Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Hi isa,
    Wat ga je doen? Testen of nog langer wachten?

2. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Waaaaa Pippers! Duidelijker kan niet! Echt super zeg!

Vlinderbaby, nieuwe ronde is weer begonnen, volgende week weer lekker gezellig maken :)

En Isa ga je al testen?

Hier verder alles goed, straks dus naar de gyn. Ik laat het hier nog even weten hoe het was. Hele fijne zonnige dag allemaal vandaag!

3. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Succes vandaag Muzieknootje en Smeetjuh!

Ik ben veel te vroeg opgestaan vandaag, heb een avonddienst..
    Ga m'n tijd maar benutten met boodschappen doen en wasjes draaien, misschien dat ik dan straks nog een uurtje kan gaan liggen als ik nog erg moe ben.
    Om de een of andere reden beetje depri gestemd vandaag en heb het alleen maar koud.. Ik ga er dus gewoon vanuit dat zaterdag bij mij de dijken breken en ik ongi wordt. :p

4. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muzieknootje en smeetjuh, beide succes vandaag. Hoop dat jullie beide goed nieuws krijgen. Muzieknootje je moet zoveel afvallen maar ze helpen je toch ook wel nu al? Smeetjuh misschien straks meer duidelijkheid..
    Ilona je weet het niet, moed houden!:D

5. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pff dames wat doen jullie me aan... 30 pagina's doorworstelen :D:D Ben een uurtje verder, maar wat heb ik gelachen zeg !!!!

Allereerst aan de nieuwe zwangere!!: GEFELICITEERD!!!!! Super zeg! K hoop dat alles goed mag gaan en niet teveel kwaaltjes ed.

@ smeetjuh: Succes vanmiddag
    En aan de rest: ben alweer kwijt wat jullie allemaal gezegd hebben :) Ik ga vanaf nu weer actief meelezen en reageren.

Ikzelf ben net terug van een heerlijke vakantie. Heerlijk 2 weken 30-35 graden en mooie stranden.
    Jammere ervan is dat ik vorige week dinsdag ongesteld ben geworden :( Gelukkig door de vakantiestemming er niet teveel bij stil gestaan.

En er wordt een heuse date geregeld!! Super zeg, zoon leuk clubje. Helaas moet ik me bij deze afmelden ivm werk.

Zo ik ga maar weer eens wat in huis doen. Wat een heerlijk weer nog he!! Hup ramen en deuren op en alle spinnen eens van de kozijnen bonjouren... Ga de buren maar pesten ;)

6. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Balen zeg, van je ongi! Gelukkig heb je wel kunnen genieten van je vakantie :D
    Ja, we maken het lastig voor iedereen die een tijdje niet is geweest, we typen duidelijk te enthousiast, haha!
    Jammer dat je niet kan komen, maar er zal vast nog wel een keer afgesproken worden!!

Succes met de buren pesten :p

7. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Haha sorry Rijn, we zijn niet te houden hier XD Onzin moet neergezet worden!

Mooi om te lezen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar op naar de volgende ronde :) Gaat helemaal goed komen!

Ik ben wel benieuwd naar vanmiddag, maar niet zenuwachtig. Zal ik wel worden als ik daar ben hahaha (aangezien het inwendig is). Zwanger ben ik sowieso niet, anders waren die LH testjes wel heel anders. Ben wel benieuwd of ik mijn eisprong nu wel of niet heb gehad (vorige keer was slijm voor eisprong). En natuurlijk fijn om te weten of mijn eierstokken in orde zijn (mijn grootste angst).

Erna lekker shoppen in het centrum voor de bruiloft nog, accessoires halen!

8. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Welkom terug Rijn! Jammer dat je ongesteld bent geworden..

Ik nu ook denk ik, zonet wel echt bloed helaas. Ben ff chagrijnig nu:(

9. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    #1229 rijn, 18 sep 2014
    Laatst bewerkt: 18 sep 2014
    @ilona: brr... dr zitten echt al van die dikke vette herfstspinnen :$

@ smeetjuh: Succes en alvast shopse. Heb je iig iets om naar uit te kijken. Inwendig lijkt mij inderdaad ook het meest om naar op te zien. Maar ja, als het goed is wel duidelijkheid erna. succes!

@ isa: Het was idd even vervelend, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen... We moeten maar zo denken: Ons lichaam werkt wel naar behoren ;)

@muzieknootje: Jij ook veel succes vandaag bij de gyn. Hopelijk krijg je goeie uitslagen

10. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Isa - 29 jaar - ronde 4 - NOD 16 sept
    woman1988 - 26 jaar- ronde 4 - NOD 22 sept
    Mz25 - 26 jaar - ronde 10 (2e spuiten) NOD ?
    Ilona - 24 jaar - ronde 1 nod 20 sept
    Mirte85 - 29 jaar - ronde 5 - nod 25 sept
    Carmina26 - 26 jaar - ronde 2 - NOD 25 sept
    Muzieknootje -27 jaar - ronde 23-NOD 25 sept/18 sept afspraak gyn
    Evietje - 35 jaar - ronde 13 - NOD 28 sept
    Smeetjuh1990 - 24 jaar - ronde 2 - NOD 28 sept
    Happy91 - 22 jaar - ronde 0
    Nina80 - 34 jaar - ronde 3 nod 6 okt
    Debbie - 23 jaar - ronde 2 - NOD 8 okt
    Rijn - 23 jaar - ronde 3 - NOD 8 okt
    Wonder2015- 26 jaar - ronde 7 - NOD ong ?
    Vlinderbaby - 27 jaar - ronde 3- NOD half okt

Melliemuis zwanger, uitgerekend op 01-05-2015
    Scarlett zwanger, uitgerekend eind mei? Nog actief??
    Zus zwanger, uitgerekend eind mei?
    Pippers zwanger, uitgerekend eind mei?

11. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    dames ik heb in het besloten onderdeel de NOD lijst erbij gezet.

wat zeggen jullie ervan om mz en scarlett eraf te halen? als ze dan reageren dan kunnen we ze zo weer terugzetten. Haal ze ook maar uit de besloten lijst

dames onderaan de lijst, vullen jullie je nieuwe NOD ook aan?

hier t aftellen begonnen, nog een weekje tot mijn NOD... ik heb alleen niet t idee dat t raak is deze ronde... afwachten maar

muzieknootje en smeetjuh, spannend! laat even weten hoe t is gegaan!

12. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    woman1988 - 26 jaar- ronde 4 - NOD 22 sept
    Mz25 - 26 jaar - ronde 10 (2e spuiten) NOD ?
    Ilona - 24 jaar - ronde 1 nod 20 sept
    Mirte85 - 29 jaar - ronde 5 - nod 25 sept
    Carmina26 - 26 jaar - ronde 2 - NOD 25 sept
    Muzieknootje -27 jaar - ronde 23-NOD 25 sept/18 sept afspraak gyn
    Evietje - 35 jaar - ronde 13 - NOD 28 sept
    Smeetjuh1990 - 24 jaar - ronde 2 - NOD 28 sept
    Happy91 - 22 jaar - ronde 0
    Nina80 - 34 jaar - ronde 3 nod 6 okt
    Debbie - 23 jaar - ronde 2 - NOD 8 okt
    Rijn - 23 jaar - ronde 3 - NOD 8 okt
    Isa - 29 jaar - ronde 4 - NOD 14 okt
    Wonder2015- 26 jaar - ronde 7 - NOD ong ?
    Vlinderbaby - 27 jaar - ronde 3- NOD half okt

Melliemuis zwanger, uitgerekend op 01-05-2015
    Scarlett zwanger, uitgerekend eind mei? Nog actief??
    Zus zwanger, uitgerekend eind mei?
    Pippers zwanger, uitgerekend eind mei?

13. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Isa, Dat is inderdaad balen! Volgende ronde nieuwe kansen..

Esmee, nogmaals, succes straks!

Rijn, Als je nog zin hebt om spinnen weg te jagen, weet ik nog wel een adresje :D Heel erg wennen dat we nu een tuin hebben (voor en achter!) maar dat er grote spinnen zitten.. bbrr.... bah! Die mogen wegblijven hoor.

Mirte, nog even afwachten!

Ik ga me zo omkleden om richting m'n werk te gaan..
    Morgen zie ik lief pas laat weer, die had gisteren besloten z'n neus nog maar eens te laten zien op de vrijdagmiddagborrel.. Dus ik eet de komende dagen of op m'n werk, of alleen thuis :) Gezellig hoor.

14. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    In de wachtkamer! Moest fietsen vanuit mijn werk, normaal doe ik alles met de auto, dus ben maar vroeg vertrokken. Zo goed ken ik Lelystad nog niet hahaha

15. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    spannend esmee! Ik ben benieuwd!!

16. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    sorry dames maar ik moet ff spuien!

net bij wc bezoek bruin bij afvegen en ongi zou pas volgende week zijn. Nou heb ik toen ik aan de pil was wel een aantal keer gehad dat ik tussendoor wat bruinverlies had, maar sinds ik januari 2013 gestopt ben niet meer.
    Verder wat misselijk en wat krampjes.
    Ik mag niet van mezelf denken dat het raak is, want als ik denk dat t raak is verknal ik het voor mezelf en door dat te denken ben ik uiteindelijk niet zwanger (slaat dat ergens op??) Ik wil niet teleurgesteld worden dus denk ik maar en overtuig ik mezelf van t feit dat het niet kan en niet is, maar nu gaat mijn lichaam weer rare streken leveren en verwart me.

ik wordt een beetje moe van mezelf, zit er ff doorheen, weet niet wat ik hiermee wil zeggen maar moest het even kwijt.

hopenlijk houdt bruinverlies op, of wordt ik ongi (wel te vroeg) , maar hoop dat komende week 1,5 snel gaat zodat ik duidelijkheid heb want die onduidelijkheid is killing. Je lichaam houdt je soms voor de gek :(

17. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Mirte ik had hetzelfde.. Als vorige week dinsdag of woensdag mn ei en ik had zaterdag en zondag bruinverlies en ook gister weer een klein beetje :S Verder alleen mega moe! Heb gewoon zin om mn hoofd op tafel te leggen! haha..

Ik kan je ook niet vertellen wat het is, maar snap wel dat je jezelf wil beschermen! Ik probeer mezelf ook voor te houden dat het niet raak is. We kunnen helaas niks anders doen dan afwachten. :(

18. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    inderdaad woman, maar zo ff spuien lucht al erg op moet ik zeggen

we zien t wel he! jij nog paar daagjes zie ik... wat een spanning moeten we toch verduren elke maand he

19. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    moet nog wel wat langer wachten dan wat in mn banner staat hoor :S mn ei was later. Moet minstens nog tot zondag wachten, maar eigenlijk zelfs wel tot dinsdag of woensdag :s bleh...

wachtbankje is vreselijk..
    ik heb opeens ook zere (.)(.) slaat toch nergens op.. ben echt bang dat ik het mezelf allemaal aan het inbeelden ben

20. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    wachten = niet leuk

ik nog tot volgende week do, tenzij t nu dus al doorzet
    er is geen touw aan vast te knopen...

Deel Deze Pagina