Jeetje meid, dat is geen leuk bericht! Ik ben de hele nacht wakker ivm nachtdienst en mijn duimen zullen tot morgenochtend overuren draaien voor jullie! Ik hoop oprecht dat jullie, ondanks dat je meteen aan de ICSI vast zit, heel snel een mooi wondertje in de armen mogen sluiten! Knuffel!
ah wat vervelend nieuws muzieknootje!! Fijn dat jullie snel terecht kunnen en hopelijk mogen jullie nu snel jullie wondertje verwachten!
Muzieknootje, allereerst een dikke digitale knuffel! Wat een kut nieuws! Je reageert positief, hartstikke goed! Maar het is toch mooi kl*te! Mag je best even over spuien! Maar gelukkig kun je snel terecht, ik duim zeker voor je! Hopelijk is er wat aan te doen, maar anders hebben we gelukkig sowieso nog icsi! En het maakt niet uit hoe, als jij straks ook maar zo'n prachtig mooi wondertje in je armen mag sluiten! Jouw neusje, zijn oortjes, toen vingertjes, tien teentjes, alles erop en eraan. Is onderweg maar eerst nog even wat geduld... *duimt*
Heb t nod lijstje aangepast dus de rest kan evt weer weg.. Heb iedereen zonder datum eruit gehaald, die zijn volgens mij niet meer actief, en Scarlett ook... En waarom zetten jullie bij mij een ? Neer als ik zeg half okt...! Grrr haha. Ik wil serieus gewoon niet uitrekenen wanneer en wacht tot ik m'n ei weer opmerk. Dan vul ik wel wat in Verder hier goed aan t sporten sinds iemand me laatst vroeg wat ik deed. Weer twee x hardgelopen en 1 dag buikspieren.. Schaamde me dat ik biets meer deed dus maar aan de slag gegaan haha. Zo nu slapen.. Na dinsdag heb ik t rustiger, dan ga ik kijken naar de genoemde high tea plekken, een foto zoeken en weer meer kletsen Slaap ze, kan helaas nog niet klussen, nog klein beetje m'n periode maak t erna wel goed
Ach ja.. Bij de pakken neer zitten kan ik niet.. We blijven positief . Heb er ergens wel 'zin' in (klinkt wat gek haha) maar meer van: kom maar op met alles, we zijn er klaar voor! en lieve meiden, ik sprinkel veel roze voor jullie in het rond! Want we zijn op dreef nu met de zwangeren dus moeten er wel meer volgen
Goed bezig vlinder! Ik heb mezelf de kop gek gemaakt wie gaat er nu 9 dpo testen :s ik dus.. vanmorgen dacht ik na paar minuten ik zie niks en wil geen vage streepjes gedoe dus hup weg dat ding.. Zie ik hem net in prullenbak liggen met 1 donkere streep en..... 1 licht streepje.. Mja zal wel indrooglijntje zijn maar kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik me niet heb in kunnen houden met testen.. het rommelt zo in mn buik en had vanmorgen zwak moment.. nouja morgen maar dagje werken en dan zaterdag of zondag maar weer zien.. ik ga lekker slapen! Trusten!
Jemig Muzieknootje, dat is gewoon echt ruk! Ik hoop serieus dat het allemaal snel goedkomt voor jullie!! Dat is al snel in ieder geval, veel succes!! Ik duim ook! Wie weet slaat het gewoon meteen aan!! Ik heb bewondering voor je positiviteit, echt.. Dat is gewoon stoer! Woman, gewoon morgen nog een keer Ennuh.... *kugh* FOEI!
nou vanmorgen na 5 minuten wel een heel vaag streepje maar niet op de foto te krijgen... Hieronder wel een foto van de testjes van gister (foto dus pas gisteravond gemaakt!!). Ik ga er maar vanuit dat het gewoon indrooglijntjes zijn. De ene foto is zonder bewerking de andere is met. Muzieknootje ik ga vast duimen voor je! Hoe laat heb je afspraak?
woman1988 - 26 jaar- ronde 4 - NOD 22 sept Ilona - 24 jaar - ronde 1 nod 20 sept Mirte85 - 29 jaar - ronde 5 - nod 25 sept Carmina26 - 26 jaar - ronde 2 - NOD 25 sept Muzieknootje -27 jaar - ronde 23-NOD 25 sept/18 sept afspraak gyn Evietje - 35 jaar - ronde 13 - NOD 28 sept Smeetjuh1990 - 24 jaar - ronde 2 - NOD 28 sept Nina80 - 34 jaar - ronde 3 nod 6 okt Debbie - 23 jaar - ronde 2 - NOD 8 okt Rijn - 23 jaar - ronde 2 - nod 8 okt Isa - 29 jaar - ronde 4 - NOD 14 nov Vlinderbaby - 27 jaar - ronde 3- NOD half okt Wonder2015 - 26 jaar -ronde 7- nod 20 okt Melliemuis zwanger, uitgerekend op 01-05-2015 Zus zwanger, uitgerekend eind mei? Pippers zwanger, uitgerekend eind mei?
Als happy nog gezellig meekleuren hoor ik graag de nod.. Woman nog ff geduld... Lastig he... Duim voor muzieknootje!
Voor wie de lijst aan past; uitgerekend (voorlopig dan ) op 26-05-2015 Woman... Inderdaad op NOD dan maar... Ik zie wel vaag iets!
O nee... Doordat vorige x m'n cyclus 28 dagen duurde ipv 35 dagen... Kan m'n volgende eisprong bij n cyclus van 28 dagen volgende week zondag plaatsvinden. En ik zie m'n schat vrijdag ochtend super vroeg en erna niet meer tot zondagavond... Zit zelfs te twijfelen om te kijken of ik met m'n werk kan schuiven of niet, zonde om een ronde te verspillen... He balen!