Ik ben vijf keer heen en weer gelopen naar de test op de wasmachine..... Ik heb 4 keer mijn outfit gewisselt en heb het tapijt in de slaapkamer kaal gelopen. Ik heb het heel voorzichtig opgepakt en met een shaking hand probeerde ik mijn vriend duidelijk te maken dat..... Ik dacht eerst dat de test mislukt was, want ik krijg al een streep vóór de controlestreep zowat Maaruh........ Melliemuis, Zus, voooruit dan maar... Ik kom er wel bij zitten... Voor de zekerheid bij deze ter beoordeling
Jammer Ilona! Maar het is nog 3 dagen tot NOD, dus er kan nog van alles gebeuren! Misschien had je een late innesteling en test je daarom nog niet positief! Ik duim gewoon stug door voor jou! Mijn test is wel wat opgelopen tov die van gister, dus ik ga het steeds een beetje meer geloven. Ik heb gisteravond 3,5 uur vergaderd op mijn werk en voelde daarna echt spierpijn in mijn rug en buik. Toen ik thuis kwam ook duidelijk een zwaar en zeurend gevoel in mijn onderbuik. Pippers heb je al getest?????????
Ik zie het hoor Zus!!!! Jeej! Mijn ongi zet niet door, heeeel irritant. Nog steeds beetje rozig/bruinig bij afvegen. Heb vanmorgen testje (etos) gedaan voor de zekerheid, ik zag een tuurstreepje maar VL niet. Misschien was het wel indroogstreepje. Als het nog steeds niet doorzet doe ik zaterdag ofzo nog wel een testje maar ik ga er vanuit dat dit toch mn beginnende menstruatie is. nu weer aan de klus! (echt klussen helaas )
Jammer Isa, maar zolang het niet doorzet is er nog hoop he! Er is ook iemand op het forum die laatst op 18 of 19 DPO pas positief testte! Dus wie weet ben jij gewoon een late tester! Succes met klussen!
He jammer Ilona, maar 11 dpo is ook erg vroeg... Dus hopelijk komt het nog.. Isa als het niet doorzet gaan we weer hopen natuurlijk! Yeahhhpippers!! Whoeeeeeeeeee zwanger! Dikke streep hoor! Gefeliciteerd!!! Het rijtje groeit nu goed, fijn hoor!
Rijn - 23 jaar - ronde 2 - 10 sept ong Isa - 29 jaar - ronde 4 - NOD 16 sept woman1988 - 26 jaar- ronde 4 - NOD 22 sept Mz25 - 26 jaar - ronde 10 (2e spuiten) NOD ? Ilona - 24 jaar - ronde 1 nod 20 sept Mirte85 - 29 jaar - ronde 5 - nod 25 sept Carmina26 - 26 jaar - ronde 2 - NOD 25 sept Muzieknootje -27 jaar - ronde 23-NOD 25 sept/18 sept afspraak gyn Evietje - 35 jaar - ronde 13 - NOD 28 sept Smeetjuh1990 - 24 jaar - ronde 2 - NOD 28 sept Happy91 - 22 jaar - ronde 0 Nina80 - 34 jaar - ronde 3 nod 6 okt Debbie - 23 jaar - ronde 2 - NOD 8 okt Wonder2015- 26 jaar - ronde 7 - NOD ong ? Vlinderbaby - 27 jaar - ronde 3- NOD half okt Melliemuis zwanger, uitgerekend op 01-05-2015 Scarlett zwanger, uitgerekend eind mei? Nog actief?? Zus zwanger, uitgerekend eind mei? Pippers zwanger, uitgerekend eind mei?
Scarlett, mz25 en Rijn hebben wel erg lang niet gereageerd of heb ik wat gemist? En hoe is het met Rijn?
Rijn is op vakantie dacht ik Dank jullie wel allemaal!! Ik ben zo intens gelukkig! Uitgerekend volgens calculator op 26-5-2015 en daarmee dus op mijn verjaardag
Volgens mijn berekening zal ik uitgerekend zijn op 31 mei 2015 Fertility Friend denkt dat m'n ei een dag eerder was, dus die zet me op de 30e. Ach we zien het wel bij een eventuele echo!
Saaie lessen die ik moet volgen Werd net wel spontaan misselijk in de les, onrustig gevoel etc.. Gelukkig eerder en langer pauze, maar geen trek om te eten ofzo, heel vaag.. Hij zakt wel weer wat die misselijkheid. Straks de les kraamzorg! Wel zin in Hopelijk kleurt de rest van ons groepje ook snel roze..
Wauw Pippers en zus gefeliciteerd! Wat leuk om meer namen in het roze te zien! Ik hoop dat ik (en natuurlijk ook alle anderen hier) snel kan worden toegevoegd
Dat zijn wel wat voortekenen ilona, hoop dat de misselijkheid snel weg is en je een positieve test hebt, Leuke les kraamzorg, veel plezier