Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    ff naar DL voor voer? Waar woon je? :D
    Tjonge.....

Maar hij mag sowieso zijn CV sturen hoor als ie dat wil, misschien dat mijn oud collega's wat voor hem kunnen vinden.
    Certificaten worden echt belangrijk helaas. Als hij nou in treinvaart goed opgeleid wil worden, (ik weet niet hoe oud hij is?) dan weet ik nog wel een leuk bedrijf!

2. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ja ik weet het, maar ja he,

Hijs bijna 39

Kan je zijn cv sturen, moet het ff vragen eerst, komt wel.

3. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ja dl is een leuk ritje, wij houden daar wel van. Zoetermeer he was het.

Voer voor me leguaan, ja heb je hier ook wel maar daar meer keuzes.

4. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    dames wat goed, allemaal aan de schoonmaak! (heb ik btw gisteren ook gedaan met mn vrije dag, en een deur geverft)

beterschap Ilona, voel je je al wat beter

He bah smeetjuh, wat zeggen ze nu weer? Ik heb es iemand geblokkeerd omdat ze echt kortzichtige dingen zei...

ik zie dat al een hoop meiden de lijst hebben aangevult, goed bezig!

en ja t hangt in de lucht die verbouwing, al lang gepland maar nu is t eindelijk zo ver! eindelijk! (de originele badkamer zit er nog in uit 1976, mooi oranje is niet lelijk...:()

5. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Het gaat de goede kant op hier! Weinig gegeten wel veel gedronken.
    Veel last van gas en gerommel on m'n buik, maar geen neigingen meer gehad om het eruit te gooien.

Ik hou het op een virusje maar manlief begint direct dat hij alweer wat hoort in m'n buik, de gek.
    Morgen naar z'n opa en oma op de camping gezien woensdag niet doorgegaan was. En dan eten we daar meteen, ze schijnen te gaan barbecuen!

6. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Fijn dat je je weer beter voelt Ilona! Probeer jij je niet gek te maken, dan doet je man het wel whahaha. Morgen lekker bbq!!! Hoop dat je daar weer smakelijk van kunt genieten.

Goed bezig geweest Mirte ^^ Oef...oranje badkamer, snap dat die verbouwing broodnodig is!
    Ik had een eigen topic geopend over hetzelfde blijven van LH gehalte op ovulatie testen, ten opzichte van vorige ronde. Of hier meerdere mensen ervaring mee hebben. Had foto's erbij gedaan.
    Krijg je de opmerking dat ze dat echt geen strepen noemt en ik me er niet druk om moet maken, in haar opzich niets geks aan de hand.
    Dus ik geef aan dat er wel degelijk strepen zijn maar dit niet goed op de foto komt en ik vraag of mensen hier ervaring mee hebben.
    Krijg je de reactie van dat ik problemen zoek die er niet zijn (dat ik dus drama wil schoppen om niets)...

Dan denk ik echt van XD waar ben je mee bezig mens...
    Toen ik aangaf dat ze verloskundige ze beoordeeld had en zij dacht dat ik zwanger was geweest of nog zwanger ben, kreeg ik geen reactie meer.

Hier echt dood en dood op XD Lekker schoongemaakt vandaag, ging om 19:30 uur eventjes liggen...ben nu net wakker XD. Pijn in mijn buik, mijn rug... pf XD word oud!

7. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    nou smeetjuh lekker laten lullen die handel
    als je niets nuttigs te melden hebt, hou dan je mond, toch?

ik had dat met iemand die aangaf dat ze gelovig christen is en dat ze niet in die pendel onzin gelooft, en om aan te tonen dat het onzin is, had ze laten pendelen en nu kon ze dan mooi zeggen: zie je wel, t klopt niet!
    Diegene die voor haar had gependeld was not amused (ik denk ook dat zo iets niet per definitie goed of verkeerd is, er zit wel een kern van waarheid in geloof ik) maar zij was ook van mening dat als je er al niet in gelooft en het alleen om die reden doet, dat je dan sowieso een pendel krijgt die niet klopt.
    Vervolgens gooide die gelovige de dodelijke opmerking erin: ' de waarheid is hard' en toen was ik er wel klaar mee. Iedereen lekker in zijn waarde laten! Als we alles al wisten op deze wereld zaten we hier niet want dan wisten we exact wanneer we een kleine kregen en to be honest, dan zal t leven verreks saai zijn...

maareh als jij al oud wordt (ML zou zeggen: dat is te hopen dat je oud wordt!) wat zijn wij dan? Antiek? Fosiel? hahaha:D

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja nee dat is ook zo! Ik geloof er niet zwaar in, maar ik vind het ook wel weer grappig die pendels. Ik heb ze niet laten doen om te zeggen: Haha, mis mis mis!
    Ik denk altijd: Als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets ^^

Ze vinden het altijd erg als kinderen pesten, zelfmoord plegen omdat ze zo gepest werden. Maar volwassenen doen het net zo hard!

9. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een tekst weer zeg, goed bezig!

Hier lange zware dag, gevolgd door een gezellige verjaardag= ik ben helemaal verrot... Bijna bedtijd... Morgen uitslapen want zondag mag ik testen= ben ik gelijk klaarwakker.. En dan een familieverjaardag... Oei oei mond houden wat de uitslag ook is..,

Ik ben blij dat wij niets aan de badkamer hoeven te doen. De rest van t huis en de tuin hebben we al gedaan incl muren slopen en verplaatsen zonder stroom zitten etc.. Nu alleen nog een nieuwe keuken maar dat probeer ik nog ff uit te stellen... Maar sterkte dames, je krijgt er gelukkig wat Moois voor terug...

Smeetjuh wat naar zulke onaardige opmerkingen.. Wat bereik je er ook mee he... Idd als je niets aardigs te zeggen hebt zeg dan niets...

Er is vast nog meer gezet maar ben moe en t geheugen wil niet meer :p

10. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pippers heb je ook contacten in Utrecht? Dan wil ik evt ook wel een cv doorsturen ;)

11. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net boven de wc gehangen, was plots erg misselijk. Hele tijd al n beetje, maar daar ben ik gevoelig voor en heb ik wel eens vaker, maar plots heel erg. Natuurlijk weet ik dat m'n lichaam noet wennen en het van alles kan zijn, maar krijg er toch beetje extra hoop van. Nog even geduld:);)

12. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas nu ook aan de diarree. Misschien buikgriepje op komst. Voel me beroerd:(

Trouwens lastig he als je je pillen en spullen moet verstoppen vanwege logees. Probeer er dan maar aan te denken dat je t niet vergeet in te nemen...

13. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Beterschap meis, wij steken elkaar echt aan via internet

14. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Gisteren vroeg gaan slapen, vanochtend dan ook vroeg wakker!
    Tot twee keer toe gedroomd zelfs! 1 nachtmerrie en de andere kon ik niet echt plaatsen. Manlief vertelde me in een BelCompany dat z'n vader voor vijf maanden naar USA zou gaan, en ik werd emotioneel en lief had zoiets van lekker belangrijk.. Heel apart, maar als ik droom heb ik altijd van Ulke rare dromen. Ook die nachtmerrie was vrij absurd, woonde met m'n moeder (al een nachtmerrie op zich) ik een huis waarin ze iemand vermoord had.. (Wtf-gehalte is hoog) en toen kwam die persoons dochter langs..
    Jaja, gelukkig ontbreekt logica in m'n dromen..

15. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Oh logische dromen ilona ;) raar wat er zich eigenlijk in een hoofd kan afspelen.
    Je vervelend vlinderbaby! Buikgriep heerst inderdaad ook heel erg maar hoop voor jou dat het ergens anders door komt! Toch niet stiekem alvast vandaag testen? :) ;)
    Ik kan vandaag beetje oefenen mijn neefje van 1 komt de hele dag! :)

16. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Kan nog steeds een goed teken zijn hoor vlinder, maar wel vervelend dat je je zo rot voelt. Hoop dat je gauw opknapt :)

Heb alles in mijn slaapkamer verstopt, wel onhandig hoor XD Van alles meesjouwen naar de badkamer om weer te testen, dan alles weer terug mee nemen en daar in de prullenbak XD
    Pilletje pakken uit de strip en weer meenemen naar beneden. Achja...

Wij lijken op elkaar Ilona :p Ik droomde vannacht dat ik dus het vrijgezellenfeestje had. Het ging al mis toen ik me liet afzetten, want ik ging blijkbaar direct door naar de feestlocatie in plaats van het huis van mijn vriendin (wat afgesproken is). Hier dacht ik pas veel later aan XD. Op gegeven moment was ik op de feestlocatie, even gedanst, ging ik naar de wc en toen ik later weer terug ging was bijna iedereen al weer weg. Bleek ik op de wc in slaap gevallen te zijn... :p

Goed zo woman, lekker oefenen haha. En veel suiker geven, wanneer je neefje weer bijna terug is :p Lekker druk! Nee grapje ^^
    Zo maar even mijn haar doen en dan is mijn 90's outfit compleet whahaha

17. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Oh wat leuk! Lekker oefenen :D

18. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Haha wat een gedoe zeg! Maar gelukkig voor een goed doel ;)

Ja, die dromen.. dat is me wat zeg.. Haha op de wc in slaap gevallen, sjah dat kan de beste overkomen ;) Zonde van je feestje.

19. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Iemand die zich vrijwillig wilt melden om mijn man weer even normaal te laten doen? :)

Die liep hier om 8 uur al te dansen en te zingen (altijd druk 'sochtends, en ik heb standaard een ochtendhumeur)..
    Maar hij was nu aan het zingen; Je krijgt een beeeeebieeee je krijgt een beeeebieee... Doodirritant, gezien de kans zeer klein is dat het zo is.

Je mag hem ook lenen of huren, die vent van me.. :D

20. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah wat een leuke vriend heb je toch Ilona!

Ik ben het zat, die diarree komt steeds terug, maar nu op z'n ergst. M'n buik voelt erg raar. En morgen met dat familiefeest is het eerst paar uur rondlopen in een park en dan een paar uur op de boot.... Als het zo blijft mis ik dat...
    Ook balen, ik zou testen vandaag. Hadden we gisteravond besloten. Maar omdat ik tot drie uur op de wc zat had ik er toen ik half zeven wakker werd geen zin in. M'n. Vriend kwam het nog vragen om half acht voor hij wegging, maar ik wil het met goede ochtendurine doen...

Sorry moet even zeuren. Ben bang dat ik een virus heb in m'n darmen of zo..

Deel Deze Pagina