Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    He irritant Mirte en Woman... je hoofd maakt zo overuren... Snap dat je niet teleurgesteld wilt zijn!
    Hopelijk gauw duidelijkheid!

Ik heb een uitwendige en inwendige echo gehad. Ik ben niet zwanger, maar dat verwachtte ik ook niet (omdat mijn LH testen opgegeven moment wel opliepen). Alles ziet er goed uit! Ze ziet in mijn rechtereierstok 3 eitjes die aan het ontwikkelen zijn, waarvan er één gaat springen. Mijn baarmoederslijmvlies was zo'n 8 mm en zodra het 1 cm is zal mijn eitje ongeveer gaan springen.

Had nog aangegeven van pcos, maar er was niets wat haar deed denken dat ik daar last van had. Anders had ze dat zeker gezien.

Zwaar opgelucht! Ze heeft me nog de foto's meegegeven (1 van uitwendig en 1 inwendig).

Ze vermoed dat ik dus heel kort zwanger ben geweest en dat het al snel niet goed is gegaan, maar dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.
    Zelf denk ik gewoon dat mijn lichaam uit balans is van het ontpillen en dat ik daarom zoveel lh bleef houden.

In ieder geval pak van mijn hart!

2. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    smeetjuh wat een opluchting!
    doorgaan met ovulatietesten dus, en aan de klus, zit er aan te komen!

3. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Jaaa ^^ Vorige keer had ik het slijm iets van 4 dagen voor de eisprong (als ik het goed zeg). Zal nu dus misschien ook wel weer zijn ^^

4. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Afwachten maar mirte en woman, kan het geen innesteling zijn?

Maar goed, ik leef gewoon met de dag, en doe gewoon als of er niks is, en dat zwanger worden gebeurd maar gewoon wanneer het moet gebeuren, zo probeer ik de tijd door te komen.

5. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Klinkt goed smeetjuh, blij dat je geweest bent,

Dus je ei moet nog springen?

6. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Zo, goedemorgen dames! Ik ben ook uit mijn bed gekropen. Dat ligt altijd veel te lekker na een nachtdienst en ik wil er nooit uit, haha!

De was hangt alweer buiten te drogen en de aardappels staan op voor het avondeten. Heerlijk zo'n ontbijt! :D

Mirte en woman; misschien is het inderdaad een innesteling, maar ik snap dat je daar niet teveel vanuit wil gaan. Dan geef je jezelf weer (valse) hoop en is de teleurstelling des te groter als je weer ongesteld wordt. Ik hoop voor jullie beide natuurlijk dat je komende week gewoon een mooie test in handen hebt! :)

Esmee: fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Nu dus maar lekker aan de klus. Leuk huiswerk heb je meegekregen, dat geef je vast nooit aan je eigen leerlingen mee :p

7. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Thanks Rijn!
    Balen van je ongi, gelukkig heb je het goed van je af kunnen zetten.

Isa ook :( Balen... Juni 2015 dan maar! Komt goed schatje!

Gelukkig alles goed Esmee! MA dus....
    Hopelijk volgende ronde raak, maar zo te zien kan het lichamelijk niet misgaan :D

Mirte, kop op meis! Komt goed, niet jezelf gek maken! Even geduld hebben, je weet niet wat het is, niet over nadenken.

OH MAN wat ben ik moe! Maar ik klaag niet.... HEUS!

8. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Dankje Pippers :)

Ik heb zonet een voorraad testen van zwanger en kids besteld met 3 zw testen erbij :D
    Op naar de volgende ronde!

Ik dacht trouwens dat we al in ronde 4 zaken maar dat was 3.. dus beginnen nu nog maar aan ronde 4! Nu merk ik hoe vervelend het is dat vl steeds 2 maanden weg is. In mn hoofd ben ik er al een half jaar mee bezig maar hebben nog maar drie kansen gehad!

9. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Jeetje Isa, wat vervelend dat je man zo vaak lang van huis is! Wat voor werk doet hij dan als ik vragen mag? Of wil je dat liever niet vertellen, snap ik hoor! :)

10. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Nee hoor dat wil ik wel vertellen, hij is kapitein!
    Voordeel is dat hij ook altijd 8 weken thuis is en dan helemaal vrij is. Ik werk parttime dus wel hebben lekker veel tijd samen nu. Over ongeveer 4 weken moet hij weer. Gelukkig heb ik een vrij korte cyclus dus kunnen we het iig twee keer proberen als hij thuis is :)

11. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja als het goed is moet mijn ei nog springen Evietje :) Hahaha Zus, kan me voorstellen... als ik nacht dienst had, kwam ik 3 dagen mijn bed niet uit! Toch nog heel productief geweest!

Begin je nu al te zeiken Pippers? :p Nee gein, als gij bommekes wilt droppen, dan moet u dat lekker doen :D

Oh Isa, dat maakt het helemaal lastig zeg... Ik vind dit al af en toe irrtitant dat manlief en ik andere schema's hebben. Ik werk overdag en hij middag op avond/nacht. En dat varieert ook elke week...
    Maar 2 maanden weg?! Pfff... dat is toch haast geen doen?

12. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Lijkt mij heel vervelend als mijn vriend iedere keer zo lang weg zou zijn.. Mja aan de andere kant vervolgens ook lekker veel tijd samen.. Door de ploegen van mn vriend leven wij ook regelmatig langs elkaar heen..

Ff raar vraagje maar de meiden die zwanger zijn en last hebben van de borsten.. waar hebben jullie dan last van? Echt in de borsten? Bij mij zit het nu meer aan de zijkant en wat dieper in mn borsten.. voelt beetje als soort spierpijn als ik erop druk.. heb nog nooit zo gehad mja misschien is het ook wel gewoon spierpijn :p

13. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Ik kan je helaas niet helpen, want ik voel helemaal niks in m'n (.)(.)
    Geen gevoelige tepels of pijnlijke borsten, helemaal niks. Kan ook nog heerlijk op m'n buik slapen, haha!

Enige wat ik merkte is een soort spierpijn gevoel helemaal onderin m'n buik en m'n liezen.

Isa, ik dacht aan je verhaal te horen al dat hij zo'n soort beroep zou hebben! Bij de marine of binnenvaartschip? Gelukkig hebben jullie nu nog een paar weken samen en kun je je ei optimaal benutten!

14. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geouwehoer weer hier, ons forum is zo vol geluld haha..

Smeetjuh gelukkig alles goed, dat weet je dan lekker wel...! Nu lekker aan de klus.

Pippers ach moe voor het goede doel, zolang t daarbij blijft...! Zelf ben ik bang dat ik megamisselijk wordt wanneer ik zwanger ben, ben daar nogal gevoelig voor...

Woman ik heb alleen last gehad van gevoelige tepels... Ik zou proberen me niet blind te staren op de lichaamssignalen. In een ander clubje groeide iemand der (.)(.) een hele cupmaat, maar na de negatieve test werden ze weer normaal. Wij kunnen ons lichaam goed voor de gek houden en andersom...

Dames ik snap wel dat bruin bloedverlies verwarrend en hoopgevend is, ik duim uiteraard wel voor je!

Isa balen zeg! Heeft t nu helemaal doorgezet? Wel lastig met t werk van je vriend, maar hopelijk is t dan nu raak!

Rijn welkom terug! Jammer dat je ongesteld bent geworden maar gelukkig toch genoten van je vakantie!i

15. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Pijn in (.)(.) voelt als een soort spierpijn ofzo.... maar ook niet continu.
    Steken richting tepels soms.

Vandaag bij de Lidl positie-lounge-campingsmoking-broek gehaald, het zit werkelijk heerlijk :p Ik zou hem aanraden ook als je niet zwanger bent.... ;)

Ik ga zo nog meer zeuren in het besloten gedeelte.... Ik heb een gigantisch dilemma.

Kapitein nog wel.... Komt ie af en toe ook zijn pakje showen? ^^

16. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    muzieknootje hoe was je afspraak?

pippers, ik heb een flauw vermoeden van je dillema, iets te maken met je laatste melding op t besloten clubje? ;)

17. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    hallo meiden,

ik heb niet alle 126 pagina's door gelezen want dat zijn er nogal een hoop ik heb wel heel wat reacties gelezen haha..

zelf zitten we in ronde 13 en mijn moed en hoop is ver te zoeken.. heb al sinds maandag (menstruatie afgelopen van maar 2 dagen) buikpijn alsof het ieder moment weer er aan kan komen.. moeilijk slapen en warm/koud.. en veel plassen.. (nee heb geen blaasontsteking die had ik vorige week en is over). we wachten deze maand nog maar af.. rond 12 okt heb ik mn nod weer.. als het dan weer niet raak is dan gaan we na de ha.. normaal ben ik wel een geduldig type maar na n jaar is dat op..

soms heb ik ook wel eens zin om lekker op bed te liggen in mijn eentje en dan een potje te janken.. maar goed dat lucht alleen op en zal me niet in een keer zwanger maken haha..

soms heb je gewoon even een hart onder de riem nodig.. verhalen horen van andere dat het goed is gekomen en zo dat geeft dan weer sprankje hoop...

sorry voor mijn lange verhaal..

liefs

18. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Lieve allemaal,

Hier ben ik dan.. Allereerst doet het me erg goed dat jullie me succes wenste en voor me duimden :). Heel lief!
    Vanmorgen dus bij de gyn geweest maar helaas waren de uitslagen zeer deprimerend :(. Bij vl is sperma zeer slecht, ik denk dat hij al met al zo'n 30.000 goede spermacellen had. :( en dan kom je regelrecht bij ICSI.

Morgen kunnen we al in Gent terug bij de androloog. Iemand die het medicijngebruik van m'n man goed kan bekijken. We zijn benieuwd. Op zich wel superfijn dat we al zo snel terecht kunnen :D

Morgen horen jullie dus meer, haha! Duimen jullie nog een dagje extra voor ons? :)

Veel liefs!

19. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Natuurlijk blijf ik duimen voor je! Wat vervelend nieuws...hoop dat ze wat kunnen veranderen voor jullie!

20. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Wat vervelend om te horen meid!!
    Natuurlijk duim ik een dagje extra voor je!

Deel Deze Pagina