Ja heel spannend Hm lastig Scarlett. Misschien zeggen tegen vriendlief dat je liever wacht tot je echt paar dagen over tijd bent? Aangezien je al wat teleurstellingen hebt gehad.
Vanmorgen getest met vriendlief. Negatief zoals verwacht. Toch volgde een enorme huilbui.. En natuurlijk, een uur later werd ik ongesteld. Voel me even onwijs k*t...
Lieve meiden! Help! Ik deed vanmorgen dus een test op 14 dpo/NOD. Keek na 10 minuten.. Wit. Ik ga naar mijn werk, krijg krampjes en bloedverlies (rood) begint. Tampon hoppa. Ik denk over en uit. Ik kom thuis, pak de test om hem weg te gooien. Zie ik dit! Wat moet ik hier van denken?? In het echt duidelijker en roze. Wel dun..
Oh sorry ik zie m al! Hm lastig..kan ook indroogstreep zijn... over twee dagen weer testen misschien?
Lastig! Ik zou over twee dagen inderdaad weer testen. Ook even kijken hoe heftig het bloedverlies is.
Ja, er zit weinig anders op dan even afwachten hoe het bloedverlies verder gaat. En dan over 2 dagen weer testen. (Mezelf kennende test ik morgen ook wel hoor haha).
K*tzooi. Mijn sprankje hoop net letterlijk en figuurlijk door de wc gespoeld. Voor de dames met sterke maag staat een foto in een topic. Let op! Vieze foto. Verloor een duidelijk dik lang weefsel van een paar cm lang. Toch weer vroeg misgegaan.
Hey Scarlett, Ik weet niet goed wat ik erop moet zeggen, alleen dat het je zo gegund is. Ik blijf voor jullie hopen, duimen, kaarsje branden. Voor nu: een dikke dikke knuf! Liefs! Xx
he wat balen scarlett!! streepje was wel duidelijk zichtbaar, mja moeilijk te zeggen of het indroogstreepje is of dat het mis gegaan is.. Ik strooi bij deze nog weer heel wat roze rond! Ik heb linkje in besloten forum geplaatst met fotootjes van mn buikje.. Gaat echt snel nu!
Vanmorgen nog een testje gedaan, er was zeker weer een streepje zichtbaar, maar al lichter dan gisteren. Het bloeden heeft nu ook goed doorgezet tot een pittige menstruatie (normaal heb ik maar heel weinig bloedverlies) toch wel weer balen hoor..
Oh Scarlett ik vind het zo k*t voor je!! Mooie buik woman! Smeetjuh vandaag echo! laat je het weten hier? (of in het besloten gedeelte natuurlijk )
He Scarlett wat balen meis! Soms vraag je je af waarom het proces zo moeilijk moet zijn Ja vandaag echo ^^ Ik heb hem pas om 18:00 uur, dus het duurt even voor ik het in het besloten gedeelte kan zetten
Hey Meiden, De echo was helaas weer niet goed. Er was geen zwangerschap te vinden in mijn baarmoeder. Gezien ik die ochtend nog knal knal knal positief heb getest ben ik meteen met spoed naar het ziekenhuis gestuurd. Ik moest HCG laten meten en dan weer een echo bij de gyn. HCG bleek 8000 te zijn, maar niks zichtbaar op de echo. Eileider was vergroot, vermoeden bevestigd. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gynaecoloog vertelde me dat mijn eileider verwijderd moest worden. Een nachtmerrie die werkelijkheid werd. Zelfde middag nog opgenomen en 's avonds om 19.45 geopereerd. Het zou een half uurtje duren, daarna half uurtje op de verkoever en dan mocht ik weer terug naar mijn kamer. Echter duurde de operatie tot 22:45. Mijn vriend was onwijs ongerust omdat hij niks hoorde en het veel langer duurde dan gepland. Uiteindelijk kwam ik dus rond 23.00 weer bij en kreeg ik 'goed' nieuws... Mijn 'kippenhok' was nog compleet. Eileider gespaard, simpelweg om het feit dat de zwangerschap ingenesteld was bovenop mijn eierstok. Dat weefsel is dus weggehaald en naar het lab gestuurd voor onderzoek. De reden dat mijn eileider vergroot was, is bloed en vocht wat zich daar is gaan ophopen naar aanleiding van het weefsel. Als het HCG zou kelderen na de operatie hoefde ik niet nog een keer onder het mes, was het gelijk of hoger, dan zou er nog een operatie volgen. Volgende ochtend weer bloed geprikt om HCG te bepalen en deze was dus binnen nog geen 24 uur gekelderd naar 4000. Klein feestje dus, want dat gaat de goede kant op. Maandag moet ik weer heen, dan moet het weer gezakt zijn, als het niet is gezakt, woensdag weer, als het woensdag niet gezakt is moet ik een aantal dagen aan de chemo pillen. Maar de gyn verwacht het niet, want het was nu al zo drastisch gekelderd dat ze denkt dat het wel goed zit. Lang verhaal kort dus.... K.*.T. Nu heb ik twee a-symmetrische sneetjes onderin mijn buik en een kapotte navel... :x (ik vroeg aan de dokter of hij meteen wat vet weg kon zuigen, maar hij had weinig humor en zei met strenge ogen: Daar is dit geen operatie voor) Ik loop als een oud wijf met artrose, stijf en strontverkouden van de kou in de OK en heb de pijn een klein beetje onderschat, maar we zijn weer thuis