Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    @Happy, Gaaf! Wat als je straks zwanger bent of op het punt van bevallen staat als je gaat trouwen? :$ :p

@Melliemuis, nog even volhouden dus! ;)

@Debbie, komt wel weer goed met de seks, als alles achter de rug is.
    Daarnaast komt het wel bij zo veel stellen voor, maar ik heb wel een beetje een hekel aan ''verplichte nummertjes'' dus dat probeer ik wel te vermijden. :D

@MZ, leuk he, weer werken.... had ook echt een ''ik wil naar huis''-moment vanmorgen toen ik weer moest beginnen na 3 weken. :)

@Carmina, ik zou eerder te lang rekenen, dan te kort eerlijk gezegd.
    Of er tussenin... :D

2. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debbie, ik snap je helemaal! In drukke tijden daalt ons sexgehalte ook nogal, maar dat maken we weer goed in rustige tijden haha... Probeer te kijken wanneer je ei is en het dan gezellig te maken. Maar het moet geen dwang worden, je zit pas in ronde twee. Maar ik zou ook niet een ronde over willen slaan dus ik snap het ;)
    Maar wou wat een badkamer krijg jij, ik ben jaloers! Heerlijk hoor! Straks lekker samen genieten!

Carmina, ik weet het niet, ik heb er helaas geen verstand van. Kun je het niet googelen op internet?

Smeetjuh, haha een moment ven herkenning haha. M'n vriend denkt ook dat het zo raak is. Zelfs als je het doet twee weken voor de eisprong of drie weken erna haha.. Maar wel leuk toch dat ze het willen en ermee bezig zijn!

Isa ja bijna! Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt! Wanneer wil je testen?

Melliemuis, lastig he afwachten. Hopelijk is het raak!

Scarlett heel vervelend, zo'n vakantie haha. Geniet van.

Mz25 mooi dat je het lekker gehad hebt., vervelend dat je lichaam in de war is, maar hopelijk heb je snel nieuws dat het allemaal waard maakt!

Hier niets te melden, m'n ongi is best veel maar het is te doen, niet zoals toen ik een tiener was! Gewoon vaak naar de wc dan gaat het prima en veder geen klachten :D ben benieuwd hoelang ik ongi ben..
    Verder vanavond anderhalf uur naar de sportschool geweest, heerlijk! Voel me weer gezond en sexy haha had ik nodig want die buik is gegroeid en opgezet sinds ik gestopt ben met de ac..... Pff
    Dus gaat lekker :D

3. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Hier ondertussen nog steeds geen positieve ovulatietest, maar we wachten het maar weer af.

@carmina, ik zou de laatete dag rekenen, dan kan het niet tegen vallen

4. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    @vlinder: als ik woensdag niet ongesteld ben geworden dan test ik denk ik donderdagochtend. En als ik wel ongesteld ben dan heeft vl heel erg pech haha, net wanneer hij thuiskomt..

Ik heb net ook weer naar de sportschool geweest lekker heftige groepsles met gewichten enzo.. kwam net de trap al bijna niet meer af haha! Maar voelt toch altijd weer fijn om gesport te hebben!

5. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Carmina26: waarschijnlijk heb je inderdaad je ei op 12/13 augustus gehad. Je kunt gewoon vanaf dan 14 dagen verder tellen en dan zit je dus op 26/27 augustus. Niet bij iedereen is de luteale fase (lengte van je cyclus na je eisprong) 14 dagen. Bij sommige is deze ook 15 of 16 dagen maar je moet wel ergens mee rekenen natuurlijk. Mocht je de 26/27 nog niet ongi zijn dan kun je testen maar je moet er dan wel rekening mee houden dat je ei toch iets later geweest is of je luteale fase iets langer. Ingewikkeld maar er zijn maar weinig vrouwen volgens mij die elke ronde dezelfde cycluslengte hebben. Ik heb een app op mijn telefoon waarin je alles kunt bijhouden. Deze app berekent dan automatisch de gemiddelde cycluslengte over bijvoorbeeld de afgelopen maanden. Ook kun je daarin aangeven wanneer je geklust hebt, of je klachten hebt, wanneer je een positieve ovulatietest hebt. Heel handig. De app heet "Mijn Kalender" en is in het Nederlands. Hopelijk heb je er wat aan:).
    @Smeetjuh1990 en Pippers: gelukkig is het slecht weer dan is werken minder vervelend dan bij 30 graden;).
    @Smeetjuh1990: Waarschijnlijk heb je geen PCOS. Ik had het vrij snel door dat ik het had door mijn lange cyclussen van rond de 50 dagen. Wellicht heb je ook wat aan de app die ik hierboven genoemd heb. Kun je alles bijhouden:). Ik vind het een handige app. Hij werkt bij mij alleen niet eer omdat ik kunstmatige cyclussen heb door het spuiten.
    @Vlinderbaby: ik hoop ook dat ik snel goed nieuws heb, dat we allemaal goed nieuws hebben:p. Sportschool is altijd lekker, moet ik ook echt oppakken. Al een jaar niet gesport:p. Mijn ongi is ook goed te doen. Meestal alleen de eerste dag wat krampen. Daarna niet meer. Vergeet soms dan dat ik ongi ben.
    @Evietje: gewoon doortesten. Hopelijk komt je ei nog...

6. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Hi all
    Ik gebruik p tracker als app om de cyclus bij te houden, ben er erg tevreden over.

Nu keek ik gister nog een keer op die test die ik gedaan heb, maar er is toch nog wel een 2de streep bij gekomen, niet geheel gelijk aan de controle streep maar wel meer als voor gaande, misschien vandaag dan een duidelijkere spreep? Jeb een test meegenomen naar werk, kan ik ook eens op een andere tijd testen, al weet ik niet of dat gaat lukken :/ anders weer bij thuiskomst.

7. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    oh spannend evietje! Laat het even weten!

8. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Jammer... vanmorgen ongesteld geworden!

9. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Evietje: Oooh spannend, ben benieuwd!!

Isa: Oh dat is balen zeg :( Op naar de volgende ronde!

10. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ah jammer isa,

Zojuist geprobeerd maar lukt niet echt zonder opvangbeker

11. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    @ Vlinderbaby Mannen zijn toch wel erg hetzelfde he :p. Je fijne gevoel voor sporten vind ik bewonderenswaardig! Zelf heb ik dat gevoel nooit gehad XD. Zou het wel een stuk prettiger maken :D

@Evietje Lastig dat je niet op je werk kan testen, dan zou je inderdaad misschien een stuk duidelijker beeld kunnen krijgen.

@Isa2 Wat jammer Isa... op naar de volgende ronde! Hoop dat het gauw wel raak mag zijn :)

@MZ25 werken is inderdaad beter als het regent! Heb wel weer gelachen met de koters (onderwijs). Het is altijd even de start die lastig aanvoelt :)
    En bedankt voor de tip! Ga deze ook installeren!

Hier weer getest vanmiddag, in combinatie met werken kan ik toch niet veel drinken, zit zeker 2 uur tussen (ongeveer 16:30 getest en om 14:30 voor het laatst wat gedronken). Nu is de streep duidelijk, maar nog niet gelijk aan de controle streep...
    Ik snap er niets van, want het slijm is niet meer rekbaar en voelt als dunne zalf (sorry voor de vieze praat :p). Zou voor mij niet logisch voelen als nu mijn eisprong komt? Op stinkende urine na voel ik me prima...
    Liet het net aan mijn man zien, die zegt: Nou, straks maar naar boven? :p
    Ik zeg: Snap er niets van, ik dacht juist dat ik hem wel gehad had al?
    Zegt hij: Die testen zijn gemaakt door mannen ;):p

Nu is het sinds de bruiloft al erg gezellig XD maar zal dus langer moeten afwachten wanneer mijn eisprong is dan :(
    De eerste foto is van 16/8 in de nacht (toen ik zo veel slijm had). Later is dit streepje best wel licht geworden.
    De 2e foto was ik eerst niet zo slim om overal helemaal plakband op te doen, later heb ik alleen de achterkant gedaan. Tuurstreepjes zijn dus niet zo goed te zien. De laatste is wel heel duidelijk :(

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik heb op CD8-CD10 ook vruchtbaar slijm gehad, uiteindelijk was mijn eisprong pas op CD18. Het kan dus nog! De test word in ieder geval donkerder dus blijf nog even lekker doortesten, ik denk dat hij onderweg is! :)

13. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ik hou ook rekening met drinken, zeker 2 uur niks gedronken meer, nu onderweg naar huis, moet al naar de wc, zal gelijk een test doen en zal ze eens posten hier.

14. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    #234 evietje, 19 aug 2014
    Laatst bewerkt: 19 aug 2014
    En wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

15. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben geen kenner.. Maar ik denk dat je dit wel als een positieve ovulatie test kan beschouwen! Veel plezier met je man! :)

16. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Vind het er goed uit zien evietje!

17. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    #237 evietje, 19 aug 2014
    Laatst bewerkt: 19 aug 2014
    Ja maar had een donkerdere test verwacht, benieuwd wat die morgen doet.

Ik heb em ook ff bij het ovulatietesten topic geplaatst.

@smeetjuh ik denk dat je ei ook onderweg is

18. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen verstand van het testen maar evietje denk ik vandaag of morgen de sprong...

Smeetjuh, ik zie het niet goed genoeg om er wat van te zeggen helaas.

Isa, wat jammer, maar je cyclus blijft iig goed.dat is wel top!

19. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk he sporten! Ik voel me erna dan zo goed! Vandaag niet gesport maar wel veel bewogen en op m'n eten gelet, dag twee dat ik goed bezig ben heerlijk! :D lekker om daar mee bezig te zijn en niet meer met potentiële tekenen van zwanger zijn of zo...

Ik heb er helemaal vertrouwen in dames, heerlijk!

Ps smeetjuh zonde dat heerlijke gevoel zou ik me er ook niet aan toe kunnen zetten denk ik...

20. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ik hou niet zo van sporten helaas, maar moet echt wel wat gaan ondernemen.

Gisteren avond nog geklust, had wat krampachtig rechts onder, wellicht was dat de eisprong dan, geen idee, me man had het over witachtig slijm iets,

Nou het zal wel dan.

Nu maar weer wachten tot nod, vanavond nog ff ovulatietest doen voor het totale beeld.

Deel Deze Pagina