Muzieknootje hoe gaat het? En echo's? Onze kleine man was p99 en ach hij was 3845 bij 37.4 toen hij geboren werd maar ik geloof nooit dat hij met 40 weken de voorspelde 10 pond had gehaald. Ik heb me ook bang laten en was nergens voor nodig! Hier gaat alles goed. Vannacht weer onrustige nacht gehad maar de nachten daarvoor gingen redelijk goed! Hie gaat het bij iedereen??
Heyhey!! Hier wel ok.. Soort van dikke verkoudheid er bij gekregen. Daarnaast druk met fysio voor m'n arm. Ben m'n werk aan het afronden, volgende week nog 28 gesprekken voeren met ouders. Best pittig, maar daarna lekker verlof! Ik kijk er gigantisch naar uit, ook omdat ik nu zo slecht slaap met de verkoudheid, pijnlijke elleboog en de andere zwangerschapskwaaltjes. Baby ligt nog lekker dwars in stuit en vooral erg tegen m'n ribben aan, jaaaa echt een feestje 🙄 Komende weekend wordt het kamertje behangen en zondag gaan de meubeltjes erin, hoeraaaa! Volgende week komen ze van de kraamzorg langs, en gaat het ineens heeeeeeel snel! Morgen al 33 weken! Stom eigenlijk he dat we ons bang maken voor een reuzenkind . En toch doen we het. Achteraf vast niet nodig als ik jou hoor en zus. Wat bedoel je met onrustige nacht? Veel aan het huilen? Tandjes? En slaapt S. anders meer door? Hoe gaat het verder met iedereen? Ben ook wel benieuwd!
Oh pittig hoor muzieknootje! Fijn dat je bijns klaar bent met werken! Denk dat we de veroorzaker van onrustige nacht hebben gevonden.. We gaven sinds anderhalve week pap vanaf 8 maanden, sinds die tijd poept hij wel 6 keer of vaker op een dag en heel veel last van scheetjes! Gisteravond gewoon melk gegeven en hij heeft hele nacht geslapen en ik hoorde hem pas om 7.45! Muzieknootje voor wat het waard is.. M'n schoonzus beviel van haar kindje van 4200 gram makkelijker dan van haar kindje van 3400 gram! Bij anders schoonzus zelfde!
Hoi! Ik ben net weer terug van een weekje wintersport, vandaar even radiostilte! Het was heerlijk en M. heeft zich supergoed gedragen tijdens de autorit. Maandag moet ik weer met hem naar het consultatiebureau, ben benieuwd hoe hij gegroeid is. Verder kruipt hij nu door de kamer, zegt papa en mama en zwaait met z'n handje als je doei doei zegt Muzieknootje, jij hebt nu volgens mij verlof! Heerlijk zeg! Lekker de laatste dingetjes afronden en dan met smart wachten op jullie babytje. Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht van jullie kleintje! Hopelijk kom je tijdens je verlof even helemaal tot rust! Woman, fijn dat je de onrustveroorzaker hebt gevonden. Zijn de nachten daarna ook goed gegaan? Bij ons zorgen de tanden altijd voor vreselijke nachten, man man man, krijsen tot hij er bijna van gaat kotsen. Hoe gaat het verder met S? De laatste foto die ik zag stond hij al in de box! Doet hij inmiddels al een paar stapjes? Andere dames: jullie moeten toch eens wat actiever worden hier hoor En anders ons ook maar toevoegen op de app, anders blijven we nooit op de hoogte van alle ontwikkelingen!
Hoe was het bij het bureau? Hier pas weer met 11 maanden een controle! Wat goed zeg dat hij al zwaait en papa en mama zegt! S kan wel heel goed in de handjes klappen, maar zwaaien begrijpt hij nog niet! mama zegt hij als hij jengelig is haha, verder niet.. :S Hij loopt inderdaad langs de meubels, pakt over van tafel naar bank en in de box loopt hij rondjes. Verder kruipt hij sinds kort ook ipv tijgeren. Hier nog steeds geen tandje, maar het kwijlen is nu veeeel erger dan normaal (had niet gedacht dat dat kon haha) en hij heeft nu echt een dikke bobbel onderin zijn mond dus denk dat er nu toch echt 1 in aantocht is! hopelijk ook snel berichtjes van de andere dames!
Haii meiden!! Pfoeh wat gaat de tijd snel!! Hier gaat het goed! J racet de kamer door, alles onderzoeken en achter de katten aan . Super vrolijk mannetje Staan of lopen doet hij nog niet, ook geen interesse in haha. Nu vier tandjes, eerst kwamen zijn twee voortanden boven, net een klein hamstertje Mama zegt hij ook alleen als hij jengelt haha Ik ben sinds januari weer aan het werk, 4 dagen in de week. Vl is alweer twee weken weg dus J moet veel naar de crèche. daar heb ik wat mixed feelings over... hij is op zich wel vrolijk daar maar slaapt bijna niet. Hij is snel overprikkeld als het druk is. Ik twijfel daarom of ik misschien beter een gastouder kan inschakelen totdat J wat groter is en wat meer kan hebben. Ook is hij bijna wekelijks ziek... we zijn nu beide herstellende van buikgriep, zo zielig!! Muzieknootje hoe gaat het nu? Baby nog gedraaid? Hier ook een reuzenkind hoor, 3720 gr bij 36+5, dat hebben we ook overleefd en nu is hij precies gemiddeld! Hoe gaat het met de rest? Ik wil ook wel in de app hoor das toch makkelijker reageren! Als jullie dat goed vinden
Dames! Gezellig. Hier weinig nieuws eigenlijk! Christiaan rolt al om, en draait al om in de box (360 graden) maar komt nog geen cm vooruit. Hij is er wel druk mee bezig! Tis een vrolijk mannetje, nog geen tandjes doorgekomen, maar al wel bezig met brood eten. Heeft de nodige aanpassingen gekost, ook juist beleg zoeken, maar abrikozenjam vindt hij al erg lekker! Inmiddels wel wat nieuws op persoonlijk front. Ik heb contact met m'n vader! Al m'n "geschiedenis" blijkt gelogen te zijn. Heb inmiddels via whatsapp, mail contact en we hebben elkaar ook al een keer ontmoet. Binnenkort de tweede ontmoeting en dan met Christiaan maar ook met m'n zus. Die had het er een lange tijd moeilijk mee (dat onze moeder alles gelogen had en met het beeld weg te raken wat zij van onze vader had gecreëerd)maar wilt hem nu eigenlijk zelfs op haar bruiloft uitnodigen! Ik vergeet ZP wel eens, sorry! Maar dan krijg ik een mailtje over een nieuwe reactie en probeer ik zsm weer wat te posten, zoals nu. Pippers beheerd de app, dus ik zal haar even porren dat ze hier even post en evt jullie nummers toevoegd in de app.
Zus, Wat knap dat hij al mama en papa zegt en al heerlijk rond gaat in de kamer! Hoe was de wintersport? Was je kleine mee, hoe vond hij het? De sneeuw etc.. Woman, wat fijn dat je de oorzaak gevonden hebt! Weer een beetje rust in de nachten dus! En wat goed dat hij al stapjes zet als hij de meubels vast houdt. Hopelijk zetten de tandjes snel en goed door en ben je van dat 'gezeur' ook weer even af! Isa, wat lastig dat je zon indruk krijgt van de opvang! Ik heb een Gastouder en ben daar dik tevreden over, minder kindjes rn toch minder indrukken. In het begin teveel indrukken en sliep hij daar weinig, tegenwoordig slaapt hij door de drukte heen. Pittig hoor! En werken en toch deels alleen je kleine man opvoeden, supermama! Ach die tandjes! Wat leuk! Ik wacht hier nog geduldig af erop, al vanaf december veel aan het kwijlen en last ervan.. Uiteindelijk hebben ze allemaal een compleet gebit!
Hoi allemaal! Ja de app is veel makkelijker XD En zit bijna niet meer achter een computer, mits ik met werk bezig ben. Via mijn telefoon reageren heb ik slechte ervaringen mee (Lees: alles typen en dan verkeerd stuk van het scherm raken en dan alles kwijt zijn). Wat worden jullie kindjes groot en wat kunnen ze al veel zeg! Isa, jouw kleine J. die al de kamer door kruipt en al 4 tanden heeft! Jeetje! En Woman, die kleine van jou, al lekker bijdehand aan het rondlopen :O En die van jou Zus, kan al gewoon papa en mama zeggen... Wat gaat het snel! Hier gaat het goed! Ik werk drie dagen in de week (maandag, dinsdag en vrijdag), waardoor ik twee keer weekend heb . Joëy gaat dan naar een gastouder toe, waar hij het enorm naar zijn zin heeft. Nooit overprikkeld, slaapt en eet daar goed. Joëy heeft nu 2 tandjes (al kan je het nog niet tandjes noemen, ze zijn inmiddels wel goed zichtbaar), maar kwijlt nog steeds als een gek. Zat ook maar een week tussen die 2! Hij maakt allerlei gekke geluiden, kan perfect een zeehond op het droge nadoen en vind het heerlijk om aan touwtjes of haren te trekken. Van praten, lopen of kruipen is nog geen sprake. Hij kan multitasken, door zijn voeten te gebruiken om een krab mee te schoppen en zijn handen gebruikt hij om te spelen met zijn baby telefoon. Kan allemaal mama! Hij eet goed, slaapt goed (over het algemeen) en is echt een lachebekkie. Als hij de slappe lach heeft, moet ik hem naar bed brengen, dan lacht hij dus echt om alles. Ik ben dus een zeer tevreden en blije mama
sorry, zware tijd gehad, kon geen zwanger of baby meer horen of zien. Medicijnen werkten weer te hard en hebben dus afgelopen maand een sexverbod gehad. Nu inmiddels zitten we op 2 jaar niet leuk om je laatste kans voor dat je de 2 jaar aantikt zo in t water moet zien vallen. Ik heb het er erg moeilijk mee gehad, gelukkig hebben we net 2 weken Mauritius achter de kiezen en ben ik weer helemaal opgeladen. Maandag weer naar het ziekenhuis en dan gaan we het wel weer horen. App sluit ik me niet bij aan dames, ik kan mezelf dat echt niet aandoen al die babyverhalen, sorry! Voel me af en toe behoorlijk remy alleen op een eilandje, ik moet echt aan mezelf denken en dat ga ik gewoon niet trekken. Ook niet altijd zin om mijn ellende te melden, vandaar rustig. Ben ook de enige die niet zwanger is he....
Had je inderdaad wel beetje gevolgd mirte! Ik snap heel goed dat je geen zin hebt in babypraat! Digiknuf!! Esmee klinkt als een heerlijk mannetje! Ilona wat van ook dat jullie ventje het zo goed doet! Sorry dit is even snelle korte reactie via de telefoon!
Mirte, ik snap heel goed dat je geen zin hebt in onze babypraat na weer zo'n tegenslag te moeten verwerken. Ik kan me voorstellen dat elke maand weer voelt als een klap in je gezicht Je hebt ook al zo veel mee moeten maken in de afgelopen maanden! Fijn dat jullie er wel even lekker tussenuit zijn geweest! Hoe was het gister in het ziekenhuis? Wat wordt nu het volgende plan?
hee ladies, thnx voor de lieve woorden, doet me goed! Ben zo blij dat we elkaar in onze waarde laten, en dat we gewoon kunnen zeggen wat we denken! Gisteren weer naar t ziekenhuis geweest. De arts vroeg hoe t ging en toen zat ik weer te brullen natuurlijk :S ja t gaat af en toe echt belabberd met me. Maar dat begreep ze en is ook heel gewoon en mag ook! Goed gesprek gehad, echo gehad (ik was bang voor cystes, maar die waren er gelukkig niet) en zit nu aan een kwart tablet clomid. Ze heeft ons verhaal besproken in het team en zij zijn erg positief (misschien wel positiever dan wij) omdat we nu echt een kans hebben. Ze gaf ook aan dat we natuurlijk al 2 jaar onderweg zijn, maar effectief maar 4 kansen hebben gehad, dus dat plaatst alles wel weer in perspectief. We gaan nu voorlopig zo verder, volgende stap zou inseminatie zijn en dat willen wij nog niet, ook zie ik daar voorlopig de meerwaarde niet van en dat mag maar 6 x voordat je doorgaat naar IVF. Bovendien verwachten ze hier nog wel kansen uit, dus ff op deze voet verder. Ze gaan me weer goed in de gaten houden, en mocht het over een paar rondes nog niet gelukt zijn, gaan ze kijken om clomid weer op te schroeven en dan meer 'risico' te nemen door meer eitjes te laten groeien. Maandag mag ik weer terug voor een echo, hopelijk een goed eitje en dan meteen de pregnylspuit weer. The saga continues....
Hoi mirte, Kan me voorstellen dat het allemaal even teveel is! Fijn dat de artsen er wel geloof in hebben! Laat je nog even weten hoe de echo maandag is? liefs