Huh Pippers! Wat spannend!! Woman1988, bij mijn vorige zwangerschap had ik dit dus ook. Witte dikke afscheiding. Toen dacht ik dus ook, hmm apart. En toen bleek ik dus zwanger. Maar ik maak mezelf er niet gek mee. Heb het ook niet aan vriendlief verteld. Want die wordt dan bloednerveus haha. U Enne filmpje? Is prive uitgewisseld denk ik. Ik vond de foto al geweldig! Armpjes beentjes gezichtje!! Zo mooi!
Scarlett, Pippers, Mirte, jullie maken het heel spannend hierro! Ja ik had privé een filmpje gestuurd dan zie je het kuch lanceren van de baby. Ik kan helaas hier geen filmpjes plaatsen
Nog 2 dagen kerst te gaan! (voor mij althans, vieren altijd nog een 3e dag). Hier gaat het wel prima Overdag gaat het super met de medicijnen, al ben ik wel wat suffig in omgang haha. Misschien voor mijn omgeving ook wel zo prettig (ben normaal gesproken erg ad rem, hebben ze even rust). Gisteravond helaas bij mijn vader heel veel overgegeven in de avond. Al het avond eten moest en zou er uit komen weer... Erna voelde ik me weer prima en kon ik weer gezellig mee doen. Mijn stiefzus was er met mijn kleine nichtje van anderhalf. Wat een poppetje.... Ze zegt heletijd: Mooi he, mooi he? En: "Ja!" of dan zegt ze heel verbaasd " Heeeeeey!" Alsof ze je nog niet gezien had. Dan ging ze lekker gek doen en met haar tongetje langs der lippen en gekke geluiden maken plepleplepleple. Alles deed ze na. Vandaag naar mijn schoonouders, daar is het lekker rustig. Meer visite komt er niet ^^. Zou er ook echt geen zin in hebben als mijn rode schoonzus erbij zou zitten XD. Morgen komt mijn zusje met haar vriend en mijn broer is er nog natuurlijk. Dan vieren we samen nog kerst (omdat we gebroken gezinnen hebben, heeft ieder zijn eigen verplichtingen en zagen we elkaar niet, zo hebben we het toch nog leuk samen met kerst). Mijn man heeft met mijn broer allemaal cadeau's gekocht, maar doet er erg geheimzinnig over hahaha. Ben benieuwd. Jullie ook allemaal nog een fantastische kerst Voor de dames die nog niet zwanger zijn. Jullie lichaam wilde nog even genieten van al het lekkers van kerst. Nog eventjes en het is ook jullie beurt
helaas pindakaas, vandaag ongi geworden, gister witte test ben t beu dat mn lichaam me zo voor de gek houdt... ik ga daar maar mee ophouden met overal wat achter te zoeken. proberen met beide benen op de grond te blijven staan op naar ronde 9, maar helaas dus niet zwanger in 2014
De kerstochtend was wat vervelend, erg misselijk en veel buikpijn.. Niet ontbeten dus.. Daarna zijn we naar een wildpark gegaan, en toen we terug kwamen had ik onwijze honger en hebben we geluncht. Gisterenavond tijdens het kerst diner (7 gangen), heb ik na de vierde gang nog even op de hotelkamer met m'n emmer geknuffeld maar daarna ging het weer. Vanochtend juist honger en kunnen ontbijten, en ook vandaag gaan we naar een dierenpark, met adelaars en wolven. Inmiddels sneeuwt het hier!
Mirte, balen Ilona, blegh! Maar je omschrijft het wel leuk.. Knuffelen met je emmer! Hier nog geen sneeuw, hoop morgen. Vind ik zo leuk!! Hier 9/10dpo. Reken nergens op. Enige wat opvalt is aanhoudende dikke witte afscheiding sinds ovulatie. Ik wil zondag op z'n vroegst een testje doen. Zit dan 11/12 dpo. NOD stond op 2 januari, maar omdat mijn ei vroeger was zou mijn NOD ook vroeger kunnen komen. Wacht rustig af..
@woman, ik zou echt mega verbaasd zijn als deze ronde wat aan de hand zou zijn, want denk niet dat dat kan... Ben er daardoor ook niet mee bezig dus dat scheelt wel! Iig geen symptomen.. @Pippers, hoe is het nu? @smeetjuh, filmpje was geweldig maar n echo (met kloppend hartje) lijkt me sowieso geweldig! @mirte, echt kl*te zeg! Maar dan snel in 2015 raak hoop ik.. @scarlett, nou dat is dan een goed teken! Als je nu dezelfde signalen hebt als bij je vorige "winnende" ronde! Sowieso heb jij korte cyclussen, heerlijk lijkt me dat! Ik weet nu al dat ik waarschijnlijk in februari pas kans heb.. Edit: mijn banner klopt denk ik niet, ik denk dat ik pas over 9 dagen m'n nod/(wod...) heb...
Hay meiden! Mirte wat sh*t Ilona niks aan zo misselijk! Pippers ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat! Scarlett, vlinder ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn!!! Smeetjuh balen dat je toch weer veel moest overgeven maar gelukkig was het wel gezellig verder Evietje hoe gaat het met jou? Hier alles goed, ben aan het werk vandaag. Eerste kerstdag mijn schoonfamilie (15 man) over de vloer gehad, heel gezellig maar ik was gesloopt die avond! Gister lekker rustig aan gedaan en bij mijn ouders gegeten, gewoon lekker met zijn viertjes. Daarna nog de zolder op geweest om mijn babyspullen te bekijken, superleuk! Nog wat schattige gebreide truitjes gevonden die mijn moeder heeft gemaakt en heel veel speelgoed en knuffels Ennn... maandag al de 20-wekenecho!! VET spannend! Iedereen denkt dat we het geslacht niet willen weten maar stiekem willen we dat wel Van de week hebben we 's ochtends in bed binnen 5 minuten beide namen bedacht Nou ik ga weer wat nuttigs doen hier, ben benieuwd of het druk gaat worden vanmiddag. Vanmorgen iig al wat gezellige klanten gehad gelukkig. Fijn weekend allemaal!
Helleuw, Helaas toch vals alarm. Ik had twee hele lichte positieve testen in handen, maar de volgende ochtend met CB bleek toch van niet. Was ook te mooi om waar te zijn, dus toch NOD op 7-1 gezet, omdat eisprong de 24e was waarschijnlijk Wel fijn dat het allemaal weer lijkt te werken. Zo te lezen heeft iedereen een leuke kerst gehad. Mirte, balen hoor, ik dacht echt dat jij deze maand aan de beurt zou zijn! Spannend hoor Isa! Lijkt me ook echt te gek! Hopen dat het weer een goede echo is en dat die kleine zijn kontje wil draaien zodat je kan zien wat het geslacht is Wonder, wat een ontzettend gaaf knutselwerk! Leuk joh, op de cursus gedaan of zelf?
Leuk gemaakt Woman! Vandaag heb ik een onwijze baaldag. De testdrang is niet te houden, vanmorgen weer omo wit getest. Daarna uit frustratie even lopen janken bij vriendlief. Vanmiddag even lekker paar km hardgelopen om mijn hoofd leeg te maken. Op naar morgen, zal vast wel weer gaan testen mezelf kennende.
Wauw, mooi hoor Woman! Lief heeft inmiddels aangegeven (op vakantie) dat hij 1 dag minder wilt gaan werken, en dan de overige 4 dagen wel wat langer doorwerkt zodat we het salaris niet hoeven te missen. Ook weet hij al hoe hij de spullen die nu in de kleine slaapkamer staan, waar hij die niet wilt zetten zodat we in januari alvast een begin kunnen maken aan de kinderkamer. Tapijt moet eruit, laminaat erin en dan een goede lik verf aan de muren.. en dan is de basis in elk geval gemaakt. Dat lief er nu zo mee bezig is, stelt me enorm gerust! Niet dat ik het niet verwacht had, maar ik ben zo blij dat hij er serieus mee bezig is. Ik baal van de misselijkheid soms.. maar er is weinig aan te doen en het is voor een goed doel. Morgen moet ik weer werken (4 dagen achtereen) en mijn werk is inmiddels op de hoogte dankzij een collega die het verteld heeft tijdens een team etentje, die ik afgezegd had wegens de misselijkheid telkens.. Erg jammer, en ik hoop haar er nog wel op aan te kunnen spreken. Woensdag eerst werken van 12.00 - 20.00 en daarna oud en nieuw vieren bij m'n schoonouders. Word weer gezellig. Hopelijk vliegen de dagen zo voorbij! Sorry voor het mega ego bericht even..
Wauw woman, erg leuk! Pippers, echt verwarrend hoor! Maar gelukkig je ei dan, hopelijk is t wel alsnog raak deze maand! Scarlett, ik begrijp je ongeduld en je hoop. Maar heeft het nut om iedere dag te testen? Hcg verdubbeld om de dag. En het lijkt me heel zwaar al die witte testen... Dus wellicht beter om de dag of beter pas na je nod? Maar nogmaals ik begrijp je ongeduld en de hoop! Ilona, wat lief van je vriend., dat klinkt echt goed! Mooi proces zo waar jullie samen in staan. En misselijkheid, zeker jammer maar (cliché sorry) voor een goed doel! En lullig van je collega zeg, goed dat je haar daarop gaat aanspreken! Isa, fijn dat jullie uit de namen zijn! En spannend 20 weken echo, lekker genieten! Slim dat jullie het niet vertellen als je het geslacht al weet, dan gaan ze ook niet vissen...
Klopt Vlinderbaby, ik zou inderdaad niet nu al, en niet dagelijks moeten testen. Maar het is zo moeilijk.. Vandaag niet getest! Jeeh Het stemmetje in mijn hoofd zei me vanmorgen dat ik niet zwanger was. En ik geloofde dat stemmetje. We zien wel wat er de komende dagen gebeurd. Ik ga me wel richten op m'n (nieuwe) baan..
Hallo dames, wat is het stilletjes hier! Iedereen druk met oliebollen bakken? Vandaag 3 dagen voor NOD. Denk dat ik ongesteld ga worden.
Isa! Hoe is je echo geweest! Woman, ziet er heel erg leuk uit! Lang mee bezig geweest? Lastig Scarlett... het wachten gaat altijd zo tergend langzaam en dan is het elke dag een strijd met je gedachten en gevoelens wat de uitslag gaat zijn... Hoop toch dat je snel een positieve test in handen hebt. Iedereen is hier trouwens snel een positieve test gegund... De rollercoaster aan kwaaltjes, gedachten, hoop en teleurstellingen zijn zo niet leuk... Iedereen wil aan de bolle buik met een gezond kindje er in ^^ of 2 whahaha. Hoop dat 2015 meer bied voor jullie Hier waren de medicijnen niet afdoende meer. Begon elke dag weer meer over te geven. Weer met de verloskundige en huisarts overlegd en nu over naar de primperan. Huisarts had alleen eerst een fout gemaakt (eerste instantie weer een herhaal recept voor cyclizine gegeven aan de apotheek) en deze niet meer hersteld. Mijn man kwam dus thuis met 30 cyclizine zetpillen en 30 primperan zetpillen. Kan dus hopelijk weer even vooruit
he jeetje Esmee wat vervelend dat je zo misselijk bent :s Ik ben er volgens mij nu redelijk vanaf! Alleen gister vloog mn ontbijt er ff uit, viel blijkbaar gewoon niet goed. Daarna nergens meer last van! Ik merk dat de vakantie mij ook wel erg goed doet! Voel me stuk uitgeruster! Ben ongeveer 3 en half uur met mn knutselwerk bezig geweest... Gisteren nog even behang boeken gehaald en nu hebben we iets gezien dat we mooi vinden, maar waar de paarse accenten van mn knutselwerk niet super bij passen.. Ach en anders het paarse er maar afroppen en daar ander kleurtje op doen!