Jeetje, we waren helemaal weggezakt naar de 2e pagina. Dat kan natuurlijk niet, vandaar deze onzin post
JA! Ik heb getest! man man wat een spanning.. Maandagochtend een licht positieve CB Plus test.. dus twijfels.. wel of niet.. En maandag DIRECT na m'n werk gereden naar de kruidvat, die leeggekocht aan testen.. (Gelukkig waren ze nog aan het bijvullen ) En toen supersnel door naar huis (uurtje rijden maar gelukkig) Lief was al thuis en die gaf me een kus en peerde hem naar de zolder, het gezelligheidsdier... Dus ik kon 'rustig' plassen op de wc in de badkamer. CB indicator gepakt.. (Meteen het grove werk ofcourse) 3 minuten zenuwslopend wachten.. ZWANGER!! 1-2 weken.. ( Dus volgens berekeningen ben ik vandaag welgeteld 4 weken en 1 dag zwanger. ) Gegild naar boven dat hij als de sodemieter naar de badkamer moest komen (waar ik nog doodleuk op de wc zat ) Hij struikelde geloof ik nog net niet.. Hij zwaait die deur open, zegt WATISSER? Dus ik liet hem de test zien met een big smile.. Ik was helemaal flabergasted.. Gisterenavond twee tshirts besteld uit enthousiasme.. Eentje voor de toekomstig oma (HOERA IK WORD OMA) En eentje voor de toekomstig opa (HOERA IK WORD OPA) Hoewel ik weinig tot geen klachten heb naast zware vermoeidheid, werd ik vanmiddag niet helemaal lekker tijdens het opruimen van de bestelde producten in de berging op m'n werk. Trillerig, duizelig en erg moe.. Dus wat zoets gedronken.. Inmiddels al een flesje AA leeggedronken, plus een snickers.. en terwijl ik dit typ zit ik aan de zuurkool met worst en appelmoes.. en ben ik nog steeds niet helemaal lekker.. Dus vroeg onder de wol denk ik maar! Maar we zijn er beide enorm gelukkig mee, hopen dat het blijft zitten ofcourse.. 22 december hebben we de eerste intake afspraak en de eerste echo.. (23 december vertrekken we voor de kerst naar Monschau) Zo dat was ik het kort mijn verhaal van gisteren en vandaag
OJA. Een stagiaire van het werk nam me in vertrouwen vandaag, in dat bergingshok.. zij vertelde 13 weken zwanger te zijn.. Dus ik dacht SHIT wat zeg ik nu! Dus ik heb haar hand geschud, gefeliciteerd en verteld dat ik sinds gisteren ook wist dat ik zwanger was! We hebben vanmiddag nog geshopt bij de Primark Zit nu heerlijk in mijn pandapyjama te typen
Super Ilona!! Gefeliciteerd. Ik zag het volgens mij gister al voorbij komen ergens anders op het forum.
Omfg Ilona!!! Gewoon zwanger gek ... We hebben een clubske opgericht voor mensen rijp voor t gesticht gij hoort erbij, gij hoort erbij!
Aaah Ilona gefeliciteerd!! Wat super zeg! Scarlett jij ook hoor!! Iedereen volgende maand hoppaaa Hoe voelen de zwangeren zich?
onrustig Beetje raar gevoel in mn maag, ene moment enorme honger, andere moment richting misselijkheid..
Ik kom weer ff spieken en ik zie dat Ilona en Smeetjuh een beeb in de buik hebben GEFELICITEEEEEEEERD!!!!! Welkom bij de club De rest is volgende maand gewoon dik vet zwanger vind ik!!
Haha jij ook natuurlijk Scarlett! Maar ben ook erg bezig met de andere meiden vanwege het dagje uit. Volg hun elke dag hoe het gaat dus dan schiet dit er meteen uit haha, sorry! Hey Mellie! You're back! Jaaa, en Evelien is ook gewoon zwanger! Hoop beebs die er aan komen! Hoe gaat het met jou verder? Kom je er een beetje doorheen? Hai LadyL, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap We mogen van het beheer geen 'vol' neerzetten in de titel, maar we zijn een clubje met niet al te veel meiden. Anders is het niet bij te houden hoe het met iedereen gaat (worden de pagina's wel heel snel vol geschreven . Sorry! Misschien een idee om je aan te sluiten bij een club van uitrekeningsdatum? Dan kan je lekker mee kletsen over je zwangerschap ^^