Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ziekenboeg hier!
    Hoe ga ik tot nu toe met m'n voorspellingen? :p
    Pippers nog ff wachten met je ei dan ben je begin januari zwanger en heb ik er weer 1 goed :p

Sterkte meiden en leuk melliemuis dat je nog meeleest en even hoi zegt!

Scarlett stress doet heel veel! De rust alweer gevonden? Bij mij is hij na de laatste ongi weer terug ^^

2. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    he Esmee je hebt er flink last van dus :s
    Ik lig op dit moment ook nog in mn bed. Mijn lichaam zei gisteren ook even STOP. De 2 ouderavonden en dag daarna weer om 8 uur voor de klas hakten er blijkbaar flink in. Ik kon gister (nadat het een week was goed gegaan) opeens niks meer binnen houden. Zelfs water kwam eruit. Gisteren nog wel gewerkt, maar stond te kokhalzen voor de klas :s Gisteravond zei mijn vriend en nu ga je je leidinggevende bellen en je ziekmelden! Je rust maar even uit!
    Vandaag nog niet overgegeven, mja ben mn bed ook nog niet uitgeweest. Wel flink hoofdpijn, maar dat zal ook wel komen door vocht te kort.

Scarlett ik heb inderdaad ook begrepen dat stress van flinke invloed kan zijn op je cyclus :S

Pippers echt super dat je weer actief bent! Respect voor hoe je het gedaan hebt!
    Hoop dat het bij jullie allemaal snel raak is! Hoop voor jullie dan wel dat jullie wat minder last van kwaaltjes hebben! Ik riep ook altijd ooooh die kwaaltjes dan weet je dat je zwanger bent, die kan je dan wel handelen! En ik had me voorgenomen niet over de kwaaltjes te klagen haha... En zie mij nu een klaagmiep zijn ;) Al zeggen de vriendinnen dat het nog best meevalt..

3. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja klopt Woman, maar komt ook wel weer goed :)

Heel goed dat je het even een halt heb toegeroepen! En klagen mag zeker ^^ Het is niet dat we alles wegwensen, maar het maakt sommige dingen gewoon wat lastiger.
    Als ik thuis op de bank zit gaat het prima, hoef ik maar 3-4 keer per dag te spugen. Als ik actief ben gaat het slecht en is het om de zoveel minuten raak.
    Nu moet ik heel veel op de bank zitten en dat is saai :p Zeker als je eigenlijk op je werk hoort te zitten, voelt dat niet relaxed. Zou liever werken en dan verdient de vakantie in te gaan. Maar eerlijk is eerlijk, als ik niet kan werken volgende week, doe ik het ook niet. Dit is ook niet echt de situatie om mezelf te pushen. Hoopte woensdag gewoon dat de medicijnen hun werk zouden doen en ik weer lekker aan de slag zou kunnen.

Binnenkort heb jij ook je zuur verdiende vakantie :D

Hoe gaat het met jou Scarlett? Hoop dat je wat meer rust hebt gevonden en je weer vol moed de volgende ronde in gaat.

Pippers en Mirte zijn volop bezig met ei jacht en Vlinderbaby is helemaal zen ^^

We blijven toch een wacky groepje zo!

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hallo dames,

Was even wat minder op het forum. Gezellige drukke tijden altijd, eind december. Ik ga mijn klusweek weer in. Maandag begin ik weer met ovutesten (cd 11) Ik verwacht mijn ei dan vrijdag/zaterdag. Ben nu wel aardig relaxed, laat het een beetje los. Dat lukt straks wel met kerst en oud&nieuw.

Verder weinig nieuws, ik reageer van de week wel even op jullie berichtjes. Nu even lekker relaxen op de bank

5. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    hee ladies!

nou hier mn knaller wel gehad, op 10/11 december dus geloof dat ik met 1 bil op de wachtbank zit. Weet nog niet of ie ook al is gesprongen, denk het wel, dus plaats mezelf vanaf morgen volledig op de wachtbank. Ben benieuwd of mijn temperatuur ook volgt en doet wat het hoort te doen (kijken of ik het kan matchen, anders moet ik denk ik toch maar een andere thermometer halen)

voordeel is wel dat ik nu denk dat mn cyclus wat korter zal zijn dan mijn gemiddelde 32 dagen, mn app zegt dat ik 24e al zou kunnen testen (ga ik niet doen hoor, heb nog een paar andere apps die 27/28e aangeven)
    hopen een goede kerst!

6. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Lekker ontspannen Scarlett en genieten van je klusweek ;)

Haha yeah Mirte :D ben benieuwd! Wel met kerst testen hoor!!

7. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mirte, een kersttestje, laat de kerstbal maar vast maken haha!

Scarlett fijn he al die afleiding in december!

Woman, goed dat je even rust neemt nu dan! T is niet niks allemaal!

8. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ga op voorhand nog niets beloven dames!
    wil mijn kerst ook niet laten 'verpesten' door een negatieve test...

en wie weet komt mijn ongi al eerder en is testen niet aan de orde (waar we natuurlijk niet van uit gaan!!!)

9. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb je helemaal gelijk in Mirte, ik weet niet of ik met kerst testen juist heel leuk zou vinden of voor de sfeer wachten tot erna. Maar als je ei de 12e gesprongen is, dan is je nod de 26e. Dat is nog met kerst toch?
    Dus dan merk je t dan sowieso en je ei is Miss eerder gesprongen?
    Hoe dan ook, t wordt gewoon een nod en niet een wod. En misschien is jouw lf wel langer, dat kan ook, maar dit wordt gewoon jouw ronde! Klaar! ;)

10. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Ik wil graag meedoen met Mirte haar ronde :p
    We gaan er gewoooon voor !

Thanks Woman! :) Het is vreselijk jammer, maar de volgende wordt een topper, ik voel het. Het mocht gewoon nu nog niet zo zijn ofzo.

Ik hoop met kerst een test in handen te hebben met twee streepjes, maar besef me ook dondersgoed dat dat wel heel erg optimistisch en ambitieus is ;)

Hoop dat ovulatie eraan zit te komen, het schommelt nogal.
    Van de week liep het af en vandaag weer op, dus het is nog even spannend.

Ben heel benieuwd hoe Mirte haar cyclus gaat verlopen en ook of Vlinder haar ei goed heeft ge-elastiekt :p

11. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    ja pippers en vlinder, schuif lekker aan bij mijn ronde! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

t zou zo super zijn als het weer raak is voor iedereen deze keer!

Ook voor scarlett natuurlijk, maar je nod is pas in t nieuwe jaar of niet?

Hoe is t met muzieknootje? Wat afstand genomen van t forum? begrijpelijk hoor!

12. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Mijn Nod is inderdaad pas 2 januari! M'n ei komt over een dag of 5, begin morgen weer met testen. En we beginnen met om de dag klussen ;) Happy new Year! Happy baby!

Vandaag op kraamvisite geweest bij een klein popje van 4 weekjes. Ooh, wat prachtig toch!

13. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Vandaag weer met ovu-testen begonnen. Zit op cd11..
    Had al een behoorlijke pittige test al zeg ik het zelf!

Zou dit kunnen komen doordat mijn laatste menstruatie ook maar zo super kort was, 2 dagen bloedverlies maar.

Vorige ovu-test was op 11cd nog heel licht en was op dag 15 een knaller.

14. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    zo zag mijn knaller er ook uit! dus komt ie toch eerder dan verwacht

15. nina80

nina80 Lid

23 jul 2014
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat is er veel gebeurd hier. Heb wel af en toe mee gelezen. Heb deze maand wat minder op het forum gezeten. Was er erg veel mee bezig.
    Scarlet dat is een goede ovu test!

Ik had gisteren mijn nod. Verwachte er niets van. Vanmorgen nog niets te bekennen.......mmmmm er toch maar een testje tegen aan gegooid.:$:$:$:$
    ZWANGER. Ml en ik hebben er denk ik wel 10 minuten naar zitten kijken. Konden het niet geloven.

16. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Gefeliciteerd!
    :D:D

17. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ziet er goed uit Scarlett! Have fun ;)

Super gefeliciteerd Nina ;)

18. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Gefeliciteerd Nina!! Wat een mooi kerstkado!

Heb vanavond nog een ovutest gedaan. Die was best wel licht.
    De cb ovu was ook negatief. Ik denk dat de knaller dus nog moet gaan komen. Want hij kan nog wel feller dan die van vanmiddag. Morgen maar weer testen.

19. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Ik zou maar aan de klus gaan Scarlett ;)

Bij mij is ie niet zo donker geweest als die van jou in de ronde dat ik zwanger raakte..

Nina, long time no see! Gefeliciteerd!! Zeker een mooi cadeau zo vlak voor de kerst :D

Hoe is het met je moeder?

20. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd of ik mijn ei goed heb voorspeld met t elastieken haha. Nu misselijk erg moe en veel acne = meestal wel rond ei tijd..
    Afwachten maar nog geen zere (.)(.)
    Nu had ik wel n ovutest willen doen haha

Scarlett wat fijn zeg die snelle rondes!

Nina gefeliciteerd!

Mirte en Kirsten, we gaan ervoor!

Deel Deze Pagina