Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melliemuis, ik zie dat je een jongen krijgt, wat leuk! Gaat het goed verder?

We gaan allemaal dit jaar nog zwanger worden, gewoon omdat t kan!

2. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    helaas ladies, ben bang dat ik toch ongi ben geworden. Ga er vanuit dat t vannacht/morgen wel zal doorzetten :(

wel netjes, 28 dagen, dus dat betekend dat ik dit jaar nog een NOD heb, de 27e en mijn wens misschien nog uit komt (zwanger t jaar uit...)

3. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer....! Maar dan voor een kerstcadeau Mirte!

4. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Mehh Mirte :( Als je iemand wilt schoppen, zoek ik een geschikt persoon voor je :D

5. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Jaaaa het is een jongen!! Zo blij!! Eerste jongen in de familie bij mij :p Verder gaat het goed, misselijkheid is nu eindelijk mee te leven, alleen 's ochtends eigenlijk. Wel een laag ijzergehalte maar sinds ik zwanger ben kan ik door voor vegetarier want vlees kan ik dus niet binnenhouden. Man, ik zit alweer bijna op de helft. Voelt nog als gisteren dat ik die positieve test in mijn handen had joh :$

Evelien had ik even over het hoofd gezien dan, eindelijk meid!! Gefeliciteerd nog!! :D

6. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Wat zou het toch een mooi kerstcadeautje zijn...

Pippers; ik denk aan je morgen! Knuf!

7. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    kerstcadeau.... nieuwjaarscadeau.... 3 koningencadeau... ik ben niet kieskeurig hoor :D;)

8. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Pippers.. sterkte vandaag meid! Je bent in m'n gedachten.

Mirte, ik duim nog steeds voor je!!

9. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Sterkte vandaag pippers

10. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Sterkte Pippers!

Ik hoop dat iedereen deze decembermaand een mooie verrassing krijgt. Kerst/ Sinterklaas/ Oud en Nieuw.. wat dan ook.

De dagen kruipen echt voorbij. Mijn NOD is 5 december..
    Vol verwachting klopt mijn hart ;)

11. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Even een ego berichtje..

Ik heb vanochtend na ongeveer 10-15 minuten mijn thee er weer uitgegooid.. Dus mijn lichaam heeft er een schepje bovenop gedaan.
    Manlief doodleuk; ja maar ik dacht met 'morning-sickness' dat je dan ook ècht ziek was.. niet alleen maar over hoefde te geven..
    Bedankt schat.. ik voel me niet ellendig genoeg..

Mijn schoonmoeder (appte haar even om advies) vertelde dat ik voortaan dan wat crackers o.i.d. moest eten als ik nog in bed lag en er dan rustig uit moest komen.. ook moest ze even de opmerking maken ; Krijg je ervan als je zwanger bent.. maar dat bedoelt ze allemaal goed.

Mijn schoonzusje is gisteren geopereerd aan haar enkel en zit nu bijna aan complete bedrust, dus we wilde het haar ergens volgende week (als ze weer in staat is wat nieuws te ontvangen) het vertellen, ook om haar aandacht niet op haar enkel te leggen maar dat ze wat afleiding heeft. Kan ze online shoppen etc.. En kunnen we appen natuurlijk..
    Dan willen we zo'n mok kopen van 'Ik ben de liefste tante'..

Maar eerst nu poging 2 voor een kop thee proberen, omkleden (rustig) en dan (rustig) naar de stad gaan om te shoppen.. En vanavond weer werken! Druk druk druk, gelukkig heb ik het van de week aan mijn werkbegeleider verteld en daar werk ik de komende twee dagen mee.

Sorry voor mijn lange ego post..

Hoe is het verders met iedereen?? :D

12. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Iets eten voordat je opstaat hielp bij mij ook goed ilona! Ik had beschuitjes en jam op mijn nachtkastje :)
    En thee heb ik tot deze week niet gedronken, warme dingen vielen niet goed.. groene icetea was mijn held :D

En idd rustig aan en regelmatig iets lichts eten!

13. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Welkom bij de club Ilona! Jij nog geen last van Esmee?
    Hier was het een week goed gegaan, maar gister voelde ik me de hele dag al niet lekker.. Voor het avondeten overgegeven.. Daarna gegeten en dat kwam er meteen weer uit.. Vandaag lijkt het weer goed te gaan!
    We hebben gister ff kinderkamertje en wandelwagen bij mijn oom en tante bekeken. Dat kunnen we als we willen allemaal overnemen! :D Nog even afwachten wat ze ervoor willen hebben. Weet niet of ik het kamertje nieuw ook zou uitzoeken, maar ach het is wit dus gewoon neutraal en ik vind het zonde om veeeel meer geld uit te geven aan een nieuwe kamer terwijl we iets 2e hands kunnen krijgen waarvan we weten dat er netjes mee omgegaan is. De kinderwagen wil ik sowieso overnemen! Goede wagen van joolz. Aangezien ik best lang ben en de wagen van mn schoonzus te laag is voor mij (niet alle merken zijn dus blijkbaar geschikt voor langere mensen) is de joolz wel echt super fijn!

14. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend Ilona!

Woman, op marktplaats kun je ook goedkoop 2ehands kinderkamers kopen, ik zou er wel 1 nemen die je echt leuk vind!

Scarlett, nog n week geduld

Isa hoe is t nu dan?

Muzieknootje, Superleuk! ^^

15. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Vervelend die misselijkheid Ilona!

Woman, leuk!! Babykamer uitzoeken!

Ik ben ziek aan het worden ben ik bang.
    Loop enorm te snotteren, dikke keel, slappe beentjes, weeige maag
    Zo even op zoek naar de thermometer. Ziek worden staat niet bepaald op de planning van dit weekend! Bah!

16. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
  17. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
  18. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Mooie kamer woman!

Ja gaat nu stukken beter sinds een week of 2! Alleen gisterochtend wel weer overgegeven...maar verder niet meer echt misselijk. Alleen nog moe. En begin een buikje te krijgen!

19. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Dat is fijn woman! Je kan er altijd van gebruiken wat je wilt! En handig van de kinderwagen!
    Ahhhw Ilona :( heel erg balen dit... Kijken wat je wel kan hebben!

Hier erg misselijk sinds een paar dagen. Ochtend, middag, avond... Het maakt niet uit.
    Ik moet soms een beetje spugen, vooral veel kokhalzen. Baaah.
    Nu ook flink verkouden, pijn in mijn keel.

Heb zuurtjes gehaald voor de misselijkheid en anti flu voor de keel... En de nodige pietamientjes aan fruit en groente. Vrijdag echo :D:D:D

20. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    balen esmee dat je je zo ziek voelt!

Deel Deze Pagina