Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Aah Mirte wat k*t. Ik had ook goed gevoel over jou..
    Chocola in huis?

Ilona huilen mag nu zeker om je zin te krijgen :p en een echo is al helemaaal een goede reden. Ga je met 16 weken?
    Hier ook gezeur dat het allemaal zoveel geld kost maar puntje bij paaltje wil hij alleen de beste (dus duurste:() dingen :D

Muzieknootje: jeeej eindelijk actie :) Lijkt me zo fijn om zelf vanalles te kunnen doen nu. Spannend hoor!

Geen bult op mijn hoofd maar plekje doet nog wel pijn:)

Scarlett nog 5 dagen! Genoeg afleiding van het werk dat is fijn :)

Smeetjuh wat super zonder medicijnen!!! Ja bouw maar snel weer wat conditie op want bij mij gaat het met de week achteruit nu ;)

Gister op kraamvisite geweest bij vriendin van de middelbare school. Echt superschattig meisje:)
    Ik moest nog cadeautje halen en dacht ik loop wel naar haar toe vanuit de stad (20 minuutjes) ze keek me aan alsof ik gek geworden was haha. En ik was idd kaputt daarna :(
    Merk ook dat ik halverwege de middag op het werk harde buiken krijg, en dan is het echt vet rustig de laatste tijd..
    Pfff irritant... verder niks te klagen hoor :)!!!

Pippers hoe voel jij je? Wanneer heb je echo??

*strooit een shitload aan hormonen in de rondte*

2. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Hey ISA! Die hormonen mag je houden hoor :p
    Alleen de roze sprinkels verdelen :cool:

Je had dus even een realitycheck? hahaha.... Ja het gaat allemaal niet meer zoals het ging. Rustig aan doen! Leuk hoor op kraamvisite.
    Weten jullie al wat het wordt?

Hier gaat t goed trouwens.... :D
    Maagzuur, pijn in mijn tieten, misselijk (niet vaak hoor), krampen, moe, hormoontjes (vind ik, vriend vindt het HORMONEN, ik vind dat ie zich onwaarschijnlijk aanstelt) lichtgevende aders, alles voor de baby :cool:

Ik mag donderdag voor de echo, heel erg spannend.
    Ik zou het leuk vinden een hartje te zien, als het goed is ben ik dan 6+1, toen zag jij hem toch ook al?

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Spannend pippers!! Volgens mij gaat het hartje rond die tijd kloppen. Maar weet ik niet zeker.

Hmm dames. Even wat opmerkelijks toch
    Vandaag dus 9dpo, cyclusdag 27. Heb cyclussen tussen de 28-33 dagen. NOD 5 feb, nog 5 dagen dus.

Sinds vanavond vage menstruatiepijn en pijnscheuten in mijn borsten.
    Kan 3 dingen zijn :
    - 1 menstruatie komt toch vroeger, korte LF dan deze keer
    - komt door vermoeidheid, lag laat in bed vannacht en voelde me aardig brak vanmorgen (geen druppel alcohol op hoor)
    - .. Zou het misschien iets anders zijn ..

Vannacht maar eens lekker slapen en zien hoe het morgen gaat, als ik er nog 'last' van heb is het niet de vermoeidheid geweest.

4. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ooooh Pippers! Wat leuk donderdag al, hopelijk zie je het hartje! Hou je ons op de hoogte?

@scarlet; ik weet echt niet wat het betekent. Ik hoop zo voor je dat het goed nieuws is! Tis je gegund meid!

@vlinderbaby: hoe gaat het met je? Je NOD is vandaag toch? Al een testje kunnen doen? Ik duim zo voor je! Hopelijk helpt het :). Ook jou is het zo gegund meid!

@ de zwangeren: bedankt voor alle roze sprinkels, er zou er toch wel eentje in Zeeuws-Vlaanderen moeten komen? :p

5. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Goedemorgen ladies,

Nog geen menstruatiepijn vandaag. Maar mijn (.)(.) zijn zeker wel gevoelig vandaag. Spannend... Vandaag 10dpo. Wil zeker tot 12dpo wachten met testen. Heb ook nog geen testdrang.

6. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    M'n menstruatiepijn is ook weer terug...

7. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    En nu ook testdrang gekregen?

8. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ja en nee. Ik wil wel, maar durf niet. sowieso wacht ik tot 12dpo, dinsdag.

9. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Spannend Scarlett voor morgen! Duim duim duim!

Hoe is het met de rest? :)

10. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    spannend scarlett hoe is t nu?
    hier alles goed, ben wel ff klaar met al t gedoe. Ik wil heel graag een kindje, begrijp me niet verkeerd, maar heb t heel even gehad met de witte testen, de ovulatie chaos, temperaturen, en meer van die ongemakken. Ik heb de huisarts gebeld en ik kan in april terugbellen ?!
    anywayzzz, ik ga er maar vanuit dat in april bij de ha zitten. Dus nog 2 rondes zelf aan de gang.
    als t eerder zo is dan prima, zo niet dan gaan we eens kijken of we moeder natuur een handje kunnen helpen.
    Ik ga ook geen nieuwe vitamines meer halen, behalve de tarwekiemolie en mama vitamines.
    en... geen dingen meer uitstellen omdat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn, dus.... we gaan over 3 weken naar new york! yaay! super veel zin in!

11. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    En Scarlett al getest?
    Muzieknootje hoe gaat het spuiten?
    Mirte hopelijk kan je het tot april een beetje loslaten en genieten van de mooie dingen die gaan komen.. Wow een reisje naar new york vet man!
    Hier gaat alles zn gangetje. Echt fijn dat ik niet meer misselijk ben! Ik groei nu ook behoorlijk. Ben nu t.o.v. voor zwangerschap 6 kg aangekomen.. Kan me nu al haast niet meer voorstellen dat ik toen de kerstvakantie begon nog nauwelijks een buik had.. Ik vind de weken nu ook voorbij vliegen! We moeten nog haast maken met het kinderkamertje ;)

12. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Heb vanmorgen getest.. Omo-wit :(

13. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Pippers ik had echo met 6+6 en toen duidelijk hartje te zien!
    Haha ja die hormonen soms echt irritant maar ook hilarisch, vanmorgen zei mijn vriend dat ik hem had weggeduwd toen hij me ging troosten na een nachtmerrie (ik droom VET veel nu, stom:x). En toen barstte ik gelijk in huilen uit omdat ik het zo zielig vond voor mijn vriend dat ik hem wegduwde:)
    (Oja, als je wilt weten wat we krijgen moet je even teruglezen in het besloten gedeelte ;))

Oh Scarlett wat shit :(

Wat heerlijk mirte naar New York!! Supergaaf! Even lekker de zinnen verzetten :)

Vlinder hoe gaat het met jou?

14. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    JEEJ Mirte! Lekker weg! Jullie verdienen het....
    Ik had die huisarts/assistente door de telefoon getrokken.
    Zij zal even bepalen wanneer je terug mag komen, dat maak je toch zeker zelf wel uit. :( Achterlijk volk....
    Ze hadden aan mij een verkeerde gehad in ieder geval....

Ben ook erg benieuwd hoe het gaat met muzieknootje!

Scarlett, balen, maar ook nog geen ongi begrijp ik?

Woman, 6 kg? Dat valt toch mee? Dat is wat ik in totaal zo ongeveer mag aankomen :p

Isa, ik ga zo eens even lezen, je maakt me wel nieuwsgierig. :D
    Leuk hè al die hormonen, je zal ze missen als kiespijn straks.

Ben heel benieuwd wat ik overmorgen te zien krijg, ik hoop natuurlijk een hartje, maar ik blijf een beetje een pessimist in dat opzicht. :cool:
    Ik zit nog niet rustig tot 12 weken en daarna misschien iets rustiger tot hij/zij geboren wordt. :p

Vanmorgen dus VK geweest voor intake. Nu alleen geweest, was ook wel even prettig. Ongegeneerd (nou ja, ook niet echt) je gewicht vertellen en wegen en er dan achter komen dat de laatste keer dat je je gewogen hebt echt HEUL HEUL lang geleden is. :D

Hoe dan ook, ziekenhuis bevalling is verplicht in mijn geval vanwege overgewicht, mag dus max 7 kilo aankomen.
    Ik krijg extra groei echo's met 28 en 34 weken even uit mijn blote hoofd gezegd.
    Daarnaast tussen 24 en 28 weken voor een zwangerschapsdiabetes test.

Een hele riedel aan informatie om te verwerken...
    En natuurlijk de vraag wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden, maar dat zien we donderdag hopelijk. (*duim duim*) ;)
    Vandaar dat ik dus ook benieuwd ben of ik een hartje kan zien, want óf ik ben 8 weken, of 6 +1, of 7 weken....
    Hoe krijg je het voor elkaar..... haha

15. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    ooh spannend pippers! Heb jij zo'n overgewicht dan? Kan ik me niet herinneren van de foto's die ik van je gezien heb. Mijn vriend weet hoe zwaar ik ben. Ik was 2 jaar geleden ook iets zwaarder dan nu en voelde me verschrikkelijk! Ik ben toen gaan afvallen en hield mijn vriend elke week op de hoogte van mijn gewicht. Uiteindelijk toen 15 kg afgevallen. Was nu in de zomer wel weer 5 aangekomen... nu ik aankom weet hij het ook. Ik had gehoopt het beneden de 10 kg te houden, maar dat zal hem wel niet gaan worden :p Dus ik zal mijn oude dikke ik gewicht wel weer aantikken en er zelfs overheen gaan.
    pippers ik hoop voor jullie dat jullie een hele mooie echo hebben!
    Grappig om te lezen dat jullie zo'n last hebben van hormonen ik heb namelijk helemaal geen last van rare buien.

16. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    @ mirte: waaaaaaaaa new york! Fantastisch zeg! Oh dat wordt genieten!

@woman: 6 kilo is toch erg netjes? Maar inderdaad ga je misschien terug naar je oude gewicht. Dan maar na de bevalling proberen opnieuw af te vallen. :) Dat lukt je vast!

@pippers: dat is veel info die je gehad hebt. Maar voor het goede doel! Mag ik vragen aan je wat je bmi is? Ik heb ook overgewicht namelijk en ik ben wel benieuwd waar die grens is van zoveel overwicht is extra echo's en extra in de gaten houden.

@scarlett: balen meid!! Grrrrr! Niet leuk! Volgende maand samen zwanger? ;)

@vlinderbaby: hoe gaat het met je meid? Dikke knuf!

Hier alles goed, spuiten lukt me aardig, maar wat ben ik er draaierig van... Pff m'n man brengt me elke dag nu met de auto naar het werk, want ik durf niet te rijden. En als het echt niet meer gaat op m'n werk, dan meld ik me ziek.. Ik word namelijk wel erg onzeker van de duizeligheid, ben bang om van de trap te vallen etc.

Volgende week dinsdag is het DE dag om te horen hoe de hormonen het doen en hoe m'n lichaam reageert. Ben zo benieuwd!

17. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Hè bahmuzieknootje.. Hopelijk doet het wel goed z'n werk!
    Mijn verloskundige ziet bmi boven de 30 als overgewicht.
    Ik had bmi van 27 ofzo... Dat was geen probleem.
    Pippers de extra echo's zijn natuurlijk wel erg vervelend ;)
    En test op suikers krijgt iedereen volgens mij.. Denk dat ik daar binnenkort ook voor aan de beurt ben.

18. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Nog geen tekenen van ongi. Morgen NOD, tenminste.. Morgen 14 dpo.
    Maar aangezien mijn kv test van gisterochtend witter dan wit was, verwacht ik er niets meer van deze ronde.. Maar goed. Zo lang er geen bloed is... ;)

19. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Zo weer eventjes tijdje niet gepost XD Meestal lees ik op mijn telefoon en heb dan geen zin om op mijn telefoon te tikken hahaha.

Ahhhhw Isa, af en toe je lekker door hormonen laten leiden mag best! Hoe is je vriend er mee? Plaagt ie je?:p

Woman, 6 kg is nog best netjes hoor! Maar snap wel hoe je je voelt. Ik bedenk me maar dat een groot deel van de zwangerschap is en je na de zwangerschap weer goed kan afvallen door de borstvoeding. Gaat weer goed komen :D

Heel goed Mirte, gewoon blijven plannen en dingen doen die je wilt doen. Lijkt me super gaaf NY!

Muzieknootje, lijkt me geen pretje al die spuiten... Knap van je dat je het doet, maar verschrikkelijk dat je er zo duizelig van wordt. Misschien wordt het nog beter, als je er meer aan gewend bent? Wel verstandig dat je je man laat rijden!
    Hoop volgende week goed nieuws te krijgen van je :D

Spannend Pippers, het kan alle kanten op met jou! Duur maakt niet uit, als het maar gezond is, blijft groeien en in je buik blijft ;)

Jammer van de witte test Scarlett, valt altijd weer enorm tegen.

Hier gaat het super eigenlijk ^^ Niet meer gespuugd en weer mijn dagelijkse activiteiten aan het opbouwen. Volgende week ga ik naar mijn werk, bespreken hoe ik het weer ga oppakken :D Wordt wel 50% werken (arbo arts bepaald), dus echt druk ga ik het niet meer krijgen tot aan het verlof.
    Vrijdag echo voor het geslacht, hoop dat het kindje mee werkt :D

20. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ooh Smeetjuh wat spannend, vrijdag je echo!
    En wat fijn dat je je beter voelt!

Mirte, gaaf! NY! Lekker gaan genieten! Iets om naar uit te kijken is fijn.

Knap van je muzieknootje, dat spuiten. En lief van je man dat hij je brengt.

Succes morgen Pippers!

Morgen is mijn Nod. Vriendlief wil graag dat ik ga testen.
    Vl weet niet dat ik gister al een witte test heb gehad, dus dat ik er geen vertrouwen in heb. Dus tja, ik weet al dat ie morgen ook wel wit zal zijn.

Deel Deze Pagina