Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Dankjewel voor de tip Debbie :)

Liesje12345 het kan inderdaad even op zich laten wachten door het stoppen met de pil. Wel tussendoor tests gedaan met LH? Dan weet je in ieder geval een beetje hoe je cyclus gaat lopen (Denk ik :p )

Ik drink overdag eigenlijk veel water en thee zonder suiker, dus dat is niet heel gek :p Soms wat ice tea, maar zeker niet veel.
    Ik heb geen pijn in mijn buik, wel pijn gehad net na het stoppen met de pil (maar toen was mijn urine ook niet zo). Ik ga denk ik voor de zekerheid inderdaad even cranberry sap halen en capsules.

Het is zo lastig, want je kan ook weer een hoop aanhaken met het stoppen met de pil.

2. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Smeetjuhh1990 bedankt voor je tip stiekem even gegoogeld wat Lh betekent:) al die dingen zeggen me nog niks maar dat is gewoon een ovulatie test toch? Maar even halen morgen wilde ook gaan startten met tarwe kiem olie toch maar even langs de kruidvat morgen

3. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Welkom liesje,

Hopelijk snel je cyclus terug.

4. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Had weer heel wat bij te lezen. Even wat minder actief op het forum. Ik merk dat wanneer ik richting einde van m'n cyclus ga meer de neiging heb het forum te bezoeken. Daarnaast ben ik nu ook weer aan het werk, dus heb ook minder tijd. Op zich ook wel lekker, want ben nu minder in m'n hoofd bezig met het zwanger worden.

Jeetje MZ balen!!

Ik lees in dit forum ook steeds meer over ovulatietesten. Ik heb ze nu ook maar besteld om zo een beetje meer inzicht in mijn cyclus te krijgen. Daarnaast heb ik vandaag ook tarwekiemolie gekocht. Ik las dat je er ook meer energie van zou kunnen krijgen en dat is ook wel welkom bij mij :)

Dames heel veel succes! Ik zag wat positieve lg testen, dus veel plezier met klussen! En voor de dames die bijna mogen testen, succes! Ik hoop dat ik binnenkort veel foto's van positieve testen hier mag bewonderen! :D

5. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Wauw Smeetjuh, da's echt een knaltest!!

Ik heb net te horen gekregen na alleen maar nichtjes (9) en zussen (3) te hebben, dat er een neefje op komst is. Zo leuk!!

6. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    @ Liesje Ovulatie testen zijn inderdaad testen waarmee je LH (Oestrogeen) kunt waarnemen :). Dit loopt bij een goede cyclus in een curve en zou je bij een knaltest dus je piek hebben. Dan is er genoeg oestrogeen in je lichaam om te zorgen dat er een eisprong plaats kan vinden. Het is geen zekerheid dat er ook daadwerkelijk een eisprong plaats zal vinden, maar je weet in ieder geval wel wanneer deze ongeveer is als het wel gebeurd :).

@ Woman Goed bezig zeg! Tarwekiemolie heb ik zelf nog niet, slik nu al gigantische pillen vitamine en folium in één (gelukkig geen moeite mee :p). Ga eerst even kijken hoe dit gaat allemaal.
    Ik zit veels te veel hier op het forum XD Komt omdat ik eigenlijk dingen moet doen waar ik geen zin in heb (lessen voorbereiden hahaha), dus dan maar lekker doen wat je leuker vind :)

@ Melliemuis Wauw wat leuk nieuws zeg!!! Wat kan je er dan naar uitkijken dat er eindelijk ander geslacht bij komt in de familie haha :-D Die gaat ook helemaal vertroeteld en verwend worden zeker :D

Net even geklust (wat klinkt dat raar :p ), mijn man een ik moeten er zo om lachen eigenlijk XD. Had erna een flinke pijnscheut in mijn rechter onderbuik, dus misschien op dat moment wel de eisprong ^^.

7. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    #267 evietje, 21 aug 2014
    Laatst bewerkt: 21 aug 2014
    Ja over een week of 2 weten we of het klussen effect heeft gehad :)

De test van gisteren avond was lichter als die van de dag ervoor, vanavond dan ff kijken wat die doet
    Denk nog lichter. De rest ga ik bewaren voor volgende ronde.

Hopelijk is het raak smeetjuh

8. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Smeetjuh, ik hoop dat het je eisprong was, dan heb je precies op het goede moment geklust!!

En Evietje, dan had je inderdaad een knaltest in je hand, super!

Als je zo'n positieve ovulatietest in je handen hebt gehad, en nog geklust heb, weet je in ieder geval zeker dat je het op het goede moment gedaan hebt, als het dan nog mis is, dan zaten er gewoon niet genoeg sterke babytjes bij en mag het gewoon niet zo zijn...
    Zo denk ik dan :)

Ik ga zo ook weer even een test doen, hoop dat de mijne ook snel komt dan kan ik ook op het wachtbankje:)

Heb by the way ook tarwekiemolie gekocht, schijnt de innesteling echt goed te bevorderen, door dat het baarmoederslijmvlies dikker en beter wordt... Erg goed om ook je hele zwangerschap te slikken!

9. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik heb vanochtend licht positief getest! Op twee verschillende testen!! Ik ben echt helemaal hyper!

10. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Spannend Melliemuis! foto's?

11. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Spannend melli!!!

Ja tarwekiemolie, misschien ook mee beginnen.moet me daar nog in verdiepen.

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Oh sorry, dacht dat ik de foto geplaatst had.

Hier issie dan. Ze lijken heel licht op de foto, de bovenste is in real life heel duidelijk!

Bekijk bijlage 413172

13. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Oke, noi ben benieuwd of die snel duidelijker wordt

14. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Hoihoi, weer even een berichtje van mij.

In ben inderdaad geslaagd voor de jurk! :D
    Foto zet ik er liever niet op, want ik heb alleen maar een foto van als ik 'm aan heb, maar hij is van Pronovias (dan krijg je een beetje een idee van de soort jurk).

Het is geen speciale zwangerschapsjurk ouzo, maar met een buik(je) zou ik 'm ook nog prima aan kunnen.

Ik ben dan wel gestopt met de pil nu, maar voordat we écht beginnen willen we nog wel een paar maandjes wachten zodat ik niet straks hoogzwanger ben als we gaan trouwen.. (niet dat ik er vanuit ga dat het allemaal in een keer lukt, maar voor de zekerheid)

15. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Ik zie 'm hoor!!!! :D:D
    Gefeliciteerd!!

16. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik zie ook een streepje!! Hoop dat hij mooi oploopt! Je bent ook nog vrij vroeg met testen als ik je banner zo zie dus logisch dat het nog niet heel duidelijk is.. Kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent haha!

17. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    ooh Smeetjuh dan lijkt het erop dat je op goede moment geklust hebt! :) Ook een docent dus? :) Ik ben ook alweer druk bezig met m'n lessen. Morgen introductiedag dus voor morgen hoef ik geen lessen voor te bereiden :)

18. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    @Smeetjuh en @Evietje; spannend hoor! Hopelijk over een paar weken een positieve zwangerschapstest :D

19. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Oh wauw Happy, ben wel heel benieuwd naar je jurk! Maar snap dat je hem niet zo neer zet ^^ Voor je het weet is het zo ver :D
    Ik had een wit met groene jurk (klein beetje) want ik ben helemaal leip van groen :D

Ja Woman, het leven begint weer XD Ik had dinsdag al introductie (sniksnik). Tot nu toe zijn de leerlingen erg leuk en gezellig, maar had wat organisatorische problemen vanuit school, wat de start niet heel soepel maakte. Nu lekker weekend al :D
    Welk vak geef jij?

Ik zie ook een streepje Mellie! glsjldgj;oijg;ajrg;lejrgn! (doe ik altijd als ik enthousiast ben :p XD) Hoop dat hij op loopt!!!

Ik hoop het ook Debbie ^^ Evietje en ik schuiven wel op op het bankje :p

En Evietje, wij lopen dus aardig gelijk op!

Vandaag een test gedaan, duidelijk een stuk lichter dan gisteren. Voor de zekerheid vanavond nog even aan de gang, maar weet bijna wel zeker dat het gister avond was :).
    En dan maar afwachten... Al denk ik zeker niet dat het een 1e ronde al meteen raak is. Maar ach, moeten toch wat te doen hebben?:D

20. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gezelligheid weer hier!

Voor de dames die hun ei (bijna) hebben, geniet van het klussen en warm het wachtbankje maar vast op ;)

@mellie, spannend!!! Derde ronde, dat zou super zijn!

@happy, groot gelijk dat je de jurk geheim houd, ik ga het merk binnenkort eens opzoeken uit nieuwsgierigheid ;)

Deel Deze Pagina