oh en ik denk dat Melliemuis de winnaar gaat zijn van de wedstrijd 'wie woont het verste weg van lelystad' ik meen me te herinneren van ergens op t forum dat ze in Engeland woont Toch Melliemuis? of zit ik er compleet naast?
Ik woon ook in Utrecht, maar ja, ik zit in die week niet aan de taart, maar aan de Italiaanse wijn en ijs (of alleen ijs, dat hoop ik eigenlijk! ) Ik hoop wel dat jullie een superleuke middag/dag/avond hebben en dat er snel een herhaling komt, dan ben ik wel van de partij!! Esmee: wat fijn dat je snel terecht kon zeg! Ik hoop echt van harte voor je dat je zwanger bent!! En grappig dat je in Lelystad woont, ik heb daar ook 10 jaar gewoond. Op welke school geef je les? Evie, hopelijk heeft je man snel een baan. Lijkt me echt vreselijk om zonder werk te zitten. Helaas zien wij het ook van dichtbij in onze vriendengroep Vlinder: zo'n sterk gevoel is meestal wel een goed teken he! Ik duim voor je mee! Welk symptoom heb je dan die je zus ook heeft?? Pippers: fijn dat je je weer wat beter voelt! En dat ook je huid beter wordt! Nu ben je straks geen tienermoeder met een hoofd vol pukkels maar gewoon een beauty mama! Hier ff zeuren hoor: heb echt al sinds vorige week donderdag last van m'n linkerkant. Begon met stekende en zeurende pijn in de linkerlies en ten hoogte van linker eierstok. Ik dacht dat dit het rijpen van m'n ei was, want vrijdag 'normaal' positieve ovulatietest en zaterdag een knaller. Hierbij had ik ook vruchtbaar slijm. Van het weekend dus ergens mijn ei gehad. Maar die zeurende pijn blijft eigenlijk aanhouden. Het zit nu meer in m'n zij en straalt uit naar de rug. Het doet niet echt pijn, maar is irritant aanwezig. Nu zit ik ongeveer op 3 a 4 DPO, dus een innesteling is echt onmogelijk. Kun je ook gewoon een beetje 'beurs' van binnen zijn door een eisprong? Zo voelt het namelijk een beetje. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
haha ja klopt hou t deze maand echt ff niet meer bij. Heb 3 apps op mn telefoon die alle 3 wat anders zeggen en deze banner zegt weer wat anders haha, dus was lichtelijk verbaasd Heb ook nog niet echt vruchtbaar slijm gespot, maar dat heb ik de afgelopen 4x ook maar echt 1x gezien, maar denk wel dat deze week ergens mn ei is, heb wat pijn gehad in liesgebied (is dat een woord?)
Smeetjuh wat super fijn dat je zo snel terecht kon! Ben erg benieuwd naar je echo! Evietje, inderdaad erg vervelend dat je man bij huis zit! Niet alleen financieel maar ook voor je man zelf!! Gedwongen bij huis zitten is natuurlijk niks aan! Hopelijk vindt hij snel weer werk. In wat voor sector is hij werkzaam. Mirte veel plezier met gezellig maken! Hier is mn ovulatietestje al iets minder duidelijk en mn buikpijn is nu wel weg. Vanmorgen nog wel heel erg last gehad van steken, kon nauwelijks rechtop lopen. We hebben het vandaag ook nog wel even gezellig gemaakt Denk dat ik nu op het wachtbankje kan! al blijven we ondertussen wel flink oefenen
om t lijstje aan te vullen: Zoetermeer Hellevoetsluis Zeeuws vlaanderen Utrecht Eindhoven omgeving Slagharen
Jammer Zus dat je er niet bij kan zijn, maar zeker later nog een keer herhaling!!! Ik werk op de S.GL en woon vlakbij bataviastad haha. Ik ken het niet dat het zo blijft doorzeuren, zou het eventjes in de gaten houden... Eindelijk op het wachtbankje woman, doe je eindelijk wat rustiger hier in het clubje XD whahaha nee hoor
Haha grappig Esmee. Een oud klasgenootje van mij is nu geloof ik docente Engels op de SGL! Ikzelf woonde echt helemaal aan de andere kant van Lelystad
Hoewel ik helemaal voor een taartenmiddag ben stel ik voor n x op een zaterdagmiddag een high tea bv in Utrecht? Dan hebben we de tijd om te kletsen en voor zoetigheid en kan iedereen erbij zijn en denk ik toch t meest centraal??? Ik weet m'n rooster nog niet voor die week, heb iig geen vakantie haha Melliemuis ik was vergeten te reageren op jou, sorry! Maar wat ontzettend naar dat je zoveel klachten hebt, hopelijk werken de medicijnen snel!
Jaaa kom allemaal maar naar Birmingham! Retourtje 100 euries. Ik ben toevallig eind oktober/begin november in NL, en dan in Enskedeeee.
Oh lijkt me enig Mellie, vind Engeland fantastisch hahaha Misschien leuk om dan iets te plannen? Dan kan je er ook bij zijn!
Zeker leuk om dan met z'n allen af te spreken! Ik kan t laatste weekend van okt en de eerste twee van nov op zowel zaterdag als zondag! En de rest? Hier maar ff gezellig doen voor t geval t toch de eisprong is (is t niet) nog maar vier dagen....
Pff zoooo *BURP* Patatje ging er zo in.... Wel slecht om zo laat te eten... Vader van een collega kwam langs om te kijken of hij onze badkamer kon komen tegelen, en dat kan hij. JEUJ. Complete verbouwing zit eraan te komen van de badkamer, wat een gedoe, nu al. Maandag al begonnen met slopen en 's middags een sollicitatiegesprek (was ik vergeten te vertellen ) Vlinder, fijn lijkt me dat zo'n zeker gevoel! Hou het vast en je kent de regel hè... Eerst hier showen! Mirte, klusze, hahaha.... Euhm, verder.... Alkmaar city hier, ook alles is ver, maar maakt me niet uit, zolang het niet puntje limburg is
Zus, thanks! Haha, ik hoop het echt... Mogen nog wel watbuik-kilo's af... Voel me echt een opgeblazen pad man!
Hoe ging dat gesprek Pippers ! Ik heb 31 oktober een bruiloft en 8 november ga ik naar kreadoe. Voor de rest geen plannen!
Haha, hier hetzelfde hoor Pippers. Ik ben al bezig met afvallen. Tot nu toe bijna 4 kilo eraf, maar wil er nog 6 meer af! Leuk, zo'n sollicitatiegesprek trouwens! Wat voor functie?? Ik heb mijn officiële rooster nog niet voor november, maar ik kan vast ook wel ergens tussen mijn idiote diensten door een date plannen!