Hahaha ja precies, die lingoballen, hahaha! Hmm wat betreft dat testen, ik wacht eigenlijk gewoon tot ik ongesteld word, stom he? Misschien over twee weken, wat is eigenlijk gebruikelijk? Ik heb geen idee! Waar moet ik nu eigenlijk speciaal op letten? Tussentijds bloedverlies?? Nog een uurtje en dan word ik afgelost, en dan nog een uurtje rijden en ben ik thuis! Om vervolgens hier morgen weer om 10 uur te zijn voor cursus tot 13.00..
Ik heb tot nu toe elke keer ook nog gewacht tot minstens cyclusdag 30... Wist natuurlijk eerst niet hoelang mn cyclus zou zijn. Ben nu van plan om ook netjes te wachten tot 14 dagen na mn meest positieve ovulatietest..
M'n zus, dus extra leuk Op dag 14 na je eisprong kun je testen. Ervoor kan t ook, maar dan kan t nog makkelijk misgaan. Hoe langer je wacht hoe betrouwbaarder maar dan moet je langer geduld hebben Waar je op moet letten is per persoon anders. Ze hebben t erover dat je tussen 5 en 10 dpo een beetje bloed kan verliezen of steekjes in zij kan hebben vanwege innesteling... Woman knalt idd nog niet echt, nog even geduld.. Ik heb nu ook beetje acne boven m'n (.) (.) dat zie je bij sommige kleding wel, wel vervelend.
Ja, ik zou 14 dagen na je eisprong doen, als je dan nog niet ongesteld bent geweest. Je kan letten op bloedverlies (rekening houden dat je ongesteld word)... maar voor de rest, is er denk ik niet zo veel om bij stil te staan? Anders ga je jezelf helemaal gek maken. Wel irritant dat je morgen alweer zo vroeg moet beginnen als je avond dienst hebt gehad!
Het is gelukkig ook maar eenmalig voor een cursus voor het nieuwe elektronische dossier! En dan ben ik dinsdag vrij dus dat scheelt! Heb alles ervoor al klaar liggen dus ik hoef alleen nog te berekenen hoelaat ik moet vertrekken! Oke dus 14 dagen vanaf nu! Das rot getimed want dan heb ik wederom et weekend avonddienst! Dus ff kijken hoe ik dat in ga plannen... Maar dat duurt nog even! Slaap lekker meiden en tot morgen!
Zwangerschapstesten werken het beste met je ochtendurine, dus dat is misschien fijn ivm je avonddiensten? ik heb met m'n Vl overlegt en ik ga zondag al testen! Waarschijnlijk aan de vroege kant, heb m'n eisprong tussen vorige week zondag en vorige week woensdag gehad, maar dan weet ik of ik die dag nog een wijntje kan doen op het feest of niet Donderdag heb ik een spannende bijeenkomst voor werk, ben er nu al zenuwachtig voor haha afleiding dus...
Mogguh! Esmee, we horen het wel he wanneer? Vlinder, gefeliciteerd!! Leuk joh, jongen/meisje? Alles goed gegaan? Nog geen knaller nee Woman, maar goed wat niet is kan nog komen? Bij mij waren ze ook niet net zo donker of donkerder dan de test, daarna liepen ze weer af. Ben bezig de badkamer te slopen, vanmiddag tweede gesprek voor een potentiƫle, dus moet wel douchen van tevoren, wat een stofzooi! Buurvrouw schuin boven ons kwam klagen, met der handje in der zij, fout dus. Ik begon om 9 uur en dat was volgens haar te vroeg. ''Het is een heel irritant geluid, dan weer wel getik, dan weer niet'' - Ooit geprobeerd een uur lang te hameren op een beitel? En nu beginnen ze van boven ook te stampen. Leuk zo'n benedenwoning, tijd om te verhuizen. Pffffff
Oke! Dat zou mooi uitkomen, want als mijn ongi zich nog niet aangediend heeft dan test ik gewoon die zondagochtend, das dan precies 14 dagen! Maar als je nu te vroeg een test doet, gaat hij al dan wel wat aan geven dan?
scarlett heeft vandaag een positieve zwangerschapstest gehad! (zag ik in de testen topic). Ja hoor je kan gewoon testen dag voor nod. Lees veel op forum dat kruidvat 2 voor 5 euro wel zo gevoelig is dat je een streepje zou moeten kunnen zien als het raak is. Er wordt alleen geadviseerd pas na nod te testen, omdat veel zwangerschappen (50%) voor nod nog weer mis gaan. Na nod is die kans al veel kleiner.
Woop Scarlett gefeliciteerd! Ja ik laat het weten Pippers Kijk als je in het weekend al vroeg in de ochtend bezig bent, vind ik iets anders. Maar door de weeks? Een keer wat van je dag maken is ook niet verkeerd voor de buurvrouw . Zo, eerst ff eten en dan ga ik weer klagen!
Is Scarlett nog op vakantie of schrijft ze hier niet meer mee? Wel leuk dat ze zwanger is! Ik test tussen de 10 en 14 dpo. Is het negatief kan hij vier dagen later nog positief zijn. En idd als het positief is kan het nog misgaan, maar daar ga ik uiteraard niet vanuit. 10 dpo is wel erg vroeg, maar het kan ook zijn dat ik dan al 14 dpo ben dus ach. Tenzij we met de auto naar t feest gaan, dan moet ik toch bobben en kan ik wachten haha Pippers wat een zeur! Vanaf 9 uur is nog laat, hier beginnen ze vaak al 8 uur...
Scarlett is nog op vakantie en schrijft hier tot nu toe niet mee (ander topic geopend). Ben benieuwd vlinder Zou het zo leuk vinden voor je!!! Hier weer hetzelfde resultaat met OV testen, ik ga denk ik komende paar dagen maar even niet meer testen. Even laten rusten! Vanmorgen netjes om 07:30 de kliko buiten gezet. Ben om 17:00 uur thuis gekomen... kliko niet geleegd! Van de buren ook niet. Dit is al de 4e keer dat dit gebeurd, word er echt chagrijnig van!! Hoe moeilijk kan het zijn om alle kliko's te legen... pfff
Wat fijn voor Scarlett!! Om 9 uur te vroeg?? Ik heb laatst mijn wasmachine om 7 uur al aangezet, later van de buren wel gehoord dat ze er niets van gehoord hadden dus dat is mooi (oud stel, ergens in de 70-80) Ja kliko's, hou op! Schei uit! Wij hebben een abbo dat ze schoongemaakt worden, maar zomervakantie he.. dus werden ze niet schoongemaakt! Betaal je dan wel dik 90 euro voor per jaar. Hier nog geprobeerd te klussen, maar lief kreeg pijn aan z'n zij, ik laat hem dan ook overuren draaien Dus hij wilde het vanavond nog wel een keertje proberen! Niet geschoten is altijd mis, gezien er nog een redelijk donker streepje op m'n ovu-test zat! Manlief vroeg trouwens wie het straks het eerste hoort, of ik zwanger ben, het forum of hijzelf! Ik gaf als antwoord dat we eerst gaan discussiƫren of hij wel echt positief is op het forum Vandaag wel gezondigd met koffie, maarliefst 2 warme bakkies en 1 ijskoffie op. Vreselijk!
Whahaha uiteraard, eerst overlaten aan het testpanel of je wel/niet zwanger bent. Erna is manlief aan de beurt Ja, wij hebben dat schoonmaken dus ook... Maar dat gaat dus niet als hij niet geleegd is... 4 weken terug heb ik nog met ze aan de telefoon gehangen dat de grijze bak niet was opgehaald... toen hebben ze diezelfde dag nog een wagen langs gestuurd (maar toen kwam ik er al om 12:00 uur achter, niet 17:00...)