Wat fijn dat je weer thuis bent Esmee!! Ilona hoop dat de primperan snel werkt! Beterschap Scarlett! Pippers zou je niet nu alvast een echo kunnen krijgen om te kijken of er überhaupt wat zit? Dat wachten lijkt me verschrikkelijk... Gister kinderwagen gekocht en kinderstoel+wipstoel. Allemaal prachtig hoor maar vind het wel eens irritant dat mijn vriend altijd het beste en duurste wil. Hij verdient veeel meer dan ik en voel me dan wel eens lullig dat ik dan nauwelijks kan bijdragen .. (al draag ik natuurlijk de baby ) Dit is het geworden: https://www.google.nl/search?q=stokke+steps&sa=X&es_sm=122&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=1C66VNfiM8viaujkgZgM&ved=0CEYQsAQ#imgdii=_&imgrc=yclQTubMj_bxvM%253A%3BZ4dgUBqERwtbWM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kiphakes.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2014%252F01%252FStokke-Steps-130815-17.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.kiphakes.com%252F2014%252F01%252Fstokke-fan-check-new-stokke-steps.html%3B7186%3B5292 en de wagen: https://www.google.nl/search?q=bugaboo+donkey&es_sm=122&biw=1024&bih=653&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ZS-6VNKUGc_faLi4gYAD&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=bugaboo+donkey+petrol&imgdii=_&imgrc=eRAxGMLjRtDNOM%253A%3BlfqWwMcJbU6ofM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baby-dump.nl%252Fshop%252Fproducten%252Fimg%252F78796_3_22059b05-bugaboo-donkey-petrol.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baby-dump.nl%252Findex.php%253Fpage%253Dproduct%2526id%253D78796%2526groep_id%253D7685%2526merk%253D23068%3B260%3B250
In dit geval is het natuurlijk goed om niet te bezuinigen op baby spullen, maar snap je gevoel wel hoor! Toch proberen van te genieten, want wat zijn het leuke spullen die jullie hebben gekocht Isa!
Inderdaad Isa echt heerlijk van genieten! En ik weet niet of jullie getrouwd zijn.? Mijn vriend en ik niet, maar door voor een baby te kiezen kies je ook voor het leven voor elkaar.. Dus wij kijken ook niet meer hoeveel de 1 verdiend en hoeveel de ander, geld is van ons samen. Ik verdien meer dan mijn vriend, maar ik denk echt niet van oh shit ik betaal er in verhouding meer van! Ik weet zeker dat jouw vriend vast ook niet zo denkt!
Ilona, wat fijn dat je echo helemaal goed was! Alles netjes volgens de termijn of ben je nog vooruit of teruggezet? Esmee, top dat je weer thuis bent! Hopelijk kun je nu de ergste misselijkheid een beetje achter je laten en meer gaan genieten van je zwangerschap! Ik snap wat je bedoeld hoor Isa. Maar dit zijn natuurlijk spullen waar jullie samen van gaan genieten en je vriend zal het vast niet zo ervaren dat hij meer bijdraagt dan jij. Jij draagt op een andere manier weer meer bij! Pippers, echt raar die reactie van de verloskundige. Ik hoop in elk geval dat je gauw duidelijkheid hebt en dat je stiekem gewoon hartstikke zwanger blijkt te zijn! Wij hebben nu de meubeltjes van de babykamer staan en gister heb ik spulletjes als aankleedkussen, hydrofylluiers etc gehaald. Nu begint het echt ergens op te lijken! Superleuk!
Ik was precies op termijn! In het beste geval was de beeb wat extra gegroeid en zou ik 1 dag vooruit lopen. Maar omdat die kleine zo heerlijk dwars lag, was dat niet precies te zeggen. Primperan werkt goed, heb ook meer energie etc. Nog weinig eetlust maar dat komt vanzelf wel weer.
Hallo allemaal!! Lang geleden he? Pff ik heb niet alles terug gelezen maar wel fijn om te lezen dat er toch al een paar van jullie zwanger zijn, anderen (nog) niet, maar dat komt goed! Ik weet het zeker! 2015 is het roze jaar! ik heb misschien de zp een tijdlang ontweken maar heb wel aan jullie gedacht. Dus ik ben heel blij dat ik weer mee kan kletsen vanaf nu . Hier alles nog hetzelfde, dus niet zwanger.. En nog niet veel vooruitgang, behalve dat ik waarschijnlijk over twee weken ga beginnen met spuiten voor icsi. Over twee weken staat de uitgangsecho gepland en als alles er goed uit ziet dan, dan starten we. Iemand van jullie (die nog niet zwanger is) de medische molen al ingegaan? Of wachten jullie nog een tijdje? In ieder geval: allemaal veel succes dames! Ik zal straks wat terug gaan lezen, zodat ik weer wat meer persoonlijker kan reageren. Liefs!
Hihi zus, lekker aan het hamsteren. Laat je ook het kamertje zien als het klaar is? Ben benieuwd! Hihi Ilona, lekker dwars kindje. Beloofd nog wat! Muzieknootje! Wat fijn om weer wat van je te horen. Natuurlijk helemaal goed dat je even het hebt ontweken, groot gelijk. Hoop dat de behandeling snel aan slaat! Heb er geen ervaringen mee, maar volgens mij zijn er zat op het forum die er wel ervaring mee hebben.
Goeienavond iedereen, Ik kom ook meekletsen. Heb niet alles gelezen maar wel een paar berichten, maar krijg straks vast meldingen op de mail als er een nieuw bericht is Ik ben 22 en mijn vriend 31. Ben na onze vakantie in Turkije, oktober, gestopt met de pil. Duurde langer dan een maand voordat ik mijn eerste 'echte' menstruatie kreeg. Opsich is alles redelijk stabiel, maar af en toe wel een kleine bloeding, oud bloed, door het ontpillen. Ik vind het erg spannend allemaal. In mijn vriendinkring zijn er al vele baby's/peuters, begint helemaal te kriebelen bij mij Liefs.
Hoi Hiemstra, wij zijn al een tijdje met een vast clubje aan het kletsen hier! We willen het clubje niet te groot, dus misschien is het handig als je kijkt naar nieuwere clubs van dames die net bezig zijn voor een eerste kindje. Wij kennen elkaar inmiddels al behoorlijk goed en een groot deel van de groep heeft elkaar ook al in het eggie ontmoet. Dus ik denk dat een nieuwere club ook veel leuker voor je is Lekker rustig hier! Zijn alle eitjes weer goed benut? Wie zit er allemaal op het wachtbankje? En hoe gaat het met de dames die flink last hebben van de hormoontjes? Hier gaat het goed! Nu de misselijkheid over is vliegen de getalletjes op de weegschaal omhoog... Dat is wel even moeilijk, maar het is voor een goed doel. Nog 6 kg en dan ben ik weer net zo zwaar als 2 jaar geleden :S Maar goed het afvallen is me toen ook gelukt dus gaat me nu na de zwangerschap vast ook lukken!
muzieknootje ik begrijp heel goed dat je even afstand hebt genomen van zp. Hopelijk slaat de icsi bij jou snel aan!
en hier dan eindelijk de foto's van de 20 weken echo! De kleine wilde met fotootje maken niet echt mee werken draaide het gezichtje weg. Maar goed toch nog een fotootje waarop gezichtje nog beetje te zien is.
Woman: jaa balen he dat het dan ineens zo snel gaat met de kilo's! maar inderdaad, dat gaat straks gewoon weer lukken! Logisch hoor Muzieknootje dat je even afstand neemt. Hoop dat het snel aanslaat!! Bedankt voor de lieve reacties Inderdaad, andersom zou ik het ook geen probleem vinden als ik meer zou betalen. En het is ook een bewuste keuze dat ik parttime werk, omdat vl steeds 8 weken weg is en we willen niet dat de baby dan 5 dagen per week naar oppas moet. Het is gewoon soms lastig omdat hij altijd het beste en duurste wil en ik dan denk "daar moet ik twee maanden voor werken". Maarrr.. morgen gaan we in ondertrouw gaan niet trouwen hoor maar wel geregistreerd partnerschap
mooie echo woman! hier inderdaad op t wachtbankje! 5 dpo vandaag ik dacht echt dat mn eisprong niet meer kwam joh, t duurde zolang voor die ovulatietesten opliepen! verder ga ik me vooral niet bezighouden met kwaaltjes enz vorige ronde zo voor de gek gehouden door mijn lichaam dat ik 'probeer' wat afstand te nemen, al hoewel dat wel lastig is verder de afgelopen 5 dagen flink aan de slag geweest in de woonkamer, nieuwe vloer gelegd, plintjes en nieuwe kasten in elkaar gezet, kozijn geverfd. nu alleen nog de laatste plintjes en dan kunnen we er weer even tegen aan!!
Spannend Mirte! Fijn dat je je ei toch nog hebt gevonden Goed bezig! Klussen leidt ook wel beetje af denk?
Mooie foto's Isa en Woman! Succes op het wachtbankje Mirte! Ik zit oo cd16, ei is nog niet in zicht Wordt een lange cyclus voor mij. Zou het door de griep of door de tarwekiemolie komen? Ik stop nu in ieder geval met de tarwekiemolie.
Isa en woman, schitterende foto's meiden! En isa, ook bijzonder toch, geregistreerd partnerschap? Ben het idd met de rest eens, als je voor elkaar en een leven samen kiest maakt het toch niet meer uit wie wat inbrengt... Bovendien werk jij dus minder zodat hij 8 weken van huis kan gaan en de baby niet steeds naar de opvang hoeft en dat bespaart ook geld en een goede thuissituatie is belangrijker toch?! Muzieknootje, wat ontzettend fijn om weer wat van je te horen! Fijn dat je de mmm in kan, en je hebt vast helemaal gelijk over 2015. Ik duim met je mee! Ik had voor mezelf aan de hand van m'n (.)(.) m'n nod op 1 feb gezet maar nu wat kramp. Ik hou het gewoon tussen 1 en 4 feb.... Duim duim... Mirte, gezellig zo samen op het bankje. Ik heb een beker warme chocomelk voor je, pak eens aan. Of wil je er slagroom op? Scarlett wat jammer dat deze cyclus langer duurt. Geen verstand van effecten van tarwekiemolie, maar hopelijk werkt t stoppen en komt hij snel...!