Ja moeilijk he scarlett...maar je was nu idd best vroeg Enne niet om valse hoop te geven maar ik testte op nod nog negatief!
O het blijft spannend Scarlett. Ik kom morgen even hier op het forum kijken in de hoop een positieve test van jou te zien...
Helaas vanmorgen ongesteld geworden.. Geen sinterklaas kadootje voor ons. Het enige pakje wat ik krijg, is een pakje tampons
Balen Scarlett! Ik hoop voor jou en je vriend dat jullie het nieuwe jaar beginnen met een positieve test!
Jammer Scarlett, maar vol positieve moed het nieuwe jaar in! Vandaag zijn we naar de verloskundige geweest (naja, 5 dec). Het hartje klopte en het was precies zoals ik had berekend. 7 weken nauwkeurig. Helemaal trots op de kleine frummel!
Ik mag 9 januari weer voor de 12 weken echo ^^ Hoef nog maar 2 weken les te geven, dan vakantie en erna een weekje lesgeven en in die week is de echo alweer ^^
Man man man wat was ik misselijk vanochtend, niet normaal. Ik trok de koelkast open en kreeg al meteen kotsneigingen van al die geurtjes, nou dat heb ik dus nooit! Manlief mocht ook niet naast me zitten met zijn tosti, dat stonk veel te veel naar kaas (wat ik normaal echt geen probleem vind)... En het naarste is dat ik dan dus wel flinke honger heb, maar niet zoveel weg krijg Ik had er in de weken hiervoor helemaal niet zoveel last van, hopen dat het ook snel weer weggaat!
Nou, bij deze dan ook maar meteen weer even ''present'' melden. De meeste spreek ik elke dag via de app, dus die hebben me niet gemist Vorige week vrijdag gecuretteerd, na de dag ervoor de miskraam zelf (na 7 fu**ing weken) te hebben gehad. Inmiddels een week verder, ga zo maar eens kijken of er al een ei te spotten is. Gisteren wel weer gezellig gemaakt, had geen geduld meer. Had al een halve dag geen bloedverlies gehad, dus ik vond dat het wel kon Weer met frisse moed er tegenaan!
Ik vind het echt bizar lang. Was er een reden waarom de curretage pas na 7 weken gepland stond Pippers?
Omdat ik zelf de miskraam af wilde wachten Maar na 6 weken wachten toch maar de curettage gepland.... Alleen 3 dagen voor de curettage begonnen de krampen wat de dag voor de curettage in een miskraam resulteerde.... Uiteindelijk ben ik blij dat ik die keuze heb gemaakt, want nu heeft mijn eigen lichaam het opgelost en heeft het ZH een handje geholpen. (ik hoopte op geen operatie, maar helaas zat de placenta er nog en wat stolsels) Het kan 8 weken duren na het stoppen van het hartje, daar ging ik niet van uit eigenlijk, maar na 6 weken wachten toch de keuze gemaakt en toen kwam het dus alsnog vanzelf.
Okay, ik begrijp heel goed dat je het door je lichaam zelf wil laten regelen. Ik zou het alleen geen 6 weken volgehouden hebbeb. Pff, wat moet dat zwaar geweest zijn voor je!