Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ergens is het ook wel fijn dat iedereen een echte naam krijgt met een gezicht erbij :)

2. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik heb me zojuist ziek gemeld op m'n werk ivm mogelijke buikgriep..
    Veel last van darmkrampen, misselijkheid, diarree (sorry) en verhoging.
    Dus misschien waren die klachten van gisteren een voorteken over vandaag. Ook erg last van dromen die net echt zijn..
    Ik duik m'n bedje nog even in, bel straks de huisarts nog even.

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Beterschap Ilona!!

4. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Ilona!
    Ja leuk dat we een gezicht krijgen bij de namen:D

5. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Beterschap ilona

6. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ahw, dankjullie wel lieve schatten!
    Ik ben eventjes uit bed gekropen om wat te eten en drinken, heb tot nu toe tot half elf geslapen.

Maar wat lastig Vlinder, dat dilemma, maar fijn dat je er uit gekomen bent!

7. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    He gatver, beterschap Ilona!!!

Ik heb vandoag lekker vrij ^^ Maar moet flink gaan schoonmaken en opruimen, mijn broer komt dit weekend logeren...
    Dilemma XD Nou moet ik dus al mijn spullen m.b.t. zwangerschap gaan verstoppen...inclusief pillen XD

Vanmorgen maar weer eerst de douche ontstopt (niet helemaal verstopt, maar moet toch nu en dan gebeuren)... bleeeh.
    Vanmorgen weer een clearblue OV test gedaan, weer een knipperende smilie.
    Dus ik zei al tegen manlief: Vanavond weer, morgen weer, overmorgen weer, net zo lang tot hij een egale smilie geeft! :D
    Denk alleen niet dat die egale smilie gaat komen, want ik zie geen veranderingen in mijn LH testen XD

8. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Beterschap Ilona! Ziek zijn is nooit leuk!

Vlinder, fijn dat je voor jezelf een beslissing hebt kunnen maken! Nu ben ik natuurlijk wel heel benieuwd wat je keuze is geworden ;)

Esmee: lekker zo'n vrije dag, alleen jammer dat het vaak ik het teken van opruimen staat he…. Ik ben ook vrij, maar de wasmachine draait alweer volop en wc en badkamer zijn alweer gepoetst. Straks nog stofzuigen, maar dat is hier dagelijkse kost ivm hond.

De vage beurse klachten die ik had in m'n linkerzij en rug zijn sinds gisteren helemaal weg. Nu nergens last van eigenlijk, voel me prima! Volgende week dinsdag ga ik een testje wagen!
    Vlinderbaby, jij bent de eerst volgende tester he, met aanstaande zondag?

9. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Whahaa ja altijd schoonmaken Zus!

Hier de badkamer gestoomd en gereinigd, bedden afgehaald, kamers gestofzuigd en gestoomd, voliere schoongemaakt, ook die kamer gestofzuigd en gestoomd, wasjes draaien XD
    Straks nog even beneden opruimen en stofzuigen en stomen, boodschappen doen, nog meer wasjes en de bedden weer opmaken.

En de spullen verstoppen XD

En fijn dat je klachten weg zijn :) Ga je je dag toch wat lekkerder door!

10. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Pfff... zo'n gezellig clubje is het hier, zo kortzichtig kunnen mensen antwoorden elders op het forum. Bah.

11. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    je bedoelt de opmerking van Lutty? Ja dat slaat echt nergens op!

Als ik jou testen vergelijk met die van mij zie ik ook niet veel bijzonders, maar ik vind je klachten inderdaad wel 'vaag' en dat je zo kort maar een bloeding hebt gehad ook! Lijkt me goed dat je gewoon contact opgenomen hebt met de verloskundige! Hopelijk geeft dat gewoon duidelijkheid!

Lekker niks aantrekken van die sneue mensen op het forum en gewoon op je gevoel afgaan!

12. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Evie, wat voor expertise? Beheer (Technisch/functioneel?) of Ontwikkelaar? Welke talen? Java/.NET?
    Ik heb een redelijk netwerk in de IT, dus ik kan hem (Zijn CV dan :D )wel bij wat mensen neerleggen (oud collega's etc.)

13. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    #953 Smeetjuh1990, 12 sep 2014
    Laatst bewerkt: 12 sep 2014
    Mja, snap dat niet zo XD... maar zullen de hormonen wel zijn denk ik dan?

Hoe gaat ie met jou Pippers verder?

Ik heb het huis bijna spik en span :D Nog even bed opmaken zo en dan ben ik klaar. Morgen vrijgezellenfeestje, thema jaren 90 XD
    Gaan eerst de vrijgezel kidnappen, samen lunchen, fotoshoot doen, naar a'dam naar Sherlocked (escape room :( ), samen avond eten en zuipen (ik water dan :p).

Gelukkig drink ik niet vaak, dus valt ook niet op.

14. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Esmee, zijn die testen van CB niet ontiegelijk duur? :$
    Maaruh, jij krijgt een heel gezellig weekend dus? :D

Gisteren hier ook nog even gezellig gedaan, kreeg nog de vraag of het nu zin zou hebben om zwanger te raken... Euhm nee, maar betekend dat dan geen seks? Tuurlijk wel! :cool:

Ilona, wat irritant!!! Ik word ook gek als ik niet kan douchen en zeker mijn haar niet kan wassen.... :x
    Anders naar het zwembad in de buurt? ff rondje zwemmen en uitgebreid douchen? :D (anders ouders/schoonouders/buren?)

Hier begin oktober badkamer verbouwen.... Wordt ook een uitdaging, maar goed, het wordt eindelijk gedaan. Ben gewoon met de beitel aan de slag gegaan, toen moest vriendlief wel wat regelen ;)

Mirte ook al aan de verbouwing! Zit het in de lucht ofzo? :p

2 nov moet ik ook wel kunnen hoor, nog niks op de planning staan volgens mij? Alleen is mijn zwager 3-11 jarig, ff kijken nog.

Balen Ilona, hoe is het? Beterschap in ieder geval...

Hier al twee dagen een onwijs ''vol'' gevoel, wel honger als een trekpaard, eet ook veel. Zo maar aan de kook en dan boodschappen doen.

Esmee, thanks, gaat goed verder :D Gesprek ging super maandag, ben ik heel blij mee en erg benieuwd wat het gaat worden. Vandaag bericht gehad dat hij nog in discussie is het het bureau die mij heeft aangeboden.
    Ik hoor het wel van de week hoop ik. :D

Ik zat de hele tijd met woensdag in mijn hoofd, maar dinsdag verwacht ik al ongi... Of niet dus :p

15. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Leuk trouwens, gezellig weekend voor de boeg dus!

16. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Bwhahaha, de badkamer gaat gewoon NU gedaan worden!
    Hier hoeft niets verbouwd te worden, hebben we al gedaan. Telt dat ook? :p (Voelt zich er anders niet meer bij horen :$ )
    En vind je het gek, honger als een 'trekpaard'. Als je die oude en nieuwe hengsten nou eens lekker in de wei laat staan, dan zou je ook niet honger hebben als een trekpaard XD
    En precies, je vriend moet er maar aan geloven, we gaan niet alleen maar zakelijk doen!

Die CB testen zijn inderdaad duur, maar heb ze 'goedkoop' over kunnen nemen. Was hier iemand op ZP die zwanger was geraakt en nog een nieuw doosje had. Heb ze voor 20 euro gekocht :) Zitten 20 test sticks in.

17. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Gezellig hier, ja sommige members kunnen heel vel reageren altijd makkelijk vanaf een toetsenbord he

Vandaag lekker vrij geweest, zijn ff naar blijdorp geweest , wat meer een bouwplaats lijkt opt moment, weinig gezien, hadden gelukkig vrijkaarten.

Daarna me tuin aangeveegt en potjes en dingetjes naar de schuur gebracht, me framboos veilig gesteld van me honden, want die knagen alles stuk,

Daarna in bad geweest, daarna gezellig gemaakt :) :)

Lekker vroeg avond eten gegeten, en nu lekker op de bank. Ja mooi dagje vandaag

Morgen ritje duitsland, even wat voer halen voor me beessie. En tis gewoon ff leuk.

@pippers, talen is hij dan weer niet thuis is, . Net, html niet. Meer van de systeem beheer Windows, Windows server. Enzo. Alleen geen behaalde papieren in dit vak dat maakt het lastig soms zoals ict mbo4, wel deel genomen een mcsa opleiding. maar wel een hoop ervaring en kennis. Lief dat je er naar vraagt.

18. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Jammer van Blijdorp, maar zo te horen toch een lekker daggie gehad ^^

DUITSLAND! Duits is zo makkelijk ^^ vliegtuig in het duits is VLIEGTUIG en auto is AUTO etc.
    Nee sorry :p Mijn duits is echt slecht hahaha. Wel heel erg leuk om heen te gaan!

19. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Miin duits is super slecht

20. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014