Vlinderbaby, ik wijt deze symptomen nog niet aan een zwangerschap hoor Daar ben ik gelukkig nuchter genoeg voor. Ze komen waarschijnlijk door de normale productie van progesteron en oestrogeen. Over een ruime week kijken we wel verder Ilona, alvast gefeliciteerd en een gezellige avond bij je (ja, nu ook jouw) opa gewenst!
dames we gaan lekker, ik zie al berichten van wachtbankjes en eitjes, dat ziet er goed uit! volgens mij is het van belang nergens last van te hebben en dan na een positieve test komen de echte klachten pas echt (alhoewel ik dan wel moeite heb met meiden die vervolgens zeuren dat ze overal last van hebben, terwijl ik dan denk: jij bent teminste zwanger...) maar goed... hier moet ik zeggen dat ik het op de een of andere manier goed los heb gelaten, ben er niet echt veel mee bezig, dagen gaan snel en ben ook niet overdreven hier te vinden dus heb een goede balans. We zullen t zien of t werkt, we zitten nog in de babydans periode
ZO Woman! GAAAAN! Ja joh gekkenhuis van die buurvrouw, sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Als ik de wasmachine aanzette een half jaar geleden, moest ik hem ook niet voor 7 uur 's ochtends aanzetten, haha, maar voor mijn verjaardag een nieuwe wasmachine gehad van vl (Samsung eco bubble 12 kg... Ik had het kunnen weten dat de GO voor kinderen eraan zat te komen met zo'n trommelinhoud) en dat ding is geruisloos! Hahaha Ilona ook commentaar op het forum? :') En nu al zwangerschapsdementie? Esmee, lijkt me ook lastig, mentor... .pff al die ouders, knap dat je het uberhaupt al aandurft! Evie, hoop dat het snel mag gebeuren voor je! Hoe zat het bij jou in vorige cycli? Knallers of niet? Succes bij de HA! Zus, haha ja gutst het eruit? Hahahaha ik zie het ook echt voor me. Ik moet zeggen dat ik dus ook heel waterig slijm had, ik zat al te denken aan een lamme blaas ofzo? Ik dacht, nu al incontinent? *ZEIKMODUS ON* Ik heb niet alleen jeuk aan (.)(.) maar eigenlijk overal. En alles knelt... Broeken/bh's, misschien hou ik vocht vast ofzo.... Blegh. Mijn gezicht lijkt met de dag erger te worden, want een drama zeg al die pukkels, bah! Ik voel me ook niet echt sexy met vocht/pukkels/knellende attributen etc... *ZEIKMODUS OFF* Mirte.... Ik gok op de eerste zin ik heb er ** van gemaakt
Whahaha, Ilona en Vlinder XD Kwaaltjes babes whahaha. Hoop dat het allemaal nog 109348 x zo erg word (Omdat jullie dan zwanger zijn he ). En dan nog zo de deur open doen Ilona... dat je nou zo onverzadigbaar bent naar je man okee... maar de eerste de beste die aanbelt? Woman, wat fantastisch! EINDELIJK!!! Goed benutten en veel plezier Evietje, nog wat gehoord van de arts met je uitstrijkje? Had gisteren echt een rotdag. Eerst een mailtje van een collega (hij is authistisch) die alles heel zwart wit ziet. Dan die stomme moeder en ook nog eens gezeik van manlief (zelf niet ruzie, maar het onderwerp zelf) over dat de ruzie opgelost moet worden want schoonzus gaat trouwen. Dan moet alles maar even vergeven en vergeten worden natuurlijk. Vanmorgen wilde ik wegrijden, hoor ik een schrapend geluid. Ik meteen terug rijden en stoppen (30 cm). Blijkt mijn uitlaatpijp (voorkant van de auto) op de grond te liggen... Heeft mijn man me even afgezet (werk dichtbij gelukkig, kan ook fietsen, maar was nu qua tijd niet makkelijk). Op school bleek mijn wiskunde collega al gebeld te hebben met moeders, omdat zij het ook helemaal zat was en het achter de rug wilde hebben. Hoefde ik gelukkig niet meer te doen (Anders wel gesprek gedaan). Vanavond gezellig gekookt met collega's op school en samen gegeten. Gekletst met mijn leiding gevende. Ze vroeg naar mijn bruiloft en naar foto's, natuurlijk vroeg ze ook wie 'dat in het rood' was. Tijdje over gekletst. Zegt ze: Tja, ik kan natuurlijk altijd weigeren dat je vrij wilt hebben voor 25 juni (dan gaat dus mijn schoonzus trouwen), dan kan je er niets aan doen! Ik bescheurde het van het lachen whahaha. En PS: Wat zijn wij toch een leuk cluppie!
Hahaha Pippers, ik heb DE ideale oplossing voor jou! Gij neme een foto van een knappe vrouwen gezicht. Gij plakt dit op een papieren zak Gij opent de zak en plaatst deze voorzichtig over uw hoofd Eventueel kunt gij deze zak nog 'tweaken' door er nog wat gaten uit te knippen voor meer comfort of nog wat bij te kleuren aan make up. Gij bent weer sjotnondeju aantrekkelijk!
OH! Zo, duurde even voor dat hij binnenkwam, m'n kwartje viel pas laat! Haha ja wij gaan eerst in dit clubje besluiten of de test positief of negatief is!! Hoorde net al dat we ook niet samen gaan testen, zijn we het type niet voor, maar dat hij wel wilt weten als ik wat vermoed!
haha wat leuk meegepraat van je leidinggevende! Ja soms heb je van die dagen dat het allemaal beetje tegen zit. Gelukkig was het verhaal met mentorleerling al klaar! Pippers iri van die zeikende buren! Wij hebben echt mega leuke buren en hele leuke straat! Zitten vooral in de zomermaanden wel aantal keren per maand bij elkaar! Dat ei is hopelijk wel goed benut! Afgelopen week alleen zaterdag niet geklust! Vriendlief gaat zo weg naar het werk dus moest vandaag ff op ander tijdstip gebeuren! Kwam net terug van training en toen was meneer er al klaar voor! Na de tijd deed hij wel meteen kleren aan ik zo: 'gaan we niet eens naknuffelen'. Hij zo :'Nee deze keer was een zakelijke keer' :S WTF haha wat een romanticus is het toch ook... mn buikpijn is nu ook weg... zal mn eitje dan al gesprongen zijn of kan dat niet? En inderdaad stelletje idioten hier bij elkaar haha!
zeker weten leuk cluppie, toch een taartenbakmiddag in t verschiet dan of liever gezegd taarten eet middag
Het lijkt me oprecht verstandig en maatschappelijk verantwoord als wij niet in één ruimte tegelijk zijn.... whahahahaha Regelrechte chaos
Zakelijk?! Hahahaha Dat maakt t dan wel erg leuk.... Woman, zoiets Ben al verschillende keren uitgevallen tegen collega's vandaag. Irritant hoor.... Laat me gewoon lekker met rust Dus ik kom hier gewoon nog een keer uitvallen
Ja we gaan ook maken he Moeten wel vullingen variëren en uit testen! Ik denk dat we dit een keer kunnen doen in oktober, tussen 11-19 oktober. Dan heb ik herfstvakantie en kan ik alles alvast klaar zetten Whahaha woman, jouw vriend denkt ook: Moet nog wel eventjes laten zien wie de baas is Doe niet alsof ik me altijd laat meesleuren! En pippers Volgens mij zouden wij een dodelijk duo zijn XD
Hahaha, dames, jullie zijn echt knettergek! Heerlijk! In de herfstvakantie zit ik met mijn kont ergens in de zuid-europese zon, dus helaas geen taart-bakmiddag voor mij.. Maar ik zie graag de resultaten op dit forum! Pippers, vreselijk die incontinente baarmoeder van ons. Bij mij op het werk hebben we daar van die handige volwassen luiers voor, maar ik vrees dat het wat doorschijnt in mijn witte uniform dus ik laat ze maar achterwege denk ik. Evietje: veel succes morgen bij de huisarts!
Stelletje ouwehoeren Pippers ik zag laatst kids op straat met hun vest achterstevoren aan en capuchon over hun hoofd, das dus ook een idee dan volg je gelijk de laatste trend Smeetjuh ik heb juist geen echte klachten Maar ik hou hoop t voelt superspannend en goed! Alleen vrijdagavond feest van m'n werk waarmee ik nog niet weet wat te doen qua excuus Evietje dat is mooi dan weten we morgen meer! Woman, zakelijke seks, geweldig! Dat heeft hij dan voor je over
Ik dacht dat ik erg was voor Pippers whahaha Nee, maar je hoeft ook helemaal geen klachten te hebben he, zeker niet zo vroeg! Ik zou op je werk gewoon aangeven dat je wat moe bent en het dan zo hard in slaat. Als ze dan moeilijk doen, aangeven 'hoezo, vind je me niet gezellig zonder alcohol dan ofzo?!' Je kan het ook zo doen dat je telkens drinken haalt voor anderen, dan valt het niet zo op Tot nu toe houd ik wat pijn in mijn zij, niet heel vervelend, maar kan me niet herinneren wanneer dit is begonnen. Al met al blijf ik me onzeker voelen wat er nu gebeurd met mijn lijf en ik heb ook een historie dat niet altijd alles goed gaat in mijn lichaam. Spontane ontstekingen etc. Heb net met mijn moed bij elkaar geraapt en even een e-mail gestuurd naar de verloskundige praktijk waar mijn buurvrouw ook zit en de situatie uitgelegd. Kreeg bijna meteen reactie. Haar lijkt het ook slim om toch even langs te komen en een echo te laten maken, want zij vind dit toch ook wel een raar verhaal. Mocht er niets aan de hand zijn, dan heb ik in ieder geval zekerheid. Snap dat dit een beetje raar kan overkomen, alsof ik er niet aan wil dat er niets aan de hand is en ik me niet zo moet aanstellen, want dit is pas de 1e ronde geweest... Ik heb echter ook situaties gehad dat ik met allerijl naar het ziekenhuis gebracht moest worden XD en ik kan het gevoel niet los laten dat er nu iets niet klopt.