hallo dames, drukke dag hier gehad, vanuit werk direct door naar afscheidsetentje van mn vorige werk, dus vandaar nu ff snel kort berichtje iedereen gezond bezig! ik ben niet van t sporten, probeer nu wel op eten te letten maar werkt ook niet altijd niet te vroeg testen dames! 10 dpo is erg vroeg! morgen wat meer van mij, welteruste!
In het echt zijn ze nog duidelijker dan op de foto . Ik moet even bijkomen hoor jongens. Ik voel echt helemaal niks van een eventuele zwangerschap, dus ik kan het niet geloven. Strepen stonden er binnen 2 minuten en thuis zijn ze echt overduidelijk ..
Wauw Zus!!! En het is nog niet eens je NOD! Vandaag mijn NOD. Zonet beetje roze bij het afvegen...dus ik ga er vanuit dat ik ongesteld word
Hier nog geen ongi.... Ook geen hoofdpijn, das raar want dat heb ik standaard de dag ervoor en de eerste dag. Nog niet getest, ben trots op mezelf!
Ik vind t ook wel een beetje spannend nu Meestal snachts ongesteld en hoofdpijn dus van tevoren. Maar misschien ben ik ook wel een dag later deze cyclus
Je bent wel echt een held dat je zo lang kunt wachten! Mijn testen kan ik nog steeds niet geloven. Ze liggen voor m'n neus en steeds kijk ik er naar met het idee dat ze vast vals positief zijn Maar nu ze zijn opgedroogd zijn ze echt nog duidelijker en kan ik er niet omheen Denk ik
Zo gaaf voor je!!! Ga het maar geloven Ik loop nu dus elk uur naar de plee om een sessie broekloeren te houden
Whahaha broekloeren Ik ben aan het werk maar heb nu ook al drie keer broekgeloerd (gebroekloerd? loergebroekt?)
Ah zus wat super gaaf! Gefeliciteerd!! Pippers wat spannend en wat goed van je dat je nog niet getest hebt.. ik moest mezelf vanmorgen echt tegen houden en mezelf toespreken nu ga je echt plassen.. en toen was urine weg en kon ik ook niet meer testen... zou ook nergens op slaan als ik nu al zou gaan testen haha
Haha, broekloeren. In de categorie van stofzuigen, stofgezogen, gestofzuigd etc Nu ik thuis zo naar m'n testen zit te kijken vind ik ze echt bizar positief voor 4 a 5 dagen voor NOD! Ik ben vrijwel zeker van mijn eisprong, ik heb hem gevoeld maar ook positieve ovulatietesten gehad. Ik ga er maar vanuit dat ik dan een vroege innesteling heb gehad ofzo..