Zojuist de laatste test gedaan zodat ik wat testen over heb voor volgende ronde al hoop ik dat dat natuurlijk niet nodig is. Maar deze was een stuk lichter als die van de week. Nou inderdaad smeetjuh, wanneer is jou nod? Ook zo rond 30-08 lijkt me dan, al ist altijd afwachten als je net gestopt bent met de pil
Hey meiden, hoe is het hier? Las een naar bericht van MZ Sterkte.... binnenkort hopelijk meer duidelijkheid en daarna maar op naar een mooie beeb! Knuf! Spannend Happy, hoe minder je ermee bezig bent hoe beter volgens mij, haha, misschien toch nog een extra lapje stof bestellen Vlinder, hoe is het? Klaar voor de volgende ronde? Evie heeft goed geklust! Sorry voor de mensen die ik vergeten ben! Hier afwisselend constipatie/diarree en een hele hoop rare kwaaltjes. Maar over paar dagen pas testen.
Vervelend Pippers, maar hopelijk zijn het kwaaltjes die leiden naar een goed resultaat? ^^ Ja, ga maar van uit dat het rond 3-9 zit dan, 14 dagen later dan eisprong. Ik zie het wel XD...
Jaaa ik ben de hele dag al hyper. Vanavond mijn digitale testen gekocht, de eerste ga ik doen zodra ik een duidelijke test heb. Zie dat iedereen druk aan het klussen is? Ik verwacht een flink aantal positieve testen over twee weken!
Ja, nu wachten, heel vervelend. Wat gaat de tijd dan langzaam. Spannend melliemuis, ik hoop voor je op een goed resultaat, wanneer denk je de cb test te doen?
@melliemuis, gefeliciteerd!! Super nieuws! @pippers, hopelijk betekenen die kwaaltjes goed nieuws! Ik ben zeker klaar voor deze rond. Ik ben er niet zoveel meer mee bezig als de eerste ronde en heb er meer vertrouwen in. Ik ben er nog niet uit of ik deze ronde ovulatietesten wil gebruiken, ik heb ze wel in huis. Maar vl en ik kunnen toch niet van elkaar afblijven de laatste tijd dus ik kan niet wachten op de vruchtbare dagen haha. Helaas moet ik een week extra geduld hebben maar dat is een extra week carpaccio en wijn haha.
Melliemuis we;ohwgohsghlluiwhkbjg Gefeliciteerd!!!!! Yeah @ Vlinderbaby whahaha, I like the way you think
Haha bedankt iedereen! Nu het begint door te dringen word ik toch een beetje bang. Maar ga er van proberen te genieten.
Gefeliciteerd Melliemuis!! Super voor je! Heerlijk om zo'n test in je handen te hebben! Hoeveelste ronde was dit nou voor jou???
Gefeliciteerd melliemuis! Zijn er hier ook dames die temperatuur meten? Ik heb ovulatietesten besteld en kon daar goedkoop thermometer bij aanschaffen. Is temperaturen onder de oksel goed genoeg? En moet dat ook op vast tijdstip? Moet me in dat temperaturen nog beetje verdiepen.. Weet ook niet goed of ik dat wel wil, misschien ben ik er dan wel weer te druk mee bezig.. Mja aangezien m'n cyclus nog wel wat verschilt geeft het misschien wel duidelijkheid
Ik doe het niet, volgens mij kan je oraal of anaal meten maar wel gelijl zodra je wakker wordt en nog niks anders gedaan hebt, dus ff wc gaan is al weer te laat, ik denk zelfs dat de wekker uit zetten al te veel is
Ik had ook zo'n pakket met thermometer. Ik meet wel in de ochtend en soms tussendoor. Dit voornamelijk om wat meer inzicht te krijgen over mijn eigen lichaam . Ik meet gewoon onder mijn tong, misschien niet het meeste accuraat, maar voor mij prima. Zoals ik eerder aangaf ben ik een beetje bang voor een ontsteking, dus ik houd mijn temperatuur gewoon even in de gaten
Hey meiden Gefeliciteerd aan de zwangeren onder ons Aan degenen op het wachtbankje: nog veel succes met wachten. Ik zou dinsdag of woensdag mijn NOD hebben. Het duurt allemaal zo lang en hoe dichter het komt, hoe banger ik ben voor een teleurstelling Ik heb sinds mijn eisprong superveel last van mijn darmen, opgeblazen gevoel ed.. Soms ik denk ik dan: het kan toch niet anders dan raak zijn en dan soms slaat die enorme twijfel weer zo toe :s Nog even geduldig wachten zeker? Wanneer zouden jullie testen?
Nogmaals gefeliciteerd Melliemuis! Echt geweldig nieuws natuurlijk Hier vanmorgen duidelijk ongi..... Beetje jammer, zeker naar aanleiding van alle misleidende symptomen. Daar geloof ik dus niet meer in Volgende ronde dan maar....