Esmee, bah! Dat is echt niet fijn! Hopelijk knap je snel op van het vocht via infuus en komt je maag een beetje tot rust! Beterschap meid! Ik heb gister mijn 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed!
Hier alvast een buikfoto van mij (van vanmorgen.. 20.3 zwanger).. denk wel behoorlijk onherkenbaar, behalve voor mn zusje en vriendin die ik de complete foto heb gestuurd maar goed! Foto echo volgt nog hoor! Vanmiddag weer controle bij VK, maar ga er vanuit dat alles gewoon goed is!
Isa wat een mooie echo en prachtig kamertje! Woman mooi buikje! En benieuwd naar je echo! Mirte ei ei ei eindelijk! Zus wat fantastisch! Goed om te horen! Wilden jullie eigenlijk het geslacht weten? Weet het even niet meer. Heel erg bedankt allemaal... Vind het verschrikkelijk. Heb zo mijn best gedaan om alles binnen te krijgen dacht gewoon nieuwe medicijnen te krijgen maar werd meteen opgenomen. Was uitgedroogd en moet nu wachten tot de ketonen mijn lichaam uit zijn en ik zelfstandig genoeg vocht kan binnen houden. Hoop vandaag toch echt weer naar huis te mogen!
Mooi buikje woman!! Jeej Mirte, fijn geklust ? Fijn dat alles goed is zus!! Poeh wat heftig Esmee...hoop ook voor je dat je snel naar huis mag! Maar eerst goed opknappen hoor! Die echofoto is trouwens nog van de 12 wekenecho Moet de nieuwe er nog steeds opzetten !
Vanochtend weer urine in moeten inleveren. Huisarts heeft gebeld met gynaecoloog, als er ketonen in m'n urine zitten is het opname, zo niet start ik met primperan. Vanmiddag bellen over de uitslag van de urine. Vanaf 13.00.. Nu maar weer afwachten dus. Vanochtend weinig eetlust, maar toch vier boterhammen (zonder korst) op. En wel wat gedronken maar ook dat lijkt minder te worden. Werd op m'n hart gedrukt dat de medicatie geen wonderen kan verrichten maar dat verwacht ik ook niet. Ik wil gewoon dat het dragelijk word. Ik merkbaar m'n man de ernst er niet van in wil zien of er gewoon niet van inziet. Hij wil wel dat ik zoveel mogelijk rust en drink, maar telkens als ik moet overgeven dat begint hij te zuchten.. Van; pff daar gaat ze weer.. Hopelijk zal hij snel in zien dat het echt niet tussen m'n oren zit of dat ik het expres doe. Das balen.. Ondertussen alweer heel wat afleveringen verder met Grey's anatomy..
Woman! Wat een mooi buikje meid! Zus fijn dat de echo goed was... Hele geruststelling denk ik. Ben ook wel benieuwd of jullie het geslacht wilden weten. Esmee maarrrrrrrrrr je hebt een goed vooruitzicht..... een home coming vreet festijn en een pakketje.... Iloon, mannen snappen t niet.... Maar maak je er alsjeblieft niet druk om. Ze komen in dat opzicht echt van Mars. De mijne snapt ook niks van mij deze tijden. Komt goed! Hier vanmorgen weer test gedaan en weer een vage streep, ik snap er helemaal niks van. Een week lang om de dag testen en allemaal vage strepen. 4-1 dus wel een (redelijk) duidelijke test. VK gebeld en die snapte niet waarom ik na de test van 4-1 nog door aan het testen was. Toen ik zei dat ik dat deed omdat ik 8 dagen overtijd was, zei ze, ja maar je hebt toch een positieve test gehad en je bent niet ongesteld geworden. Werd me dus nog een soort van verweten ook. Schiet mij maar lek. Moest een echo plannen over twee weken en de intake staat op 3-2 Ik moet het eerst nog zien allemaal....
wat raar dat ze het je haast verweten... Je mag toch verwachten dat de testen duidelijker worden? Nou ik hoop heel erg voor je dat het inderdaad gewoon positieve testen zijn! Ilona wat was de uitslag?
Urine was goed, dus primperan gekregen. Eerste zetpil zit er net in en hopelijk gaat deze beter werken! Zo niet krijg ik alsnog een afspraakje gyn.
Smeetjuh, hoe gaat het? Alweer thuis? En Ilona, werken de medicijnen een beetje? Jeetje Pippers, wat een rare situatie! Om gek van te worden. Mooi buikje Woman! Lekker van genieten!
Smeetjuh, gelukkig ben je weer thuis (app update) doe rustig aan meis! Wauw mooie buik zo. En zo bescheiden zeg! Mirte, jaaaaaaa! Je ei gevonden! Hopelijk is dit hem! Pippers, zeer raar dat die verloskundige dat werk doet met zo weinig inlevingsvermogen! Snap jou helemaal! Scarlett, hoe gaat het met jou? Hier geduldig aan het wachten op mijn ei, maar wel beetje nerveus of het nog een langere cyclus wordt als normaal want nog amper signalen... Maar we wachten af.. Dit wordt DE ronde!
Nog steeds griep, koorts is gelukkig wel over. Cd 12, ovu testjes zijn nog zowat wit! Wordt dus sowieso wel langere cyclus dan 28 dagen.
Hier gaat het de goede kant weer op, met primperan ben ik ook wat meer aanwezig. Echo gehad, ik en beeb zijn goed gekeurd. Ben 5 kilo afgevallen inmiddels (wat voor mij weer goed is qua lichaamsbouw) en heeft voor beeb geen gevolgen gehad. Die is inmiddels al 4,2 cm en is al erg eigenwijs, ligt gewoon met het lichaam naar de echo kop toe ipv zijwaarts.
Mooi dat je een goede echo hebt gehad en fijn dat je je wat beter voelt! Jij voelt je ook zo beroerd omdat je kleintje pakt wat hij nodig heeft, dan pas is je eigen lichaam aan de beurt! Ik maakte me er toen ook zorgen om, maar verloskundige zei dat ik me daar echt geen zorgen om moest maken! Mooi dat Esmee weer thuis is! Scarlett beterschap!
Ilona, fijn dat je nu aan de primperan zit en gelukkig niet was uitgedroogd. Hopelijk ga je je gauw beter voelen. En wat een eigenwijs ukje heb je al in je buik Heerlijk! Ik vind het echt heel erg raar dat ze zo doen Pippers... afschuwelijk. Je wilt toch weten waar je aan toe bent? Voor de eierzoekers onder ons, heel veel succes. Hoop dat ze er gauw zijn! Ik ben sinds gisteren gelukkig weer thuis. Heerlijk weer in mijn eigen bed gelegen. Voel me goed maar doe zeker rustig aan. Gisteravond beetje moeten spugen, maar had denk ik iets te veel gegeten. Heerlijk om thuis te zijn <3 Home sweet home!