Ik vind het zo verdrietig voor jullie muzieknootje Wens jullie veel sterkte! Wat fijn Woman, dat Stef het nu wel goed doet! En wat gek dat de een zegt dat het een twijfel geval is en de ander zegt 'nee dit is zo duidelijk als wat!". Gelukkig dat het een enorme verbetering is. Wel spannend zo zonder kraamhulp, maar dat kunnen jullie vast Aan de gang met het kamertje is inderdaad erg leuk Het wordt allemaal steeds echter en komt steeds dichterbij! Ben benieuwd hoe het met Zus gaat
Ah Muzieknootje, wat ontzettend naar! Ik had het jullie zo gegund om op die roze wolk te blijven! Begrijpelijk dat je je even terugtrekt. Veel sterkte! Woman, wat fijn dat Stef het nu zo goed doet! Vond je het niet akelig om te zien, dat klieven? Ik krijg er al de bibbers van als ik eraan denk! Hier nog steeds geen baby hoor dames. Ik had vanmorgen met hem afgesproken dat hij vandaag zou komen, omdat het zo'n mooie dag was. Maar tot op dit moment heeft hij er nog niet naar geluisterd en trappelt hij rustig door in mijn buik. Ach ik heb me er maar bij neergelegd dat ik uiteindelijk gewoon een watermeloen eruit moet gaan persen. Ik ga er dus ook niet meer op zitten wachten, want dan duren m'n dagen ellendig lang. Vandaag met vriend een loungebank en parasol gekocht en gister hebben we eindelijk de tuin helemaal afgekregen. We hebben er in totaal 3 volle dagen aan gewerkt de afgelopen 2 weken, met hulp van een tuinman en veel familie en vrienden. We hebben alles laten ophogen en opnieuw bestraat. Verder veel meer groen en bloemen en planten (de vorige bewoners hadden zacht gezegd geen groene vingers) en ik heb nu m'n moestuin. Gister de laatste planten erin gezet. Ik heb aardbeien, rode bessen, frambozen, een appelboompje en een perenboompje, ui, prei, rode pepers, paprika, andijvie, sla, spinazie en tomaten erin staan. Ik ben als een kind zo blij, haha! Donderdag heb ik weer controle. Ik hoop van harte dat ik te horen krijg dat hij in elk geval ietsje gezakt is en misschien dat ze dan ook wil kijken of ik al gestript kan worden!
Hello allemaal, Muzieknootje, ik vind het zo vreselijk voor jullie..... Het is en blijft zo verdrietig. Zeker nu jullie eindelijk die twee strepen op de hcg test zagen. Ik hoop dat jullie snel weer mogen en dat hij dan blijft plakken. Heel veel sterkte en probeer het een plekje te geven. Vergeten doe je het nooit..... Knuffel! Isa, jeetje, wat een gedoe meid. Zo zie je inderdaad.... een moederinstinct liegt niet. Maar wat een heerlijk smoeltje zeg.... Zo fijn dat je dan thuis bent en dat het genieten echt kan beginnen. Woman, jeetje.... klieven. Ik heb het ook gehoord van een vriendin haar zoontje...brrr het lijkt me zo akelig... Maar het is vaak zo voorbij. Spannend dat jullie er nu met zijn tweeën voor staan, maar ergens misschien ook wel fijn. Nu kunnen jullie lekker met zijn drietjes genieten. Jij hebt ook al zo'n onwijs knap mannetje... <3 Dus Zus...... Jij moet er ook een knapperd uitpersen hoor.... Nog heeeeeeel ffies en dan ben je aan de beurt. Ik hoop ook voor je dat hij gezakt is, dat mag nu onderhand wel een keertje Hier alles zijn gangetje, morgen weer echo... Hopelijk is alles goed. Dan is eindelijk de magische grens bereikt... De kans is klein dat het niet goed is, maar hij is er wel, dus ik schijt nog steeds in mijn broek Ik heb onwijs last van mijn onderrug en mijn billen/heupen... Als ik een kwartier sta of loop dan merk ik het al, en ik ben zo incontinent als de pest, dus lang leve de inlegkruisjes .... Oh en maagzuur...... maaaaagzuuuuuuurrr..... Maar verder niet te klagen
Goedenavond dames! Klieven.. dat zei me eerst niets maar na wat gespeur op onze grote vriend Google.. Brr.. maar als het nodig is om de kleine beter te laten drinken, dan is het helaas noodzakelijk. Muzieknootje, o meid.. Dikke knuffel.. Dit willen we voor niemand.. Heel veel sterkte meid! Zus, jij bent ook bijna aan de beurt. Hopelijk zakt je kleine een beetje en kan die knapperd er ook uit komen! Pippers, mijn duimen blijven draaien meid! So far, so good!
Hallo allemaal! Ik ben vandaag de allergelukkigste meid op de wereld! Alles is goed, compleet, zwaait, draait, doet de wave... alles <3 Zo ontzettend opgelucht dat deze keer alles goed lijkt... Blaas, maag, kaken, oogkassen, alles ziet er gewoon goed uit en dat geeft me zo'n ongelofelijk gevoel. Ik kan niet wachten, over 4 weken geslachtsbepaling Het mooiste cadeau voor mijn verjaardag, een gezond kindje in mijn buik
Whoehoe! Gefeliciteerd meid! Na alle ellende kun je nu lekker gaan genieten op je roze (of blauwe ) wolk! Ik ben heeeel benieuwd wat jullie krijgen. Eigenlijk moet er nu wel eens een keer een meisje komen hoor En gefeliciteerd met je verjaardag denk ik?
Hahaha jup! Thanks! Mijn verjaardag was min of meer bijzaak vandaag Maar de mooiste verjaardag ooit in ieder geval Ik doe mijn best voor een meisje, maar ik heb toch stiekem wel het gevoel dat het een jongen is Maar ik heb het altijd mis gezien de afgelopen voorspellingen, dus het zal wel een meid zijn Wil je baby nou al een keertje zakken of hangt ie nog vrolijk in het midden?
Waaaaaauw Pippers! Wat bijzonder moet dat zijn om een compleet klein bewegend mini-mensje in je buik te zien. Hij of zij zit daar nu heerlijk! En ik denk echt deze keer een meisje! Oh en van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dubbel geluk en dat hebben jullie ook dubbel en dwars verdiend! Hoe gaat het met je Zus? wanneer komt die knapperd op deze wereld? Komt maar snel kleintje, jouw papa en mama wachten op jou! Woman en Isa: hoe gaat het nu met jullie? En met de kleine man? Mirte: m'n duimen draaien overuren voor jou! Xx Vlinderbaby: en natuurlijk ook voor jou draaien mijn duimen elke dag voor jou! Xx Smeetjuh: wanneer is het kamertje binnen? Ben zo benieuwd naar jullie smaak Hier gaat alles redelijk.. Vanmorgen bezoekje naar de gyn. Alles zag er schoon uit. Mijn baarmoederslijmvlies is weer terug dun. Ik heb hem nagevraagd of ik utrestogan de volgende keer mag gebruiken. Hij raadt het niet aan, maar ook niet af. Dus ga ik dat dus mooi wel doen! Dan heb ik toch meer het idee dat ik er alles aan gedaan heb om te zorgen voor een mooi plakbeebje. Jammer genoeg duurt het weer lang. Eerst moet m'n eigen cyclus weer 1 keer zijn geweest en daarna mag ik weer voor een echo komen en gaan we voor ons cryo-toppertje! Zal ergens in juli zijn verwacht ik. Waaaaaaaaarom duurt wachten zooooooooooooooo lang? Ff vloeken hoor: ?@/@29£]$~¥#[!!!
Even een ego berichtje, net weer bij de verloskundige geweest op mijn uitgerekende datum! En je gelooft het of niet, maar het wonder is geschied: de baby is aan het indalen!!!! Hoef dus ook niet meer plat zodra de vliezen breken. En hoewel hij dus duidelijk gezakt is zitten zijn billen nog steeds in mijn ribbenkast. Dat komt waarschijnlijk omdat hij alle lengte records gaat breken. Z'n buikomvang is normaal en qua gewicht schatten ze hem ook niet meer dan 8 pond, maar z'n hoofd en bovenbenen vielen al buiten de meetwaardes van het echo apparaat, oftewel al voorbij de 42 weken, hahaha Het is gewoon een goede mix van mij en m'n vriend want wij waren beide ook lange baby's van 56 cm. Verder hier nog geen enkele kramp of pijntje te bekennen, maar goed, van het indalen heb ik ook niks gevoeld, dus misschien zegt het niks en begint de bevalling over een uurtje Nou dames, ik kruip weer in mijn cocon en ga verder met mijn olifanten dracht terwijl ik me volstop met croissantjes en chocoladekoekjes!
hahaha zus, wat een geweldig kind gisteren helaas slecht nieuws, we hebben een van onze katten in moeten laten slapen, ze had allemaal tumoren in dr buik. Heel verdrietig... ze was pas 6. vandaag metamorfose gehad, lekker kort kapsel genomen. en vandaag zijn we teruggeweest naar de arts in t ziekenhuis. Mijn progesteron wat vorige week geprikt was, was goed, ligt in de lijn der verwachting. Ze wilde meteen even een echo maken om te kijken hoe t er nu uit zag. Ik heb sinds vandaag bruinverlies en net ook wat bloed, maar mijn temperatuur is niet gedaald. Ze zag een dik baarmoederslijmvlies en iets van een zwarte bal van 7cm in mn eierstok dit kan 2 dingen zijn: of weer een soort van cyste, of het achterblijfsel van de follikel waar mijn ei uit is gesprongen. Dit noemen ze dan 'geel lichaam' en dat geeft dan voedingstoffen af aan t eitje of de baarmoederslijmvlies of iets dergelijks. Ze gaf aan dat het zou kunnen zijn dat ik zwanger ben.... dus ben heel benieuwd! Ze kon t nog niet zien helaas. Plan van aanpak is nu: zondag testen, menstruatie afwachten. Ze belt me maandag, als ik ongi ben geworden dan wordt mijn cyste situatie dinsdag in het team daar besproken en worden we dinsdag middag weer gebeld. Wellicht wat meer echo's of onderzoeken, ze wil toch wel zien te achterhalen hoe dat met die cystes zit. (als t nu dus niet raak is). Had ze die echo niet gemaakt, dan had ze ons waarschijnlijk voor een half jaar naar huis gestuurd.... we wachten dus maar weeeeer af. Heel vreemd zo mijn bloed/bruinverlies nu..... ik hou jullie op de hoogte!
Yay Zus! Eindelijk ingedaald! Nu maar afwachten tot je kleine besluit te komen!! Yay Mirte, mijn duimen draaien nog overuren voor jullie! Ik had laatst m'n controle weer bij vk, beeb lijkt nu met z'n kont omhoog te liggen, dus hoop dat hij niet zo dwars gaat doen en gewoon lekker blijft liggen. Ik heb volgende week vrijdag (5 juni) weer een nieuwe groeiecho, Dan de 12e weer controle bij verloskundige, om te bepalen of de groeicurve gevolgd word of niet en of ik dus bij de verloskundige kan blijven of niet. En dan de 17e weer een groeiecho. Maar die stond sowieso al ingepland. Voor zo ver nog goed nieuws dus! Kinderkamertje is hier nu aardig klaar. Babyfoon is gearriveerd (toevallig kreeg m'n schoonmoeder van een client van haar ook een babyfoon in haar handen gedrukt!) en ik heb vanmiddag een klamboe gehaald voor boven het bedje. Vorige week wat decoratieve stickers opgeplakt dus al met al is de kamer zo ver klaar. Ben zelfs al voorzichtig bezig met de vluchttas.. Heb een vaag vermoeden dat deze meneer zijn eigen plan trekt en dat hij ineens onverwachts gaat komen. Misschien wat voorbarig, maar hij kan maar klaar staan. O en maandag komt de kraamzorg voor intake.. Ik vermaak me inmiddels met een nieuwe aangeschafte televisie en telefoon.. Dat rust houden begint eindelijk wat makkelijker te worden.
Het blijft super goed nieuws Pippers Nogmaals driedubbel gefeliciteerd Maar dat wist je al ^^ Je houd het wel heel spannend Mirte, hoop toch voor jullie dat het wel raak is! Hoe zuur en oneerlijk het ook is Muzieknootje... Wel fijn dat alles schoon is... maar gatverdamme Dat je weer moet wachten. Jullie geduld wordt hopelijk toch gauw beloond! Hahaha Zus, ik heb zo enorm moeten lachen om je berichtje! Super fijn dat de kleine nu toch is ingedaald! En dan maar inderdaad afwachten whahaha, met koekjes enzovoort En fijn vooruitzicht dat je wat meer ontspannen kan zijn als de bevalling start, en niet het paniekerige plat liggen! Hoop voor jou loon dat je beeb gewoon mee gaat Dat zou toch wel een heel goed vooruitzicht zijn! Lekker aan het neuzelen in je kamer <3 geeft toch een goed gevoel! En vluchtkoffer XD daar moet ik ook maar eens aan beginnen. Hier vanmorgen weer op controle geweest. Baby ligt goed met z'n kop naar beneden en kont omhoog en is goed op termijn (loopt niet voor of achter). Als mijn buik zo heen en weer schud, is hij dus maar aan het twerken denk ik dan! Omdat alles zo volgens het boekje gaat (Ja op mijn misselijkheid in het begin na ), denkt de verloskundige dat ik ga rondlopen tot de 41 weken. Ik had 42 in mijn hoofd, dus dan valt het mee.... toch? De babykamer is besteld en wordt binnen 2-4 weken geleverd. Hij is op voorraad bij de leverancier en zij leveren binnen 2 weken aan de winkel in Harderwijk (samen met andere bestellingen van anderen aan de winkel). Dan worden we gebeld voor een afspraak van hun koerier. Dan kunnen we eventueel nog zelf de meubels ophalen als we zenuwachtig worden Het is deze kamer geworden http://www.kidsroom.nl/getimage.php?image=/dynamic/media/6/images/Producten/Babykamers/Coming-kids_Hopper_babykamer.jpg Nog maar 6 dagen werken... aankomende week maandag t/m donderdag en die week daarop maandag en dinsdag... dan is het echt voorbij! Morgen komen er ook allemaal babyspulletjes! Heb toch maar een wieg aangeschaft (simpele), staat wat makkelijker op de slaapkamer dan het ledikant (wordt bij ons erbij erg krap). Met mijn buurvrouw gaat het slecht. Sinds afgelopen dinsdag opgenomen in het ziekenhuis wegens zwangerschapsvergiftiging. Met de baby gaat het goed, maar niet met haar. Ze komt niet meer thuis tot de baby er is... ze proberen het te rekken naar 36 weken en dan inleiden (ze is nu 34), maar als het moet gaan ze ingrijpen en halen ze de baby meteen. Hele zwangerschap is zwaar geweest voor haar, zo zielig dit Was erbij toen ze het zeiden en toen brak ze wel even (en terecht). Zo zie je een zwangerschap niet voor je
Ah zus wat fijn dat de kleine is gaan indalen! Ja iloon en esmee het schiet al mooi op bij jullie! Mooie meubeltjes esmee!! Mirte wat spannend weer! Ik hoop op een mooie duidelijke test voor jullie! Muzieknootje knuffel! Hoop dat het jullie snel mee zit! Hier gaat alles goed! De kleine man is nog steeds een rustig tevreden mannetje en hij groeit nu super goed! Gister fotoshoot gehad, ben erg benieuwd naar het resultaat!
Goed om te horen Woman Hebben jullie ook een beetje een ritme kunnen vinden? Gaaf zo'n shoot! Hoop dat er een hoop mooie foto's tussen zitten, maar dat zal vast
nou.... hoop down the drain, vanochtend temperatuur naar beneden gegaan en meer bruinverlies nog geen bloed gezien, op een veeg na gisteren ronde 14 alweer in zicht
Balen Mirte! Spannend Zus! Ik check zp nu extra vaak om te kijken of je nieuws hebt! Oh woman, wat fijn dat alles goed gaat . Als je een foto van de shoot binnen hebt, laat je ons dan ook meegenieten? Hier verder alles rustig.. Ik merk dat ik er toch wel veel aan denk, ik was maar kort zwanger maar toch. Het gevoel dat we hadden, is nu ver te zoeken.. Maar iemand zei overlaatst nog: perfection needs time, dus ik hou me daar maar aan vast he Pippers?