Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL

Nou zou mooi zijn als hij geweest is dan heb je op het vruchtbaarste moment geklust!

2. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Dat klinkt wel positief evietje!! Ben benieuwd :)

3. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Evietje,

Volgens mij heb je misschien precies op het juiste moment geklust!

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Je eisprong is ongeveer 24-48 uur na een positieve ovulatietest dus ik zal allemaal nog even flink doorklussen haha!!

5. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Isa2: balen zeg ongi:(, op naar de volgende ronde dan maar.
    @Evietje: de test lijkt mooi donker te worden. Ik zou zeggen klus ze en idd wel doortesten:)
    @Vlinderbaby: sporten zorgt idd voor wat gezonde afleiding:D

Hier minder goed nieuws. De bloeding is inderdaad mijn menstruatie die al op dag 12 is begonnen. Rare cyclus dus. Maar door de overstimulatie van de eierstokken zitten er nu ook 3 cystes (eiblaasjes gevuld met vocht) die nog niet weggaan. Dit betekent dat ik een cyclus over moet slaan voor ik weer mag starten met spuiten:(. 1 september terug voor een nieuwe echo om te kijken of de cystes dan weg zijn. Erg balen dus:(

6. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah. Balen MZ25! Heel vervelend voor je! Geen last van je Cystes? Ik heb een keer een cyste op mijn linker eierstok gehad. Die deed en giga pijn...
    Ik denk dat je lichaam nu helemaal ontregeld is door de medicijnen enzo. Misschien is het wel goed om het even rust te geven. Ik hoop dat je cystes snel weggaan en je verder kunt gaan. Sterkte...

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    MZ25, balen zeg!! Hopelijk kan je de volgende ronde wel weer verder.

8. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op cyclusdag 15, omdat ik een wat langere cyclus heb ben ik sinds vandaag begonnen met Ovulatietesten.
    Vorige maand was m'n ei op cyclusdag 23.
    Nu heb ik vanmorgen een Ovulatietest gedaan (huismerk Idyl), hij is alleen met ochtendurine gedaan en dat was nou weer net niet de bedoeling denk ik. Heb de bijsluiter niet goed gelezen.
    Wat zouden jullie doen? Deze de prullenbak in en vanmiddag een nieuwe doen en die als betrouwbaar beschouwen?
    Het is een licht streepje. Dat zou betekenen dat hij eraan komt en over een paar dagen donkerder is...

9. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dat is kl*te. Voelt zo zonde he, een cyclus moeten wachten en het duurt al zolang. Maar je lichaam moet gewoon wennen/herstellen en dan gaat het een prachtige plakbeeb in zich laten groeien! Houd moed! Dikke knuffel

@debbie, geen idee. Als ochtendurine niet betrouwbaar is dan kun je idd Miss beter een nieuwe doen?aan de andere kant is het gehalte in de ochtendurine neem ik aan hoger, dus dan zou je nu Miss geen streep moeten hebben. Dan kun je net zo goed morgen pas opnieuw testen..?

10. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Hi debbie

Ik zou vanmiddag nog een nieuwe doen voor de zekerheid

11. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de foto van de ovulatie test van vanmiddag, duidelijk verschil met vanmorgen!

12. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    @MZ25 wat jammer :/ Lijkt me heel vervelend als je dan weer een maand moet overslaan!

@Debbie91 hij is dus wel stijgende! Nog even doortesten!

@Evietje Zo te horen hebben jullie een erg goede timing gehad ;) Hopelijk straks een goed resultaat!

Vandaag zelf ook weer getest. Nu echt een duidelijke test. Gisteren al geklust, maar vanavond en morgen en misschien overmorgen ook nog even aanhouden ^^. Spannend allemaal.
    Zelf ga ik wel beetje opletten, want kan ook zo maar zijn dat ik misschien wel een ontsteking heb met die vieze urine. Verder geen kwaaltjes meer gehad (na één dag echt beroerd geweest te zijn).
    Vroeger wel eens spontane ontstekingen gehad in mijn darmen die niet met antibiotica weg konden gaan (niet bacteriëel). Hoop niet op een herhaling XD.

13. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ziet er goed uit smeetjuh,
    Hoe bedoel je ontsteking, vieze urine?

14. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker een duidelijke test! Inderdaad vandaag en morgen ook lekker samen genieten...

15. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    De laatste tijd is mijn urine heel erg donker (donkerder dan normaal), terwijl ik niet minder drink. En het stinkt een stuk erger dan normaal. Dus ik houd het maar even in de gaten, omdat ik dit vroeger ook had voordat ik andere kwalen kreeg en dus een verborgen ontsteking had in mijn darmen (had toen ook geen blaasontsteking, dacht de huisarts ook in eerste instantie). Heb namelijk geen last van pijn bij het plassen en dergelijke, maar wel dat mijn temperatuur af en toe licht stijgt met 1 graden celcius en na een uur weer normaal is.

16. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ah oke en wat drink je dan overdags?

17. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cranberry sap of pillen Smeetjuh! Kan je bijna garanderen dat je blaasontsteking dan niet doorzet! Veel water en Cranberry!

18. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enne.. Het verschil met de test van vanmorgen en vanmiddag is dat die van vanmorgen donkerder was, omdat het met ochtendurine was, en dat is niet goed. 'S nachts maakt iedereen LH hormoon aan. Dat is de reden waarom je geen ochtendurine mag gebruiken... Ik test vanaf nu dus rond 3 of 4 uur 's middags, als ik een tijdje niet gedronken heb.
    Ben benieuwd wanneer m'n ei is!

19. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hoi
    Klets ook graag mee,
    Ben 23 jaar en sinds augustus gestopt met de pil.
    Zou nu ongesteld moeten zijn ,aar volgens mij is alles even van slag door het stoppen met de pil.

20. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor jullie lieve reacties:)

@Debbie91: het klopt inderdaad dat je ovulatietesten niet kunt gebruiken met ochtendurine. Beter is s'middags of s'avonds.
    @Smeetjuh1990: test ziet er goed uit. Dat wordt klussen:D. Ik zou inderdaad even opletten. Donkere en stinkende urine is niet goed. Heb je geen last van buikpijn? Een nierbekkenontsteking kan namelijk ook nog....

Deel Deze Pagina