Ooooeeee Mirte!! Spannend!!! Ik ga een gat in de lucht springen als je goed nieuws hebt, succes op het wachtbankje! En Ilona, succes met je sollicitatiegesprekken! Toitoitoi!!
Zus, Ik heb er gisteren een gehad en het is allemaal thuiszorg eigenlijk. Eentje voor een detacheringsbureau, maar ook daar thuiszorg aangegeven. Op dit moment is werken voor de kraamzorg nu niet mogelijk/haalbaar. Net even de huisarts weer gestalkt, voor mogelijke verlenging van de medicatie. Merk zodra het is uitgewerkt of ik moet het 'sochtends nog innemen dat ik direct misselijk ben met nekneigingen. Dus ik hoop op verlenging... Gisteren sollicitatie gehad voor detacheringsbureau, maar wist op voorhand al dat daar geen werk voor mij was in mijn regio. Maar toch alsnog het gesprek aangegaan. Kan het UWV ook niet klagen.
Gewoon goed bezig Iloon! Muzieknootje, wat gaat er bij jou precies gebeuren/hoe gaat het in zijn werk? Of is dat privé, mag ook natuurlijk! Mirte, ik duik ook voor je! Hier geen nieuws.. Geen enkele klacht of symptoom Edit en volgens mij klopt banner niet. Ik zit nu dag 28 en dag 33 denk ik nod, is as zondag..
hahahah kirsten, zo niet dan toch? ik stem voor ik duim ook voor jou muzieknootje, vlinder en scarlett! hier inmiddels dag 33... normaal rond de 32, maar weet dat mn ei laat was. Vanochtend geen bruinverlies, vanmiddag weer een beetje. Heb zo'n raar gevoel in mn buik, maar kan er geen touw aan vast knopen. Elke keer als ik denk: ben ik dan zwanger....? dan denk ik vervolgens.....'`nèèèèèèh, kan toch niet?! (maar kan wel degelijk, zijn niet voor nix bezig natuurlijk maar toch) duimen dat mijn temp morgen ochtend ook nog hoog is!! dan ga ik donderdag ochtend een testje wagen en kan ik hopelijk mijn manlief donderdag middag eindelijk verrassen met een biertje! (is onze cue dat ik zwanger ben, als ik em verras met een biertje als ie thuiskomt )
Duimen voor een biertje voor Mirte haar schat Hier het idee dat m'n ongi gaat doorbreken. Voelde me al niet zwanger en met weinig hoop, maar zo vroeg al ongi vind ik wel bijzonder... Maar ik wacht het rustig af... Hoe staat het er bij jou voor Scarlett?
@vlinderbaby.. Vandaag 6dpo. Dus er valt nog niet veel over te zeggen. Zeker nog een weekje geduld hebben
update: nog steeds hoge temp, zelfde als die van gister nog steeds klein beetje bruin verlies nog steeds raar gevoel in mn buik honger, maar gespreid over de dag gegeten en toch honger, en als ik eet vol morgen gaan we t zien, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik zwanger ben, ik denk dat ik compleet in shock zal zijn (is wel een goede verklaring voor de zwangerschapsdementie die dames hebben, gewoon van de shock )
haha tsja kan inderdaad ongesteldheid zijn die eraan komt maar kunnen ook zwangerschapskwaaltjes zijn.. Ik had juist veel te vroeg bruinverlies en veel te vroeg ongestelheidsgevoel (ruim een week voor nod) en toen dacht ik hey er is iets gaande... Kwam later de gevoelige borsten bij en tadaa was raak! Dus Vlinder en Mirte het kan nog prima! Muzieknootje succes morgen!
@ilona: is het gelukt met de verlenging? Wel ontzettend vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopelijk heeft de huisarts nog medicijnen voorgeschreven. @vlinderbaby: geen idee of ik morgen mag starten met spuiten, dat ligt er aan of alles er goed uit ziet bij m'n baarmoeder. Dus morgen inwendige echo en dan weten we hopelijk meer.. We hebben wel de spuiten al in huis, die moet ik morgen meenemen voor de prikinstructie. Ben benieuwd! @mirte en Vlinderbaby: spannend!! Ik duim voor jullie! Wie weet zijn jullie gewoon zwanger! @scarlett: nog een weekje geduld, ik duim voor je! @women: Thanks! Ik laat het morgen weten hoe het gegaan is. @ alle zwangeren: strooien jullie nog eens wat roze sprinkels in het rond?
Oehh meiden ik vind het zo spannend voor jullie!!! Ik heb nog even een roze dansje gedaan voor jullie Muzieknootje vandaag echo toch? Laat je weten hoe het ging? Vlinder en scarlett bijna nod!! Mirte heb je al getest?? Staat het biertje al koud ? Ilona echt naar dat je zo beroerd blijft, heb je extra medicijnen gekregen? Ik ben echt een hormonaal wrak momenteel haha Gister in de Prenatal stootte ik mijn hoofd (echt heel dom, beukte zo met mijn voorhoofd tegen een stang ) en toen moest vl lachen, ik gelijk blèren daar midden in de winkel Ach ze zijn vast wel wat gewend daar haha Wel een leuke luiertas gevonden, ook nog afgeprijsd! Op advies van vriendinnen een hele grote . Nu kan me niets meer gebeuren met mijn mega kinderwagen en megatas Deze is het: Babymel luiertas Satchel Jumbo Dot Grey; www.BabyTas.nl
Ik heb ze gekregen! Ik moest nogmaals m'n urine laten controleren en contact opnemen met de verloskundige. Huisarts en verloskundige zien me liever van de meds af maar dat is nu nog niet haalbaar. Ik probeer met de dag te kijken wat ik nodig heb, maar ben ik te laat met opnieuw innemen moet ik alsnog overgeven. Ik heb na veel overleg (en gehuil van mijn kant) manlief kunnen ompraten over de pretecho. Hij dacht dat de kosten veel hoger waren dan werkelijk dat ze zijn, en ik merkte dat ik er enorm wel aan trok dat het niet mocht. Dus ook ik ben een emotioneel wrak aan het worden. Sollicitaties gingen goed, vrijdag hoor ik meer!
wederom een deceptie, witte test en ongesteld geworden kan wel janken.... oh wacht, heb ik ook gedaan... ronde 10 alweer, weet niet wat ik er van moet denken
Ah nee mirte. Ik had er zo'n goed gevoel over Ilona, fijn dat je je medicijnen hebt gekregen. Wel balen dat je ze nog steeds nodig hebt. En super leuk, een pretecho in het vooruitzicht. Is ook zeker iets wat ik zou willen doen. Fijn dat je sollicitaties goed gingen!! Isa, ik denk dat de mensen van prenatal dagelijks huilende vrouwen zien hoor! Allemaal emotionele hormoonbommen!! Haha Muzieknootje, hoe was je echo en onderzoek? Als ik iemand vergeet, sorry! Ik kan het soms even niet bijhouden. Ik zit vandaag alweer 7dpo. Nergens last van behalve wat druk op mijn blaas, maar dat heb ik elke ronde na ovulatie gehad. Dus daar zoek ik niks achter. Ik heb het erg druk met werk, dus ben nog kalm en geen testdrang.
@mirte: aaaaaaah nee!! Ik had goede hoop.. Zullen we de volgende ronde samen zwanger worden? @vlinderbaby: weet jij al meer? @isa; hoe is het met je hoofd? Bult erop? Wel een gave luiertas! Past goed bij de wagen. @scarlet: spannend hoor, ik duim voor je.. Hier alles goed, prikinstructie gehad en zondag gaat de eerste spuit decapeptyl erin. Vanaf dinsdag dan de gonal f erbij. Decapeptyl is om te zorgen dat ik zelf geen eisprong krijg en de gonal f is om extra eicellen te gaan laten rijpen. 10 februari eerste follikelmeting, ik ben benieuwd!! Als ik het zo kan inschatten dan zou ik begin maart een zwangerschapstest kunnen doen met dan voor het eerst in m'n leven een echte kans op een zwangerschap! Spannend!!
oh muzieknootje wat fijn! dat je nu ook gewoon kans hebt! lang leve de medische wereld! hou ons op de hoogte, en ja ik ben graag samen met jou zwanger hoor
Wauw Muzieknootje, enorm spannend! Het is je enorm gegund!! Mirte, weer enorm balen Toch vind ik het knap hoe je er iedere keer onder bent. Je baalt en zet weer door. Pluim voor jou! Hier gaat het goed! Vandaag 3e dag zonder medicijnen en niet meer gespuugd! Ook even boodschappen gedaan met mijn man, maar dat trok nog wel veel energie, was snel bekaf! Rustig opbouwen komende tijd En dan weer lekker aan het werk. Finally!
Mirte echt enorm klote van je ongi. Ik ga weer heel hard duimen de volgende ronde, zou leuk zijn als je samen met Muzieknootje zwanger zou zijn. Muzieknootje, wat onwijs spannend de aankomende tijd! Eindelijk gaat het allemaal gebeuren, ben zo benieuwd! Moet je dat prikken zelf doen? En waar moet je dat prikken dan? Isa, hahahaha, heerlijk hoor, ben blij dat we nu allemaal al weten hoe we gaan worden straks Leuke tas! Scarlett, nog ffies geduld dus, wanneer ga je testen? Esmee, ben blij voor je dat het eindelijk toch wat beter gaat. Wat zal het vreten joh.... dat je én niks kan én maar blijft spugen. Nu dan eindelijk een stijgende lijn, toch ook wel weer fijn. Iloon, janken om een pretecho is toegestaan Mannen denken aan de financiën, vrouwen aan het kind Hij wil het stiekem toch ook weten!? *strooit roze sprinkels x 1000*