Speciaal voor woman even een foto erin gezet.... Ja was het fijn Esmée? Fijn man zo'n cursus aan huis en die babyshower, tja... je bent gewoon achterlijk verwend... Hier beetje onzeker... Gisteren een beetje oranje afscheiding en gisteravond roze. Vandaag weer oranje.... Mag morgen naar de vk voor een extra check. Kan ik even hartje luisteren (als het goed is). Nog maar 11 dagen tot de echo Ik kan echt niet wachten.... Wil hem/haar zo graag zien Hoe is het met de kleine mannetjes meiden?
Veel plezier Mirte Buren zijn inmiddels bevallen van hun zoontje Bram <3 Hoe gaat het met de andere mama's? Al helemaal gewend aan het baby ritme?
Veel plezier mirte! Hier gaat alles goed! Natuurlijk wel momentjes dat het even pittiger is maar over het algemeen gaat het goed! Stef groeit nog steeds als kool! Afgelopen dinsdag naar consultatiebureau geweest en meneer was toen 5,3 kg en 55 cm Hij is ook steeds vaker even wakker, erg leuk! Hoe gaat het bij de andere mama's?
Gaat dus goed met de kleine Stef! Goed om te horen 😁 Vandaag moest ik weer voor controle. Ik maakte me een beetje zorgen, omdat het voelde alsof de baby overdwars lag. Gelukkig is dit niet het geval, meneer heeft gewoon alvast zwemles in mijn buik. Armen en benen gespreid, waardoor er veel druk op mijn linker en rechter rib wordt uitgeoefend. Het hoofdje zit al goed tegen mijn bekken en zo goed als bijna er in. Hij zal aankomende week waarschijnlijk helemaal ingedaalt zijn. Volgende week vrijdag weer controle, gaat heel hard zo!
Hier even een naar ego berichtje. Sinds vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis. Had een groeiecho, en kleine blijkt op de p1 lijn te zitten, dus na overleg met gyno is er besloten voor een opname en elke dag een ctg te laten maken. Lijkt er op dat het een opname is tot bevalling, dus nog 6 weken.. Maar kan per dag veranderen, ligt puur aan de kleine. Vrijdag moet ik naar het Erasmus ziekenhuis voor een nieuwe echo.. En dan moet duidelijk worden wat het vervolg plan is! Dus to be continued... Ben er aan de ene kant heel nuchter onder, want het is het beste voor de kleine.. Maar aan de andere kant baal ik als een stekker.. Understatement.
WoW esmee 36 weken alweer! En fijn dat de kleine aan het indalen is! Ilona jeetje wat balen en schrikken zeg! Wel fijn dat ze de kleine nu zo goed in de gaten houden en natuurlijk is het flink balen dat je daarvoor in het ziekenhuis moet liggen! Hopelijk gaat alles goed met de kleine en mag je binnenkort toch naar huis.. Thuis rustig aandoen is fijner dan in het ziekenhuis! Sterkte!
Hallo Dames, Ook wij hebben de "keus"gemaakt dat we er voor willen gaan. Ik ben al een behoorlijke tijd van de spiraal af omdat al die hormonen mij er niet leuker op maakte (hihi) We zitten nog in een prille fase qua we zien wel of het lukt ongeveer 4 maanden. Nu heb ik een vraagje makkelijkste weg is natuurlijk een test doen maar wou toch even vragen wat jullie er van denken. Ik moest precies een week vandaag geleden eigenlijk ongesteld worden maar zoals je het al voelt aankomen is dit niet gebeurd. Eerst viel het me niet zo op maar nu ben ik enorm gefocust op "de symptomen" ik ben erg moe, soms stemmingswisselingen , erg misselijk geweest en opgeblazen gevoel, duizelig,krampen en gespannen borsten/tepels. Nu begon ik een beetje hoop te krijgen durf niet te veel want ja een teleurstelling is nooit leuk. Sinds vier dagen heb ik last van wat bloed bij het afvegen na het plassen en weet ik niet zo goed wat ik hier van moet denken........ Ga ik nou wel een test doen of toch nog maar wachten.. Mijn vraag is dan ook herkend iemand? Bedankt alvast voor de reacties
Li1 om eerst je vraag te beantwoorden: een test geeft duidelijkheid dus gewoon testen..! Ik heb zelf wel wat bruinverlies gehad toen ik zwanger was.. Verder zijn wij al een jaar met een groepje hier aan het kletsen.. Er worden vaak nieuwe groepjes opgestart, misschien kan je daarbij aansluiten. Op deze manier blijft het een beetje overzichtelijk en kan je ook evht interesse in elkaar tonen!
Iloon, vind het zo balen voor je veel sterkte met je opname! Ja 36 weekjes alweer... Heb je weer een nieuwe foto van je casanova Woman? Tis een prachtig mannetje om te zien <3 Sorry Li1.. We zijn al sinds juli of augustus 2014 aan het kletsen samen als groep... Een hoop lief en leed gedeeld met elkaar en er zijn meetings geweest. We merkten dat het onoverzichtelijk werd als er nog meer mensen mee gingen praten, omdat je dan door het bomen het bos niet meer ziet. We mogen niet in onze titel 'vol' vermelden, maar zijn dit helaas wel. Klinkt beetje bot, maar zo is het niet bedoelt! Het is handiger om bij een nieuw groepje aan te sluiten, zodat je het wel en wee vanaf het begin van iedereen kan volgen. Ik wil je wel veel succes wensen met zwanger raken
2 dagen rust hier Iloon... echt onwijs balen, maar je weet het, het is voor een goed doel hoewel je het natuurlijk anders voor je zag..... Esmee, nog maar heul heul even Mooi Woman, gaat dus goed daar! Groeit inderdaad goed zeg dan Tja pittige momentjes hou je altijd denk ik Maar als je dan zo'n lief kereltje ziet liggen weet je weer waar je het voor doet denk ik Hier ongerust gemaakt voor niks. Vrijdagochtend meteen naar de verloskundige geweest om hartje te luisteren en alles was goed. Gisteren ook weer geweest voor reguliere afspraak, bloeddruk keurig, 120/70, 1 kg aangekomen totaal. Hartje weer gehoord, alles goed. Morgen alweer 16 weken en maandag weer echo
En nog even een update! Afspraak is dankzij een enorme miscommunicatie verzet naar dinsdag. Ze hadden hem voor vandaag ingepland schijnbaar en aan het ziekenhuis hier doorgegeven vrijdags.. Helaas gaat nu het weekend eroverheen, maar de gynaecoloog heeft aangegeven dat dit weinig veranderd voor de situatie. Elke ochtend aan de ctg, bij twijfel altijd melden qua minder leven voelen.. In het allerergste geval word hij zsm gehaald, maar daar ging de gyn niet vanuit, omdat de kleine nog zo beweeglijk is. In het allerbeste geval haal ik de 40 weken, al dan wel liggend in het ziekenhuis, maar ook hier ging hij eigenlijk niet vanuit. Het gaat dus ergens een middenweg worden, en de kans zit er nog goed in dat ik alsnog de prikken krijg voor longrijping. Gisteren even lichte paniek toen ik dacht hem al 2 uur niet gevoeld te hebben na het eten, dan is hij vaak aardig aanwezig, maar hartslag was snel gevonden en toen ik eenmaal weer in bed lag, was hij een hele routine aan het opvoeren. Blijft dus met de dag bekijken hoe de situatie er voor staat, maar de hoop is er dat ik 37 weken haal. En zo niet, dan niet.. We blijven maar nuchter.
Jeetje Ilona, dat is echt schrikken zeg! Wel fijn natuurlijk dat jullie nu goed in de gaten gehouden worden, maar 6 weken ziekenhuis is niet niks zeg! Ik hoop dat je inderdaad de 37 weken gaat halen en dat jullie kleine vent straks helemaal gezond ter wereld komt! Zet hem op hoor! Esmee, nog een weekje en dan mag hij al thuis geboren worden! Spannend, het komt nu echt dichtbij! Woman, wauw kleine Stef groeit echt goed dus! Fijn dat jullie zo genieten! Mirte, je leest dit waarschijnlijk pas als je weer terug bent, maar fijne vakantie hoor! Pippers, jij alweer bijna 16 weken! Gaat snel! Ben heel benieuwd naar de echo voor geslachtsbepaling! Tot nu toe echt alleen maar jongens, wie weet zorg jij voor wat roze hier Hier; pittige eerste weken achter de rug. We hadden een hele gezellige, maar achteraf veel te drukke kraamhulp. Ze ging van de hak op de tak om een ritme voor ons te vinden en probeerde elke dag wat anders. Ik voelde me er niet fijn bij, maar ja, je voelt je belabberd in je hoofd en daar beneden wilde het ook niet zo lekker genezen, dus je luistert maar naar degene die er verstand van zal hebben... Eind van de week een overprikkelde baby die absoluut niet wilde slapen. Continu overstuur, huilen, krijsen, spugen. Vreselijk om die kleine man zo te zien. Nu hebben we alle 'regels' over boord gegooid. Zo wil hij nauwelijks slapen in bed of wandelwagen, nou dan maar niet. Hup, de hele dag in de draagdoek en als hij heel diep slaapt leggen we hem zo nu en dan in de wandelwagen en tukt hij heerlijk verder. Vandaag ook een draagzak binnengekregen die je al vanaf de geboorte kan gebruiken. Binnen 2 minuten heb je die om + baby erin, dus desnoods ga ik daar ook mee slapen. Beetje rechtop en voedingskussen om me heen om draaien te voorkomen en slapen maar. Zo komen we allemaal eindelijk een beetje aan onze rust toe. We hebben nu een compleet andere baby en gistermiddag met een rustig en slapend kind boodschappen kunnen doen! Wij gaan nu dus eindelijk echt beginnen met genieten! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Mirte: geniet van je vakantie meis!! Pippers: spannend voor maandag! Ik denk echt een meisje! Woman: Ooh wat is hij een mooi mannetje zeg.. Ilona: balen meis, wel volhouden hoor! Laat die kleine man nog maar even lekker groeien in je buik. Zus: aaaah tis zielig, en wat een rare kraamhulp.. Heeft ze wel goed gekeken hoe jullie kleine man op alles reageert? Dit kan toch ook niet zo haar bedoeling zijn geweest? Wel rot hoor... Smeetjuh: spannend de laatste weken! Hier alles rustig, ik wacht nog steeds op m'n ongi en dan gaan we voor de laatste cryo.. We hopen dat dat een plakkertje is
Goedemorgen dames! Even goed nieuws vanuit ziekenhuisland.. De weekendgynaecoloog heeft besloten dat als de ctg straks goed is, Ik even voor een nachtje naar huis toe mag. Dit omdat er toch niets veranderd aan de situatie, en de ctg's tot nu toe goed zijn, mag ik tot morgenmiddag naar huis. Hoewel de gyn zelf geen voorwaarden stelt, behalve natuurlijk nog steeds rustig aan doen, moest ik van manlief absoluut beloven dat ik geen vinger uit zou steken thuis.
Ik denk zelf echt een jongen Iloon, jeej!!!! even een dagje relaxen thuis.... Zus, jeetje.... daar zou ik ook panisch van worden zeg. Kon je er niks van zeggen? Ik zou echt gestoord worden van z'n druktemaker die kostte wat het kost een ritme moet vinden. Gelukkig nu eindelijk rust. Welke kraamzorg was dat? Lekker genieten in ieder geval! Muzieknootje, wanneer mag je nu terug? Spannend weer zeg....
We hebben de pret echo gehad hoor Ik zat er dus weer helemaal naast.... Maaarrrr ik heb me eraan gehouden meiden... ITS A GIRL! ❤️❤️
*Doet weer een hysterische lach* gefeliciteerd Pippers Een meid! Super leuk!!! Heel veel succes morgen Ilona! Hoop dat er toch positief nieuws is! Wat erg Zus! Dat is helemaal een vervelende start van je kleintje.... gelukkig nu wel de regelmaat en rust die hij nodig heeft Hoop dat je er nu wat meer van kan genieten!
Jeeej eindelijk wat roze in de groep! Iloon hoe gaat het? Mocht je even een nachtje naar huis? Esmee is het nog beetje vol te houden met het warme weer?