Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Sorry Sammeke, we mogen niet aangeven in de topic titel dat we vol zitten, maar we zijn een aardig hecht groepje geworden. Het is anders niet te overzien en bij te houden hoe het met iedereen gaat. Hoop dat je dit begrijpt. :)

Er is vast wel weer een groep gestart waar je gezellig mee kan kletsen en elkaar op de hoogte kan houden van deze spannende tijd! ;)

2. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Pippersssssssss :$:D
    Ik testte ook met 8 of 9 DPO positief en zie mijn onderschrift, het kan ook goed gaan!! En het is inmiddels april, dus dan zou je pendel (toch?) ook uitkomen en krijg je een bijna-kerstkind!

Ik duim voor je hoor!

Hier morgen weer controle bij vk en groei echo, ben benieuwd :)

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    oooh spannend zus! Ik ben benieuwd! Ik mag vrijdag weer! Kga vragen om uitdraai van alle gegevens of dat ik even alles mag noteren! :) Hoe zal het gaan met onze reuzekindjes? :D
    hoop dat je snel oplopende testen hebt pippers!

4. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Wij zijn weer goedgekeurd:D!
    Moet wel echt rustig aan doen met die harde buiken. Ook weer ff lekker potje gejankt. Nog 5 daagjes werken (ben helemaaal niet aan het aftellen;) ) dus hoop dat ik dat nog volhoud. En anders moet ik me echt ziekmelden zei ze.
    Bloeddruk was mooi laag 110/68.

Ik houd ook vocht vast nu! Oehh ik schrok ervan laatst, plaats zo wel ff foto van mn voet (na een middagje stad) in de besloten groep. En heb ook carpaal tunnelsyndroom, oftewel hele tijd slapende handen...irritaaant!

Vk schrok niet van de grootte van de baby (op papier, echo doen we bij een aparte echopraktijk), maar wel ff in de gaten houden dat de groei niet weer zo'n grote sprong maakt. Dinsdagavond heb ik weer groeiecho. Hoofdje ligt mooi laag en baby beweegt ook lekker veel en hartje klonk goed:)

VL komt over een maand thuis, hij is nu 5 weken weg. We zijn over de helft!

Woman ik kreeg een hele uitdraai met grafieken en al mee voor de vk, doen ze dat bij jou niet?

Spannend Zus!! Ben benieuwd!

5. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ehhh glitters, zand... gras, lovertjes, stuifmeel...
    Als je nu niet volgeplakt bent Pippers :D

Wat goed om te horen dat je weer bent goedgekeurd Isa ;) Goed aan jezelf denken hoor, werk je niet kapot! Ze moeten straks ook vervanging voor je hebben, dus of dat nou iets eerder is maakt dan ook niet meer uit! Kunnen ze beter nu even iemand inwerken en kan je alvast wat minderen.

Spannend Woman :D Dit keer alles zwart op wit :D Maar het zal vast goed zijn :)

Het etentje was leuk Vlinder ^^ Zusje was erg verrast. Zelfs toen iedereen er stond had ze niets door ;)
    Droog als een woestijn... wat moet ik me daarbij voorstellen? :p Dat als je niest... :p Nee gein. Hoeveel dpo zit je nu?

Pippers, ik ga echt gek worden als je nu alweer zwanger bent hoor! Hahaha nee, ik gun het je van harte en hoop dat als je zwanger bent, het een plakbeeb is! Je test ziet er veel belovend uit, maar eerst maar even afwachten wat er over een paar dagen op de kv staat.

Spannend Zus! Laat je ons weten of alles weer goed was? ;) Maar dat zal vast wel! Hoe voel je je verder?

Iloon, hoe gaat het met jou? Inmiddels coma slaper? :p Wel lekker dat je weer aan het werk bent!

Hier gaat het goed ^^ Het nakijk geweld weer overleefd (ook meteen als een gek aan de slag gegaan, kan normaal de discipline niet opbrengen). Ik ga dus een relaxed paasweekend tegemoet! Ik moet morgen weer op controle komen, maar verwacht geen gekke dingen (behalve reuze kinderen na, kan niet achter blijven :p).
    Hier wel veel last met slapen van mijn bekken, helaas kan de mensendieck dat niet verhelpen. We proberen zoveel mogelijk oefeningen te doen om het te beperken. Voor de rest gaat het super ^^ De baby voel ik de hele dag door draaien en woelen en hier een daar een flinke schop. Gek idee dat het alweer meer dan 30 centimeter groot is!

6. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Zus :D Maar hoe waren de testen erna en wanneer heb je weer getest...?

Ik kreeg van Z&K terug dat er geen verschil in mag zitten in de cassette en de dipstick omdat ze beide even gevoelig zijn.
    Het kon aan mijn concentratie urine liggen zeiden ze....

Spannend, morgen weer check up! Houden ze het hoofd nu ook extra in de gaten?

Woman ook alweer snel op check!
    Thanks, ik hoop het ook.
    Ik vind het allemaal wat spannend nog nu....

Jeej Isa, weer goedgekeurd.
    Inderdaad, hou het in de gaten en ga jezelf niet overbelasten want daar heeft niemand wat aan. Wat Esmée zegt, ze moeten je straks langer missen dus die paar dagen zullen het hem niet doen ;)

Esmée ook weer op check.
    Lekker rustig het weekend in, lekker hoor!
    Hopelijk hou je het nog even uit zo met je bekken, klinkt niet prettig, zeker niet met slapen.... -_-

En als het allemaal goed blijft gaan dan sorry.... JA weer zwanger :p Ongelofelijk vind ik het, ik schrik eerder van een witte test dan van een gekleurde test tegenwoordig whaha....
    En dan maar heel hard duimen voor een gezonde plakker, want ik vind dat dat nu wel een keertje mag. (of 2, ook goed... :cool: )

7. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Oeeeeeee Pippers!! Spannend meid! Ik strooi nu ook alles wat roze is jouw kant op! *blijf plakken kleintje, blijf plakken kleintje, je bent zo welkom!*

8. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Pippers, ik heb gewoon elke dag getest hoor, haha! Ik heb totaal geen zelfbeheersing. Ik heb getest met kruidvat 2v5 en de dipsticks van Zwanger&kids.

Ik ben weer terug van de verloskundige. Bloeddruk was netjes 110/70. Buik groeit hard; aan de grootte van mijn buik kunnen ze steeds niks zeggen over de baby. Al vanaf het begin is mijn baarmoederstand veel te ver in vergelijking tot mijn termijn. Baarmoeder zit nu echt tot mijn ribben, vandaar dat ik 's avonds ook niet meer mijn schoenen uit krijg ivm een bilpartij wat in mijn ribben, maag en longen duwt :p

Hoofd groeit gewoon door in z'n eigen ritme, veel te groot dus, haha! Kwam nu uit op 35 weken. Hersenen ook 35 weken, dus gelukkig geen waterhoofd maar gewoon een slim kind :D Benen lagen weekje voor op groei en buikje precies op termijn. Geen indicatie gelukkig om alsnog een suikertest te moeten doen (glucose meet ik af en toe zelf op mijn werk en is altijd normaal).
    Over 2,5 week weer afspraak en dan krijg ik weer een groei echo, he vervelend :p

Esmee: leuk dat jullie je zusje zo hebben verrast! Heerlijk dat ze niks doorhad, haha.

En Isa; rustig aan doen hoor! Het is het niet waard dat je op die laatste 5 werkdagen jezelf nog over de kop werkt. Zoals Pippers en Esmee al zeggen: straks moeten ze je ook missen, dus denk vooral lekker aan jezelf!

Ik moet nog 2,5 week werken, nog 10 diensten. Mijn nichtje van 6 heeft een soort aftel-kalender voor me gemaakt :D

9. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Weer goed nieuws dus Zus!
    Gelukkig gewoon een goede groeier en geen indicatie voor suikertest.
    Wat lief van je nichtje die aftel kalender!

Ik heb inmiddels ook al weer twee werkdagen er op zitten, man wat was ik gesloopt!
    Morgen gaan we eerst weer naar de uroloog voor manlief, voor controle want vorige leek de niersteen er nog te zitten.. Maar dat was niet geheel duidelijk te zien.. En daarna hebben we afgesproken met m'n schoonouders bij de Ikea voor de meubels.
    Ik had al gekeken naar meubels en wat uitgezocht en toen we laatst bij m'n schoonouders waren wilde m'n schoonpap even laten zien wat hij gevonden had.. En die zat alweer een prijsklasse hoger, maar m'n schoonpap kijkt heel bouwkundig ernaar en wilt natuurlijk het beste voor N kleinkind. Dus we gaan het zien!

Ze reageerde teouwens wel leuk op het nieuws van het geslacht van de beeb. M'n schoonmam begon weer te huilen (en ik erbij) en m'n schoonpap glunderde helemaal. Daarna moest ik maar de babykleertjes van m'n man plunderen, dus een groot deel heb ik nu in huis.
    Ook een vriendin heeft al kleertjes gegeven, dus ik ben al een eindje qua kleertjes :D

Mijn shopverbod staat nog steeds, sowieso tot m'n verjaardag (7 mei) omdat lief wilt voorkomen dat we teveel van hetzelfde gaan krijgen.
    Wel jammer maar het is nog maar een paar weken ;)

10. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ilona wat leuk dat je schoonouders zo reageerden! En wat leuk meubeltjes uitzoeken! Veel plezier!!

Zus top dat je weer bent goedgekeurd!
    Isa, inderdaad rustig aandoen! En uhm niemand is onmisbaar op het werk! En als het niet meer gaat, gaat het niet! Er groeit een wondertje in jou en dat heeft nu prioriteit! En ff flink huilen mag hoor! Man ik moet er niet aan denken dat mijn vriend nu een paar weken weg zou zijn! Nog eventjes en hij is er weer en dan nog eventjes en dan komt jullie wondertje!

Pippers worden jouw testen al duidelijker??

11. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Esmee lekker een rustig paasweekend! Vervelend dat jij ook zo last van je bekken hebt:(
    Hoe was de controle gister??

En Pippers heb je alweer getest? Of wacht je tot je NOD, is ook bijna toch?

Muzieknootje, rode duivels al in zicht?

Mirte is de vloedgolf bij jou wel minder geworden? Over 5 dagen echo!!

Woman vandaag controle! Laat je weten hoe het ging?

Zus mooi dat het allemaal goed is en dat je geen suikertest hoeft te doen! Wij krijgen gewoon allemaal superslimme gezonde kinderen :D

Haha Iloon shopverbod :D. Wat dat betreft is het een voordeel dat mijn vriend er niet is haha, die heeft echt niet door wat ik nu allemaal in huis haal :p
    Maarr 7 mei is al bijna! (Ik ben 5 dagen na jou jarig! Ik word dan 30 :$)
    Superlief van je schoonouders, leuk zulke reacties:)

Hier gaat het goed. Mede door jullie lieve reacties en standje van de vk heb ik me nu voor 50% ziek gemeld. En idd, nu kan het ineens wel geregeld worden.
    Vandaag nog een laatste lange dag! Morgenmiddag drie uurtjes en volgende week nog drie ochtenden, dan is het klaar!
    En helaas ook definitief. Ben namelijk mijn baan kwijt :x Ik vertel verder in de besloten groep!

12. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Even ego... Moet zo weg naar de dierenarts met mijn paard :D

3 dagen voor NOD...
    Nu maar duimen dat t op blijft lopen :D
    En blijft plakken natuurlijk :pb

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,6 KB
      Weergaven:
      3
  13. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland

Woehoe!! Ik zie m!!

14. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik zie hem ook! Inderdaad hopen dat het wel nog wat duidelijker wordt! Wanneer ga je weer testen?

Ondertussen heb ik mega eelt op m'n duimen! Maar we duimen nog even door. ;)

15. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Whahaha Isa, ik zie bij jou echt een kamer voor me die helemaal vol staat met gekochte spullen :p
    "Hai schat...ehh, verrassing?"

Wel $#%%&* balen van je baan...

En ik zie em Pippers :D

16. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Pippers ziet er goed uit voor 3 dagen voor nod.
    Ben vanmorgen weer goedgekeurd bij de verloskundige in ziekenhuis. Placenta ligt niet meer voor de uitgang.
    Kleintje groeit nog steeds als een malle.. Werd nu geschat op 2400 gram :s hopelijk gaat het toch nog wat minder snel groeien want zo gaat het richting de 10 pond... Ach ja hij/zij doet het in elk geval goed!
    Kindje was mooi actief ik voelde het bewegen en op de echo zag je het bewegen.. Verder kon je zien dat hij/zij slokjes vruchtwater aan het drinken was, grappig om te zien! Beeb heeft het in elk geval goed in m'n buik!

17. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Thanks allemaal, ik zag dat ik echt de grootste bagger foto had geüpload :p Maar hier nog even een betere (denk ik)

Isa, wat onwijs K**!
    Ik ga even inhoudelijk reageren in het besloten gedeelte.
    Maar hey, de gezondheid van jou en je kindje gaat voorop... Knuffel!

Woman, wat goed! Dus je bent ook weer helemaal APK gekeurd.
    Lijkt me echt geweldig om te zien op de echo en zeker ook het voelen :D

Iloon word dik verwend door der schoonouders zeg hey!
    Ik denk dat de mijne eerst 5 keer hun rekening gaan checken :p
    Maar goed, ze hebben er al twee, dus het nieuwe is er af.
    Leuk man al die kleertjes van 'vroegah' wat dat betreft is babykleding wel een beetje hetzelfde als 25 jaar geleden, lekker makkelijk dus voor de beeb :D

Esmee, vervelende irritante bloedzuigende pesterigeBOLLE RUPS
    (she'll get it.... :cool: she knows why.... :p )

Verder duimen we vrolijk door, met een beetje mazzel een echo over 3 weekjes :) Ik ga dinsdag de gyn bellen als de testen mooi oplopen.
    Zondag maar weer testen.

Thanks voor het duimen Muzieknootje :D Dat eelt maak ik weer goed met je als ik voor jou ga duimen met de terugplaatsing <3
    Zo spannend joh! Heb je al meer nieuws? Hoe gaat het met je ontsteking?

Bijgevoegde bestanden:

18. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ik houd ook van jou Pippers <3

19. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Vrolijk pasen allemaal :D Dat de kuikentjes maar goed mogen groeien en er een hoop bevruchte eitjes bij komen :D

20. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Fijne paashazen en prettige eieren!!:cool::D

Deel Deze Pagina