Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Mooie echo esmee! Fijn dat alles goed gaat met de kleine!
    Ilona hopelijk knap je snel wat op!
    Ja ik wilde gister ook al plaatsen bij bericht op besloten deel maar wil helaas niet!
    Jeeej weekend! Lekker beetje uitrusten!

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja thanks ^^ Was een heerlijk uitgebreide echo. We hebben ook een foto waar het op lijkt alsof hij/zij zijn/haar middelvingers opsteekt whahaha.
    We zijn helemaal in de wolken. Begint nu beetje binnen te dringen dat ik toch echt een mama ga worden...

Vind het een gaaf idee Mirte ^^ Ben heel erg benieuwd!
    Je kan wel foto's delen als je het eerst op een andere site plaatst en daar de url van kopieert natuurlijk ^^

3. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    je kan toch ook fotos plaatsen in t besloten gedeelte? isa heeft toch ook haar echo geplaatst?

4. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Mooi echo Esmee! Fijn dat alles er goed uit zag!

Mirte: stoer! Tattoo's zijn niks voor mij, maar bij anderen kan ik het heel mooi vinden! Ben benieuwd naar een foto als je hem hebt laten zetten!

Foto's plaatsen in besloten gedeelte kan wel, maar dan moet je het in het fotoalbum op de algemene openingspagina doen zeg maar.. In een bericht toevoegen kan inderdaad niet.

Woman, morgen je echo, spannend! Voel je de baby al goed of niet?

En Ilona gefeliciteerd met je diploma!!! Supergoed gedaan!!!

5. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ja spannend!! Maar vooral mega veel zin in!
    Ja voel de kleine elke dag! :) voel het zelf nu ook aan de buitenkant.. Vriendlief heeft nog geen geluk gehad

6. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Hey meiden,

Sorry, lang weer afwezig...

Wie had gedacht dat je drukker kan zijn als je thuis zit dan wanneer je aan het werk bent... :p (los van het asociale uitslapen :cool: )

Isa, Zus en woman, jullie gaan hard zeg. Stiekem moet ik altijd even denken dat ik net zo ver had kunnen zijn als jullie. Maar ook wel weer heel erg leuk om de echo's en updates te zien, dan weet ik wat me te wachten staat ;) Gelukkig gaat alles goed en groeien de beebs en boobs goed :p

Hie gaat het wel aardig. Ik heb last van amper reagerende testen, ben nu toch echt wel overtijd te noemen. Zit morgen op 5 dagen en nog geen seintje van menstruatie. 23-12 eisprong gehad (volgens de ovulatietesten) en 7-1 was NOD. 1-1 een licht positieve test van de ultra gevoelige test van Zwanger en Kids, nu amper waarneembaar streepje op de KV testen. ( die van Z&K zijn op :) )

Misschien is mijn lijf nog van slag.
    Misschien is het vroeg mis gegaan, wie zal het zeggen...

Hoe dan ook, het komt goed!

Spannend morgen de echo Woman! Superleuk!
    Weet je dan ook meteen het geslacht? ;)

7. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Inderdaad Pippers dan weet je wat je te wachten staat, want ik weet zeker dat jij ons over een tijdje ook van die updates kan geven! Misschien dat je lijf nu nog wat van slag is, maar komt echt wel weer!

Ja we kunnen het geslacht komen te weten, maar dat willen we niet!

Nu ff werken, dan gesprek met iemand van afdeling personeel over mn verlof en over na de tijd (hoeveel ik dan ga werken) en dan echo!

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Spannend echo Woman!!! Ben benieuwd :D Ga je hier ook een foto plaatsen? (Neem aan dat ze er een maken zonder geslacht in beeld).

9. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Hoi hoi,

Ja alles was goed! Baby is helemaal goedgekeurd en loopt iets voor op de 20 weken. Maar zegt niet zo heel veel, volgende week kan het ook zo weer dag achter lopen.
    Moederkoek ligt wel erg dicht bij de uitgang dus ik krijg met 30 weken (he wat vervelend nou) weer een echo om te kijken of hij niet voor de ingang ligt en of de baby er dus wel langs kan. Ik hoefde me geen zorgen te maken, normaal gesproken groeit de moederkoek mee omhoog. Is dus echt even voor de zekerheid.
    Ik zal nog even foto maken van de echofoto!

10. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    wat fijn dat alles goed is woman!

Pippers heel begrijpelijk hoor!

Ik heb foto van de babykamer toegevoegd aan de besloten groep :) vandaag de laatste dingen geverfd en in elkaar gezet..ben er heel blij mee!

11. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    En een buikfoto :)

12. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pippers dat snap ik helemaal. Ik denk ook weleens ahhh ik had in t roze lijstje moeten staan/blijven. Het lijkt me erg lastig voor jouw al die onduidelijke testen. Misschien toch eens gaan bellen als het zo blijft??

Woman, super zeg! Heeeel vervelend idd een extra echo haha. Mooi dat het goed was!

Isa ik ga kijken!

Scarlett hoe is het nu?

Hier begint m'n slijm te veranderen... Betekend dat m'n ei op tijd komt denk ik.. Maar dat houdt in tussen dag 19 en dag 21. Ach ja, iig regelmatig... Heb er in vertrouwen in, hoop dat dit m'n ronde weer wordt :D

13. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik moet ff foto maken bij daglicht anders hou ik mn tel voor het licht van de lamp en dan krijg ik schaduw..
    Ilona en Esmee hoe gaat het met jullie?

14. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Benieuwd naar de foto's!

Ik moet mij om half tien melden bij de huisarts voor controle.
    Zij had aangegeven mij te willen zien als het nog niet over was.
    Gisteren amper gegeten, gisteren weer een dikke huilbui gehad omdat ik bijna niets kan doen. Voel me snel duizelig en soms ook het idee van mogelijk flauwvallen oid.. Kan het niet echt uitleggen.
    Merk wel aan m'n stoelgang (weinig tot niet) dat alles wat ik eet mijn lichaam wel echt nodig heeft.
    Hopelijk straks wat goed nieuws te melden.. En afwachtend op vrijdag voor m'n termijnecho.

15. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hoi dames, even kort berichtje want heb het druk met werk.
    Zit nu op cd9. Gister begonnen met ovutesten. Zijn nog licht.
    Heb vandaag mijn sensitest thermometer ontvangen.
    Op welk tijdstip moet je testen? Oraal of rectaal? Welke app is handig om het te registreren?

16. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Scarlett ik heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik heb gelezen is dat je elke dag op hetzelfde tijdstip moet tempen. dacht rectaal...

Ilona hoe was het bij de huisarts??

17. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik moest opnieuw m'n urine laten checken , die achteraf goed was.
    Kreeg extra emesafene om het nog even mee te redden.
    En moet nu de verloskundige afwachten.
    Werd me met klem gezegd dat een afspraak met de gyno niet van de tafel is, maar zolang ik blijf drinken en redelijk blijf eten gaat het goed.

18. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Volgens mij moet je testen als je nog in bed ligt. Dus direct na het wakker worden omdat elke kleine inspanning al van invloed kan zijn op lichaamstemp.. Elke ochtend direct na het ontwaken zorgt ervoor dat de omstandigheden elke keer zoveel mogelijk aan elkaar gelijk zijn..

19. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Wil graag op iedereen reageren, maar is lastig via mijn telefoon. Ik ben helaas opgenomen in het ziekenhuis en lig aan het infuus. 24 uur niet eten en drinken en maag tot rust laten komen. Als mijn waardes goed zijn mag ik overmorgen weer naar huis.

20. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    oh nee esmee!! hoe bagger!
    echt heel vervelend meis

Deel Deze Pagina