nou we zijn begonnen met clomid hoor! woensdag kijken wat t gedaan heeft. Hopelijk goed gegroeit (en niet 3 tegelijk) dan kan de pregnyl gespoten worden. Zo niet dan hopen dat ie de maandag daarop goed is, want we gaan een paar dagen weg en ik mag geen naalden mee t vliegtuig in
oh Mirte wat fijn dat er nu wat gebeurd! Hopelijk meteen al met succes! Hoezo mag je niet met naalden vliegtuig in? Snap dat niet iedereen dat mag maar neem toch aan dat je wel medisch iets mee kan krijgen dat je wel je naalden mee mag... Anders wel lastig voor bijvoorbeeld de mensen met suikerziekte! Ik duim voor jullie dat er woensdag gewoon een mooi resultaat is!
Jeetje isa, dat zal schrikken zijn geweest!! Gelukkig had je zowel de leuning als Joris goed vast..!! Muzieknootje, wat een mooie echo!!! Ben heel benieuwd wat je krijgt! Maar echt gaaf al zo'n minimensje! Vind het echt grappig dat we precies vier weken schelen Smeetjuh, en is t wel te doen allemaal in je eentje? Creatief bezig hoor, leuk! Lijkt me gaaf om dat te kunnen! Ik ben echter niet zo crea hoe is dat voor je man dat hij zoveel moet werken? Fijn dat je een goed gevoel bij de gastouder hebt, lijkt me belangrijk! Mirte, echt top dat er eindelijk actie komt! Op naar de echte kansen en dan vooral een mooie zwangerschap! Ik blijf voor je duimen meis! Woman, vijf keer per nacht eruit en dan gewoon werken lijkt me verschrikkelijk! Hoe is het nu? Zus, fijn dat je mocht stoppen met de maagzuurremmers en dat de kleine goed groeit! Ga straks de foto even bekijken, leuk!! Hier gaat het ook goed. Eerste echo was super. Moet wel goed en regelmatig onder controle blijven voor toekomstige complicaties, maar zolang het goed is is het goed hopelijk krijgen we bij iedere echo weer meer goed nieuws
wat voor complicaties houden ze rekening mee dan vlinder? Hoeveel weken ben je nu zwanger? FIjn dat het goed gaat! Mirte bij jou al nieuws?
Ha meiden, wat is het hier stil! Alleen woman geeft nog een teken van leven! Vlinder, fijn dat je echo goed was! Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe 'ver' je nu bent! Mirte, hopelijk groeit je ei goed op de clomid! Wel gek inderdaad dat je geen naalden mee mag in het vliegtuig. Net als wat woman al zei; als je een medische verklaring krijgt moet dat volgens mij geen probleem zijn... Woman, hopelijk gaan bij jou de nachten inmiddels weer wat beter. Hier waren de afgelopen nachten ook weer pittig, hij werd om de 1,5 uur wakker, zucht.. Maar volgens mij gaat er heel snel het eerste tandje doorkomen, ik voel hem al zitten. Hoe bevalt het bij jou om weer te werken? Heb je een beetje een ritme kunnen vinden met thuis, werk en de baby? Hier gaat het verder heel goed. Nadat eerst z'n groeicurve flink ging afbuigen door spugen en indikken van de voeding, groeit hij nu als kool. Gister even naar het inloop uurtje van het CB geweest om te wegen en hij weegt nu 7015 gram! Hij gaat langzaam weer naar z'n oude lijntje op de groeicurve gelukkig. Verder heeft hij ontdekt dat zijn stem ook een octaaf hoger kan, hij gilt de hele dag en moet dan heel hard om zichzelf lachen, haha Ik heb nog 2 weken verlof, dus daar geniet ik volop van, zeker met dit mooie weer! M is woensdag 2 uurtjes wezen wennen op het kdv. Volgende week gaat hij 5 uurtjes en die week daarop moet ik weer werken dus gaat hij een hele dag. Hoe is het bij de rest van de dames? Volgens mij vergeten jullie ons een beetje op de hoogte te houden omdat jullie op de app al zoveel contact hebben. Maar er zijn ook dames die niet op de app zitten en die zijn heel benieuwd naar jullie baby's en zwangere buiken!!
Zus, wat fijn dat hij weer goed groeit! Vast een geruststelling. En al een eerste tandje, wat gaat het alweer hard.. Lekker hoor nog twee weken verlof! Lekker van genieten Christiaan doet het prima! Groeit als kool, dinsdag weer naar het cb maar ik denk nu boven de 5 kilo.. Hij zit alleen helaas al aan z'n 4e kuurtje voor het spruw, het wil maar niet weg, hopelijk slaat deze wel aan. In november moeten we twee ochtenden weer terug het ziekenhuis in, dan wordt Christiaan opgenomen om een provocatietest te doen. Erg spannend. Tegen die tijd zal hij ook net begonnen zijn met hapjes waarschijnlijk, wat gaat het snel! Gastouder is ook al gevonden, daar begint hij eind oktober, dan kan ik weer (lekker) gaan werken. Ik vergeet soms wel eens hier te updaten, sorry!
daar waren we weer! paar daagjes lekker naar schotland geweest en nu weer terug (jammer genoeg...) T was PRACHTIG!!! nou de clomid is mooi butt, het werkt te hard, met het gevolg dat ik woensdag ochtend alleen rechts al 6 volgroeide eicellen had. Kortom, sexverbod, want we mogen (en willen) niet met een 6ling opgescheept worden. Nu maar weer afwachten wanneer ik ongesteld wordt, deze ronde is verloren helaas. Volgende ronde krijg ik de halve dosis clomid.
Hoi lieve meiden, Hier ben ik dan ook weer! Ah vlinder; wat ben ik blij voor je!! Je gaat nog een spannende tijd tegemoet, maar voor nu ben je gewoon lekker zwanger! Hoe voel je je verder? Zus; dat gaat snel! Nog maar 1 week verlof nu! Even van genieten dan nog.. Heb je wel zin om te gaan werken? Ilona; ben heel benieuwd in november hoe hij erop gaat reageren. Aan de ene kant snap ik dat ze zo'n test willen doen maar aan de andere kant vind ik dat zo zielig.. Waarom proberen terug te gaan naar oude voeding als hij het zo goed doet op deze voeding? Naja zal wel aan mij liggen haha Mirte; grrrr nu groeien die eitjes ineens weer te goed! Pff heb jij weer Maar wel fijn dat je even lekker een paar daagjes weg bent geweest, heerlijk is dat! Hier gaat alles z'n gangetje.. Deze week al aan m'n 13e week bezig. Volgende week de nekplooimeting, best spannend, maar ook wel weer leuk om de kleine uk weer te zien Verder spuug ik een keer of 4 per week, valt dus gelukkig nog erg mee. Ben wel 's avonds moe/uitgeteld, maar ach.. Hoort er beetje bij haha Hoe gaat het verder met iedereen? Xx
Sorry! ZWAAR verzaakt..... We spreken elkaar inderdaad dagelijks op de app, dus dan vergeet je ZP wel eens. Ik heb nog een buikfoto geplaatst vorige week ofzo? Groei gaat als een idioot, vrijdag alweer 31 weken! Ik slaap slecht door het getrap, mijn bekken, een snurkende man en meerdere keren eruit om te plassen met 28 weken de echo gehad, nog steeds lange benen, iets kleiner koppie en iets dikker buikje Sinds vorige week zijn we geregistreerd partner, wel zo handig om het vast geregeld te hebben voor onze kleine meid. Over 2 jaar precies is het echt feest Zus, jouw verlof alweer voorbij Wat gaat de tijd hard he.... Ongelofelijk joh. Nog even lekker genieten, gelukkig groeit die kleine man goed. 7 kg, pfff..... Die til je ook niet ff 1,2,3 op Hoe is het met Isa en Woman en de mannetjes?
Extra echo's is goed Vlinderbaby, kan je inderdaad je kleine vaak zien. Ik hoop dat het voor de rest gewoon goed verloopt Mijn oude buurvrouw heeft hetzelfde als jou en zij heeft 3 gezonde kinderen op de wereld gezet Vraag me inderdaad ook af hoe het bevalt Woman, weer aan de slag en je kleintje. Gaat het goed met de kleine man? Hahaha sorry Zus! Ben jullie zeker niet vergeten! Oh man, elk anderhalf uur je bed uit.... Ik zit al zwaar te schelden als hij weer 2 keer komt in de nacht XD Als je het eenmaal gewend bent, wil je niet meer terug hahaha. En super dat hij weer terug gaat naar zijn juiste curve Het gaat hier goed! Heb een paar pittige weken achter de rug. Mijn man moest nog steeds veel werken en als hij dan al thuis was, moest hij vaak alsnog achter de computer of werd hij plat gebeld en moest hij alsnog het een en ander doen. Toen moest hij nog een week naar Londen voor cursus en moest ik dus echt alles zelf doen. Nu gaat hij zijn laatste weekje in en erna EIN-DE-LIJK vakantie! Joëy doet het super goed, waar hij eerst weer zijn hele ritme had omgegooid, slaapt hij nu van 21:00 tot bijna 06:00 uur en wilt hij erna nog eens weer slapen tot een uur of 09:00 a 10:00. Luxe! Het is een verschrikkelijk blije baby en lacht de hele dag door. Overdag slapen gaat ook steeds beter en hij huilt echt weinig. Maandag weer naar het CB voor zijn 3e prikje en eens kijken hoe hij gegroeid is. Ondertussen nog steeds aan het creabea'en, ook weer achter de naaimachine. Ik heb ook besloten mezelf een nieuwe cadeau te doen met meer opties. Nog een maandje en dan ook weer aan de slag voor mij! Maar eerst echt samen genieten <3.
Jemig Mirte, dat is ook weer het andere uiterste zeg Hopelijk zijn je eitjes met een halve dosis niet zo overenthousiast en doen ze precies wat ze moeten doen! Wanneer verwacht je nu ongeveer je ongesteldheid? Muzieknootje, wat fijn dat het zo goed gaat! Spugen hoort er soms inderdaad gewoon bij, ook een stukje bevestiging dat het allemaal lekker groeit daar binnen toch? Hihi! Begint je buik ook al een klein beetje te bollen inmiddels? Vlinder, hoe gaat het bij jou? Ilona, wat fijn dat Christiaan ook zo goed groeit! Prachtige foto ook in de club! Wel vervelend van die spruw. M. heeft het nog nooit gehad, maar ik hoor van veel mensen dat ruwe kokosolie ook heel goed schijnt te helpen tegen spruw! Wel de onbewerkte versie, niet de ontgeurde. Kun je kopen bij de tuinen of het biologische schap bij de AH.. Spannend dat je in november al die provocatietest moet doen. Is er een reden waarom ze dat al zo vroeg willen proberen? Ik zou zeggen; laat zo'n kleintje eerst gewoon lekker groot groeien op melk waarop hij het goed doet, zeker omdat hij ook te vroeg geboren is.. Pippers, al gewend aan je nieuwe achternaam? Of gebruik je gewoon nog je eigen naam? Leuk, over 2 jaar het 'echte' feest! Dan loopt jullie kleine meid daar ook rond in zo'n ontzettend schattig jurkje! Ik zag op Facebook dat jullie je geregistreerd partnerschap in Bunnik hebben gedaan.. Grappig, daar heb ik ook een paar jaartjes gewoond na m'n studie En nog maar een paar weken te gaan voordat ze er is, nog even volhouden dus! Hopelijk is het nog een beetje te doen met je bekken... Esmee, fijn dat het zo goed gaat. En knap dat je jezelf zo goed red terwijl je er de afgelopen weken een soort van alleen voor stond! Mamapower!! Heerlijk die lange nachten joh! En je creaties van de naaimachine zijn echt leuk! Ik zag ze al voorbij komen in het fotoalbum in de club. Hier gaat het best goed. M. groeit echt zo hard. Hij rolt nu sinds een week ook van rug naar buik dus hij gaat de hele box door en ligt geregeld ook naast het speelkleed als hij op de grond ligt. Hij probeert ook te tijgeren, maar dat lukt natuurlijk nog niet en dan wordt hij kwaad, haha. Verder is hij erg verkouden op het moment en blijkbaar speelt z'n eczeem dan ook weer op. Hij zit weer onder de plekken en heeft af en toe ook wel last van de jeuk helaas Ook heeft hij nog steeds veel berg op z'n hoofd. Elke keer laten de plekjes los en dan zit er al weer een nieuwe laag onder. Hij slaapt dus ook moeilijk door, omdat hij in z'n slaap gaat krabben en wrijven op z'n hoofd en daar wordt hij weer wakker van. We bakeren hem daarom maar weer in, ook al kan hij in principe dus al rollen. Ik stop hem ook gewoon heel strak in met een laken of deken en dan kan hij geen kant op. Verder ga ik gewoon regelmatig even bij hem kijken.. Dit doe ik alleen overdag, 's nachts gaat het beter op de 1 of andere manier dus hoeven we hem niet in te bakeren.. Nachten zijn hier nu ongeveer van 19-7, waarbij hij dan rond 22 en 01.30 nog wil drinken. Na die laatste voeding slaapt hij nu door tot een uur of 7, dus ik kan eindelijk een beetje bijslapen! Nou, nog 1,5 dagje vrij, woensdag begint het werkende leven weer! Ik moet maar geen kritieke patienten toegewezen krijgen, want ik ben bang dat ik ze spontaan dood laat gaan (werk op de intensive care) omdat ik met m'n gedachten heel ergens anders zit, haha! Woman en Isa hoe is het met jullie??
zus ook al weer aan de slag, gaat hard! ik heb echt geen idee wanneer ik ongi moet worden. Vandaag dag 40 maar wanneer je de start met clomid telt als dag 3 dan vandaag dag 22 ik vrees dat t nog even gaat duren, mocht ik over 1,5 week nog niet ongi zijn dan moest ik met de arts bellen
Esmee fijn dat het goed gaat! En pippers schiet ook al mooi op bij jou! En wat leuk over 2 jaar jullie feest inderdaad met jullie meisje in een schattig jurkje erbij! Mirte hopelijk komt je ongesteldheid gewoon optijd en kan je snel verder met een volgende ronde! Oh zus weer bijna werken! Zin in? Ik vond het niet zo moeilijk om m'n aandacht bij het werk te houden. Ik had er vertrouwen in dat ik S. achterliet bij fijne mensen en alleen tijdens de pauze stuurde ik in het begin even een appje. Tijdens het werken zelf merk ik dus niet dat ik moeder ben. Nouja af en toe vraagt een leerling hoe het gaat! Ik kan het vrij makkelijk los laten dus, maar ik vind het ook fijn om na het werk weer in de auto te stappen en naar m'n mannetje te gaan Hier gaat het goed! Er begint toch redelijk een ritme te ontstaan. 7.30 wakker 7.45 fles 8.45 - 9.45 slapen 10.15 fruithapje rond 11.30/11.45 fles 12.00 slapen tot ongeveer 14.00 a 14.30 15.30 fles Ergens tussen 16.00 en 16.30 weer naar bed voor een kort slaapje van 3 kwartier 17.30 groentehap 18.30 in bad 19.15 papfles en daarna naar bed Het is echt een super vrolijk mannetje en blijkbaar heeft hij overdag gewoon niet meer slaap nodig (als hij eerder vervelend is ach dan leg ik hem gewoon keer vaker in bed). We hebben het nu in elk geval zover dat hij smiddags vaak langer slaapt. Als hij na een klein uur weer wakker wordt, dan laat ik hem in bed. Tis soms even een kwartiertje iedere keer naar hem toe gaan, maar vaak valt hij daarna wel weer in slaap. Nog paar dagen werken en dan heerlijk een weekje vakantie! Hele week met m'n mannetje doorbrengen, heerlijk! ons 'kleine' mannetje woog met 4 maanden trouwens 7,7 kg
Hay meiden! Sorrysorry ik heb ook schandalig verzaakt... Ilona wat super dat Christiaan zo goed groeit! Wel balen dat hij nog steeds spruw heeft.. hoe gaat het nu? Spannend hoor provocatietest straks! Jeetje mirte gelijk 6..das een beetje overdreven he Ben benieuwd wanneer je ongesteld wordt nu! Zus fijn dat het zo goed gaat! Jammer van de berg...sneu als hij daardoor wakker wordt.. Morgen weer werken? Pippers alweer 31 weken Ben zoo benieuwd naar jullie meisje! Hou je het nog wat vol? Smeetjuh wat heerlijk zo'n ventje! Klinkt ook zwaar dat je man zo druk was... misschien nog wel lastiger dan eentje die helemaal weg is, hij is er wel maar toch ook niet. Muzieknootje hoop dat de misselijkheid en vermoeidheid snel over gaan! Heb je al een buikje? Vlinder spannend hoor! Wanneer weer echo? Hoever ben je nu? Moet zeggen dat het hier heerlijk relaxed gaat Vl is alweer een maand thuis! Tijd gaat supersnel.. J is helemaal dol op hem, samen liggen ze regelmatig in een deuk Ik geniet van mijn mannen, èn van mijn vrijheid nu. Bv is niet meer gelukt ondanks alle hens aan dek en hulp van lactatiekundige. Ben binnen een paar dagen opgedroogd Heb er flink wat tranen om gelaten maar ben nu trots dat ik toch 4 maanden volledig bv heb kunnen geven. En moet zeggen dat ik me fysiek stukken beter voel. Was elke dag duizelig en moest er echt tegenaan eten om me niet flauw te voelen. Èn het belangrijkste: J is veel tevredener J is ook goed gegroeid na de dip in augustus. Hij volgt weer mooi zijn lijntje en is nu 7350 gram en 67 cm Hij blijft een slaapkoppie maar is verder heel gezellig, hij heeft zijn stem ontdekt echt zo grappig . Samen liedjes zingen vindt hij echt geweldig! en de hele tijd bellen blazen "prrrt pffft" En hij rolt al een tijdje van buik naar rug, andersom nog niet. Hij slaapt meestal om 19 al, en dan geven we om 23u nog een voeding. Meestal geef ik dan rond 6/7 uur weer een fles en dan slaapt hij nog tot 9 uur ongeveer. Maar dat verschilt per dag. overdag slaapt hij twee keer twee uur en meestal eind van de middag nog een tukje van 45 minuten. Soort van ritme, alleen de tijden wisselen per dag. En dat geeft niet want we zijn samen vrij Luxe! Een paar dagen geleden zijn we begonnen met de groentehapjes, hij snapt er niks van maar lachen dat hij doet Oh en zijn bos donkere haar is verdwenen hoor Daar ging mijn laatste stukje gelijkenis haha. Er komt nu een blond pruikje tevoorschijn Inbakeren hebben we afgebouwd, hij slaapt nu lekker in zijn slaapzak
Hoi, hier ook eindelijk weer eens een berichtje. Geen app hier maar gewoon er druk en veel moe waardoor ik niet zoveel online kom. Zo eerst even overal op reageren. Hopelijk vergeet ik niets of niemand.. Zus, haha dat klinkt leuk dat hij de hele dag om zichzelf en zijn gegil moet lachen. Vandaag is denk ik je eerste werkdag, hoe bevalt dat/is dat bevallen? Wel gek denk ik om hem voor het eest weg te brengen, maar heb je er ook wel weer zin in? Wel vervelend van het excel trouwens, hopelijk is dat snel over. Mirte... Schotland! Lijkt me prachtig! Was een paar daagjes wel genoeg? Balen dat je de ronde moest laten schieten met je sexverbod (balen is nog te lief, maar vloeken mag hier niet) maar een zesling is inderdaad wel we heel heftig... Nu moet je wel weer heel veel geduld hebben zeg... Maar iedere keer kom je weer een stap dichter bij het prachtige einddoel, ik denk en duim regelmatig aan en voor je! Muzieknootje, 4 x spugen per week is inderdaad niet veel, zeker met de verhalen die ik hier al gelezen heb, maar toch balen want eerst was je helemaal niet misselijk! Het s avonds moe/uitgeteld herken ik Wilde jij nog weten of het een jongetje of meisje wordt, dat kan ook bijna toch? Pippers, nog gefeliciteerd! Ik lees dat de zwangerschap niet echt leuk (gewoon zwaar) is met je bekken etc maar 31 weken is al ver! Nog maar even en dan heb je eindelijk dat prachtige hummeltje in je handen! Weet jij eigenlijk wat het wordt? Smeetjuh, jij hebt mijn dag gemaakt vandaag. In het begin googlde ik nog wel eens, maar dat heb ik snel afgeleerd. Daar staaN vooral zwangerschappen die niet goed gaan. Dus super om te horen van je buurvrouw! Ahhh je man heeft eindelijk bijna lekker vakantie, kun je echt even met zij 3en genieten! Nog leuke plannen? Mooi dat Joey zo'n lieve leuke baby is! Woman, ook al zo'n vrolijk mannetje. Hopelijk is dat vrolijke besmettelijk haha. Bijna vakantie, jij nog plannen? Isa, lekker een maand samen met je man en mannetje! Lijkt me leuk om toe te kijken hoe ze samen lachen en gek doen! 4 maanden bv is al heeel knap, moet je zeker trots op zijn. Je hebt je best gedaan en je hebt een vrolijk gezond mannetje, top toch?! Mooi dat j goed groeit en wat slaapt hij heerlijk lang! Haha ineens is hij dus blond, ik wist niet eens dat dat kon. Maar ook leuk toch? Hier gaat het verder goed. Wel moe en lui, maar dat hoort erbij zeggen ze. Op m'n werkdagen werk ik hard en veel en in het weekend zijn er ook leuke plannen maar op de dagen dat ik niets heb kom ik amper van de bank. Dan ben ik toch wel moe. Maar daar geef ik maar aan toe Verder eetbak best veel! En hoewel ik me voorgenomen had vooral fruit en groente te eten is het ook vaak wat snels, daar voel ik me dan even schuldig over maar ach.. Ook veel gezond dus komt vast goed Maandag weer een echo, dan 10,5 weken. Gaat best snel maar kan niet wachten tot de echo! Over de mogelijke complicaties, zie het privéforum. Ik heb trouwens gedroomd dat ik een meisje krijg en ineens was daar een naam. Maar benieuwd of we hem over een tijdje nog leuk vinden, meestal vinden we een naam tijdelijk leuk haha. Zo alles en iedereen weer bij, nu ga ik echt vaker kijken!
Wat leuk om jullie verhalen allemaal te lezen meiden! Wat fijn dat ze ook zo goed groeien! Hier alles wel goed, straks weer controle bij de verloskundige. En vrijdag alweer 16 weken zwanger! Nog twee weken en we weten het geslacht, al houden we dat wel een geheim. Hopelijk lukt dat ook! Haha! (Ik verspreek me namelijk toch altijd ) Ben trouwens wel benieuwd of ik een blaasontsteking heb, heb al paar dagen pijn. Afgelopen zondag is m'n urine nog gecontroleerd maar was er niks te zien. Straks bij de controle toch maar even navragen. Hoe gaat het verder met jullie?
Muzieknootje fijn dat het goed gaat! Mirte hoe gaat het met jou? Vlinder hoe was jou echo? Hoe gaat het met alle mama's? Oh pippers jij bent nu ook al een heel eind?!! Hier gaat alles z'n gangetje. S doet het super! Vrolijk tevreden mannetje! Zo nu en dan wel eens een week dat ik 4 dagen werken teveel vind mja is niet anders
hier zn gangetje, clomid 25g doet zn werk. Vanochtend echo gehad, 2 eitjes die wat groter waren, 1 was t grootste. Dinsdag weer terug. Hopelijk eindelijk een echte kans!!
Woman: ik ben ook van plan na m'n verlof om 4 dagen te gaan werken. Al hoop ik wel dat ik gedurende een jaar nog 1 dag ouderschapsverlof kan opnemen. 3 dagen lijkt me echt fantastisch om te werken maar helaas gaat dat financieel echt niet . Pippers alweer 34 weken! Gaat zo snel! Mirte; hopelijk volgende week goed nieuws en dat je de pregnyl mag zetten. Dan eindelijk een echte kans! Vlinder; hoe is het met jou? Jij bent nu alweer 12 weken! Hoe voel je je? En het goede nieuws al aan iedereen verteld? Van de week toch nog even nagevraagd over de pijn na het plassen, maar geen blaasontsteking. (Urine is weer gecontroleerd) Verder was alles prima in orde. Mijn buik begint nu ook echt te groeien. Al zit ik nog steeds in een vaag gebied voor onbekenden: is ze zwanger of gewoon dik? Haha!
yay goed nieuws hier! ene eitje is weg, andere eitje is nu ruim 2 cm, dus vanochtend pregnyl spuit gezet! vrijdag nog een check of ie gesprongen is, maar nu eindelijk echt een kans als t goed is!