Niet teveel hoop krijgen misschien? Want ik had ook zo veel last van het ontpillen . Gewoon geduldig afwachten en als je ongesteldheid uit blijft, wanneer ga je dan weer testen? En welkom Ilona en Pillers! Klets gezellig mee! En dit wordt echt het roze clubje! Ik weet het zeker! Wel vandaag een antwoord gehad op m'n vraag wanneer ik zwanger zou zijn door iemand die kan pendelen. Niet dat ik daar heel erg in geloof, maar ik was nogal nieuwsgierig! Maar ik moet zeggen.... Dat het niet zo heel erg positief was: november 2015! Pff laat ik maar hopen dat het veeeeeeeeel en veeeeeeeeel eerder komt! En dat ze geen gelijk heeft
Vlinderbaby - 27 jaar - ronde 1 - nod 10 aug Isa - -29 jaar- ronde 3 - nod 20 aug Muzieknootje - 27 jaar - ronde 22, nod 23 / 24 aug Melliemuis - 23 jaar - ronde 2 na mk - nod 25 aug Mz25 - 26 jaar - ronde 9 (1e spuiten) nod ong. 5 sept Wonder2015- 26 jaar - ronde 6 - Nod ong 6 sept Debbie - 23 jaar - ronde 2 - nod 12 sept Pippers - 26 jaar - ronde ?? Nod??? Happy91 - 22 jaar - ronde 0 Ilona - 24 jaar - ronde 0 ---- Mz25 follikelmeting. 13 aug Muzieknootje 1x gyn. 15 aug
Hallo dames, mag ik mij hier aansluiten? Zoals mijn onderschrift verteld ben ik sinds eind juni gestopt met de pil. Netjes de ontrekkingsbloeding gehad en dan na 34 dagen ongesteld, dus das niet slecht dacht ik Ik ben 26 jaar trouwens, men vriend 24 jaar. We kijken er zo naar uit, het verlangen wordt alleen maar groter Sinds vrijdag ben ik gestart met ovulatietesten en daarstraks toch een duidelijke teststreep, dus ik verwacht mijn ei deze week spannend! Ik neem, zoals iedereen, multivitaminen pronatal en ook tarwekiemolie (wie niet waagt, niet wint zeker ). Nog iemand die tarwekiemolie neemt?
Hoi Carmina, gezellig dat je mee komt schrijven! Op wanneer wil je je nod hebben? Dan zet ik hem in het lijstje en dan 2e ronde toch!
@Ilona; ik zie dat je ook bijna gaat trouwen. spannend!! Ben je al zenuwachtig? @Isa; jaaaa ik heb er echt zin in! Gaat ie nog wel op z'n knieën denk je? Opzich kun je ook trouwen met mooie jurk zonder uitgebreid feest enzo, toch?
Hoe is het met jou Vlinderbaby? Nog steeds niet ongi? Misschien dan idd toch te vroeg getest, net wat Muzieknootje zegt.. laten we 't hopen!!
Nee maar pas eerste cyclus na de ac. Ik hoor dat dat wel vaker tussen de32 en ruim 60! Dagen duurt...
Hmm... Nou ja ik heb wel een berg testen gehaald Ik heb 2-8 getest geloof ik. 30/31-7 was ik een ruime dag ongesteld
Tja... stond raar te kijken. Ik kwam ook met een vraagteken uit de WC gestrompeld.... En echt, hooguit 1,5 dag en het was weer weg. Flink gevloeid voor mijn doen. Meestal ben ik hooguit 3 dagen ongesteld. 1e dag voel ik het buik-technisch incl. bijbehorende hoofdpijn aankomen, minder vloeien, 2e dag ben ik de sjaak, 3e dag zelfde verhaal als eerste dag. En nu out of the blue ineens heel veel... Kraan open en ineens klaar.
Ja dan geloof ik dat je raar staat te kijken! Maar was dat dan je onttrekkingsbloeding of al een eerste 'echte' ongi?