Hey meiden, Kort berichtje: morgen om 10:00 de echo. Ik schijt echt in mijn broek momenteel en hoop dat ik zo kan slapen Ik reageer morgen ff uitgebreid. Trustuhhh!
Ik kan wel janken..... Het zit én op de goede plek én het hartje klopt.... Ongelofelijk... 3 zwangerschappen en dit is de eerste keer dat ik een hartje zie kloppen. Ik heb voor, tijdens en na de echo gejankt als een klein kind. Van de zenuwen, van geluk en van opluchting. *roze wolk voorlopig* 11-5 hebben we de 9 weken echo
oooh pippers krijg kippenvel van je berichtje! Wat super fijn!! En wat fijn dat je met 9 weken weer een echo krijgt! hopelijk kan je nu een beetje gaan genieten!! GEFELICITEERD!!!
Woehoeeeee! Gefeliciteerd Pippers!!! Het is je ontzettend gegund meid! Hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten!
Ook weer check gehad bij de gynaecoloog. Mag weer terug naar de verloskundige, met opmerking dat ze de groei in de gaten houden. Kindje werd nu geschat op 3200 gram
Fijn dat je weer terug mag naar de verloskundige woman, maar het is inderdaad wel een flinkerd, die baby in je buik! Hij/zij heeft het gewoon heel erg naar zijn/haar zin bij jou! Andere dames: wat zijn jullie stil! Hoe gaat het met iedereen?
Ooh Pippers wat fijn!! Had tranen in mijn ogen toen ik je berichtje las.. Spannend woman! krijg je nu nog groeiecho's? Ik niet meer terwijl ik juist heel benieuwd ben hoe de groei doorgaat (aangezien baby laatst in twee weken tijd bijna 900 gram was gegroeid) Heb vorige week nog gevraagd hoe ze aan de 8 pond bij 40 weken kwamen, vk zei dat dat idd wel een heel voorzichtige schatting is, het kan heel goed 9 of 10 pond worden... Ben ff weggeweest, paar dagen bij een vriendin in alkmaar gebivakkeerd gezellig en woe en do bij vl aan boord geweest! Ze lagen even in NL met het schip. Hadden elkaar 8 weken niet gezien dus hij was in schock hoe enorm ik nu ben haha. Hij komt over 10 dagen thuis jeej! Zit momenteel wel ff in spanning, vanmorgen dacht ik "jeetje wat veel afscheiding" dus ik naar de wc, was het bloed . Dus ik heb de vk gebeld die is nu bij een bevalling maar ze komt daarna naar mij toe. Vind het wel heel spannend moest ook vet huilen van de schrik! Baby beweegt nog goed gelukkig. Ik houd jullie op de hoogte!
Ooh jeetje isa wat schrikken! Wat zei de verloskundige? Fijn dat je vl even hebt gezien! Aftellen nu en dan is hij fijn weer thuis
jee ladies wat gaat t hier hard, wat zijn jullie al lang zwanger! t einde in zicht! pippers!!! super nieuws!! ben zoo blij voor je! Isa hoe is t nu?! zal wel schrikken zijn ja! hier gaat t zn gangetje. Ik heb inmiddels zowat 8 echo's gehad om mijn ei groei bij te houden. 1e echo was goed, 1,2 cm dus groot genoeg om meteen te volgen, paar dagen later terug.... en toen hield ie op met groeien... dat heeft 1,5 week geduurt, voordat ie weer op gang kwam. Vanochtend weer geweest, zit nu op 2,5cm, maar ze weten nu niet of dat mn ei al is gesprongen of dat hij nog moet springen, dus dinsdag weer terug ik zit inmiddels al op dag 26, dus t wordt een lange cyclus deze ronde *zucht* ik zal volgende week dan nog bloed moeten laten prikken als mn ei is geweest, en dan zullen we de week daarna of nog een week later wel weer een afspraak hebben om te bespreken hoe t er voor staat en of we ergens hulp bij nodig hebben. We gaan t zien..
Hey allemaal!! Wauw, voor sommige zwangeren hier komt het einde van de zwangerschap al langzaam in zicht!! Spannend! Heb wel al zin in een sappig bevallingsverhaal . Pippers: whaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws, dat hebben jullie zeker verdiend! Isa: hoe was het bij de vk? Mirte: geeft het volgen nu met echo's jullie nu ook wat meer rust? ik hoop zo dat ze je straks kunnen gaan volgen met echo's voor de kleine in je buik! Ik duim voor je! Hier gaan dingen ook z'n gangetje. Afgelopen woensdag naar de gyn geweest, er werd gezegd dat m'n bms niet goed zou zijn en al heel even sprak m'n gyn over weer een maand wachten. Vandaag terug en ik had een andere gyn, deze gyn was positief. Vond dat m'n bms mooi dikker aan het worden was. Nu moet ik maandag weer terug en heb ik weer een andere gyn. (Maar die vrouw heb ik al eens 1 keer gezien toen ze dienst had toen ik in het ziekenhuis lag)
Hey meiden, Thanks allemaal! Ben ook echt helemaal blij. De gyn zei dat de kans dat het fout gaat bij zo'n sterke hartslag nihil is. Waarop ik pessimistisch zei; 'Tja, dat was bij de eerste ook zo' waarop ze zei dat ik niet wist hoe het hartje heeft geklopt met 6 weken... ook weer waar. Voorlopig ben ik positief! Woman, holy shit.... 3200 gr... dat was mijn geboortgewicht gek! Mooi ff in de gaten houden, altijd goed! Isa!! Hoe is het meid? Alles goed gegaan bij de vk? Alkmaar!! En dan kom je niet eens ff een bakkie doen ? Maar wel ff leuk dat jullie elkaar gezien hebben, even gezellig en socializen Zus, sorry! Ik zal weer eens wat socialer doen Maarruh... jij hebt dus duidelijk verlof Mirte, spannende tijden zo. 8 totaal... das best veel! Hopelijk heb je je ei goed kunnen benutten en is het gewoon deze ronde raak Muzieknootje! Hopelijk bouwt het allemaal goed op verder en mag je binnenkort weer meid, want je geduld wordt wel weer erg op de proef gesteld zo. Mijn duimen draaien voor jou!
Sorry late reactie!! Moest naar het ziekenhuis, hele rambam getest: bloed, ctg, echo in- en uitwendig en met de eendenbek (auw) Maar niks gevonden, ctg was perfect en had nog geen contracties dus mocht gelukkig om 19:30 weer naar huis! Verlies nog wel wat oud bloed maar zolang het niet weer helderrood wordt is dat niet erg. Voel me verder ook prima en baby blijft lekker druk
Wat fijn dat alles goed was Isa! Je zal wel geschrokken zijn.. Morgen weer een echo, hopelijk mag ik dan Ovitrelle spuiten! Grrr heb sinds vanavond laat ineens de zenuwen. (Lees: heb geen geduld meer!) Dalijk wordt het weer gecanceld. Dat wil ik echt niet! Pff nu snel slapen dan is het eerder morgen
Isa superfijn dat alles goed is.... Pfff wat een spanning dan ineens zeg. Nog een kleine twee weken en dan komt je vriend thuis toch? Muzieknootje hoe is het gegaan?
Jeeeeeeej! De vlaggen hangen uit hier! Vanavond Ovitrelle spuiten, dan is m'n ovulatie donderdag. Op 5 mei halen ze een eskimootje uit de vriezer en dan is de terugplaatsing op 6 mei! Echt zoooooo spannend! Heb nu al mega zenuwen haha.
Oooh muzieknootje wat een goed nieuws!! Kan me voorstellen dat je zit te stuiteren!! Hopelijk blijft het meteen plakken!!