Ah scarlett super dat je lichaam het weer oppakt. Ook nog wel redelijk nette cyclus toch? Weet niet meer precies op welke dag je zit... oh gister heerlijke high tea gehad met vriendinnen!
hee scarlett wat fijn! op naar de volgende ronde dan! hier nogal onrustig nog steeds, slaap slecht, loop snachts te spoken/dromen/ijlen en ben giga moe. Huis is een zooi dus krijg ook niet echt rust in mn hoofd dus ben blij als dit allemaal klaar is! Dan grote schoonmaak en opruimen, dat zal vast schelen. Nog 2 weken...
Scarlett fijn hoor, dan weet je dat t weer na behoren werkt! Hopelijk volgende ronde niet ongi..! Mirte, wat vervelend! Gelukkig kun je aftellen. Hier geen nieuws. Had gisteren ff een dip maar dat was fijn en luchtte op. En nu aan t wachten op m'n ei, verwacht hem binnen nu en acht dagen ivm normale cyclus... (M'n normale, van 35 dagen...)
Mirte, hoop dat je snel wat rust in je hoofd krijgt en gewoon lekker kan slapen. Gisteren wat slijm gevoeld, wat plakkerig en doorzichtig.. Dus hopelijk is het ei snel gevonden!
Nog twee weken mirte, aftellen! Vlinderbaby: een dipje mag je zeker eens hebben, soms knap je daar zelfs van op Spannend Ilona komende dagen, dat wordt lekker veel klussen Hier verder ook geen nieuws, lekker rustig en relax z'n gangetje. Heb het wel heel druk op m'n werk, maar dat is alleen maar goed want dan gaat de tijd lekker vlug
Fijn dat de tijd snel gaat muzieknootje! Bijna, nog heel even en dan mag je op gesprek komen! Gaan ze me eindelijk helpen en dan komt jouw wondertje snel in zicht!
Ja groot gelijk!!! Hoeveel ben je trouwens afgevallen? Maakt dat nog uit voor t traject? Bijna bijna, en komen er kleine muzieknootjes haha
Hahaha nou het afvallen lukt dus niet zo iemand een idee om me te motiveren? Ik snap wel dat het veeeeeeel beter is op een plakker, maar omdat het traject nog allemaal zo lang duurt lukt het me maar niet om me ertoe te zetten. Ik weet niet hoeveel invloed het heeft op een zwangerschap, maar de gyn zei alleen dat het beter zou zijn als ik zou afvallen. (Maar ik zie dus vaak genoeg vrouwen om me heen die zwaarder zijn en toch zwanger zijn) Iemand van jullie ook aan het afvallen? Hoe doe je dat? Ow en Vlinderbaby: nog aan het sporten?
Tot nu toe netjes twee x per week (uitzondering week van miskraam toen maar 1x) moet vandaag weer maar wil niet haha. Ga zo Miss een uur wandelen met vriendlief en anders toch hardlopen hoop ik... De sport die ik altijd deed (zie besloten forum begin) doe ik maar niet meer... Tips: ik denk je slank van Mieke Koster, werkte bij mij heel goed. En de app fat secret of zoiets...
Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met afvallen. Ik heb dat niet gedaan met een dieet, maar gewoon door het aanleren van een gezonde leefstijl. Ik was op dat moment zo down (tegen depressief aan). Waren verschillende dingen die tegen zaten en van 1 op andere dag dacht ik. Ik kan wil blijven sippen, maar daar word ik niet gelukkiger van. Dus waar ik zelf invloed op heb dat ga ik aanpakken. Dit is echt een knop die om moet gaan. Het is gewoon zo dat je elke kilo er zelf bij aan eet, de een komt alleen wel wat makkelijker aan dan de ander. Ik heb tegen niemand wat gezegd, maar ben gewoon gezonder en gevarieerder gaan eten en ik ben begonnen met elke dag een uur stevig doorwandelen. Verder heel veel water drinken. Bij het ontbijt dronk ik bijvoorbeeld al een halve liter water. Ondanks dat ik niet echt aan een dieet deed vlogen de kilo's eraf en ben op die manier 15 kg kwijt geraakt. Inmiddels eet ik nog redelijk volgens hetzelfde ritme, waarbij ik in de weekenden echt wel wat smokkelde. Nu ik zwanger ben merk ik wel dat ik wat meer eten nodig heb, nu word ik bij honger gevoel namelijk echt slapjes en dat was niet zo. Persoonlijk denk ik dat dieten niet werken. Je moet jezelf een eetpatroon aanwennen die bij jou past en die je gewoon vol kan houden. Het is een knop die om moet en daar moet je zelf klaar voor zijn. Anderen kunnen je wel helpen en motiveren, maar helaas moet je het toch echt zelf doen! En oh wat werd ik boos toen mensen dat tegen mij zeiden als ik zat te 'klagen' dat ik mezelf te dik vond. Toen die knop om was zag ik dat zelf ook in. Ik weet hoe moeilijk het is! Maar inmiddels weet ik ook hoe makkelijk het kan gaan, want ik was na 2 weken gewend aan mijn nieuwe eetpatroon en het elke dag wandelen dat het eigenlijk vanzelf ging! Na 6 weken was ik zelfs zo fit dat ik het hardlopen ging oppakken (Eerst via de hardlooplessen van Evy) en ik had het echt nooit gedacht van mezelf, maar heb inmiddels al 10 km achter elkaar hardgelopen en de 5 km kon ik inmiddels binnen de 28 minuten. Ik zie er wel beetje tegenop om nu de getallen op de weegschaal op te zien lopen, maar ik heb er ook wel vertrouwen in dat ik het na de zwangerschap er wel weer af krijg! Heel veel succes!!
Mee eens, dat is ook het idee achter ik denk me slank. In t begin tel je wel calorieen tot je weet waar veel in zit en waarin niet etc.. maar het gaat om keuzes make. Gezond leven en bewust mogen kiezen voor ongezonde dingen... heerlijk! Dat werkte bij mij goed voor een jaar. Toen ging ik lang op reis en nu zit ik ietsje hoger dat moet er weer af (1 a 2 kilo) Goed zeg met dat hardlopen! Ik gebruik ook een programma, dat motiveert!
Nou hopelijk heb ik mijn ei gevonden! Volgens m'n gemiddelde cyclus voor de laatste (die was 27 gemiddeld dus) zou ik gisteren m'n ei hebben.. volgens het gemiddelde na de laatste (gemiddeld 31) zou het over 3 dagen zijn, maar vanochtend een redelijk goed oplopende ovu test, plus wat plakkerig, eiwit achtig slijm.. Denk ik, dat hij vandaag of morgen is! Gisterenochtend nog geklust en hopelijk vanavond nog Wie weet zitten we dan goed!
Nog steeds voor een eerste kindje .. nog steeds niet zwanger geraakt. Nu nog geen menstruatie te voelen de krampen zijn gelukkig voor vandaag voorbij en een druk op me baarmoeder. ik hoop zo dat het nu zo mag zijn. ik droom gewoon over een babytje. wakker worden en het in de armen nemen. ik weet zeker dat ik me ei heb gevoeld. maar nu ben ik vergeten wanneer ik ongesteld zou moeten zijn mijn zusje is meestal net na mij ongesteld en dat is morgen over morgen. maar ik heb voor het weekend getest en omo wit dus nu durf ik niet te testen.
Klus ze Ilona! Littlemestephanie we zitten helaas vol wellicht kun je t ergens anders proberen? Scarlett hoe is t met jou?
Z'n gangetje.. Ongi Geestelijk voel ik me ook stukken beter, rustiger. De onzekerheid na mijn mk is nu voorbij. Cyclus loopt weer. Met vertrouwen en positiviteit weer vooruit Over een weekje begin ik met ovu-testen. M'n eerstvolgende NOD is op 5 december, wie weet een mooi Sinterklaas kadootje
Tja... Vorige week werd het me allemaal even te veel. Een bruidstaart maken terwijl je de eisprong hebt, volgende dag bruiloft, dag erna feest bij mijn broer, zondag high tea'en met het stel en werk werd maar drukker en drukker. Verschrikkelijk ruzie met mijn schoonfamilie (heb weer iets terug gestuurd wat olie op het vuur effect heeft) en dan kom je er ook achter dat je eigen broer helemaal erdoorheen zit. Hem in huis gehaald en zit nu in een traject. Vorige week barstte voor mij de bom op mijn werk en heb ik bij mijn collega's even mijn hart gelucht en mijn leidinggevende op de hoogte gesteld. Mijn taken worden verminderd want ik doe veels te veel. Ondertussen wachten tot woensdag, dan zou ik ongesteld worden. Mijn lf fase is tot nu toe 1 x 12 geweest en 1 x 13, dus ging er maar van uit dat dag 14 weer mijn nieuwe dag 1 ging worden. Hierdoor wat in de war op welke dpo dag ik nou zat. Vanmorgen temperatuur gemeten, nog 37.12... Hmmm dat is raar. Vorige keren zwakte het paar dagen eerder al wat af. Waarom voel ik mijn borsten zo? Ben ik me altijd zo bewust van mijn borsten? Het zal wel... Hmmm, is mijn tepel nou gevoeliger? Nee Esmee doe normaal... Maar die temperatuur dan?... Nou als morgen mijn temperatuur nog hoog is, dan mag je testen. Maar haal je niets in je hoofd, want je was deze ronde te laat met gezellig maken. Maar toch, voel ik het nou nog steeds? Okee zeikers, doe zo'n k'ut test van action (ovulatie). Als je echt zwanger bent, heb je een knal lh test. Zo niet, geen zw test verspild. Hmmm... Het streepje is niet positief, maar wel best donker met nog een donker penstreepje. Naja, morgen verder kijken. Hmmm, maar de action werkte niet goed voor mij... Zal ik dan toch maar kruidvat zw test doen? Ja okee muts, dan kan je erna wil normaal doen en niet telkens van alles willen voelen, je kan niet zwanger zijn. Oh kut... Na 3 min begint er al een streepje te verschijnen... Hoort de test niet wit te blijven? Hoeveel dpo ben ik eigenlijk... 11? Dit kan niet... Leg weg. Het streepje zit er nog steeds... En word duidelijker en roze... Ik ben zwanger...
wooowww Esmee gefeliciteerd!! Zie je inderdaad maar weer ff niet zoveel mee bezig zijn en dan is het raak! Foto van je testje?