Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Hi rijn, goed dat je foliumzuur hebt gehaald, als je moeite hebt met doorslikken, ik neem altijd een slok water eerst daarna die pil in me mond met nog een slok water deze daarin laten zweven zeg maar in je mond en dan doorslikken :)

@mirte goed dat je snel een nieuwe baan hebt in deze tijd, al trekt de markt al wel iets aan.

Ik ben nog opt wachtbankje, maar hoop dat ik me snel kan aansluiten bij melliemuis.

2. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Ik ook begonnen met ovu testen, maar ook omo wit vandaag :p
    Morgen maar weer eens kijken en op de omschreven tijd, dus rond 12 uur dacht ik?

3. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Mirte, shopze! Lekker hoor dubbel salaris.... :D

Ik kreeg een onwijze vreetkick vandaag, bij mijn schoonouders gegeten, was goed en wel thuis en weer een hongergevoel :$ ik zit nog niet eens in mijn vruchtbare periode en nu al de piesserietus...
    Plassen, naar stal rijden, plassen, paarden naar binnen, plassen, paarden naar buiten, plassen, naar huis rijden, plassen..... 1,5 uur tijd, 5 keer plassen :(

En eenmaal thuis, begon de vreetkick weer..... :)
    LEUK :x

4. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Whahaha lekker hoor Pippers, voelt vast heel comfortabel, not. Hoop dat je binnenkort een beter plas ritme hebt ;). En de vreetkicks... Hoop dat het eten lekker was? ^^ dan is het niet erg om meer te eten!

Afgelopen dagen heel druk geweest. Morgen een uitgebreider bericht!
    Mijn nod is misschien volgende week, nog even wachten dus!

5. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames. Van beheer gehoord dat we het onderwerp niet kunnen wijzigen omdat het eigenlijk nooit besloten is hier, anders begin je een besloten club.
    Maar ik vind de banners en zien hoeveel rondes iemand gehad heeft wel handig dus laten we zelf steeds in de onderwerpregel zetten??

Ik heb nu kramp in m'n buik en beetje misselijk. Zit te twijfelen of ik geen ovulatietest ga doen, misschien dit keer een ronde van 28 dagen? Want zo voelde ik me vorige x drie dagen voor de eisprong al waren de klachten toen nog erger...;)

6. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Gewoon testje doen joh. Ik ben er juist veel rustiger door geworden. Gezien hoeveelheid slijm had ik anders gedacht nu al vruchtbare periode te hebben. Vorige periode dacht ik dat ruim anderhalve week en uiteindelijk was mm ei waarschijnlijk juist nog later.. Ik ben nu wel al aan het testen mocht m'n cyclus weer wat korter worden.

7. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muzieknootje - 27 jaar - ronde 22, NOD 23 / 24 aug
    Evietje - 35 jaar - ronde 13 - NOD 30 aug
    Nina80 - 34 jaar - ronde 2 nod 1 sept
    Carmina26 - 26 jaar - ronde 2 - NOD ca. 2 sept
    Smeetjuh1990 - 24 jaar - ronde 1 - NOD 3 sept?
    Wonder2015- 26 jaar - ronde 6 - NOD ong 6 sept
    Scarlett1985-28 jaar- ronde 2 -NOD ca. 7 sept
    Rijn - 23 jaar - ronde 2 - 10 sept ong
    Debbie - 23 jaar - ronde 2 - NOD 12 sept
    Pippers - 26 jaar - ronde 2 - NOD 16 sept
    Isa - ? Ronde ? - 16 sept
    Zus - 25 jaar - ronde 2 - 17 sept
    Vlinderbaby - 27 jaar - ronde 2 - NOD 21 sept
    woman1988 - 26 jaar- ronde 4 - NOD 22 sept
    Mz25 - 26 jaar - ronde 10 (2e spuiten) NOD ?
    Ilona - 24 jaar - ronde 1 nod 24 sept
    Mirte - 29 jaar - ronde 5 - nod 25 sept
    Happy91 - 22 jaar - ronde 0

Zwanger:
    Melliemuis 23 jaar. 4 mei uitgerekend[/QUOTE]

8. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wisten we al meer van muzieknootje?en dan is de beurt aan evietje en Nina, spannend meiden? Al signalen? Wanneer willen jullie evt testen? Ik heb toch geen ovulatietesten doen, ik vertrouw op mijn lichaam en signalen en het komt wel zonder die testen...:D

9. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hey dames, ga eens even snel zwanger worden, sta zo eenzaam op dat lijstje haha :D

10. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry je hebt gelijk, dat is niet aardig. Ik ga er meteen wat aan doen! :p

11. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ik doe me best.
    Mooi lijstje vlinderbaby goed gedaan.

Ik denk dat ik ongesteld ga worden, maar nog niks negatief nu

12. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Whahaha sorry Mellie.... over een week laat ik je weten of ik erbij zit ;) Maar denk het niet, gaat wel eventjes duren.

Bij mij klopte het slijm ook niet met de sprong :p, maar ik ben dan ook net gestopt met de pil... Net wat je zelf wil Vlinder.

Dubbel salaris... wauw ^^ Ik zou mijn zusje meenemen en gaat ze mij maar helpen met kleding uitzoeken hahaha (zelf een ramp met winkelen). Hoop dat je toch wat hebt kunnen vinden Mirte!

Zooo... gekke paar dagen achter de rug. Maandag gewoon lesgeven, dinsdag lesgeven en vergaderen...snel eten en weer terug voor ouder avond. Dan lessen voorbereiden, gauw slapen, weer werken en was manlief jarig. Natuurlijk weer tot 00:00 uur zitten tot iedereen weg is en de volgende dag weer werken!
    Nu weer eventjes uitpuffen :-D

Hoe gaat het verder met jou Evietje? Ik heb tot nu toe nog niet getest! :D Trots op mezelf!

13. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ik heb nog niet getest smeetjuh ik verwacht gewoon eigenlijk dat ik ongesteld wordt, hoop het niet hoor, maar soms voel je dat ofzo, beetje vreemd ik voel opzich geen gekke dingen ofzo.

14. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    melliemuis kan je niet wat roze rondstrooien dan?

als ik de pendels moet geloven, moet het er binnenkort toch wel aan zitten te komen ;)

shoppen is wel redelijk gelukt, niet bijzonder veel gekocht maar toch een paar dingetjes bij de Primark gescoort!
    en dat is gelukkig niet te duur, dus dat scheelt :)

15. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Tja, het zegt allemaal niets Evietje... voorlopig maar naast elkaar blijven zitten op het bankje :)

Ben benieuwd Mirte! Zou toch leuk zijn! Ennneh, primark is best wel leuk! Ik houd zelf niet van winkelen (eergister weer eens een tuinbroek gekocht en laatste keer kleding kopen was vorig jaar september), maar daar wil ik nog we eens slagen.

Bah, heb echt een rotgevoel (niets met zwangerschappen enzo te maken)... Wensen jullie ook wel eens dat je ergens gewoon niet meer mee hoeft te dealen? Bah!

16. nina80

nina80 Lid

23 jul 2014
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ik maar wacht met testen tot mijn nod. Heb het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden. Niet echt symptomen. Wel een paar dagen lage rugpijn gehad en wat krampjes maar verder niets.

Ik denk er ook over om de volgende ronde te beginnen met ovulatie testen. Welke gebruiken jullie en zijn betrouwbaar?

17. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb vandaag weer getest met ovu test....
    Gisteren omo wit, vandaag een heeeeeel licht streepje... :D
    Dus het klopt dan wel ongeveer met mijn cyclus als hij nog een paar dagen oploopt ;) Maar zoals meerdere zeggen, veel slijm, dus vandaar maar de ovu testen.. ook voor de rust.

Melliemuis, working on it! :cool:

Evie, dat kan, maar je kan het ook vreselijk mis hebben en gewoon stiekem zwanger zijn ;)

De vreetkick was fijn, de combi sloeg nergens op.
    Eerst restje joppiechips, dipje gemaakt met bugels en daarna een stroopwafel, hahaha....

18. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Lieve allemaal!

Ik dacht eigenlijk dat jullie ook al op de hoogte waren maar ik ben afgelopen maandag ongi geworden dus helaas. :( m'n nieuwe NOD is 25 sept. Maar 18 sept staat de tweede afspraak bij de gyn gepland. Ben benieuwd, ik vind het zoooooo spannend.

Toch jammer dat er geen besloten club kan worden gemaakt, als nieuwe meiden zich aanmelden is het bijhouden niet meer te doen.

Hoe is het verder met iedereen? Melliemuis: nogmaals gefeliciteerd!!! Ik zou je dolgraag gezelschap willen houden zo onderaan het lijstje ;).

Hier alles verder rustig, ben weer druk aan het werk zo na de vakantieperiode en ik moet daar wel weer even inkomen haha. 6 weken vakantie is toch wel lang! Maar je hoort me verder niet klagen hoor :D

Liefs en heel veel roze sprinkels voor iedereen

Ps. over die pendels... Iemand heeft bij mij voorspelt: november 2015... En dat was wel even slikken...

19. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Primarkt is zeker goedkoop, dus als je daar wat leuks vind is dat wel fijn!

Ik heb toch niet getest, wil echt vertrouwen op m'n lichaam en de signalen daarvan en gewoon genieten van dit mooie proces en kijken hoe t loopt. Ik heb ze wel al in huis, van sensitest. Maar als ik op dag 36 niet ongi ben en geen positieve test heb krijg ik vast spijt haha.

Dubbele salaris lijkt me heerlijk.

Evietje,misschien ook uit zelf bescherming of niet? Wel veel sexy time gehad? Hebben we hier wel, of doordat ik geen hormonen meer binnen krijg of door de gedachten aan een baby maken, geen idee maar heb gewoon veel meer zin!

Smeetjuh dump hier je frustraties maar lekker, ook als het over iets heel anders als zwangerschappen of baby's gaat! Maar ik ken t gevoel hoewel t minder vaak gebeurd naarmate ik ouder word:D

20. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    hallo!

Wij zijn vorige maand gestopt met de pil!
    het lijkt me ook leuk om ervaringen uit te wisselen
    met andere mensen!

Groetjes Angela

Deel Deze Pagina