Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Nina gefeliciteerd!
    Scarlett voor zekerheid maar klusse, maar ook gewoon ff dapper doortesten! Bij mij liepen ze ook op en af, maar de knaller was uiteindelijk echt wel duidelijk!!
    Het elastieken haha, moet niet teveel in plaatjes gaan denken! hopelijk heb je het goed Vlinder! Je hebt nog nooit ovulatietesten gebruikt (sorry weet het niet meer... beetje vergeetachtig soms)? Toen ik dat ging gebruiken bleek dat ik er toch iets naast zat de andere keren en dat we onze sekspiek te vroeg hadden.. maar goed beste optie is natuurlijk gewoon 3 weken lang om de dag seks, dan kan je hem ook niet missen :p En het is al eens gelukt, dus komt vast wel weer! :D
    Mirte zit weer op het wachtbankje dacht ik? Succes maar weer! Dat duurt altijd zo lang! :s

Ik ben weer beetje opgeknapt na mn mindere dagen. Heb echt hele weekend daarvoor nodig gehad. Toch maar beter naar mn lichaam gaan luisteren! Mja gaat vandaag alweer moeilijk zit sowieso tot 22.00 opt werk.. Ff door doen en dan heerlijk 2 weken kerstvakantie!
    Esmee kom jij deze week nog aan werken toe of na de kerstvakantie maar weer zien?

2. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nooit in plaatjes denken voor dat soort dingen :p

Nou meestal kan ik vijf dagen voor mijn (.)(.) zeer doen elastieken en 14 dagen nadat m'n (.)(.) zeer doen wordt ik ongesteld... Dus ik denk dat het klopt maar we zullen zien. Wij doen het regelmatig dus mis hem toch niet...
    In ronde twee heb ik getest roen ik dacht dat het zover was, en inderdaad de tweede dag n knaller. En na de miskraam paar x gedaan maar zonder succes terwijl ik wel 14 dagen later ongi wordt dus ik weet niet hoe t toen zat...

Fijn dat t toch weer beter gaat en gelukkig heb je twee weken vakantie in t vooruitzicht!

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik test inderdaad nog wel even door. En klussen nu om de dag.
    Dus dat moet wel goed komen... aan onze inzet ligt het niet ;)

Straks weer even een testje doen. Ben benieuwd.

4. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Ooh meiden ik duim heel hard voor jullie allemaal!! Hoop dat we als hele club zwanger 2015 ingaan :)

Ninaaaa wat super zeg gefeliciteerd!!!!:)

Woman fijn dat je weer wat bent opgeknapt! Echt lastig he om op tijd rust te nemen.
    Esmee hoe voel jij je nu?
    En ilona hoe gaat het met jou? En Evietje?

Sorry ben ook even niet zo actief geweest..wel alles gelezen.
    Ik ben zo moeoeoe :(
    Maar ik weet het ik mag niet klagen :)
    Verder geen kwaaltjes meer...
    Ik kan zelf weer normaal poepen :D:D:D

5. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ligt hier dubbel :D Fijn dat het goed gaat Isa! En gewoon toegeven aan je vermoeidheid ;)

Ik kan helaas niet werken... ik spuug eigenlijk alleen maar meer, dus mijn leidinggevende vond het ook niet zo'n goed idee. Ze zegt: "En geen zorgen maken, ik kom gewoon je kerstpakket vrijdag brengen :D Dus je hoeft echt niet naar school te komen."
    Dus tja, mijn grote redenen om te gaan zijn nu wel ontkracht XD
    Mijn keelontsteking is gelukkig helemaal weg, maar ben zo klaar met eten en drinken. Vandaag een sneetje kerstbrood gegeten (probeer maar van alles uit) en een glas melk en thee op. Wel misselijk maar ging lang goed... tot net. Alles heeft lekker kunnen verzuren voor ik het er weer uit moest gooien. Gatver de gatver :(
    En ja, heb het er allemaal voor over en ik weet dat het beter gaat worden, maar lekker is het niet.

Waarom moet je weer tot zo laat Woman? Tis nou ook wel een keer klaar met de avonden hoor ;) Voor jou ook gelukkig bijna vakantie!

En Vlinder, alles moet wel uitkomen! Ik geloof er in ^^ Teach me master elastieker whahaha :D

6. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Dames, wat denken jullie..?
    Bovenste is van gistermiddag (cd 11), middelste van gisteravond, onderste is van vandaag (cd 12). Mijn 'knaller' van vorige cyclus was nog wel feller. Maar ze lopen nu zo hard af.. Ik blijf nog wel even doortesten om te zien of hij toch nog komt, of dat die van gister toch de knaller was..

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Fijn dat het weer allemaal lekker loopt Isa!
    Hier gaat het matig, veel last van vlagen misselijkheid maar kan het overgeven beperkt houden. Wel veel last van krampen en steken. Heel erg snel vermoeid, dus ben blij dat ik deze week het erg rustig kan doen. Morgen naar school voor de laatste keer van het jaar, en dan vrijdag werken.
    En dan maandag intake gesprek voor de verloskundige en eerste echo.
    Spannende tijd allemaal, plus donderdag een sollicitatiegesprek bij de kraamzorg.
    Hopelijk gaat de week snel en daarna lekker genieten.

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ik denk dat je je ei al hebt gehad Scarlett ;) Als ik dit zo zie.

Goed dat je rustig aan doet Ilona! Je hebt je vakantie heel erg verdient!

9. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee Scarlett.

Isa mooi om te horen dat t wel goed gaat en fijn dat je nummer twee nog kan uitvoeren :p moe zijn hoort erbij, maar zou met 17 weken toch echt minder moeten zijn?

Esmee beschuit/geroosterd brood met thee werkt ook?

M'n (.)(.) worden gevoeliger als t doorzet kan ik me definitief op t wachtbankje neerzetten (hoewel we dan nog lekker om de dag doorgefietst haha. T bevalt eigenlijk wel soms alleen puzzelen qua tijd..)
    Ik hoop t ^^

10. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    yaay nina! gefeliciteerd!

ja mijn ei is geweest, gebruik temperaturen en fertility friend en ik zit nu volgens die gegevens met ovulatie testen zit ik vandaag op 4 dpo :D

wachten geblazen maar :D

mijn hersenen spinnselen er op los, ik voel druk in mijn onderbuik maar dat kon toch helemaal niet?!?!

rustig wachten geblazen zit er denk ik alleen niet bij :$

11. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ach ja.. Ik test gewoon nog ff een paar dagen door. Dan zie ik het wel.. Maakt ook niet uit

12. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha lastig he mirte! Dat geduldig w88

Mijn (.)(.) zijn nog niet gevoelig genoeg, dus ben benieuwd hoe dat morgen is. Even afwachten :D

13. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Scarlett, ook in NOD Topic gezet, maar denk inderdaad dat je je ei hebt gehad.
    Ik weet niet of je mijn foto's kan zien, maar daar staat volgens mij ook een ovutest bij van mij, die was gelijk of nog lichter dan die van jou. :)

Isa! Long time no see! :D
    Geukkig kan je weer poepen, whahahahhaa....
    Je moet er inderdaad wat voor over hebben :p
    Gelukkig gaat het verder goed. Weet je al wat het wordt??

Vlinder voelt wat af :cool:

Mirte, leuk dat alles met elkaar overeen komt, ben benieuwd wat de hcg test zegt met de kerst :D

Esmee, :( Blegh, lijkt me echt vreselijk! Hou je jezelf wel goed in de gaten? Wel goed aan de gezondheid van jou en de baby denken ;)

14. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Heb je foto's even bekeken Pippers.
    Als ik mijn test met die van jou vergelijk denk ik ook dat ik hem heb gehad. Ach ik maak het pakje met dipstickjes wel even op de komende dagen. En klussen gezellig even door

15. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Jeetje esmee! Niet leuk! Jij kan het dus ook niet echt geheim houden denk ik ;)
    Mirte moeilijk he.. je kan pas achteraf zeggen of het symptomen zijn haha. Ik had op dinsdag of woensdag mn ei en ik voelde vanaf zondag echt iets gebeuren plus ik had die zondag wat bruin verlies. Mja dat is bij iedereen anders helaas..
    ik ben de dag goed doorgekomen. Leerlingen van mij organiseerden een kerstmarkt op school met artiesten en veel kraampjes. Was een succes! Wel mega vermoeiende avond en dat is te vernemen in rug en in mn liezen.. nu lekker slapen en dan morgenochtend weer vrolijk fris en fruitig voor de klas staan :)

16. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Nee merendeel is op de hoogte haha. Leerlingen weten het niet, maar een groot aantal collega's wel.
    Super leuk van die kerstmarkt! Dat is nog wel de moeite waard ^^ Weten ze het nu bij jou ook op het werk?
    Succes vandaag ;) En kalm an!

Mirte :D Ik ben nu wel heel benieuwd hoor! Nog even wachten en dan weet je het zeker :D (en wij ook^^)

Ja mama Pippers, ik doet op mezelf passen. Vandaag netjes de huisarts gebeld en moet morgen weer terugbellen. Ga kijken of ik de zetpil variant kan krijgen, die schijnt beter te werken :)

17. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je gebeld hebt Smeetjuh! Altijd luisteren naar mama pippers ^^

mirte, spannend! Gaat alweer snel bij jou hoewel jij dat vast anders ziet ;)

Woman je bent er maar druk mee, maar klinkt leuk! Dus jij voelde t echt, wat bijzonder! Ik heb achteraf gezien de dag van innestelling ook klachten genoteerd maar had toen niets door..

Ik denk dat m'n ei vandaag geweest is, maar wacht ff af hoe m'n (.)(.) morgen voelen haha

18. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    nee valt me eigenlijk wel mee, gaat best vlot, heb de dagen ook redelijk gepland dus heb komende tijd wel wat dingen gepland, dat scheelt ook :D

19. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    En je hebt natuurlijk dat fantastische bad Mirte.... *nog steeds jaloers*

Moet denken aan mean girls (film) bij jouw Vlinder :p Niet vanwege je persoonlijkheid, maar daar zit een meisje in die aan haar borsten voelt wat het weer gaat zijn XD

20. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mirte, das mooi dat de tijd snel gaat! ^^

Hahaha nou gelukkig niet vanwege m'n karakter :p ik kan t weer er nog niet mee voorspellen, misschien iets voor in de toekomst :p

Deel Deze Pagina