he jeetje wat heftig pippers! :( Lijkt me erg moeilijk!
    Heel veel sterkte! digiknuf!

15. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Pff Pippers, wat een ellende.
    Hoe lang wacht je nu al wel niet?

16. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Pippers: veeeeeel sterkte!
    Women: fijn dat je je ietsjes beter voelt :)

@allemaal: ik denk aan jullie en duim heel hard voor jullie nu jullie op het wachtbankje zitten.

17. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Haha voor mij hoef je niet te duimen hoor muzieknootje ^^ Ben helaas te laat geweest, dus gewoon ff nod afwachten. Wel heel lief van je ^^

Voor jou nog even doorzetten 2 weken, maar dan heb je eindelijk je zuurverdiende afspraak!!!

Offtopic: ik trek net een gigantisch dunne en lange haar uit mijn kin XD 4 cm lang ofzo whahahaha. #tocheenvent

18. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Haha tsja ik kan maar duimen toch? Positief blijven is belangrijk! :)

Ja eindelijk (!!!!) dan die afspraak.. Ik merkte de laatste twee weken dat ik minder hier typte maar nu komt die afspraak dichterbij en heb ik er meer behoefte aan :). Ben erg blij met ons cluppie hier :)

Hahahahaha een haar daar? Tsja zeer off topic maar moet er wel heel erg om lachen ;)

19. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Blij om te horen dat je er om moet lachen.... om mijn haar dan he... niet dat je blij bent met ons cluppie, dat maakt natuurlijk heee-leeee-maaal niet uit! :p

Snap dat je behoefte wat minder was als alles nog zo ver weg stond... maakt ook helemaal niet uit toch? Zolang ieder elkaar maar vind wanneer hij/zij er behoefte aan heeft ^^ Daarom zijn we ook zo leuk met zijn alle!

20. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Jaaa! De rooie duivels zijn er! Blij Blij!
    Alles werkt weer!:D;)

@smeetjuh, had ik van de week ook. Zo'n dikke op m'n kin.
    Niet sexy!

Deel Deze Pagina