Hoi dames, Ook wij gaan voor ons eerste kindje! Ik ben 25 en mijn vriend is 24. Ik ben in augustus gestopt met de pil en we zijn eigenlijk meteen gaan proberen. Ik heb dus nog geen 'echte' cyclus na het stoppen van de pil gehad. Deze week is mijn nod, ik vind het wel spannend. Gisteren een test gedaan, helaas negatief.
Sorry Yvet, Deze club heeft inmiddels zoveel deelnemende dames dat we op dit moment geen nieuwe dames meer erbij kunnen hebben, om zo het overzicht te houden. Misschien kan je het proberen bij een andere club?
Broekloeren Vandaag meerdere keren gedaan, maar nog steeds niks hoor.... Misschien dat het morgen komt Ilona ''heeft las van gas'' tja.... ik had 't van het weekend heel erg En in de supermarkt is dat niet grappig..... Oh top Esmee! Dus dan heb je hopelijk meer duidelijkheid Overigens zit er een maximum aan subsidie per uitje, dus als je meer wil vangen, moet je me vaker meenemen Oh nog een tip voor de puistenparade.... 2 aspirines (dus geen pcm) crushen, druppeltje water en een druppeltje honing, even mengen en op je gezicht kwakken als een wit korrelig papperig masker. (niet naar vriend/man lopen, want je krijgt dan te horen, waarom doe je zoveel moeite, dat had ik ook wel kunnen regelen voor je)
jaaaaaaa zus! kei goed! wie is de volgende? Zou wel hilarisch zijn als de hele club zwanger is de 2e november! pippers, als je dan gaat testen dan wel in de ochtend, niet in de avond! of heel lang niet plassen...
Ilona, maar het werkt echt! En je moet echt niet naar je vent lopen, hij zei dat echt! Oke, morgenochtend testen dan.... Gezellig samen! Heel lang niet plassen hou ik toch niet vol Ook nog geen hoofdpijn te bekennen vandaag. Wellicht een langere cyclus, wellicht...... Mirte, bij deze meld ik me vrijwillig om de volgende positieve test te showen
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Vandaag maar eens een kruidvat ovu gedaan, vanavond nog maar even klussen
Dat ziet er goed uit Evietje... Pfff lang dagje gehad vanaf 8 uur les gegeven en nu net thuis van ouderavond.. duik meteen mijn bed maar in, ben totaal gesloopt! Pippers en ilona ik ga morgenochtend meteen het forum checken voor jullie testjes!
Ik ga morgen de nachtdienst is, overdag eerst nog lekker vrij! Dus ik zit morgenochtend ook zeker klaar om testen te kijkennnnnnn Ik ga heeeeeeel hard voor jullie duimen!
Oh god Pippers... meer met jou op stap. Overleef ik dat zelf wel? Moe a a a Evietje, die ziet er goed uit! Had vanavond weer een ovu test gedaan, en hij is weer licht XD $#%^&$# action testen. Morgen zwanger en kids testen binnen, lijken me veel beter! Voor de zekerheid wel zo mijn man naar bed sleuren als hij thuis is Just to be safe Naja, eigenlijk niet safe natuurlijk... Nu alvast naar bed, zie alle lief en leed en puistenjizz morgen weer En Woman, snap helemaal hoe jij je voelt! Had ik 4 weken terug, man man man wat zijn dat sloop dagen!
Ik ben steeds zo lang aan het bijlenen dat ik niet kan reageren haha. Nu heel moe maar morgenvroeg kom ik uiteraard de positieve testen bewonderen en dan reageer ik verder. Ik duim voor jullie dames! Maar dan met ogen dicht
Sorry voor de mensen die gemaild worden bij nieuwe reacties, want ik ben altijd supervroeg op! Zoals verwacht is hij, op 11DPO, heel mooi wit. Mijn sushi komt dichterbij, maar ik hou ook hoop erin dat lief misschien z'n rundvlees krijgt.
wow wat ben jij vroeg!! Wat jammer had zo op de vroege ochtend graag een positieve test gezien.. Mja 11 dpo is inderdaad wel vroeg dus kan nog zat!
en het ergste vind ik is dat ik vandaag om 8.00 gewoon weer fris en fruitig voor de klas moet staan :s