Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja het is heel erg lastig. Ik voel me de hele dag futloos ofwel van het vele spugen ofwel van de pillen. Ik ben alleen met kerst 'de deur uit geweest', maar dan heb ik het over 15 stappen zetten en weer bij iemand anders op een bank zitten haha.
    Ik kan niets anders dan op de bank zitten, samen naar het centrum gaan of een wandeling maken zit er nog niet in. Maak me hier best wel veel zorgen over, aangezien ik na de vakantie toch wel weer erg graag wil werken!

Voor de rest gaat het goed met me, zolang ik maar niets doe haha. Gelukkig komt er wel een hoop visite ;) Dus verveel me niet zo snel.

Fijn dat voor jou het einde nu een beetje in zicht is, eindelijk genieten van je zwangerschap! Komt je knutselwerk op de baby kamer? Lijkt me prachtig om zo iets op te hangen. Heerlijk rustgevend en rustiek effect!
    We zijn nog niet zo actief bezig met de kinderkamer, ook nog niet met namen. Eerst maar weer de 12 weken echo afwachten :) Mijn man wilt ook pas gaan nadenken over namen tot we het geslacht weten (hij heeft denk ik gewoon geen inspiratie :p).

We doen het dus rustig aan allemaal :) Morgen proberen oliebollen en appel beignets te bakken, eens zien of dat een beetje wil.

Ik wens iedereen een verschrikkelijk gezellig, veilig en vooral een hele mooie jaarwisseling. Op naar 2015!

2. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    OH esmee ik hoop dat je snel wat opknapt! Dat futloos zijn hoort ook wel bij de zwangerschap! Heb ik ook wel gehad en je leest er veel over. Zal bij jou dan nog wel tandje erger zijn. Mijn energie begint nu pas weer beetje terug te komen! Kan het nu s avonds ook weer wat langer volhouden!
    Ja knutselwerk is voor op de babykamer! Ik wilde eigenlijk eerst gewoon grijs op de kamer en dan opleuken met accessoires maar heb nu te schattig behang gezien wat toch echt baby is. Lijkt me leuk om de uiltjes achter het bedje of commode te doen, de rest van die muur groen en de andere muren licht grijs... Denk dat hele muur uiltjes te druk is? Moet als we dit behang kiezen dat paarse dus wel vervangen voor iets groene denk ik...
    Iedereen hele fijne jaarwisseling!

Bijgevoegde bestanden:

3. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Woman en leuk idee achter de uil. Groen en paars kan best samen, maar ik denk inderdaad dat het nog mooier is als er dan groen of een uil op je werkje terugkomt. Vind het wel mooi zoals het is...

Esmee, lastig zeg! Maar de twaalf weken naderen nu snel toch? Hopelijk nemen de klachten dan af..

Hier vandaag ongi. Had toch geen goed gevoel erbij dus blij mee, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Scarlett goed dat je even niet getest had! En hoe gaat het nu?

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik wens iedereen een vruchtbaar en babyrijk 2015!
    Veel liefde, plezier en gezondheid!

5. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het voor een ieder van ons een bijzonder en mooi jaar mag worden!

6. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Dames, wat is jullie ervaring met indroogstreepjes op action testen?

7. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    nooit actiontesten gebruikt... Binnen hoeveel tijd stond het streepje er? Heb je een foto?

8. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    iedereen een gelukkig 2015!

mooi behang hoor, die kinderkamer wordt super!

indroogstreepjes nooit gehad bij action, bij mij blijven ze wit
    heb je een foto?

9. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Hoi meiden! Een tijd lang niks van me laten horen ivm een hele nare gebeurtenis op mijn werk en ik had even totaal geen behoefte om met andere dingen bezig te zijn. Ik heb wel af en toe alles braaf bijgelezen, dus ben wel op de hoogte van al jullie nieuwtjes :)

Vanaf nu ga ik weer gezellig meekletsen!

Ik wil jullie een heeeel gelukkig, gezond en liefdevol 2015 wensen en dat er maar veel gezonde liefdesbaby's geboren mogen worden komend jaar!

Omdat de meeste zwangeren van jullie zich onwijs beroerd voelen, voel ik me bijna schuldig om dit te zeggen, maar met mijn zwangerschap gaat het nog steeds hartstikke goed! Ik heb weer energie voor 10 en misselijkheid is ook weggebleven. Ik voel de kleine al heel goed bewegen en mijn buik groeit als kool (gewicht gelukkig pas op +2kg).

10. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Scarlett, ik heb ook geen ervaring met actiontesten.. Maar ben wel net als Mirte heel benieuwd naar een foto!

11. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Pff, ik ben een kwartier bezig geweest met een fatsoenlijke foto maken. Ik krijg het streepje er gewoon niet goed op. Het zal wel niks zijn. Hij zit ook best ver links of niet?

12. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Hij lijkt inderdaad wat verder naar links te staan Scarlett...en het is heel licht wat ik zie. Zag je hem ook in het venster?

Allemaal nog de beste wensen!

Haha Zus! Wat fijn om te horen dat alles goed gaat (op je werk na dan...). Mag ook gezegd worden dat je je kiplekker voelt! Ik hoop ook me binnenkort bij je te kunnen aansluiten ;)

13. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ja, hij was nog wel zichtbaar in het venster

14. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik zie hem ook scarlett! Als je zwanger bent moet hij de komende dagen echt donkerder worden!
    En uhm fijn toch als je geen kwaaltjes hebt isa! Volgens mij ben ik de misselijkheid ook wel echt voorbij nu! Energie gaat ook steeds beter! Oud en nieuw tot kwart voor 3 s nachts volgehouden. Nou bij dat tijdstip ben ik de afgelopen 4 maanden niet in de buurt gekomen!

15. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    KV was negatief vanmorgen. Stomme action testen!! Grr.
    Vandaag nod, laat maar komen!

16. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    he wat balen Scarlett! :(

17. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Balen Scarlett! Ik lijk ook wel iets te zien op de actiontest... Hopelijk komende dagen toch goed nieuws!

18. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik ga er niet van uit. Vandaag kv test gedaan. Daar had ik dan toch wel iets moeten zien. Ondertussen aardige buikpijn, nog geen ongi.
    Hopelijk morgenochtend..

19. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Sorryyyyy late reactie! Nog de beste wensen voor iedereen en mogen er maar heul veul baby's komen!!!

Smeetjuh hoe gaat het nu met de primperan? En dat futloos zijn schijnt er idd bij te horen. Ik heb sinds kort ook weer wat meer energie maar nog niet als voorheen helaas.

Woman superleuk behang!! Het schiet bij ons ook al aardig op, zet er binnenkort wel ff fotootje op.

Zus wat fijn dat je je goed voelt! Ook wel eens fijn om te horen haha.
    Wat naar van je werk, logisch hoor dat je dan andere dingen aan je hoofd hebt dan hier gezellig kletsen.

Scarlett ik dacht ook echt wat te zien... kl*te zeg.... het moet gewoon snel lukken!!

20 wekenecho was helemaal goed:) Alles keurig gemiddeld. En het wordt een......
    Zeg ik lekker niet :p

Ik was me toch een partij zenuwachtig ineens voor de echo.. die nacht bijna niet geslapen, bijna kotsen in de bus, huilen...voelde me echt beroerd haha. Toen ik er eenmaal lag was er niks meer aan de hand:)
    Ik voel de baby helaas nog niet bewegen maar mijn placenta bedekt de hele voorkant van mijn bm dus het kan ook nog eventjes duren..

Gister hadden vl en ik allebei buikgriep:(
    Ik overgeven en hij diarree, heel gezellig was dat. (sorry alvast!) het spoot gewoon letterlijk mijn neus uit :$

Vandaag weer met frisse tegenzin aan het werk, nu voel ik me weer helemaal goed gelukkig!

20. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    He balen Scarlett :( Hoop toch gauw op goed nieuws...

Hahaha zat vol spanning te lezen Isa, maar je zegt het mooi niet! Nee snap ik helemaal! (stuur je zo wel een pm :p....gein).

De primperan werkt, maar inderdaad niet langer dan 5 uur. Mag er 2 op een dag en die probeer ik zo goed mogelijk te benutten.
    Hoop dat het blijft werken, anders is het einde zoek.

Vrijdag weer echo :) Hoop dat alles nog steeds goed gaat :)

Deel Deze Pagina