Ook vanuit hier weer goed nieuws. Omdat het vorige gesprek zo goed verlopen was en de vrouw zo enthousiast over me was, hebben ze besloten het risico te nemen met me! Ik kon kiezen uit twee contracten, eentje voor een vast aantal uren voor drie maanden of een flexcontract van minimaal drie uur voor een jaar. Gezien ik de vastigheid wel kan gebruiken, heb ik na de bevalling in elk geval nog werk na de bevalling. Ik heb dus gekozen voor het flexcontract, dit kan nog wel omgezet worden naar een normaal contract. Ik moet de laatste week van maart even bellen voor de planning en m'n referentie word nog wel even nagelopen, maar het ziet er naar uit dat ik werk heb! Eindelijk een werkgever die in mij gelooft en niet alleen een risico ziet. Ik ga vrolijk het weekend in, in combinatie met dit heerlijke weer, en jullie??
Yeah Mirte You're not the dirty slut you thought you were! Nee gein Super Yeah woman, weer een week overleefd! Nog paar weekjes te gaan! Super nieuws Iloon Goed voor elkaar!!! Nog even 'genieten' van je vrije dagen en dan lekker aan de bak Ik ga vanavond naar een verjaardag, morgen naar een bruiloft (alleen receptie) en zondag naar mijn schoonouders. Vol weekend dus
Hoi meiden, hier ook weer eens een berichtje van mij! Ik lees wel alles hoor, maar ik ben gewoon niet zo'n actieve internetter ofzo.. Alle zwangere dames doen het goed! Woman, zuur van je nierstuwing, maar fijn dat het nu redelijk te doen is! Je verlof komt in zicht hoor! Esmee ook weer voorzichtig aan het werk en Ilona een nieuwe baan! Super! En Isa, je bent een bikkel! Zo helemaal alleen en je man op zee, dat is echt niet makkelijk! Respect! Muzieknootje, jou geef ik een hele digitale knuffel! Eindelijk schot in de zaak en dan krijg je dit er weer bij.. Ik hoop dat je lichaam snel helemaal hersteld is en dat de eerste terugplaatsing gauw kan gaan plaatsvinden! Mirthe; fijn dat je bloedonderzoek goed was Toch een soort opluchting, haha! Nu hopen dat de rest van de onderzoeken ook goed nieuws brengt en dat jullie toch snel zwanger mogen zijn! Pipperssss, je krijgt het ook wel voor je kiezen hoor.. Pfoe.. Knap hoe positief je blijft! Na 1 maand verplichte rust er gewoon weer tegenaan hoor, zou ik ook doen En een kerstkindje is superleuk! Daar gaan we voor! En Vlinder, hoe is het met jou? Ik heb al een tijdje niks van je gelezen... Hopelijk gaat alles goed! Hier gaat het verder wel z'n gangetje. Ik heb momenteel veel bekkenklachten. Zo'n 10 jaar geleden heb ik een naar ongeluk met mijn pony gehad waaraan ik bekkenproblemen heb overgehouden, dus het was eigenlijk wachten totdat nu de klachten ook zouden beginnen. Gelukkig kan ik op mijn werk wel een stapje terug doen, dus dat is fijn! Verder krijg ik nu bij elke controle een groeiecho, omdat mijn kleine man een zeer groot hoofd heeft (meer dan 2 weken voor op groei). Ik heb dat ook en mijn vader ook, dus het is een familietrekje, maar in combinatie met mijn scheve bekken levert mij dat eventueel een medische indicatie op voor de bevalling.. We zien wel wat het wordt.. Ik maak me er niet zo druk om En het is alleen maar leuk dat ik nu elke paar weken even mag spieken, hihi. Bovendien liggen z'n benen ook 2 weken voor op groei, dus ik krijg gewoon een lang en slank kind Verder ligt hij al een tijdje met z'n koppie omlaag en ligt hij sinds afgelopen week ook al best wel diep. Verloskundige gelooft niet dat hij nog gaat draaien, dus dat is alvast fijn! Geen stuit dus! Nou het is een heel verhaal geworden, haha! Volgende week weer lekker weer dames! Dat het voorjaar ook maar veel vruchtbaarheid mag brengen
Heeey Zus Wat fijn om weer wat van je te horen! Vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt, maar dat was dus wel te verwachten haha. Hopelijk blijft het beperkt en kan je nog wel een beetje je dagelijkse ding doen! Lekker vooruitzicht dat hij al goed naar beneden ligt met zijn koppie Alleen wat minder dat zijn koppie zo groot is! Wilde je sowieso al in het ziekenhuis bevallen? Dan is het wel prettig dat je de medische indicatie al hebt ^^ Hoef je je daar geen zorgen om te maken.
Heey Zus! Fijn dat het goed gaat, goed dat hij al met zijn koppie naar beneden ligt! Wel balen van je bekken.. Gelukkig kan je op het werk rustig aan doen. Ik ben gister weer naar de fysio geweest, ze heeft mijn heup/rug losgemaakt. Dat deed PIJN maar was daarna wel stuk soepeler! En heb nog wat tips gekregen hoe ik mijn spieren het beste kan gebruiken + houdingen voor als ik toch moet bukken of tillen. Dus dat was fijn. (dat ik nu grieperig ben en dat mijn schouder weer vastzit negeer ik even) Vandaag weer aan het werk. Heb net een nieuwe buikfoto gemaakt, staat in de besloten groep! En ojaaaaa gister kwam er melk uit mijn tepel whahahaha! Dat was echt een bizar gezicht
yaay ilona wat goed! lekker weer aan de bak! zus, vervelend van je bekkenklachten maar wel fijn dat ze je met extra echo's in de gaten houden hoe is t met vlinder? en muzieknootje? alweer wat bijgekomen? nog nieuws over de planning? lekker weekendje smeetjuh!
hahaha squirter nou net 2e dag ovulatietestje gedaan en een knaller had ik hem toch bijna gemist! en t is wel vroeg, zit op dag 13, vorige keren was de knaller rond dag 18! even mn temp in de gaten houden, maar dan zou mijn NOD eind maart zijn ipv begin april.
Hoi meiden, Hier weer een update... Ik werd toch redelijk snel ongesteld, dag 32. Volgens mij heb ik een korte lf van 9 dagen, misschien maar even een ronde testen... Als dat zo is dan even vragen of het kwaad kan.. Verder was het even slikken, had zelfs gespuugd in de morgen en zere borsten dus dacht dat het raak was.. Maar paar tranen (voor het eerst echt verdrietig, was toch best overtuigd) gelaten en toe. Weer verder.. Verder gaat het hier goed, druk en weer op dag 11 dus dat gaat vlot! Muzieknootje, dikke knuff meis., ik begrijp dat het gewoon heftig blijft om geconfronteerd te worden met een "verloren" maand, maar er zit echt schot in de zaak! Ik hoop dat je snel een terugplaatsing hebt, weet je al meer? Isa, het ging even lastiger dus.. Klinkt ook pittig hoor. Maar nu gaat het weer beter dus? Fijn! Wat gek melk uit je (.)(.) haha! Smeetjuh, lukt het om het werk van je af te zetten? Nog een leuke jurk gevonden voor de bruiloft? Woman, hoe gaat het nu met jou! Wat gaat het snel toch? Zus ik schrijf ook niet zo regelmatig, maar altijd leuk van je te horen! Klinkt toch ook pijnlijk, is het nog te doen? Ilona, super van je baan zeg., yeahhh! Mirte, welkom terug in nl haha. Nogal laat he... Wat fijn dat de onderzoeken opschieten en fijne uitslag gehad. En ook nog een vroeg ei, top! Pippers, hoe bevalt het allemaal op je werk? Sorry als ik iemand vergeet, maar ik vind het fijn om niet steeds op de site te komen en er mee bezig te zijn. Maar dan mis ik jullie allemaal toch en dan kom ik toch even spieken hoe het met iedereen is. En de ei-tijd nadert langzaam en dan ben ik er weer wat meer mee bezig Liefs
pasen komt vroeg dit jaar ei is gewoon al geweest, en zo zit je dan ineens weer op t wachtbankje... zo snel gaat dat. nod schuift ook weer terug naar maand maart, dus ik ben happy de peppie hopenlijk dan eindelijk een xtje raak...? *duim duim*
Mirte ik hoop ook voor jullie dat het raak is! Gewoon nog ff net voor MM aan!! En anders weet ik zeker dat ze jullie kunnen helpen! Hoe gaat het met muzieknootje? Hier gaat het z'n gangetje. Als ik medicijnen neem geen last. zodra ik stop komt het weer opzetten. Na een werkdag wel erg moe mja hoort erbij denk ik.. heb een buikfoto overzicht geplaatst in ons cluppie! Je kan als het goed is mijn foto's alleen zien als je vriendjes met mij bent!
Helaas, door een slechte referentie is mijn mogelijk nieuwe werkgever weg gestapt van het mogelijke contract. Ik probeer eerst nog manlief te spreken, maar inmiddels weet ik wel (na overleg met een paar meiden ) dat ik mijn slechte referentie wel ga verdedigen. Voel me toch zwaar genaaid..:x To be continued dus..
he bah jeetje Ilona wat shit!! Was er bij vorige werkgever iets niet goed gegaan dan ofzo? Inderdaad ik zou mezelf toch minimaal daar tegenover willen verdedigen.. zou toch van de zotte zijn dat je door 1 negatieve referentie geen werk meer zou kunnen krijgen :s Als ik dat nieuwe bedrijf was zou ik sowieso ook even jou kant van het verhaal willen horen!
Nou echt iets niet goed gegaan is het niet, maar manager lag mij niet of andersom.. maar nooit harde bewijzen voor gehad of iets dergelijks. Meer qua houding. Kwam qua referentie erop neer dat ik mij te vaak ziek gemeld had en zij het idee had gehad dat ik dan toch mogelijk had kunnen werken. Ik heb nog naar de beste man gebeld van het mailtje, maar hij kon het ziekteverzuim en de zwangerschap niet als risico hebben, gezien ik op een afdeling zou komen te werken waar juist mensen nodig waren vanwege 2x zwangerschapsverlof. Hoewel ik zijn positie geheel begrijp (hij bekijkt het niet persoonlijk maar schat het risico te groot in), heb ik weinig begrip voor mijn referentie. Want ik kreeg het idee dat ze alleen dat aangekaart heeft i.p.v. mijn werkhouding en werkzaamheden die ik (naar mijn idee) altijd goed heb uitgevoerd. Ik heb (op idee van m'n schoonzus) nu al meerdere malen met P&O gebeld van mijn oude werkgever voor een getuigschrift, maar krijg ze nog niet te pakken. Wel heb ik nog een uitzendbureau benaderd wat geïnteresseerd was desondanks de zwangerschap, en die moet ik morgen even terug bellen. Manlief wil ook dat ik gewoon bij supermarkten ga vragen voor kassa werk, maar het voelt onder m'n niveau..
Hey allemaal! Hier weer even een berichtje.. Eerst even op iedereen reageren: (en hopen dat ik niemand vergeet) @ilona: ik duim voor een goede afloop op dit verhaal.. Wat vervelend meis! En totaal niet verdiend zo'n referentie @esmee: het drukke weekend overleefd? @zus: wat vervelend van je bekken! Probeer maar wat rustig aan te doen. @isa: hoe is het met je verkoudheid/griepje en je schouder? @mirte: alweer op het wachtbankje! Dat gaat snel! Ik duim voor je! Wanneer is je NOD nu precies? @woman: nog een paar weekjes, echt aftellen nu! @pippers: hoe is het nu met jou? @vlinderbaby: volgens mij is je ei-tijd bijna! Veel klusplezier! Morgen hebbe we controle bij de gyn en ook bij de longarts. Dus ben benieuwd! We hebben een berg vragen voor de gyn zoals oa wanneer de terugplaatsing precies zal zijn en hoe dit dan in z'n werk gaat. Grr kon ik deze weken maar snel doorspoelen ofzo.... *mn geduld is even op!!!*
wat giga k*t ilona! vind t onbegrijpelijk van je oude baas! fijn dat t weer beter gaat woman! Muzieknootje, ik hoop dat je morgen antwoorden krijgt! Mijn nod is nu 29-3. Ik duim nog steeds! t zou zo fijn zijn als de mmm ons bespaart wordt, maar zie er (nog) niet tegenop. We gaan het zien
Ik hoop het ook zo voor jullie Mirte! De MMM bestaat vooral uit spanning en wachten, wachten, wachten.. Totaal niet meer zo'n roze wolk gevoel.. Maaaaaaaaaaar dat verandert natuurlijk direct als we zwanger zijn . Net al op controle geweest bij de gyn. Volgende maand een terugplaatsing dus dat wordt ergens rond de 20 april vermoed ik. Al ligt het wel aan m'n ongesteldheid, en die verwacht ik rond 6 april. Want er is nog een kans dat m'n cyclus nog niet goed zelf op gang is gekomen en dan moet ik bellen en krijg ik daar medicatie voor. Nu dus afwachten tot de rode duivels en dan zie ik die hopelijk zeker 9 maanden niet!
Muzieknootje, o spannend weer! Hopelijk goede cyclus, goede terugplaatsing en dan jouw roze wolk! Ik gun hem je enorm! Mirte, echt fijn zeg zo'n korte ronde! Hopelijk ook de ronde, het zou zooooo mooi zijn nog net voor de mmm. Ilona, je weet wat ik van die referentie vind en mag hier niet schelden... Gelukkig wel weer een uitzendbureau met interesse.. En over achter de kassa zitten... Tja ik weet niet wat ik zou doen. Tegen, je bent minder beschikbaar voor sollicitaties en ander werk en het is niet waarvoor je gestudeerd hebt. Voor, je werkt wel en altijd goed voor je c.v. Dat je iets doet. Woman, wat vervelend dat je er zonder medicijnen wel last van hebt. Maar gelukkig werken de medicijnen wel. En idd, moe zijn hoort erbij. Neem je wel je rust? Ik ga zo snel naar je buikfoto kijken! Hier voor het eerst een onde met testen. Gisteren niets, vandaag een streepje. Als het goed is komt mijn ei over twee a drie dagen, ik ben benieuwd!
Kan ff niet slapen dus maar internetten... Vlinder goed testen en als ei in de buurt komt 2 keer per dag! Aangezien je gister nog helemaal geen streep had zou ik je ei nog wat later verwachten, maar misschien lopen de testen bij jou ook wel heel snel op.. Muzieknootje ik ga duimen voor een terugplaatsing in april! Ik had gister controle bij de gyn.. eerste wat ze zei is dat ze wil dat ik stop met het preventief slikken van de buscopan ze wil toch niet dat ik nog zo'n lange periode dat gebruik.. moet als ik pijn heb het gewoon proberen met paracetemol en als het echt niet wil mag ik een buscopan gebruiken. Verder het advies gekregen om minder te werken. Dit ivm mn nieren en omdat ik veel harde buiken heb.. gister ook half uur aan de ctg gelegen maar dat was gelukkig allemaal goed. Heb ook nog weer een groei echo gehad en die kleine groeit (te) goed.. geschat werd dat die in 2 weken tijd 600 gram is gegroeid tot ongeveer 1750 gram. Daarmee ligt het boven de p95 (95 procent van de baby's is met deze termijn kleiner en 5 procent groter). Daardoor mag ik nu weer vrolijk wat extra onderzoeken doen dus mag me om 7.45 in ziekenhuis melden voor de welbekende heerlijke suikertest :s Lag net dus al 'fijn' te dromen dat ik straks een reus van een kind krijg! Beetje geruststelling is dat mn neefje op p97 werd geschat en die is met 38 weken geboren en woog nog geen 4 kg.. Dus was helemaal geen grote...